tyttöystävä suuttuu

aftermatrix

No siis oma tyttökaveri suuttuu aivan järjettömän helposti, ollaa oltu nyt noin 6kk yhdessä ja tykkään hänestä kovasti, mutta aina kun yksi riita saadaan päätökseen, tämä aloittaa uuden, eli siis ainakin pari kertaa viikosaa riita, ja nyt tuli 1 riita taas, auttakaa!!!

13

3508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+8=?

Minuakin kiinnostaa sillä itselläkin menee välillä hermot tyttöystävän kanssa kun pitää riidellä joskus hyvinkin typeristä asioista. Esimerkiksi voisin kertoa, että viimeksi tyttö suuttui kun halusin katsoa elokuvan hänen kanssaan piilarit silmillä enkä silmälasit päässä. Siitä seurasi mykkäkoulua ja lopulta ovien paiskomista. Mitä sitä pitäisi tehdä?

• 19+7=?

Niin sekä vielä huutoa ja itkua. Vähän surettaa sillä tyttö osaa olla ihana kun niin haluaa, mutta viimeaikoina menee tuolla tavalla.

• elämää vuoristoradal
        19+7=? kirjoitti:

Niin sekä vielä huutoa ja itkua. Vähän surettaa sillä tyttö osaa olla ihana kun niin haluaa, mutta viimeaikoina menee tuolla tavalla.

Olen yksi kohtalotoveri. Hän ei ole puhunut minulle normaalisti kohta viikkoon, ärjymistä ja kiukuttelua ja syyttämistä vain. Ja lisäksi syyttely siitä mitä hän olettaa minun ajattelevan. Heti aamusta pitää vastata vihaisesti jos jotain kysyn. Kun en kuulemma hänen asioistaan ole kiinnostunut. Riidassa ´hän huutaa minulle minuuttitolkulla, ja jos itse sanon jotain niin hän komentaa minua kuin koiraa olemaan hiljaa koska hänen pitää saada nukkua.

En tiedä onko hänellä kaikki ruuvit oikeasti tallella.Ei varmastikkaan.

• sfijgaoöfijffd
        elämää vuoristoradal kirjoitti:

Olen yksi kohtalotoveri. Hän ei ole puhunut minulle normaalisti kohta viikkoon, ärjymistä ja kiukuttelua ja syyttämistä vain. Ja lisäksi syyttely siitä mitä hän olettaa minun ajattelevan. Heti aamusta pitää vastata vihaisesti jos jotain kysyn. Kun en kuulemma hänen asioistaan ole kiinnostunut. Riidassa ´hän huutaa minulle minuuttitolkulla, ja jos itse sanon jotain niin hän komentaa minua kuin koiraa olemaan hiljaa koska hänen pitää saada nukkua.

:D tunteet käy siis kuumana siellä. kysy onko hän ihastunut kovastikin ja kiusaa vähän :D

• kokkeiltukakskertoo
        elämää vuoristoradal kirjoitti:

Kello tikittää naisella nuorena. Helpoin hoito: Tiinehdytetään, oireilu loppuu. Tämän kirjoittaa keski ikäinen nainen, jolla aikuiset jo omat, ja kovin on tuttua, että kellon tikittäessä... etenkin pms, ja ovulaatioaikaan kiukuttaa, kun mies nyt ei vaan tajua mitä piti tehdä! Korostan, siis aamulla, illalla, keskipäivällä siinä välissä, ja ehkä yöllä.
        Kiukuttelu asettuu tällä, samoin itkupillitys.

• girlie567

Mulla taas toisinpäin, miekkonen tuntuu olevan oikukkaampi osapuoli, varsinkin kun sillä on ikävä. Saattaa alkaa uhata erolla ja vaikka millä ihan tyhjistä asioista ja jos vähänkin sanoo takaisin tai jotain niin tulee sellanen yläasteelaisen uhmaikäsen vastaus "lol painu v*ttuun" :D siis ihan tyhjästäkin välillä! Sitten rauhottuu ja kaikki on taas muka ok ja vähänajan päästä uusiks. Toki olen itsekin oikukas niinkuin naiset yleensä hormooneineen mutta välillä mietin samaa kuin aikaisempi kommenttoija : ei taida olla kaikki muumit laaksossa ...

