Geelikynnet ei pysy!, Apua!

xhantelle

Hei!
Omistan Led-uunin (220-240v), ja olen tehnyt sillä itselleni geelikynnet paketissa tulleiden ohjeiden mukaan, näin:
Laittanut ensimmäiseks Gel Primeria ja antanut kuivua ilmassa n, 30s.
Sitten laittanut Gel base & Top coatia ja laittanut uuniin 30s ajaksi, sen jälkeen laittanut värillisen kynsilakan ja antanut olla uunissa 60s ajan.
Sitten vielä Gel base & Top coatia ja taas uuniin 60s. Lopuksi pyyhkinyt puhdistuslapulla.

Ja silti kynnet ei pysy! Ei yhtä päivää kunnolla! Paketissa sanotaan että pitäisi pysyä 2 viikkoa.

En tiedä sitten, että oisiko apua jos vaihtaisin kynsilakkaa?? Tämän hetkinen merkki on Sensationail.

Mutta olkaa niin kilttejä, ja auttakaa!! Ärsyttää ihan kauheesti kun joutuu joka pv korjailemaan lakkoja!

6

3676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos tämä auttaa :/

      Onko sen uunin mukana saattanut tulla videota, jossa näytetään miten ne tehtäisiin ? :) mä itse sain vuosi sitte joululahjaks rio:n uv-uunin, ja siinä tuli mukana ns. opetteluvideo, jonka katsoin pariin kertaan..aluks munkaan kynnet ei oikeen pysyny mutta vasta n. puol vuotta sitten aloin saada niitä pysymään :) ps. Mä en itse käytä top coattia vasta kun valmiiden kynsien päälle :) se tuo vielä geelin päälle mukavan kiillon :)

    • teknikkokynsi

      Ilmeisesti kyse on siis vain geelilakkauksesta?
      Syitä voi tässäkin olla monia. Et ole viilannut kynttä ensin tarpeeksi kun aloitat geelien laiton eli geeli "valahtaa" pois kynsiltä muutaman päivän kuluessa. Levität geelin ihan reunoille saakka, että kynnet ilmaantuvat reunoista ja irtoavat. Muistatko putsata kädet ja kynnet esim. desifiointiaineella ennen kun aloitat tekemään kynsiä?Joidenkin ihmisten kynnenlaatu on yksinkertaisesti sellanen ettei geeli pysy siinä päällä vain irtoaa aina pois, vaihtoehtona olla ilman tai vaihtaa akryylikynsiin.

    • Sivusta seurannut

      Viilaamisen lisäksi on tärkeetä puhdistaa kynnen luonnollista öljyisyyttä cleanserilla ennen primerin levittämistä.

      Kaikkia uunissa kovetettavia aineita ohuelti ja pysyy melkein kaikilla ihimisillä kiinni vähintään sen 2 viikkoa :)

    • xhantelle

      Kiitos vastauksistanne ! :)

      Olen nyt viilannut kynsiäni hyvin ennen primerin ja lakan laittoa, ja ovat kynnet pysyneet paremmin. Pysyvät nykyään viikon verran.

      Kiitos vielä :D

      • Sivusta seurannut

        Se puhdistaminen eli cleanseri on myös hyvin tärkeää alussa, jotta kaikki ylimääräinen luonnollinen öljyisyys lähtee kynsistä. Sen jälkeen primeri imeytyy paremmin ja sen vuoksi aluslakka kiinnittyy paremmin.
        Cleanseri on myös tosi tärkee aivan lopussa, jotta lopputulos on niinku pitää..


    • geelakkaus

      Vastaus löytyy aloituksestasi: top coat on kynnen viimeistelyyn. sitä ei laiteta base coatin päälle vaan vasta viimeisenä.

      Eli:
      -tee normaalisti 'pohjat' eli poista puffaamalla kynneltä sen luonnollinen kiilto
      -primer
      -base coat - uuniin
      -värigeeli - uuniin
      -top coat -uuniin
      -cleanser

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe