Yhteydenotto treffien jälkeen...miten toimit?

mietiskelijätär

Olen 40 nainen ja melko "vihreä" näissä nettideittikuvioissa. Muutaman kuukauden ollut profiili, välillä piilossa kun on treffejä ja suhteen alkua ollut tarjolla...

Onko jotain "kirjoittamatonta sääntöä" ...tai miten itse toimit treffien jälkeen?
Mietin millainen kuva miehelle välittyy...olen suht puhelias ja spontaani ja se tietysti tulee jo treffeilläkin esille...joillekin miehille olen laittanut samana iltana viestin ja kiittänyt esim kahviseurasta tmv...joku on kerennyt laittamaan viestin jo ennen sitä..
.
mutta onko liian "tyrkyllä" jos heti pistää viestiä perään vai pitäisikö odottaa kainosti että mies ottaa yhteyttä...jos ottaa ?

126

27255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+16

      Minäkin tykkään laittaa viestin samana iltana jos on ollut kivat treffit, ja tosiaan miehet joskus ehtivät sen tehdä ensin. Siihen en kirjoita mitään tulevasta, vaan juuri niinkuin sanoit, että kiitos illasta, oli kivaa tms. Sitten kyllä yleensä odotan päivän tai pari ennen seuraavaa viestiä. Miehestä yleensä kuuluu nopeammin kuin minusta, jos hän on kiinnostunut. Mutta jos ei hänestä kuulu ja itse haluaisin vielä tavata, niin sitten juuri siinä parin päivän päästä laitan itse viestin. En tiedä onko nämä mitään yleissääntöjä, mutta itse tykkään toimia näin.

      • faackjuuh

        Te ootte kyllä kaikki täysin sekaisin. Eiköhän homma mene niin että jos molemmat nauttii toistensa seurassa niin molemmat huomaavat sen ja haluavat tavata myös uudestaan. Ei siinä kuule naisella päässä paljoa järkeä pyöri kun nainen ihastuu palavasti. No tietysti nettideittailu on vähän eri asia. Siinä tutustutaan ihan varta vasten parisuhdemielessä tälläiset treffit nyt eroavat paljon reaalielämän treffeistä, jossa toinen tunnetaan entuudestaan.


    • Treffi mies 33

      Homma menee kuten luonnossa. Naaras eli tässä tapauksessa nainen tekee aina lopullisen päätöksen parittelu kumppanista sitähän se karkeesti sanottuna on se treffailu niin naisen homma on aina ilmaista jatkosta. Itse olen useammilla treffeillä käynyt ja tiedän tasan tarkkaan jos naisesta ei kuulu niin homma oli siinä. Jos nainen taas on ollut kiinnostunut niin viesti tulee melko pian. Itse en jatko viestejä laittele edellämainituista syistä.

      • ------------

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.


      • 1+1=2

        Ei se noin mene että naaras päättää parittelukumppanista yksin..
        Mulle kyllä naaraat tekee itseään tykö aika useinkin kun nyt oon ollu sinkkuna ja liikkunut esim. tanssipaikoilla. Harrastan aktiivisesti.
        No yksikään naaras jonka olisin itse halunnut ei ole ollut aktiivinen. Itse piti olla mutta se kannatti. Nyt en ota enää mitään tarjouksia vastaan.


      • sinkkumies.

        Nainen valitsee miehen ja miehen osa on odottaa että nainen kiinnostuu. No itse en ole päässyt treffeille joten olen varmaan ruma. Naiset rakastuu juoppoihin, pelimies pettäjiin ja väkivaltaisiin miehiin jas me kunnon miehet vaan jäämme ilman. Jos mies on komea niin nainen haluu tietenkin ottaa yhteyttä koska luulee että komea mies on luonteeltaan myös hyvä. Valitettavasti usein sellanen komea mies on ku.sipää


      • symppis2
        ------------ kirjoitti:

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.

        Symppaan!


      • silkkiuikku1
        sinkkumies. kirjoitti:

        Nainen valitsee miehen ja miehen osa on odottaa että nainen kiinnostuu. No itse en ole päässyt treffeille joten olen varmaan ruma. Naiset rakastuu juoppoihin, pelimies pettäjiin ja väkivaltaisiin miehiin jas me kunnon miehet vaan jäämme ilman. Jos mies on komea niin nainen haluu tietenkin ottaa yhteyttä koska luulee että komea mies on luonteeltaan myös hyvä. Valitettavasti usein sellanen komea mies on ku.sipää

        Itse kaihdan pelimiehiä, machoja ja sovinisteja - tunnistan heidät aika pian.

        Itselläni oli eräs ikäiseni, eli 30 mies jonkin sortin katsannon alla, mutta mies oli ilmeisesti epävarma tai huono ITinen, ja ei käyttäänyt erästä tilaisuutta hyväkseen tehdä siirtoa otolliseen suuntaan, joten se oli sitten siinä. Hnekisesti olis voinutkin mätsätä tuon miehen kans, mutta kyllä se vain näin on - niin syvällinen, herkkä yms. mitä kaikkea olenkaan, et jos se seksuaalinen vetovoima puuttuu, ei siitä tule mitään. Varsinkin jos on korkean libidon omaava nainen, ja mieleen tulee, jäisikö mies niissä hommissa kakkoseksi.

        Mut luulen et se kysyy loppupeleis miehiltä just sitä itsevarmuutta ja rohkeutta, mitä nomelta tuntuu puuttuvan. Niin tasa-arvon kannattaja kuin olenkin, toivon et mies on se joka tekee aloitteen. Toki sitä varmaan itsellä täytyy jonkin sortin rohkaisua toiselle antaa, että toinen rohkenee siihen..

        Mut katsotaan sittten kun jos tilanne tulee päälle. Tervetuloa juttusille!:)


      • riksu-64
        ------------ kirjoitti:

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.

        Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Miehen näkökulmasta katsoen, niin kyllä minä ainakin laitan viestiä treffien jälkeen jos olen vähänkin kiinostunut. Myös minä haluaisin mielelläni loppuelämän kumppanin kun tota ikääkin alkaa olee kohtalaisesti.


      • oin joo:_F
        1+1=2 kirjoitti:

        Ei se noin mene että naaras päättää parittelukumppanista yksin..
        Mulle kyllä naaraat tekee itseään tykö aika useinkin kun nyt oon ollu sinkkuna ja liikkunut esim. tanssipaikoilla. Harrastan aktiivisesti.
        No yksikään naaras jonka olisin itse halunnut ei ole ollut aktiivinen. Itse piti olla mutta se kannatti. Nyt en ota enää mitään tarjouksia vastaan.

        Näin se menee kyllä deittisivustoilla välillä tulee naisilta viestejä että haluaisi tavata kun ollaan muutaman kerran viestitelty mutta ne naiset eivät sitten kyllä taas itseäni tippaakaan sytytä. Mitä järkeä mennä edes treffeille jos kuvastakin näkee ettei tuon kanssa stondaa, varsinkaan kyseisen naisen ollessa alasti. Yleensä näihin viesteihin en ole enää mitään kommentoinut. Ja sitten sellaisten naisten kanssa joihin itse tuntee seksuaalista vetovoimaa ovat viestittelyt tyrehtyneet siten ettei sieltä ole enää viestiä tullut.


      • mies vm86_-
        sinkkumies. kirjoitti:

        Nainen valitsee miehen ja miehen osa on odottaa että nainen kiinnostuu. No itse en ole päässyt treffeille joten olen varmaan ruma. Naiset rakastuu juoppoihin, pelimies pettäjiin ja väkivaltaisiin miehiin jas me kunnon miehet vaan jäämme ilman. Jos mies on komea niin nainen haluu tietenkin ottaa yhteyttä koska luulee että komea mies on luonteeltaan myös hyvä. Valitettavasti usein sellanen komea mies on ku.sipää

        No eise kyllä noin mene. Minäkin olen useammat kahvittelupyynnöt torjunnut. Tuo että nainen valitsee miehen on katkerien sinkkujen itsesääliä. Mies jolla on itsetunto ja ulkonäkö kunnossa voi itsekin kyllä valita kenen kanssa alkaa olemaan. Lisäksi en ymmärrä näitä miehiä jotka kirjoittelevat tuollaista skeidaa kuin "sinkkumies". Oletko täysin järjiltäsi kun pönkität naisten egoja ylöspäin jotenkin parempana sukupolvena. Naiset eivät tekisi koskaan tuollaista.


      • ------------ kirjoitti:

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.

        Itsellänikin on yleensä tapana odottaa miehen yhteydenottoa. Ja koska useimmat ovatkin ottaneet yhteyttä, niin sitä kyllä aika helposti ajattelee, että jos ei miehestä mitään kuulu, niin sitten ei toinen tapaaminen kiinnosta.

        Ei tietysti pitäisi yleistää tätäkään, mutta voisiko olla niin, että juuri ne seksiseuran perässä olevat miehet odottavat mieluummin naisen yhteydenottoa, koska silloin se nopea saanti tuntuu todennäköisemmältä, ja toisaalta mies voi myös vapaammin treffailla muita naisia kun ei osoita liikaa kiinnostusta.


      • naisen logiikka ereh
        stellaria81 kirjoitti:

        Itsellänikin on yleensä tapana odottaa miehen yhteydenottoa. Ja koska useimmat ovatkin ottaneet yhteyttä, niin sitä kyllä aika helposti ajattelee, että jos ei miehestä mitään kuulu, niin sitten ei toinen tapaaminen kiinnosta.

