Jyri Hukki/ Abdominoplastia?

Jeepjeep

Olen miettimässä abdominoplastiaa yksityisellä. Onko kokemuksia Jyri Hukista ko. toimenpiteestä ja liitettiinkö teillä myös vatsalihasten kiristys ja rasvaimu mukaan? Realistisia toipumiskokemuksia myös kaipailisin :)

3

201

Vastaukset

• Hakusana Jyri Hukki:
    Kirurgina on Juri Hukki. Hän vastaanottaa myös Laser Tilkkassa ja Mehiläisessä. Minulla on suorastaan traumatinen kokemus hänen leikkauksesta. Tein ylä- ja alaluomikorjausleikkauksen 5.12.2011. Tänään 16.3.2012 olen joutunut isoon korjausleikkauksen. Hukki teki minulle erilaiset silmät, arpi oli muhkurainen, silmän nurkaan jäi pala rasva roikkumaan, silmien alle jäivät syvät rumat kuoppat. Hukki ei suostunut tunnistamaan nämä viat ja minä menin vastaanottolle toiselle lääkärille, joka teki minulle sitten korjausleikkauksen. Kun minä yritin puhua Hukkin kanssa vioista, hän syytti minut epäkohteliaisuudesta ja lähes osoitti sormella ovelle. Olin järkyttynyt niin törkeästä käytöksesta!

• Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?

Niin ja aloituksessa kysyttiin abdominoplastiasta. Aloituksesta on todellakin useita vuosia, eikä siihen ole vastattu lainkaan. Oletettavasti Hukki ei siis tee abdominoplastiaa (kiinnostaisi minuakin).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.