Löytyykö seikkailunhaluista tyttöä (~18-20v)
ketä kiinnostaisi alkaa suunnittelemaan reissua ulkomaille? Mahdollisesti paikanpäälle meno, työn etsiminen ym?
Jos olet seikkailunhaluinen ja haluaisit lähteä kokeilemaan elämää muualle, let me know!
kaverikämppis ja seuraa ulkomaille
5
215
Vastaukset
- nothingsenough
Moi, minne päin olit ajatellut ?:)
Itse ajattelin kesäksi lähteä Britteihin juurikin tuolla menetelmällä. Ikää mulla on 22 vuotta, mutta tuskinpa tuo haittanee...
Eikä sitä reissua tarvitse koko aikaa viettää kun paita perse, ihmisiä tulee ja menee, mutta onhan se aluksi turvallisempaa kun lähtee jonkun kanssa. Tai ainakin tuntuu turvallisemmalta :D - seikkailijaforever
Moi ja kiitos viestistä,
kohdemaita en hirveästi ole miettinyt, mutta vähän eurooppaa kauemmas kuitenkin.
Olisiko kiinnostusta suunnata jonnekin kauemmas?- nothingsenough
Kiinnostusta kyllä löytyy, mutta taitaa rahapuoli tulla vastaan - opiskelut on kesken ja lähinnä kielitaitoa ajattelin parantaa mahdollista syksystä vaihtoa varten.
Eilen katoin lentoja Lontooseen, niin esim. 31.5 menomatka Lontooseen alle 60e :)
Onko sulla mitään tarkempia suunnitelmia? Koska ajattelit lähteä, kuinka pitkäksi aikaa..? - seikkailijaforever
nothingsenough kirjoitti:
Kiinnostusta kyllä löytyy, mutta taitaa rahapuoli tulla vastaan - opiskelut on kesken ja lähinnä kielitaitoa ajattelin parantaa mahdollista syksystä vaihtoa varten.
Eilen katoin lentoja Lontooseen, niin esim. 31.5 menomatka Lontooseen alle 60e :)
Onko sulla mitään tarkempia suunnitelmia? Koska ajattelit lähteä, kuinka pitkäksi aikaa..?Ajattelin lähteä matkaan vasta syksyllä..
- Minä
..tosin oon poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657295Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142668Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk491968Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141471Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901375Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.571171Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711147
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631123- 1111029