Olen miettimässä abdominoplastiaa yksityisellä. Onko kokemuksia Jyri Hukista ko. toimenpiteestä ja liitettiinkö teillä myös vatsalihasten kiristys ja rasvaimu mukaan? Realistisia toipumiskokemuksia myös kaipailisin :)
Jyri Hukki/ Abdominoplastia?
3
317
Vastaukset
- Anonyymi
Hakusana Jyri Hukki:
Kirurgina on Juri Hukki. Hän vastaanottaa myös Laser Tilkkassa ja Mehiläisessä. Minulla on suorastaan traumatinen kokemus hänen leikkauksesta. Tein ylä- ja alaluomikorjausleikkauksen 5.12.2011. Tänään 16.3.2012 olen joutunut isoon korjausleikkauksen. Hukki teki minulle erilaiset silmät, arpi oli muhkurainen, silmän nurkaan jäi pala rasva roikkumaan, silmien alle jäivät syvät rumat kuoppat. Hukki ei suostunut tunnistamaan nämä viat ja minä menin vastaanottolle toiselle lääkärille, joka teki minulle sitten korjausleikkauksen. Kun minä yritin puhua Hukkin kanssa vioista, hän syytti minut epäkohteliaisuudesta ja lähes osoitti sormella ovelle. Olin järkyttynyt niin törkeästä käytöksesta!- Anonyymi
Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?
Niin ja aloituksessa kysyttiin abdominoplastiasta. Aloituksesta on todellakin useita vuosia, eikä siihen ole vastattu lainkaan. Oletettavasti Hukki ei siis tee abdominoplastiaa (kiinnostaisi minuakin).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393