Löytyykö seikkailunhaluista tyttöä (~18-20v)
ketä kiinnostaisi alkaa suunnittelemaan reissua ulkomaille? Mahdollisesti paikanpäälle meno, työn etsiminen ym?
Jos olet seikkailunhaluinen ja haluaisit lähteä kokeilemaan elämää muualle, let me know!
kaverikämppis ja seuraa ulkomaille
5
232
Vastaukset
- nothingsenough
Moi, minne päin olit ajatellut ?:)
Itse ajattelin kesäksi lähteä Britteihin juurikin tuolla menetelmällä. Ikää mulla on 22 vuotta, mutta tuskinpa tuo haittanee...
Eikä sitä reissua tarvitse koko aikaa viettää kun paita perse, ihmisiä tulee ja menee, mutta onhan se aluksi turvallisempaa kun lähtee jonkun kanssa. Tai ainakin tuntuu turvallisemmalta :D - seikkailijaforever
Moi ja kiitos viestistä,
kohdemaita en hirveästi ole miettinyt, mutta vähän eurooppaa kauemmas kuitenkin.
Olisiko kiinnostusta suunnata jonnekin kauemmas?- nothingsenough
Kiinnostusta kyllä löytyy, mutta taitaa rahapuoli tulla vastaan - opiskelut on kesken ja lähinnä kielitaitoa ajattelin parantaa mahdollista syksystä vaihtoa varten.
Eilen katoin lentoja Lontooseen, niin esim. 31.5 menomatka Lontooseen alle 60e :)
Onko sulla mitään tarkempia suunnitelmia? Koska ajattelit lähteä, kuinka pitkäksi aikaa..? - seikkailijaforever
nothingsenough kirjoitti:
Kiinnostusta kyllä löytyy, mutta taitaa rahapuoli tulla vastaan - opiskelut on kesken ja lähinnä kielitaitoa ajattelin parantaa mahdollista syksystä vaihtoa varten.
Eilen katoin lentoja Lontooseen, niin esim. 31.5 menomatka Lontooseen alle 60e :)
Onko sulla mitään tarkempia suunnitelmia? Koska ajattelit lähteä, kuinka pitkäksi aikaa..?Ajattelin lähteä matkaan vasta syksyllä..
- Minä
..tosin oon poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561338
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601270Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu581222Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601135Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56883KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin81832- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795