• mieti asioita

Mies on fyysisesti isompi kuin nainen, naisen on pärjättävä miehelle muuten, eli tässä tapauksessa riitelemällä ja verbaalisesti.Naisesi hakee nyt jotain muuta riitelemällä, ehkä testaa sinun tunteitasi tai on epätyytyväinen muuten.Koetko olevasi hänelle sopiva mies suhteessa siihen millaisen miehen hänenlaisensa nainen tahtoo tai ansaitsee tason perusteella?Tyhmät ei pärjää monimutkaisten naisten kanssa, lopulta naiset ovat kuitenkin kaikki samanlaisia tuossa asiassa.

• VaimoltaNyrkkiäSaanu

Väärä vastaus. Mies ei saa käyttää fyysistä voimaansa joten hän on itse asiassa altavastaajana kun nainen voi katsoa oikeudekseen käydä päälle vedoten heikommuuteensa. Mies jos pitää puolensa on hän väkivaltainen vaimonhakkaaja.

Nainen tuossa yksinkertaisesti vain käyttäytyy huonosti, siinä ei ole mitään erikoista. Naisille ei nykysuomessa opeteta mitään velvollisuuksista tai käytöstavoista, kaikki on vain miesten vika. Yllättävää on se että siitä huolimatta suurin osa naisista on suurin piirtein täyspäisiä ja hyväkäytöksisiä.

• liitukausi meni jo

Sano hänelle suoraan että lopettaa tuollaisen lapsellisen uhmaikä kiukkuamisen. Jos tämäkään ei auta niin kannattaa tosissaan miettiä haluaako viettää loppuikänsä T-rexin kanssa.

• NäinpäTaas

Naisella on oikeus kiukuta enemmän kuin miehen, niin se vain on. Miehellä on aina, ikuisesti tietty velvollisuus pitää naisesta huolta, ei taistella vastaan. Kiukuttelu on aina ällöttävää, mutta mies joka kiukkuaa on kyllä ulos potkaistava syöpäläinen.

• jenniina1111

Ei ole naisella oikeutta enempää kiukutella. Se, miten paljon kiukuttelua sallitaan riippuu parisuhteesta, siitä mitä on sovittu ja kuinka paljon kiukuttelua siedetään. On ihan sama onko kiukuttelija nainen vai mies. Jos et siedä sitä, voit nostaa kissan pöydälle ja vaatia perusteellista keskustelua. Keskustellessa kannattaa kuunnella, mitä toinen sanoo ja kertoa, miten itse kokee.

Jos ei kiukuttelu lopu, pitää punnita onko toinen itselle oikea kumppani. Oli hän sitten mies tai nainen.

• oppeliini1

Riitely EI KOSKAAN ole oikeutettua!

Ellei kaksi täysijärkistä aikuista osaa kommunikoida toistensa kanssa kunnioittavasti ja asiallisesti, sitten on aika palata takaisin tynnyriin ja opetella rauhassa käytostapoja.

Riitely ja ilkeästi toiselle sanominen on hyvin haavoittavaa ja typerää.
      Sitä ei kenenkään kuulu ottaa vastaan keneltäkään. Kuinka kukaan voi kunnioittaa ihmistä joka huolellisesti ja harkiten loukkaa toista junttimaisella ja ilkeällä käytoksellään?! Liittyi siihen lentäviä lautasia tai ei.

• äläpilaaelämääsi

Kannattaa laittaa vittumainen kiukuttelija-akka kierrätykseen, tuollaiset mielisairaudet yleensä pahenevat, kun ikää tulee lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 404
      5945
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      22
      2403
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      201
      2254
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1648
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      111
      1599
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      75
      1072
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1063
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      1039
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      968
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      826
    Aihe