Hei.
Olen tässä harrastanut kitaran ja basson soittamista viisi vuotta ja säveltänyt taas noin kaksi vuotta. Nyt olen päättänyt että olisi aika ruveta äänittämään sävellyksiäni kappaleiksi.
Opiskelijana budjettini on muuttuva ja mietinkin mitä kaikkea tarvitsen äänittämisen aloittamiseen?
Tarkoituksena olisi äänittää akkari-painotteista musiikkia flamenco vaikutteilla ja laulua max 1000e budjetilla.
Siispä haluaisin kysyä:
1. Mitäs kamoja nyt minun kannattaisi hankkia (mikit kitaralle ja laululle, audio interface jne.) ?
2. Saan kevään aikana lisää rahaa joilla aion hommata ''studio'' kaiuttimet, voinko siis käyttää nyt parin kuukauden aikana nykyisiä normaaleja kaiuttimiani ennen kuin perehdyn syvemmin miksaamisen maailmaan?
3. Tilaan vermeeni luultavasti kerralla thomannilta, joten tulenko tarvitsemaan muuta pienempää rompetta, pop-filtteriä kaapeleita yms.?
Kiitos vastauksista!
Kamoja äänittämisen aloittamiseen
Äänittelemään
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236