on häiritsevä tai ruma?
http://1.bp.blogspot.com/-TLq90nTfjxM/T9JKjJnfSLI/AAAAAAAAI90/usj1NhfgZ10/s1600/carmen_campuzano-nose-job.jpg
Mitä mieltä olet
a) kyömystä nenästä
b) pysty/hyppyrinenästä
c) perunanenästä
d) pitkästä nenästä
e)leveästä nenästä
Entä naiset, millainen miehen nenä ei sytytä?
Miehet! Minkälainen nenä naisella
10
567
Vastaukset 10
- riitaoja.
Mitä mieltä olet
a) kyömystä nenästä - runontaja
b) pysty/hyppyrinenästä - vili.
c) perunanenästä - jazuli
d) pitkästä nenästä - ratikkakuski
e)leveästä nenästä - monte- ???
Ovatko he tosiaan kaikki naisia?
- riitaoja.
??? kirjoitti:
Ovatko he tosiaan kaikki naisia?
No, naismaisia ainakin.
Nöpö- ja nykerönenä puuttuivat, samoin töpselikärsä.
Mahdoton sanoa, koska muut piirteet vaikuttavat niin paljon. En muista nähneeni naisen nenää, josta tulisi mieleen, että onpa ruma. Nenä poskella on aika luotaan työntävä ilmestys. Parisuhteessa raksun nenää voi tarvittaessa koittaa hioa säännöllisillä eskimotervehdyksillä.- mielipidemies
Perunanenä ja pitkä tai leveä nenä käyvät. Muut ovat outoja ja rumentavat naista liikaa. Eli kyömy, pysty ja perunenä sekä töpselimalli.
- edellinen
Sanoin väärin. Perunanenä siis menettelee, jos nainen on muuten kaunis.
- jeuska
Naisen nenän olla huomaamaton, ei esim. liian terävä tai liian iso, eikä ylöspäin törröttävä kolmio.
- tämä paras
hyppyrinenä?
http://farm6.static.flickr.com/5529/11801865023_8b2f16ef20_m.jpg - AIbatrossi
Kaikilla ämmillla on luonnetta ja kulttuuriia ilmaiseva nenä esim.
En osaa sanoa, kun yleensä mut sytyttää mies, eikä sen nenä... Nenä sitten tulee sellaisenaan osana miestä.
Nenälleen ei mitään voi ilman kirurgisia toimenpiteitä. Joillekin erikoinen nenä aiheuttaa kohtuuttoman paljon mielipahaa ja heidän halunsa leikkauttaa nenästään vähemmän huomiota herättävä on ymmärrettävää. Itse olen kuitenkin enemmänkin viehtynyt erikoisiin neniin, ne antavat monen kasvoille omaperäisen muodon ja on mielestäni harmi, että niin moni leikkauttaa itselleen tusinanenän sulautuakseen paremmin massaan. Puhumattakaan pilalle menneistä, usein liian moneen kertaan leikatuista nenistä... Kerrassaan karmeaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681142
- 147905
- 81863
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä425782- 43732
Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h14657Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.72634Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37594- 94579
En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55563