Olen miettimässä abdominoplastiaa yksityisellä. Onko kokemuksia Jyri Hukista ko. toimenpiteestä ja liitettiinkö teillä myös vatsalihasten kiristys ja rasvaimu mukaan? Realistisia toipumiskokemuksia myös kaipailisin :)
Jyri Hukki/ Abdominoplastia?
3
291
Vastaukset
- Anonyymi
Hakusana Jyri Hukki:
Kirurgina on Juri Hukki. Hän vastaanottaa myös Laser Tilkkassa ja Mehiläisessä. Minulla on suorastaan traumatinen kokemus hänen leikkauksesta. Tein ylä- ja alaluomikorjausleikkauksen 5.12.2011. Tänään 16.3.2012 olen joutunut isoon korjausleikkauksen. Hukki teki minulle erilaiset silmät, arpi oli muhkurainen, silmän nurkaan jäi pala rasva roikkumaan, silmien alle jäivät syvät rumat kuoppat. Hukki ei suostunut tunnistamaan nämä viat ja minä menin vastaanottolle toiselle lääkärille, joka teki minulle sitten korjausleikkauksen. Kun minä yritin puhua Hukkin kanssa vioista, hän syytti minut epäkohteliaisuudesta ja lähes osoitti sormella ovelle. Olin järkyttynyt niin törkeästä käytöksesta!- Anonyymi
Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoit 7v myöhässä huonolla suomella?
Niin ja aloituksessa kysyttiin abdominoplastiasta. Aloituksesta on todellakin useita vuosia, eikä siihen ole vastattu lainkaan. Oletettavasti Hukki ei siis tee abdominoplastiaa (kiinnostaisi minuakin).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782