Olen jokaisessa pitkässä parisuhteessa päätynyt pettämään miehiäni... Nyt olen löytänyt sellaisen miehen jolle haluan pysyä uskollisena... Entiset mieheni ovat pettänert, haukkuneet ja muuta vastaavaa josta pettämisen kierre on alkanut minulla... En ole kokenut olevani haluttu ja rakastettu omassa suhteessa ja siksi päätynyt vieraisiin! Ex miehet eivät tänä päivänäkään tiedä siitä... Koska en silloin kokenut tekeväni mitään väärää... Nyt en kuitenkaan halua ajaautua siihen samaan tilaan ja nykyisellä miehelläni on ongelmia seksissä... Haluaisin nyt neuvoja naisilta/ miehiltä jotka ovat pettäneet useasti mutta pystyneet lopettamaan kokonaan!
apua pettäjälle
4
327
Vastaukset
- eräsvain
Jos miehellä ei seiso niin hommaa yhteinen leikkikalu(dino) se pirstää seksielämää mahtavasti. Saa miehen aivan villiksi nähdessään sinun käyttävän sitä tai haluaa jopa itse auttaa sinua sillä. Hmmm aivan mahtava leulu pelasti meidän seksisuhteen, eikä kummankaan tarvi ajatella vieraita.
Miehen vaivoihin on myös lääkitys saatavana kunhan uskaltaa mennä kertoon lääkärille. - näin se on
miehet ei kehtaa kertoa vaimolle mitään jos ei pelaa ja luulevat et uskottomuus auttaa, mutta kunhan saman kakkosen kans on, ei pelaa taaskaan..
- kjgkckvfj
Liittyykö pettämiseen alkoholia ja baareissa pörräämistä. Sun kannattaa analysoida tarkkaan miten ajauduit pettämiseen ja välttää sitä.
Esim alkoholismi on voimakkaasti perinnöllinen sairaus, mutta kukaan ei synny alkoholistina se hankitaan juomalla, välttämällä alkoholia ei koskaan edes tule alkoholistiksi.
Samalla logiikalla jos lihasi on heikko ja ajaudut haluamattasi pettämään, vältä tapahtumia joissa altistut pettämiselle.
jos ajaudut vieraisiin sänkyihin baari-illan jälkeen ja kadut sitä aamulla niin älä juo ja jos juot älä mene baariin humalassa. Opettele sivistynyttä alkoholin käyttöä jos se ei onnistu niin sinulla on sitten alkoholiongelma joten kannattaa lopettaa alkoholin käyttö jos ei kykene sivistyneeseen käyttöön. "Olen jokaisessa pitkässä parisuhteessa päätynyt pettämään miehiäni..."
Ja miehet ovat pettäneet sinua, joten kaikki siis on mukavasti tasapainossa. Ei näistä murheita kannata ottaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348