Tarinoita töihin paluusta vanhempainvapaan jälkeen?
Hei,
haluaisin koota tietoutta ja kirjoittaa kirjan aiheesta, jolloin vanhempi (isä tai äiti ) on palaamassa työmaailmaan tai sinne jo palannut, vanhempainvapaan jälkeen. Olisi kullan arvoista saada suomalaisia tarinoita ja aineistoa eri puolilta Suomea siitä, miltä töihin paluu tuntui, miten sinut otettiin vastaan? Miten vanhempainvapaa vaikutti toimenkuvaasi ja varsinaiseen työntekoosi? Jouduitko syrjityksi pienten lasten hoitamisen takia (sairaslomat, muut poissaolot) vai vaikuttiko mitenkään? Kuinka olet selvinnyt arkielämän haasteiden ja työn keskellä? Oletko tarvinnut ulkopuolista apua? Entä miten lapset kotiutuivat hoitokuvioihinsa, miten perhe koki työhön menosi? Oletko kenties työtön, etsitkö uutta työpaikkaa ja vaikuttaako pienten lasten vanhemmuus mielestäsi työn hakuun?
Tarinoita voi lähettää sähköpostiini [email protected]
Mikäli et halua osallistua projektiin omalla nimelläsi voi kertomukset laittaa myös nimimerkillä julkaistavaksi. Halutessasi voit liittää muut yhteystietosi, lisätietoa saadakseni. Ilmoitan projektin etenemisestä jokaiselle vastanneelle hlökohtaisesti.
Olen itse viime syksynä työhön palannut, kahden lapsen äiti pääkaupunkiseudulta. Kipeä aihe on aika nostaa esiin, meidän kaikkien pienten lasten ja meidän vanhempien puolesta.
Parhain terveisin,
Jonna Miettinen
Tarinoita töihin paluusta vanhempainvapaan jälkeen?
Jonna M.
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812