Yhteiseloa 15-vuotta,ja mies on vuorotyöläinen.Meillä on tenavakin ala-asteikäinen.Seksi on alkanut vuosien myötä hiipumaan,ja miehen takia.Hän ei halua minua kuin 9-päivän välein,josko silloinkaan.
Osa syy o hänen kajotteluissaan,vapailleen pääsee niin aina ensimmäisenä kalja,yövuorosta tulee niin kittaa kahtena yönä täällä kaljaa ja istuu tietokoneellaan koko yön.
Laitoin riidan pystyyn ja vaadin kalenteria milloin hän erkeää naisensa kanssa olemaan,ja halusin että se on myös minulle tyydyttävää eli että useammin.No ukko sitten lupautui kun edellisestä kerrasta oli jo aikaa,olen nimittäin nukkunut sohvalla puolivuotta.
No hän pääsi pukille niin siinä kalenteri jäi...ei ole laittanut yhtään sekskertaa rakasteluun aikaa.Musta tollanen ihminen on aika inhottava.Eli minun halu kerrat ei merkitse mitään.
Tällasta on jatkunut liian pitkään,vuosia jo.Miehiltä haluaiaisn mielipiteitä?Itse olen todella kaunis ihminen,muidenkin mielestä ei se minussa se vika ole.Jos työ on stressaavaa,niin miksei se voi sitä kalenteria katsoa ja sopia,niin ei.
Itse olen ruvennut käymään baarissa sillointällöin,senkin ukko on minulta kiletänyt,mut en ala nunnana saatanan elämään.Onko teidän mielstä tyydyttävä suhde jos seksiä on noinkin harvoin?
Itse olisin valmis 3-kertaa tai 4-kertaa viikossa.Niin ei saa.Voiko muutosta tullakaan enää?kiitos
Pakko avautua jollekin,miehen haluttomuudesta tai (laiskuudesta)
6
333
Vastaukset
- niinse on
Se valitettavasti laskee se seksuaalinen halu miehillä iän myötä.
30v asti mies on ihan hyvä sängyssä, siinä ei ole selityksenä työpaineet eikä stressikään, mies jaksaa ja jaksaa.
40v mies on jo suurimmaksi osaksi pehmyttä kamaa.
50v toivottavasti minun ei tarvitse koskaan edes kokeillakkaan.
ota nuorempi mies:) - Synnin palkka
Herää,seksi on synnitöntä vain avioliitoissa.
- ei seksikalenteria
Olisiko miehesi uupunut?
Itsellä oli sama ongelma, kunnes tajusin antaa miehelleni aikaa ja huomiota.
Laitoin hänelle ruoat valmiiksi, kun hän tuli töistä. Otin lapset mukaani ja lähdin kylään/retkell jne., että mies sai omaa aikaa.
Huomioin häntä laittamalla vaattett valmiiksi, silitin paidat, tein aamupalaa jne..
Pieni viesti aamiaiselle, tai päivälliselle jos aikamme ei kohdanneet.
Järejestin miesten saunaillan, ja lähdin lasten kanssa vanhemmilleni. Kuunetelin ja kyselin hänen työ- ym. murheita.
Kummasti mies piristyi. Kannattaa kokeilla muita keinoja, kuin vaatimuksia.- Soon moro
Olen 58 vuotias ja kyllä minä parikertaa voin sekstailla päivässä. Vaimolla tosin ei ole seksihaluja kun joku lääke ne vei kymmeniä vuosia sitten. Vaikea sanoa millinen olisi jos tosiaan saisin seksiä vaikka kerrankin päivãssä. En ole kyllä kaltaistasi naista löytänyt vaikka koko ikäni olen etsinyt.
Sinä nyt olet jonkun alkoholistin taluttanut jostain ravintolasta kotiisi, olisit ottanut tällaisen oikean miehen. Naiset liikaa kiinnittävät huomiota siihen että ovat kiinnostuneita jostaki miehestä, kannattaisi kuitenkin valita se mies heteroiden joukosta eikã impotenttien, alkoholistien ja homojen joukosta. Kyllä minä sinua panen jos kelpaa muuten en voi auttaa.
- sori vaan
Olet liian vanha käpy.
- Lisää.
Sinä nyt et tajunnut vieläkään. Minähän olen ollut minkäikäinen vai. Teiniikäinen, varusmies, kolmekymmentävuotias jne.
Ongelma on siinnä että sinä et tiedä minkänäköinen mies on. Tyypillinen virhe mitätä naiset tekevät on että he mittaavat miestä jalkopohjista päälakeen. Sinulla tuntuu tuo ikä olevan sinun värinkäsitys. Sininä kuvittelet että se takaa jotai vaikka olet karvaasti huomannut että se ei takaa. Sinä kelpuutat vaikka mallinuken myymälä ikkunasta puolisoksesi jos se vain on sopivan ikäinen. Kannattaa enemmä kiinnittää huomiota siihen mistä puoliso on kiinnostunut kuin siihen mistä itse on kiinnostunut.Itseä on helppo muuttaa mutta toista ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409