        Ei tietysti pitäisi yleistää tätäkään, mutta voisiko olla niin, että juuri ne seksiseuran perässä olevat miehet odottavat mieluummin naisen yhteydenottoa, koska silloin se nopea saanti tuntuu todennäköisemmältä, ja toisaalta mies voi myös vapaammin treffailla muita naisia kun ei osoita liikaa kiinnostusta.

        Ei se noin mene, ne miehet jotka haluaa seksiseuraa, ottavat mahdollisimman pian yhteyttä ja suuremmalla todennäköisyydellä, sekä tyrkyttävät itseään muutoinkin. Sensitiivisemmillä on varovaisempi lähestymistapa, he myös miettivät monelta kantilta tilannetta, siksi naisille jää yleensä käteen seksin perässä juoksija.


      • on joo_-
        naisen logiikka ereh kirjoitti:

        Ei se noin mene, ne miehet jotka haluaa seksiseuraa, ottavat mahdollisimman pian yhteyttä ja suuremmalla todennäköisyydellä, sekä tyrkyttävät itseään muutoinkin. Sensitiivisemmillä on varovaisempi lähestymistapa, he myös miettivät monelta kantilta tilannetta, siksi naisille jää yleensä käteen seksin perässä juoksija.

        Näinhän se on. Sitten naiset itkevät miksi saavat aina ne siat. No ehkä juuri siksi että kunnolliset ja rauhallisemmat miehet ottavat naisen huomioon siten etteivät lähettele viestejä jälkikäteen koska olettaa ettei nainen ole kiinnostunut, joten ei viitsi häiritä enempää.


      • sinkku myöskin 86
        sinkkumies. kirjoitti:

        Nainen valitsee miehen ja miehen osa on odottaa että nainen kiinnostuu. No itse en ole päässyt treffeille joten olen varmaan ruma. Naiset rakastuu juoppoihin, pelimies pettäjiin ja väkivaltaisiin miehiin jas me kunnon miehet vaan jäämme ilman. Jos mies on komea niin nainen haluu tietenkin ottaa yhteyttä koska luulee että komea mies on luonteeltaan myös hyvä. Valitettavasti usein sellanen komea mies on ku.sipää

        Kerrompa sulle miksetole päässyt treffeille. Naiset menevät täysin neuvottomiksi kun joutuvat miehen asemaan. Eli aloitteelliseksi. Jos miehet eivät olisi niin pillunperässä niin alkaisi naisetkin olemaan aloitteellisia kun olisi pakko. Pakko kyllä siinä suhteessa hävetä oman sukupuoleni edustajia siinä miten alas mennään naisen mielistelyssä yms. Itse en vain jaksa tuollaista. Kyllä on harvassa sellainen nainen jota jaksaisin lämmitellä. On vain niin helpompaa vetää käteen ja kiittää luojaa siitä että saa olla sinkku ilman mitään ihme parisuhdekiemuroita.


      • Leeelia
        sinkku myöskin 86 kirjoitti:

        Kerrompa sulle miksetole päässyt treffeille. Naiset menevät täysin neuvottomiksi kun joutuvat miehen asemaan. Eli aloitteelliseksi. Jos miehet eivät olisi niin pillunperässä niin alkaisi naisetkin olemaan aloitteellisia kun olisi pakko. Pakko kyllä siinä suhteessa hävetä oman sukupuoleni edustajia siinä miten alas mennään naisen mielistelyssä yms. Itse en vain jaksa tuollaista. Kyllä on harvassa sellainen nainen jota jaksaisin lämmitellä. On vain niin helpompaa vetää käteen ja kiittää luojaa siitä että saa olla sinkku ilman mitään ihme parisuhdekiemuroita.

        Säälittää todella sun tilanteesi. Onko lapsuudessasi jotain joka on tehnyt susta noin pelokkaan? Voi sentään. Rohkeutta peliin.


      • sinkku myöskin 86
        Leeelia kirjoitti:

        Säälittää todella sun tilanteesi. Onko lapsuudessasi jotain joka on tehnyt susta noin pelokkaan? Voi sentään. Rohkeutta peliin.

        Ei. En vain jaksa tuota säätöä joka parisuhteessa on. En kiellä ettenkö parisuhdetta joskus kaipaisi. Tosin nämä hetken ovat lähinnä silloin kuin yksin menee sänkyyn niin olisi kiva että siinä olisi toinen vieressä. Tosin itse teen 3 vuorotyötä niin olisiko se toinen siinä vieressä, kun vielä varmasti tekisi hänkin vuorotyötä ja varmasti eri kierrolla kuin minä. Sitten toinen tilanne on lomat, eli matkailu. Olisihan se kivempaa jonkun rakkaan ihmisen kanssa. En minä sitä kiellä ettenkö haluaisi parisuhdetta jos sopiva nainen sattuu vastaan tulemaan. Mutta mihinkään säälittäviin iskuyritykseen en ole lähtemässä koska ne ovat aina vaikeita jos yrittää esim kaupassa lähestyä naista. Ei siitä oikein saa mitään aikaiseksi. Mutta niin, minähän taidan käyttäytyä kuin norminainen. Eli tekikö kipeeää kuulla millaisia naiset ovat?


      • Treffi mies 33
        ------------ kirjoitti:

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.

        Turhaan sä sysäät vastuuta vain miehille ja mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara. "Tiedostan hyvin että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"
        Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään.


      • ljhvljhjh
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Turhaan sä sysäät vastuuta vain miehille ja mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara. "Tiedostan hyvin että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"
        Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään.

        Hyvin sanottu!


      • ghcghkgh
        mies vm86_- kirjoitti:

        No eise kyllä noin mene. Minäkin olen useammat kahvittelupyynnöt torjunnut. Tuo että nainen valitsee miehen on katkerien sinkkujen itsesääliä. Mies jolla on itsetunto ja ulkonäkö kunnossa voi itsekin kyllä valita kenen kanssa alkaa olemaan. Lisäksi en ymmärrä näitä miehiä jotka kirjoittelevat tuollaista skeidaa kuin "sinkkumies". Oletko täysin järjiltäsi kun pönkität naisten egoja ylöspäin jotenkin parempana sukupolvena. Naiset eivät tekisi koskaan tuollaista.

        Nainen on valinnut sinut elämäänsä siinä vaiheessa kun hän on pyytänyt sinua kahville.

        Nainen on valinnut sinut poistettavaksi elämästään kun ei ole suostunut sinun kahvittelupyyntöön

        Nainen on valinnut sinut varteen otettavaksi ehdokkaaksi silloin kun on suostunut kahvittelupyyntöösi.

        Se että sinä torjut joidenkin naisten pyynnöt ei ole mikään valinta sinun osaltasi. Sinä ET ota naista, nainen valitsee sinut.


      • voivoililisooa
        sinkku myöskin 86 kirjoitti:

        Kerrompa sulle miksetole päässyt treffeille. Naiset menevät täysin neuvottomiksi kun joutuvat miehen asemaan. Eli aloitteelliseksi. Jos miehet eivät olisi niin pillunperässä niin alkaisi naisetkin olemaan aloitteellisia kun olisi pakko. Pakko kyllä siinä suhteessa hävetä oman sukupuoleni edustajia siinä miten alas mennään naisen mielistelyssä yms. Itse en vain jaksa tuollaista. Kyllä on harvassa sellainen nainen jota jaksaisin lämmitellä. On vain niin helpompaa vetää käteen ja kiittää luojaa siitä että saa olla sinkku ilman mitään ihme parisuhdekiemuroita.

        Kilpirauhasen vajis selvä!


      • treffitön mies 35
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Turhaan sä sysäät vastuuta vain miehille ja mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara. "Tiedostan hyvin että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"
        Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään.

        "mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. "

        Naisilla on usein hieman erilaiset lähtökohdat elämään kuin miehillä ja tämän vuoksi nainen ja mies voivat täydentää toisiaan. Tämä on tietysti yleistämistä. Usein kuitenkin miehet osaavat sellaisia "vapaa-ajan" tehtäviä joita naiset eivät osaa ja naiset osaavat sellaisia asioita mitä miehet eivät välttämättä osaa. Useat miehet arvostavat naista joka osaa laittaa ruokaa, etenkin jos mies ei itse ole kiinnostunut ruoanlaitosta. Samoin naiset saattavat arvostaa miehen osalta sellaista osaamista mistä on hyötyä naisen elämään. Naisilla ja miehillä on yleisesti ottaen usein sellaisia ystäviä jotka harrastavat samoja asioita ja tämän vuoksi he eivät välttämättä pysty täydentämään toisiaan. Ja jos haluaa löytää täydellisen elämän ja pitää seksiä niin tärkeänä ettei ilman sitä saa täydellistä elämää, on syytä valita parisuhde sellaisen kumppanin kanssa jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja josta kenties löytyy muitakin ominaisuuksia joita voi hyödyntää oman elämän suhteen.

        Parittelu saattaa olla pieni osa parisuhdetta, eikä parisuhde välttämättä ole elämän päätavoite, mutta parisuhteen osalta päätavoite voi olla täydellinen parisuhde johon kuuluu parittelun lisäksi paljon muutakin.

        "Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara."

        Joskus muinoin mies on saattanut kysyä tytärtä omaksi puolisoksi tyttären isältä. Isä on saattanut olla se joka päättää onko mies sopiva tyttärelle. Jos nykypäivänä naiset saavat itse päättää ja he haluavat "täydellisen miehen", saattavat naiset jäädä yksinäisiksi koska 50% miehistä on parempi kuin loput 50% ja ainoastaan 90% miehistä kuuluu niihin "parempiin miehiin" jos raja vedetään tuonna 10% kohdalle. Nämä täydellisyysihanteet perustuvat usein naisilla siihen kun he vertaavat miehiä toisiin miehiin sen sijaan että he valitsisivat miehen omien tarpeiden mukaan. Tai jos nainen hyväksyy vain ja ainoastaan sellaisen miehen joka pystyy aivan joka hetki täyttämään naisen villeimmätkin unelmat jossa prinssin tulee hakea kuu taivaalta kun prinsessa näin haluaa, tulee tästä luonnollisesti pettymys.

        Tämän voisi aivan hyvin kääntää siten että nainen kysyy miestä kumppaniksi ja mies on se joka päättää hyväksyykö naisen kumppaniksi. Ihmiset kuitenkin pelkäävät rikkoa perinteitä ja tämän vuoksi harvat ihmiset toimivat näin. Useat ihmiset saattavat alkaa syyllistämään "huoraksi" tai jakorasiaksi jos nainen on aktiivinen osapuoli. Toisaalta, ne jotka hyväksyvät sen ajatusmallin missä nainen on huora aktiivisena osapuolena, hyväksyvät sen että naisen tulisi olla passiivinen osapuoli ja tätä kautta miehen on helppo asettaa nainen tossun alle orjan asemaan koska mies on se joka määrää kaapin paikan eikä naisella ole tämän jälkeen sananvaltaa.


      • treffitön mies 35
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Turhaan sä sysäät vastuuta vain miehille ja mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara. "Tiedostan hyvin että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"
        Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään.

        "Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään."

        Biologian filosofiaa en ymmärrä, mutta ymmärtäisin että tietyt filosofit eivät välttämättä hae kunniaa ja suosiota kirjoittamalla filosofisia kirjoja vaan pyrkimällä ymmärtämään elämää ja kenties myös pyrkimällä toisia ihmisiä ymmärtämään elämään järkevämmin. Ne lapset jotka leikkivät neppiautoilla hiekkalaatikolla, kilpailevat siitä kuka voittaa kisan. Ne lapset jotka rakentavat hiekkakakkuja hiekkalaatikolla, eivät välttämättä kilpaile siitä kenen hiekkakakku on komein. Ei kaikkien ihmisten elämä perustu kilpailuun jossa haetaan suosiota tai paremmuutta.

        Jos uskomme biologiaan, onko se biologisesti todistettua että kaikki ihmiset kilpailevat keskenään? Vai onko kyse puhtaasti siitä että yhteiskuntiin on rakentunut hierarkia jossa ihminen pääsee voittajaksi lyömällä toista ihmistä nyrkillä päähän? Ne jotka vievät toisen ihmisen oikeuteen lyömisestä, eivät voita mitään koska oikeudessa jaetaan ainoastaan oikeudenmukaisia ja tasa-arvoon perustuvia korvauksia jolloin ihminen tipahtaa muun yhteiskunnan kelkasta jos lähtee oikeuteen riitelemään toisen ihmisen kanssa. Useimmiten ne ihmiset jotka päättävät selviytyä kyynärpäätaktiikalla liike-elämässä, heillä ei myöskään ole varallisuutta joten heillä ei ole myöskään mahdollisuutta korvata ellei heitä aseteta velkavankeuteen. Yhteiskunnan rakenteet tukevat sellaista ajatusmallia missä niitä ihmisiä syrjitään jotka hakevat riitoja, eli niitä jotka lähtevät riitelemään oikeussaleihin toisten ihmisten kanssa. Rakenteet kuitenkin hyväksyvät kyynärpäätaktiikan. Tämän vuoksi yhteiskuntiin tulee paljon ongelmia jotka sitten ratkotaan jossain vaiheessa sotien kautta. En sitten tiedä miten biologinen filosofia liittyy tällaiseen yhteiskuntarakenteeseen. Tuo kun vaikuttaa yhteiskuntaopilta ennemmin kuin biologialta. Voimme tietysti aina hyväksyä sen ajatusmallin että olemme syntyneet apinoista ja tämän vuoksi meillä on oikeus käyttäytyä apinoiden tavoin. Jos apinat lyövät toisiaan päähän tai tallovat toisten apinoiden hiekkakakut, voimme unohtaa viisaat filosofit ja heidän filosofian ja toimia apinoiden tavoin. Kyllä Siperia opettaa.


      • ?????????????
        oin joo:_F kirjoitti:

        Näin se menee kyllä deittisivustoilla välillä tulee naisilta viestejä että haluaisi tavata kun ollaan muutaman kerran viestitelty mutta ne naiset eivät sitten kyllä taas itseäni tippaakaan sytytä. Mitä järkeä mennä edes treffeille jos kuvastakin näkee ettei tuon kanssa stondaa, varsinkaan kyseisen naisen ollessa alasti. Yleensä näihin viesteihin en ole enää mitään kommentoinut. Ja sitten sellaisten naisten kanssa joihin itse tuntee seksuaalista vetovoimaa ovat viestittelyt tyrehtyneet siten ettei sieltä ole enää viestiä tullut.

        Ns.stondaaminenko tille MIEHILLE?????on pää asia,mitäpä muuta ääliöiltä voi odottaa????????????????????????`?``


      • halihalihali22
        sinkku myöskin 86 kirjoitti:

        Ei. En vain jaksa tuota säätöä joka parisuhteessa on. En kiellä ettenkö parisuhdetta joskus kaipaisi. Tosin nämä hetken ovat lähinnä silloin kuin yksin menee sänkyyn niin olisi kiva että siinä olisi toinen vieressä. Tosin itse teen 3 vuorotyötä niin olisiko se toinen siinä vieressä, kun vielä varmasti tekisi hänkin vuorotyötä ja varmasti eri kierrolla kuin minä. Sitten toinen tilanne on lomat, eli matkailu. Olisihan se kivempaa jonkun rakkaan ihmisen kanssa. En minä sitä kiellä ettenkö haluaisi parisuhdetta jos sopiva nainen sattuu vastaan tulemaan. Mutta mihinkään säälittäviin iskuyritykseen en ole lähtemässä koska ne ovat aina vaikeita jos yrittää esim kaupassa lähestyä naista. Ei siitä oikein saa mitään aikaiseksi. Mutta niin, minähän taidan käyttäytyä kuin norminainen. Eli tekikö kipeeää kuulla millaisia naiset ovat?

        MIEHET ovat säälittäviä valittajia.piste.


      • <<<<<<<<<<<>>>>>>>>>
        ------------ kirjoitti:

        Nainen tekee sen lopullisen päätöksen mm. sen perusteella, että kokeeko hän miehen olevan tarpeeksi kiinnostunut itsestään. Minäkin naisena päättelen, että jos miehestä ei kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut minusta. Niinpä en mitenkään välttämättä laita viestiä ensimmäisenä tapaamisen jälkeen ja jos miehestä ei mitään kuulu, niin sitten se oli siinä.

        Tosin me ilmeisesti puhumme hieman eri asioista. Jos sinä puhut pelkästään parittelukumppanista ja minä, kuten ilmeisesti aloittajakin, jostain vakavammasta, niin onhan tilanne aivan eri. Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani, joten jos vain sitä olisin vailla, niin voisin hyvin olla aloitteellinenkin asian suhteen. Kun taas haluan mielelläni loppuelämän kumppanin, niin valitsen kyllä sellaisen, joka osaa edes tehdä selväksi olevansa kiinnostunut minusta.

        "Tiedostan hyvin, että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"

        Taidat kuvitella itsestäsi vähän liikoja.


      • nyky ihmisen ongelma
        treffitön mies 35 kirjoitti:

        "mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. "

        Naisilla on usein hieman erilaiset lähtökohdat elämään kuin miehillä ja tämän vuoksi nainen ja mies voivat täydentää toisiaan. Tämä on tietysti yleistämistä. Usein kuitenkin miehet osaavat sellaisia "vapaa-ajan" tehtäviä joita naiset eivät osaa ja naiset osaavat sellaisia asioita mitä miehet eivät välttämättä osaa. Useat miehet arvostavat naista joka osaa laittaa ruokaa, etenkin jos mies ei itse ole kiinnostunut ruoanlaitosta. Samoin naiset saattavat arvostaa miehen osalta sellaista osaamista mistä on hyötyä naisen elämään. Naisilla ja miehillä on yleisesti ottaen usein sellaisia ystäviä jotka harrastavat samoja asioita ja tämän vuoksi he eivät välttämättä pysty täydentämään toisiaan. Ja jos haluaa löytää täydellisen elämän ja pitää seksiä niin tärkeänä ettei ilman sitä saa täydellistä elämää, on syytä valita parisuhde sellaisen kumppanin kanssa jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä ja josta kenties löytyy muitakin ominaisuuksia joita voi hyödyntää oman elämän suhteen.

        Parittelu saattaa olla pieni osa parisuhdetta, eikä parisuhde välttämättä ole elämän päätavoite, mutta parisuhteen osalta päätavoite voi olla täydellinen parisuhde johon kuuluu parittelun lisäksi paljon muutakin.

        "Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara."

        Joskus muinoin mies on saattanut kysyä tytärtä omaksi puolisoksi tyttären isältä. Isä on saattanut olla se joka päättää onko mies sopiva tyttärelle. Jos nykypäivänä naiset saavat itse päättää ja he haluavat "täydellisen miehen", saattavat naiset jäädä yksinäisiksi koska 50% miehistä on parempi kuin loput 50% ja ainoastaan 90% miehistä kuuluu niihin "parempiin miehiin" jos raja vedetään tuonna 10% kohdalle. Nämä täydellisyysihanteet perustuvat usein naisilla siihen kun he vertaavat miehiä toisiin miehiin sen sijaan että he valitsisivat miehen omien tarpeiden mukaan. Tai jos nainen hyväksyy vain ja ainoastaan sellaisen miehen joka pystyy aivan joka hetki täyttämään naisen villeimmätkin unelmat jossa prinssin tulee hakea kuu taivaalta kun prinsessa näin haluaa, tulee tästä luonnollisesti pettymys.

        Tämän voisi aivan hyvin kääntää siten että nainen kysyy miestä kumppaniksi ja mies on se joka päättää hyväksyykö naisen kumppaniksi. Ihmiset kuitenkin pelkäävät rikkoa perinteitä ja tämän vuoksi harvat ihmiset toimivat näin. Useat ihmiset saattavat alkaa syyllistämään "huoraksi" tai jakorasiaksi jos nainen on aktiivinen osapuoli. Toisaalta, ne jotka hyväksyvät sen ajatusmallin missä nainen on huora aktiivisena osapuolena, hyväksyvät sen että naisen tulisi olla passiivinen osapuoli ja tätä kautta miehen on helppo asettaa nainen tossun alle orjan asemaan koska mies on se joka määrää kaapin paikan eikä naisella ole tämän jälkeen sananvaltaa.

        on vain se että ei osaa rakastaa...itsekkyys "Minä ja mun tarpeeni" menee "Me" edelle.
        Parittelu...on elukoiden toimintaa. Tunnustan katsovani elämää näkökannan takaa jossa seksi on luotu avioparin yhteiseksi iloksi. On ihmistä halventavaa pitää eläimellisenä sitä mikä on tarkoitettu yhteyden luomiseen kahden ihmisen välillä. Onko tulveisuutta se että röhkitään tai nuuskitaan takapuolta kun sanotaan päivää kadulla?


      • w46j6
        ????????????? kirjoitti:

        Ns.stondaaminenko tille MIEHILLE?????on pää asia,mitäpä muuta ääliöiltä voi odottaa????????????????????????`?``

        Seksuaalinen vetovoima on tärkeää ellei sitten olla vain kavereita.
        Se että onko "stondaaminen" pääasia riippuu suhteesta ja ihmisestä.

        Ps. musta tuntuu että sulla unohtu muutama "?"


      • mies josjsos

        Mutta mies valitsee soveltuvimman yksilön muiden joukosta.


      • *ucco
        silkkiuikku1 kirjoitti:

        Itse kaihdan pelimiehiä, machoja ja sovinisteja - tunnistan heidät aika pian.

        Itselläni oli eräs ikäiseni, eli 30 mies jonkin sortin katsannon alla, mutta mies oli ilmeisesti epävarma tai huono ITinen, ja ei käyttäänyt erästä tilaisuutta hyväkseen tehdä siirtoa otolliseen suuntaan, joten se oli sitten siinä. Hnekisesti olis voinutkin mätsätä tuon miehen kans, mutta kyllä se vain näin on - niin syvällinen, herkkä yms. mitä kaikkea olenkaan, et jos se seksuaalinen vetovoima puuttuu, ei siitä tule mitään. Varsinkin jos on korkean libidon omaava nainen, ja mieleen tulee, jäisikö mies niissä hommissa kakkoseksi.

        Mut luulen et se kysyy loppupeleis miehiltä just sitä itsevarmuutta ja rohkeutta, mitä nomelta tuntuu puuttuvan. Niin tasa-arvon kannattaja kuin olenkin, toivon et mies on se joka tekee aloitteen. Toki sitä varmaan itsellä täytyy jonkin sortin rohkaisua toiselle antaa, että toinen rohkenee siihen..

        Mut katsotaan sittten kun jos tilanne tulee päälle. Tervetuloa juttusille!:)

        Siis kuitenkn pallo on miehellä , jolla on vahva itsetunto, Ressukat älkööt vaivautuko tasa-arvoa hokevien naisten edessä.
        Tätä on useimmiten roistoilla ja urheilijoilla.
        Itselläni on hyvä ammatti ja nyt eläkkeellä, mutta varmaan itsetunto on riittävä ja ulkonäkö ok, kun ystävystyn helposti fiksujen ja suht. kauniiden naisten kanssa, vaikka kotonakin on sellainen tai ainakin oli kun hän oli 20 vuotias.


      • thsr
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Turhaan sä sysäät vastuuta vain miehille ja mitä ylipäätään haet miehiä treffeille jos ns parittelu ei ole se päätavoite? Samalla voit hakea naisia itsellesi kaveriksi. Nyt ei ole kyse panemisesta pelkästään vaan siitä että todellisuudessa nainen on aina se joka päättää ottaako tuon miehen vai ei ja syy on se kuten sanoit valinnan vara. "Tiedostan hyvin että kuka tahansa mies haluaisi seksiä kanssani"
        Vastasit itse itsellesi myös eli sinä valitset sen miehen ja miehet pullistelee suosiosta. Niin se menee luonnossa kun ihmis maailmassakin vaikka et sitä biologian totuutta halua myöntääkkään.

        No kerran itse biologian itse ensimmäisenä otit esiin, niin luonnossa urokset ovat aktiivisia ja yrittävät saada naaraan valitsemaan itsensä. Siksi passiivinen mies ei ihan sovi sun omiin teorioihis.


      • Anonyymi

        Veikkaan,että itellä käyny pari kertaa,että kumpikin oottaa viestiä ja sitten kumpikaan ei laita ja homma jää siihen,vaikka olis ollut kiinnostusta. Ite ootan monesti,että mies laittaa ja jos ei laita,jätän homman siihen. Voi voi.


      • Anonyymi

    • Taas on viikonloppu tiedossa kun ylläpito nostaa pornot ylös

      joku ylläpidossa on selkeästi puutteessa !


      Miten vaikeaa on tajuta että luonto ajaan tikanpojan puuhun

      Lopettakaa tälläset idioottimaisten aloitusten ylösnostamiset

      • sori - ei toi aloitus ole idioottimainen vaan ylläpito joka näemmä nostaa kaikki pornot ylös. ei jaksa


      • fenno.maani kirjoitti:

        sori - ei toi aloitus ole idioottimainen vaan ylläpito joka näemmä nostaa kaikki pornot ylös. ei jaksa

        ja siis vastsin ylläpidon tekemään juttuun

        Kuinka ilmaista kiinnostus miehelle?

        Vastauksia: 5Lukukertoja: 167

        __________________________


        Toikin tosi omituista että ylläpito tekee ihan eri ajatuksisen jutuun pääsivulleen !

        Tässähän puhutaan ihan taas ihna eriä.

        pahoittelen jatkakaa


    • Mies Pohojanmaalta

      Tyttö esitti vaikeasti tavoiteltavaa ja oli koppava. Nyt 40 v myöhemmin oli vihainen. Miksi et ottanut enää yhteyttä, kysyi tämä vanhaksi piiaksi jäänyt. Otappa noista akoista selvä..

      • mademoilee

        Juuri näin: ennemmin parit pakit kuin loppuelämän katkeruus. Aina kannattaa yrittää.


    • PanoPoika

      Pistää VIESTIÄ perään? Minusta jotain muuta vois PERÄÄN pistää...
      Oon ollut varsinaisilla treffeillä vain kymmenisen kertaa, mutta ainakin
      5-6 kertaa on päättynyt naintiin.. Miettikääs sitä.

    • Ekatreffeillä

      Jossei ekatreffeillä mies ehdota pikku panoa se on merkki ettet ole kiinostava.

      Jatkossa olet vaan ehkä varapano, jos sitäkään. Tottakait treffeillä pitää tutustua perusteellisesti ja että voi vakuuttua suhteen sujuvuudesta kaikilta osin.

      Itse olen ollut useilla kymmenillä treffeillä ja melkein kaikki on päätynyt yhdyntään, paitsi silloin kun aikataulu on ollut liian kireä, toisen treffattavan jo odottaessa.

      • EIMunkki40v

        Hoijaa... Elääkö ihmiset hirveässä puuteessa nykyään? Minuun teki vaikutus kun nainen sanoi, että ei kannata tyrkyttää vehjettä ensimmäisllä treffeillä.... Juu... meni 3kk ennenkuin räjäytin pankin ja edelleen yhdessä....

        Ei parisuhteen rakentelu perustu naintiin pelkästään...

        KIvaa puuhaa se on muuten (nainti), mutta vielä kivempaa on käydä lenkillä ja olla saman peiton alla yötä muuten vaan...


      • Hohhoijaa.

        "Toisen treffattavan jo odottaessa"
        Olet ällöttävä, sääli, että sinunlaisiasi ihmisiä on olemassa...

        Syvin side syntyy kun jaksaa odottaa, ja tutustua toiseen... Muuten suhde menee alusta asti sellaiseksi leikkimiseksi ja leikkimiseksi se sitten jääkin, kunnes leikki loppuu.

        Häpeä.


    • meitä on nyt kaksi

      voit ainakin sen kertoa, miten koit, miltä tuntuu tai että oot kiva.

    • suorasanainen

      Enpä jaksanut lukea mitä muut ovat sinulle vastanneet, mutta itse pidän jopa korrektina sitä, että kiitetään kivasta illasta jo hetimiten samana iltana kun treffeillä ollaan oltu ja siinä voi sitten ilmaista myös sen, haluaako vielä tavata.

      Jotenkin minua on aina ärsyttänyt se, että miehellä oletetaan olevan aloite kaikessa. Jos minä olisin jäänyt odottamaan miesten yhteydenottoa niin "vanhaksipiiaksi" olisin jäänyt.

    • rohkeasti vaan

      Tottakai voit. Ennen oli odotettava että mies otti yhteyttä soittamalla. Kerro olleen kivan illan ja toivota hänelle hyvää yötä.

    • 18+17

      Näytät tissit ja kysyt "haluuks imeä näitä".

    • tyhmiä kysymyksiä

      Ihan liian tyrkky olisit, korkeintaan voit hymyillä kun seuraavan kerran näette ja niiat kiltisti, mies ottaa sitten yhteyttä. Ajattele saat vielä HUORAn maineen jos laitat miehelle VIESTIN!!!1

      • Heh, hyvä vastaus =)


    • Mies 51v

      Minä ainakin haluan kertoa heti treffien perään, jos oli ollut mukavaa. Samoin ilmaisen, että minusta olisi kivaa tavata uudelleen. Jos toiselta tulee positiivinen vastaus, niin sitten jatketaan viestittelyä ja aletaan suunnitella seuraavaa tapaamista.

      Jos taas ei kiinnosta, niin saatan sanoa sen jo treffeillä - tai yrittää osoittaa sen muuten. Myös minä olen saanut pari kertaa kuulla sen. Minusta se on ihan okei, reilu peli molemmin puolin. Aina en keksi sopivaa tapaa kertoa, että en enää halua tavata. Silloin voin olla hiljaa. Jos minusta ei kuulu pariin päivään mitään enkä ole kertonut syytä, miksi en pääsen lähettämään viestejä (esim. matka), niin se kyllä tarkoittaa, että en ole kiinnostunut.

      Jos en kuule toisesta mitään viimeistään seuraavana päivänä treffien jälkeen, tulkitsen, että homma ei sytyttänyt. Sama tilanne, sellaista sattuu ja ei kun kohti uusia siekailuja. Jos saisin muutaman päivän päästä sitten yhteyden oton, olisin varmasti ihmeissäni, että kukahan tämä nyt oli? Ja miettisin, että haluaisinko oikeasti enää tavata moista - olen ehkä jo sopinut uudet treffit jonkun toisen kanssa.

      Minuun siis puree kiva pieni viesti mahdollisimman pian tapaamisen jälkeen, ehkä jo kotimatkalta! Ja jos toinen ei vastaa viestiini viimeistään seuraavana päivänä, niin katson homman olevan ohi. Jos suhde on edennyt pidemmälle ja tiedän syyn, miksi vastaukset viipyvät, niin sitten asia on eri.

      Tässä iässä en jaksa enää pelata mitään ihmeellisiä odotus-leikkejä. Toinen joko kiinnostaa tai sitten ei. Miten suhde muuten etenee ja koska edetään seksiin tms. on sitten eri asia.

    • HEI NAINEN 40+

      OLE VAAN OMA ITSESI,AINA JA JOKA HETKI NIIN HYVIN MENEE
      T.MR.auvervaara

    • Zebra

      Sovin yhtenä perjantaina tyypin kanssa ekan live-tapaamisen kauppakeskukseen, jossa kävimme ensin kahvilla, ja koska juttu luisti, miekkonen tarjosi myös ruuan toisessa paikassa. Yllättäen sain myös kyydin kotiin, koska miehellä oli muuta menoa sillä suunnalla. Autossa mies virkkoi, että "saa laittaa viestiä". Laitoin seuraavana päivänä tekstarin, jossa kutsuin asiallisesti kylään, milloin vaan hänelle sopii. Alustavasti sopi kuulemma seuraava maanantai, joka oli Loppiainen, vapaapäivä siis. Eipä miehestä kuulunut sitten mitään kuin vasta maanantai-iltana. Hah, kyseli vaan että "kuis Loppiainen meni". Ja seuraava kysymys kuului: "oletko ahkerasti käynyt treffeillä?" Kaikenlaisia höpöhöpö-miehiä...

      • Turn-OFF! Voin vain kuvitella ilmeesi kuin höpöhöpö- miehestä kuului ;)


      • Veriitaaas

        Se on terveen järjen sijaan kuunnellut nettiurpojen neuvoja suomi2ääliö palstalla.

        Tosiaan, kannattaa ohittaa kaikki neuvot, esim. tämä karin84 luulee tietävänsä nyt tästä kuvauksestasi mikä mies, itsekin Zebra luulet tietäväsi.

        Kaveri on kuunnellut jonkun urpon naisen neuvoja siitä että "ei heti kannata suostua" tms.

        Vai oliko kyse siitä että heti kun Sinä et saanut haluamaasi haluamanasi päivänä niin toinen henkilö on "höpöhöpö-mies"

        Lopputulos selvästi sama: ihan vitun urposti vedit, sekä deittis että jutut tässä


      • aniat

        Tiedän =) Ja ite ainakin unohdin jo tyypit, joista ei seuraavana päivänä kuulunu mitään. Jos ne sit viikon päästä viestitteli, piti oikein miettiä, et kuka hitto tää on =))


    • rohkeasti yhteyttä

      Tasa-arvon nimissä nainenkin voi ottaa yhteyttä, on wanhan aikasta että miehen aina pitää tehdä se aloite ;)

    • miehenä toki teen itse sen viestin melko piaan erottuamme, kiitän seurasta ja jos haluan tavata häntä toistekin niin senkin ilmaisen että haluatko tavata toistekin kysymyksellä.
      Samaa toivoisin naiselta, rehellinenhän pitää olla eikä leikkiä kissa ja hiiri leikkejä.

      Mitä sitä edes paria päivää siihen tuhlaamaan viestin odotteluun tai lähettämiseen, suora toiminta kaikkein parasta ja tehokkainta.

      • pakkastalvix

        Ihan hyvä on suhteellisen nopeasti kiittää seurasta ja ilmaista halunsa seuraavasta tapaamisesta, jos siltä tuntuu.

        Minä olin vuosi sitten kolmilla treffeillä saman miehen kanssa. Mies oli hyvinkin halukas, minä en heti niinkään ja kolmansien treffien jälkeen havaitsin, että mielenkiintoni lopahti. Suhde ei edennyt sänkytasolle asti. Ko. mies oli niin suivaantunut, kun en halunnut enempiä tapaamisia, että lähetti monta kymmentä haukkumistekstaria. Ja lähettää yhä. En vastaa tietenkään tällaisiin viesteihin. Että kaikenlaisia sitä on näillä rintamilla.


    • 16+3

      minä olisin ainakin iloinen kun tulisi viesti samana iltana.

    • dlksöd

      Mies kertoo kiinnostuksen ja jatkotapailut kyllä, jos on kiinnostunut. Nähdäkseni mies ei voi olla toimimatta, jotenka pistää viestiä kyllä. Ellei viestiä tule, ei ole kiinnostunut ja kiinnostumatonta miestä ei edes kannata yrittää.

    • viiskymppinen

      Mun kkokemukseni on tämä: Jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä.

      Joskus olen kuvitellut olevani moderni nainen ja ottanut itse yhteyttä. Ihan turhaan, juttu ei johtanut mihinkään.

      • Toinen viiskymppinen

        Samaa mieltä kuin viisikymppinen. On erittäin mukavaa, jos tekstiviesti tulee mahdollisimman pian, mieheltä. Etenkin, jos itse käy aniharvoin treffeillä. Itse laittaisin ehkäpä liian laimean kiitosviestin pelkästä varovaisuudesta ja senkin voi tulkita väärin. Jos viestiä ei kuuluisi, niin tulkitsemisen lisäksi se saattaisi estää mahdolliset seuraavatkin treffit jonkun muun kanssa tulevaisuudessa.


    • saketeus

      Et todellakaan ole liian tyrkyllä. Itse olen mies ja sinut itseni kanssa sekä erittäin hyvä itseluotamus ja arvostan sitä ja se herättää mun mielenkiinnon entistä enemmän et nainen laittaa myös viestin että kiittää treffi seurasta ja kertoo aidosti et oli hauskaa. Ei siinnä ekassa viestissä tarvii tehdä sitä selväks et haluis heti nähdä uudestaan vaan se viesti kertoo jo sen ja jos nainen haluaa varmistaa et onko mies oikeasti kiinnostunut nii kyllä fiksu mies sen kiitos viestin jälkeen ottaa yhteyttä ja pyytää uusille treffeille jos on kiinnostunut naisesta. Mutta naisenkaan ei kannata niissä viesteihin vastailussa odotella liian kauan jos on oikeesti kiinnostunut, koska miehenä ajattelen sen niin et ei se sit ollukkaan nii kiinnostunut ja thät`s it. Eli kyllä naisenkin se kiinnostus kannattaa näyttää hyvis ajoin koska älykäs ja itseluottamuksen omaava mies ei jaksa pitkään mitään kissa ja hiiri leikkejä leikkiä.

    • 10+12

      Jos mies on kiinnostunut ja kohtelias (kuka ei haluaisi kohteliasta?) niin hän kyllä kiittää illasta esim. viestillä. Voit toki itsekin kiittää, jos olet todella kiinnostunut.

      Sitten pieni tarina:

      Olen 10 v. aikana käynyt kahteen otteeseen nettitreffeillä (seurustelukumppanit olen kuitenkin tavannut livenä). Ensimmäisellä kerralla tapasin n. 15 miestä, jotka olivat netissä sivistyneen ja akateemisia oloisia mutta treffeillä kävi ilmi, että kukaan ei ollut koskaan seurustellut aiemmin ja neuroosit näkyivät kauas (eivät myöskään kiitelleet treffien jälkeen). Toisella kerralla tapasin 3 netissä taviksen oloista miestä, jotka olivat livenä varmanoloisia ja kaikilla oli takana 1-2 pitkää suhdetta. Jokainen "tavis" kiitteli kovasti jälkeenpäin.

      Kaikki tapaamani miehet olivat hyvissä ammateissa ja kaikilla alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. Asenne oli kuitenkin se, joka erotti miehet selvästi toisistaan. Ehkä tämä kertoi myös minusta tai itsetuntemuksestani eri aikoina?

      • mies jostakin,ff

        "(eivät myöskään kiitelleet treffien jälkeen)."

        Eli siis mies on maksanut kaiken, olet antanut pakit ja sitten miehen pitäisi vielä kiitellä? Miestis nyt vähän miehenkin näkökulmasti. Oletko sä nyt ihan tosissasi? Itse olen alkanut viimekerroilla harrastamaan sitä että jos nainen sanoo kiitos ei, niin sanon että voitkin varmasti maksaa oman osuutes tästä. Kaikki ovat maksaneet ja lähteneet.


    • pipariaaa!!

      Piparilla saa vastauksen nopeammin!

    • Kuulostaa tutulta kysymykseltä =) Ite päivystin noin 4 vuotta suomi24 ennen siis ku reilu vuosi sit tapasin nykyisen mieheni, ja kyl välillä oli pakko pistää HETI viesti, kun olin päässy treffeiltä kotiin, jos siis tyyppi kiinnosti. Toho ei oo ihan oikeaa vastausta kuitenkaan, kun se niin riippuu minkä tyylinen mies on. Jotku tykkää kovasti kun nainen on innokas mut sit taas ryssin kyl monta olemalla yli-innokas =)
      Olin kans kova ihastumaan, ja sit vaan oli pakko viestiä heti, mut ei kaikki siitä kyl tykänny, eli muuta en sano, ku et lycka till vaan ja hiukan jäitä hattuun kuitenkin

    • Harkinnan tulos

      Minun asenne asiaan on harkinnan tulosta. Selvitän miehen kiinnostuksen itseeni tavalla tai toisella. Jos aloitan seurustelun jonkun kanssa, niin miehen tulee olla niin vahva, että kestää tasavertaisuuden ja avoimmuuden seurustelusuhteessa. En saa mitää ns. tuppisuiden ja tunneasioissa ahdistuneiden kanssa. Haluan miehen, jolle minä olen ykkönen ja hän minulle ja se saa näkyä. On siis sama kuka lähettelee tekstareita tai ei lähetä.

    • Yli50v äijä

      Pistä rohkeasti viestiä, mikäli mies ei ole jo "torpannut" mahiksia seuraaville treffeille. Turha odottelu ja kainostelu on menneisyyden juttuja, itse ainakin koen hyväksi asiaksi jos nainen ottaa yhteyttä ensin. Mikäli itseäni ei kiinnosta, ainahan voi kohteliaasti kieltäytyä

    • antaa olla_-

      Siis se on nimenomaan naisen asia pistää viestiä miehelle jos mies on treffit järjestänyt ja maksanut. Siis tämähän on vähintä mitä nainen voi tehdä, ihan jo periaatetasolla. Jos nainen on olevinaan niin draama queen että miehen pitäisi vielä ekojen treffienkin jälkeen lähestyä naista niin antaa olla. Mä en tuollaiseen peliin lähde.

      • olenparas

        Miehen kuuluukin maksaa kaikki.En ikinä huoli tyhjätaskua,olen kaunis nainen ja kaikessa suprerhyvä.Miehen pitää elättää minut.Onneksi sellaisia on löytynyt pilvin pimein.


      • olenparas kirjoitti:

        Miehen kuuluukin maksaa kaikki.En ikinä huoli tyhjätaskua,olen kaunis nainen ja kaikessa suprerhyvä.Miehen pitää elättää minut.Onneksi sellaisia on löytynyt pilvin pimein.

        Hyvä provo =)


    • Puhelimen käyttö

      Kannattaa aina muistaa, että mies osaa käyttää puhelinta! Monesti kuulee erilaisia tekosyitä kiireestä, töistä ja matkoista.... tekstiviestin lähettäminen ei vie elämästä kuin minuutin. Jos ei ole sellaiseen aikaa, niin kannattaako odottaa tapailua tai seurustelua....

    • mietiskelevä ap

      No olipa hauska lukea vastauksia...ja asiallisia sellaisia!

      Näin vähän itsekin ajattelen että jos mies siitä vetää herneen nenään kun kiitän seurasta...niin sitten on parempi siirtyäkin eteenpän :-)

      Kävin yksillä treffeillä vastikään ja laitoin viestin...johon tulikin vastaus aika pian...mutta jatkossakin n parin viikon ajan viestiteltiin tekstareilla siten että minä laitoin aina viestin johon mies vastasi...
      en tiedä oliko kiinnostuksen puutetta vai arkuuttaa olla aloitteellinen mutta en enää ehdottanut toisia treffejä...minusta se olisi ollut vastavuoroisesti hänen vuoronsa kutsua...jos kiinnostaa. En ole laittanut hänelle viestiä nyt muutamaan päivään, eikä sieltä ole mitään kuulunut...
      joten eiku eteenpän...

    • En ole paras

      puhuja, ja helpommin sanottu kuin tehty.. Mutta minusta turha miettiä mikä tai kenen vuoro on laittaa viestiä.. OLKAA IHMISIÄ IHMISELLE.. Jos tuntuu et tekee mieli laittaa viesti, niin laittakaa ihmeessä!

      Pääsisipä itse edes viesti asteelle, liikaa siipeen kolahtanut, niin jutulle asti ei oikein pysty menemään.. pelottaa.. miksi.. en edes ymmärrä.. kait ne luurangot vaan kolistelee luitaan aina kun pitäisi toimia!

    • tyhmät ihmiset

      hitto mitä ääliöitä täälläkin kyselee selviä asioita, huomaa millasille ihmisille tää suomi24 on.

      • Van de Gogh

        No,ei se toi sinunkaan viestisi kovin intellektuelli ole.Ota omasta silmästä ensin roska pois ennenkuin alat muita ihmisiä mollaamaan,Oppia ikä kaikki,nulkki.


    • kunpa ois helppoa

      Olen mies ja teen kyllä selväksi haluanko vain seksiseuraa mutta. jos nainen kiinnostaa enemmän ja haluaa esittään muuta kuin seksihaluista, niin silloin joutuu miettiin. Ei se aina ole niin helppoa ja tollaset ota suihin kommentit sais olla pois täältä

    • pyrstötähti

      Se on ihan sama, miten toimii. Yksi tulkitsee sen yhellä tavalla ja toinen toisella...oikeeta tapaa ei oo, on vaan sun oma tapa, tee niin.
      Mun mielestä tyrkyllä ei oo koskaan, jos ilmaisee kiinostuksensa, on vaan sen verran vahva, että kestää pakitkin, jos ne tulee. Mitä siinä muka menettää, jos sanoo, jes kiinnostat. Et mitään ja saat olla tyytyväinen, että laitoit hyvän kiertämään, annoit positiivista palautetta ja varmasti saat sitä myös takaisin.
      Itse ajattelen, että jos ilmaisen kiinnostukseni mieheen ja hän ei vastaa siihen tai ole kiinnostunut, se on hänen menetys. Tiedän, mitä olen ja toimin sen mukaan. En kurottele kuuhun, mutta sinne päin....

    • Tyttö 27

      Mielestäni reilu ja yksinkertainen sääntö olisi, että jos olet kiinnostunut laitat viestiä heti ja parin päivän päästä. Jos ei toista kiinnosta, hän voi joko kertoa sen kohteliaasti ja suoraan tai sitten antaa vain olla. Molemmat tulkitaan eteenpäin jatkamisena.

      Onhan se kiva saada viesti heti illan päätteksi, että oli kivaa, siis jos aidosti oli hauskaa jne. Mitään lirkutteluita on turha laittaa. Ja jos seksiä haluaa puolin tai toisin, niin kyllä sitä malttaa parien treffien verran odottaa tai jos nyt ihan heti on saatava ja päästävä pukille niin sitten suora ehdotus tahdittomasti treffien päätteeksi.. Treffeillähän voi keskustella mitä seurastaan hakee, seksiä vai vakavampaa tai siis syvällisempää?

    • mies.......

      Mitä tekin tälläsiä mietitte! asiat tapahtuu yleensä omalla painollaan jos on tapahtuakseen, tietysti ihan saamattomaksi ei kannata jäädä vaan pientä työtä aina vaatii. jos yhtään kiinnostaa . tietysti joukossa myös ainakin naisissa sellaisia ketkä vaan katsoo markkina arvoaan ja ovat vaan otettuja jos mies lähettelee viestejä mutta nainen ei enää vastaakkaan viesteihin. vaan jatkaa tätä leikkiä hautaan asti.

    • take me to the moon

      Jos mies ei viestittele treffien jälkeen, niin oletan, ettei hän ole kiinnostunut. Olen käynyt lukuisilla treffeillä ja mies on aina maksanut milloin kahvittelut, illalliset ja jop taksimatkani kotiin. Ei tulisi mieleenikään tavata sellaista miestä toistamiseen, joka pyytäisi treffeille, ja joka odottaisi minun maksavan, ei todellakaan. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä hän viestittelee, aivan varmasti.

      • jajajahe mies

        Ensinäkin se on naisen paljon helpompi aloittaa se viestittely koska on saavana osapuolena koko treffien ajan. Vaikka kiittämällä treffeistä jälkikäteen viestillä ja kertomalla että oli kiva ilta. Minä tunnen oman arvoni ja nainen saa sitten olla ylhäisessä yksinäisyydessään jos ei edes tuota muutamaa senttiä maksavaa viestiä saa aikaiseksi. Lähinnä alkaa vituttamaan että taas meni rahaa yhteen turhaan naiseen. Se viesti meinaan ratkaisee aika paljon. Eikä siinä viestissä tarvi olla mitään kysymystä tai viittausta tuleviin treffeihin. Kyllä se mies ymmärtää ottaa yhteyttä jos nainen pistää kiitosviestin. Valitettavan monelta naiselta on käytöstavat unohtuneet kun tuntuu olevan valinnanvaraa. Onko sitten yllätys että juuri tälläiset naiset saavat ne pelimiehet?


    • Tasa-arvoa

      Se kiiinnostunut osapuoli tekee aloitteen,eli nainen viestii.
      Mies se valitsija aina.Mies valitsee hyvistä naisista sopivimman,huonot naiset jätetään aina pois laskuista...

    • miesnäkökulma

      Aikoinaan treffailin paljon, ja kyllä yleensä tuli jo treffien lopuksi kasvotusten kysyttyä, että tavataanko toistekin.....

    • mies 40++

      mikäs neuvoksi kun ensi kertaa hakee seuraa netista ja nettin käsitely vajavaista eikä intokaan suurinta luokkaa netti surfvailuun kun vanha koira ei tahdo oppia uusia tempuja.eikä sekään ole selvää minkä ikästä seuraa saa tai hakee kun ikää 40 mutta naamasta 30 kuulenma.

    • Ei kannata

      missään nimessä soittaa jälkeen tai edes lähteä treffeille sillä siitä saattaa seurata avioliitto ja lapset ja ikuinen helvetti nimeltä perheelämä. Juuri luin kuinka kirjailija Härkönen ei enää aio asua saman katon alla miehensä kanssa kahden aiemman avioliiton opettamana joten suosittelen teille samaa jollette nyt aivan välttämättä halua voida huonosti.
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2014011817944305_vi.shtml

      Jos teillä taas käy hyvin ja olette onnellisia niin silloinkin syyllistytte lasten tekoon tähän pahaan maailmaan joka ei todellakaan tarvitse enää lisää pankkiorjia. Jos ette kuitenkaan pysty vastustamaan luonnon kutsua niin onnea ja menestystä.

    • thomaster

      Kerran kosinu, ja se nainen laittoi mut tekemään työtä hänen eteensä. :)

    • Mä itse olen aina pitänyt jotain periaatetta siitä, että kyllä se mies saa luvan ottaa yhteyttä. Ja aina on toistaiseksi ottanutkin, tavalla tai toisella. En ensinnäkään uskalla antaa puhelinnumeroani herkästi vain kerran tavatulle ihmiselle (joskus kyllä olen tehnyt sitäkin) ja toisaalta tiedän, että jos miestä todella kiinnostaa niin hän saa luvan nähdä sen vaivan että tekee aloitteen.

      Tapaamisesta toki kannattaa ehkä jutella ensimmäisten treffien päätteeksi ja siinä voi myös lausua kiitoksensa. Lähinnä oman kokemuksen perusteella jos olen joutunut olemaan kovasti aloitteellinen niin mies ei ole ollut kiinnostunut alun alkaenkaan. Samoin jotain voi päätellä aina siitä, kuinka nopeasti mies loppujen lopuksi ottaa yhteyttä.

      Kerran tosin tein poikkeuksen yhteisestä sopimuksesta. Mies halusi nähdä uudestaan, itse en osannut siinä tilanteessa sanoa enkä halunnut antaa siinä tilanteessa (yhden yön jutun jälkeen) puhelinnumeroa vaikka minulla oli hänen. Joten laitoin viestiä ja seurustelen tuon miehen kanssa edelleen. Eli joskus poikkeus vahvistaa säännön...

      • 1+1=2

        Oma on asias jos on varaa menettää miehiä joita pitäisit varteenotettavina kumppani ehdokkaina. Todellisuudessa sinä valitset ja miehet pullistelee. Miehen tehtävä ei ole ottaa yhteyttä. Yleisesti ottaen mies on kiinnostanut naisesta kuin naisesta joten siksi luonto on sanellut naiselle sen valinnan etuoikeuden.


      • mies josjosjj 27v
        1+1=2 kirjoitti:

        Oma on asias jos on varaa menettää miehiä joita pitäisit varteenotettavina kumppani ehdokkaina. Todellisuudessa sinä valitset ja miehet pullistelee. Miehen tehtävä ei ole ottaa yhteyttä. Yleisesti ottaen mies on kiinnostanut naisesta kuin naisesta joten siksi luonto on sanellut naiselle sen valinnan etuoikeuden.

        Mitä selität. En todellakaan ole kiinnostunut kaikista naisista. Ensinäkin itselleni on turn offi naisen ylipaino, ylimielisyys, tupakointi ja jatkuva pätkäsuhteilu (jos naisen tunnen entuudestaan). Okei mikään muu kuin ylipaino ei haittaa yhden illan jutuissa. Mutta jos aletaan parisuhdetta harkitsemaan niin kyllä siinä riittää listaa kun kumppania haetaan. Vai oliko se sittenkin niin että ainoastaan nainen saa olla vaativa sellaisen ihmisen suhteen jonka kanssa eletään loppuelämä? Pääsääntöisesti se on kuitenkin mies joka valitsee ne potentiaalisimmat yksilöt lukuisten naisten joukosta ja menee tekemään aloitteen. Sitten tietysti naiselle jää se toinen osa siitä palapelistä. Että aika fifty-fifty mennään jotta parisuhde voisi alkaa.


      • mies josjosjj 27v
        mies josjosjj 27v kirjoitti:

        Mitä selität. En todellakaan ole kiinnostunut kaikista naisista. Ensinäkin itselleni on turn offi naisen ylipaino, ylimielisyys, tupakointi ja jatkuva pätkäsuhteilu (jos naisen tunnen entuudestaan). Okei mikään muu kuin ylipaino ei haittaa yhden illan jutuissa. Mutta jos aletaan parisuhdetta harkitsemaan niin kyllä siinä riittää listaa kun kumppania haetaan. Vai oliko se sittenkin niin että ainoastaan nainen saa olla vaativa sellaisen ihmisen suhteen jonka kanssa eletään loppuelämä? Pääsääntöisesti se on kuitenkin mies joka valitsee ne potentiaalisimmat yksilöt lukuisten naisten joukosta ja menee tekemään aloitteen. Sitten tietysti naiselle jää se toinen osa siitä palapelistä. Että aika fifty-fifty mennään jotta parisuhde voisi alkaa.

        Ja juuri siitä syystä mies voi pelätä aloitteellista naista koska osat menevät sekaisin. En tiedä onko tuo niin syvällä ihmisen perimässä vaiko opittu taito, mutta yhtä kaikki. Toki aloitteellinen nainen voi miehen saada mutta, yleensä se ei vain toimi niin päin.


      • 1+1=2
        mies josjosjj 27v kirjoitti:

        Ja juuri siitä syystä mies voi pelätä aloitteellista naista koska osat menevät sekaisin. En tiedä onko tuo niin syvällä ihmisen perimässä vaiko opittu taito, mutta yhtä kaikki. Toki aloitteellinen nainen voi miehen saada mutta, yleensä se ei vain toimi niin päin.

        Heität täyttä mutu tuntua. Joko et ole treffaillut elämässäsi ollenkaan tai muuten olet silmät kiinni asiassa.
        Jos nainen haluaa se ottaa haluamansa. Jos taas mies haluaa se ottaa sen minkä saa.
        Kummat pörrää esim baarissa toisen sukupuolen ympärillä?
        Miehet naisen mutta eivät naiset miehen. Se on juuri se sama luonnon sanelema juttu että miehet pullistelee ja naaraat valitsee. Ei naiset pyöri kärrynpyöriä ja tappele miehistä hampaat irvessä. Turha tuolta biologialta on silmät sulkea.
        Joo ainoa asia missä sinä teet valintaa on se että jätät ne lihavat naiset rauhaan. Harvoin sellainen ilmestys väräyttää viisaria. Sekin on luonnon juttu. Leveällä kaarevalla lantiolla ja pulleilla purjeilla on urokselle merkki että tuo naaras voisi kantaa lapsemme.
        Näitä naaraita on silti suurinosa joten lähes jokainen kelpaisi siihen tarkoitukseen.


      • mies vm86 g
        1+1=2 kirjoitti:

        Heität täyttä mutu tuntua. Joko et ole treffaillut elämässäsi ollenkaan tai muuten olet silmät kiinni asiassa.
        Jos nainen haluaa se ottaa haluamansa. Jos taas mies haluaa se ottaa sen minkä saa.
        Kummat pörrää esim baarissa toisen sukupuolen ympärillä?
        Miehet naisen mutta eivät naiset miehen. Se on juuri se sama luonnon sanelema juttu että miehet pullistelee ja naaraat valitsee. Ei naiset pyöri kärrynpyöriä ja tappele miehistä hampaat irvessä. Turha tuolta biologialta on silmät sulkea.
        Joo ainoa asia missä sinä teet valintaa on se että jätät ne lihavat naiset rauhaan. Harvoin sellainen ilmestys väräyttää viisaria. Sekin on luonnon juttu. Leveällä kaarevalla lantiolla ja pulleilla purjeilla on urokselle merkki että tuo naaras voisi kantaa lapsemme.
        Näitä naaraita on silti suurinosa joten lähes jokainen kelpaisi siihen tarkoitukseen.

        Niin mutta edelleenkin. Mies valitsee sopivimmat yksilöt lukuisten naisten joukosta ketä lähestyy. Naiset ovat jättäneet lähestymisen miehen kontolle joten kyllähän se nyt niin on että mies tekee sen karkeevalinnan ja nainen hienosäädön. Jos nyt näin voidaan sanoa. Ja jos luulet että mies on valmis suhteeseen naisen kuin naisen kanssa niin ei, ei mene näin. Yhden illan jutut erikseen.


    • Maksuton Mättö Ry
    • mm,8

      Jos nainen ei viitsi antaa omia yhteystietojaan, mutta mies antaa omansa, niin tietenkin nainen ottaa yhteyttä jos kiinnostaa kun kerran on ne yhteystiedotkin.

    • ohjeita,,

      Jos tekee trefit naisen kanssa,niin trefien jälkeen toimi näin.
      Jos ole kiinostunut jatkosta ko naisen kanssa niin lähetä viesti jossa kiität kivoista trefeistä ja sano että jäät innolla odottamaan uutta tapaamista. Naisen tehtävä on ottaa yhteyttä. Jos taas et enää välitä naista tavata kiitä vain trefeistä.
      Monen naisen mieli kun on niin ailahtelevainen että vielä vuosien kuluttuakin
      kun nainen ei rohkene ottaa trefailun jälkeen yhteyttä niin hän muistelee että siinä olisi silloin ollut hyvä kumppani.

    • Nainen 40

      Ai että nainen valitsee? Sehän kiva kuulla... Kohdalleni sitten sattunut vain biologisia poikkeustapauksia.

      Marraskuussa laitoin viestiä kiinnostavalle miehelle ja siitä alkoi oikein mukava viestittely, joka jatkui noin kuukauden ennen treffejä. Mies oli miellyttävä ja vastasi profiilissaan antamia tietoja, treffit sujuivat kivasti ja luontevasti ja kestivät huomattavasti kauemmin kuin oltiin suunniteltu, kaikinpuolin onnistunut päivä. Kiitostextarin laitoin samana iltana ja mies vastasi sähköpostilla seuraavana päivänä, oli myös viihtynyt hyvin, ja kaikinpuolin tilanne vaikutti siltä, että seuraavatkin treffit tulee. Kuinkas sitten sattuikaan? Parin seuraavan viikon aikana viestit hänen puoleltaan vähenivät, kunnes kahteen viimeiseen ei enää tullut vastausta. Mitä tapahtui?? Eniten ihmetyttää se, ettei hän ilmoittanut kiinnostuksensa loppumisesta, vaan suoritti lapsellisen katoamistempun.

      Hämmästyksestä ja pettymisestä toivuttuani löysin hyvältä vaikuttavan profiilin, jossa kumppanitoiveet, elämän asenne yms vastasivat omiani. Joten tein aloitteen ja siitä on alkanut mukava kirjoittelu, olemme myös puhuneet puhelimessa ja treffiasiakin jo mainittu. Katsotaan, kuinka valinta tällä kertaa onnistuu...

      Itse en jo aikuisena naisena jaksa leikkiä ja pelata, joten minusta on parempi, että molemmat osapuolet voivat ja saavat olla aktiivisia ja ilmaista mielipiteensä. Ja kumpi maksaa treffeillä? Ehdottomasti mies. Jos hänellä ei ole halua satsata ensimmäiseen yhteiseen kahvilakäyntiin kymmentä euroa, niin ihmettelenpä hänen haluaan/kykyään panostaa muutenkaan parisuhteeseen!

      • Treffi mies 33

        Se että naiset tekevät useinmiten noita katoamis temppuja ja viesteihin vastaamattomuutta passivoittaa monet miehet. Koit saman minkä suurinosa miehistä kokee ja olet pettynyt. Niinpä. Kun 95% naisista tekee oikeasti sen valinnan niin miehen yhteydenotot treffien jälkeen on yhtä tyhjän kanssa. Jos nainen on kiinnostunut hän lähestyy kyllä. Tyhmäähän olisi menettää joku kiinnostava persoona naisen leikkimisen takia. Mies lähtökohtaisesti on kiinnostunut jokaisesta niin siksi luonto on homman näin luonu.

        "Ehdottomasti mies maksaa"
        Tule pois sieltä konservatiivisuuden kaapistasi nykyaikaan. Kyllä itse treffaamistani naisista suurinosakin on sanonut että hän maksaa omat juomat ja ruuat ja näinhän sen pitää mennä. Myös se on kohteliaisuutta naiselta. Naisilla on konstit hyväksikäyttöön ja tuo maksattaminen on juuri sitä. Pidetään toivoa yllä. Maksatetaan ja kadotaan sekä etsitään seuraava "uhri"
        Itse arvostan niitä naisia jotka sanoo ja todellakin lähes jokainen että maksaa omansa. Kun treffit on käyty ja huomaat naisen kiinnostuneen niin sitten voi pyytää naisen syömään ulos tai kokkaan usein kotonakin. Huomaan silloin että en ole mikään ilmainen ateriapalvelu.


      • mies msjsd
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Se että naiset tekevät useinmiten noita katoamis temppuja ja viesteihin vastaamattomuutta passivoittaa monet miehet. Koit saman minkä suurinosa miehistä kokee ja olet pettynyt. Niinpä. Kun 95% naisista tekee oikeasti sen valinnan niin miehen yhteydenotot treffien jälkeen on yhtä tyhjän kanssa. Jos nainen on kiinnostunut hän lähestyy kyllä. Tyhmäähän olisi menettää joku kiinnostava persoona naisen leikkimisen takia. Mies lähtökohtaisesti on kiinnostunut jokaisesta niin siksi luonto on homman näin luonu.

        "Ehdottomasti mies maksaa"
        Tule pois sieltä konservatiivisuuden kaapistasi nykyaikaan. Kyllä itse treffaamistani naisista suurinosakin on sanonut että hän maksaa omat juomat ja ruuat ja näinhän sen pitää mennä. Myös se on kohteliaisuutta naiselta. Naisilla on konstit hyväksikäyttöön ja tuo maksattaminen on juuri sitä. Pidetään toivoa yllä. Maksatetaan ja kadotaan sekä etsitään seuraava "uhri"
        Itse arvostan niitä naisia jotka sanoo ja todellakin lähes jokainen että maksaa omansa. Kun treffit on käyty ja huomaat naisen kiinnostuneen niin sitten voi pyytää naisen syömään ulos tai kokkaan usein kotonakin. Huomaan silloin että en ole mikään ilmainen ateriapalvelu.

        " Mies lähtökohtaisesti on kiinnostunut jokaisesta niin siksi luonto on homman näin luonu."

        Nokun ei. On aika suuri ero eläinmaailman ja ihmisen välillä. Eläinmaailmassa ei kovin moni laji pyri sitomaan "loppuelämän" parisuhteita. Se on kertalaukaus ja tiet eroavat. Ihmislajilla tässä selvä ero. Kyllä minäkin voin tuon kertalaukauksen tehdä hyvin pitkälti naiseen kuin naiseen, mutta kun aletaan miettimään parisuhdetta niin siinä olen kyllä valitseva. Voitte pyyhkiä persettä noilla mitä eläinmaailmassa tapahtuu, koska se eroaa aika oleellisesti ihmisistä. Naiset kyllä varmasti miettivät myös jälkeläisiä enemmän parisuhteessa kuin miehet, mutta samalla myös sitä että minkälaisen miehen kanssa voisi elää tyyliin loppuelämänsä. Eli biologia ei ole ihmisillä kaikki kaikessa.


      • Treffi mies 33
        mies msjsd kirjoitti:

        " Mies lähtökohtaisesti on kiinnostunut jokaisesta niin siksi luonto on homman näin luonu."

        Nokun ei. On aika suuri ero eläinmaailman ja ihmisen välillä. Eläinmaailmassa ei kovin moni laji pyri sitomaan "loppuelämän" parisuhteita. Se on kertalaukaus ja tiet eroavat. Ihmislajilla tässä selvä ero. Kyllä minäkin voin tuon kertalaukauksen tehdä hyvin pitkälti naiseen kuin naiseen, mutta kun aletaan miettimään parisuhdetta niin siinä olen kyllä valitseva. Voitte pyyhkiä persettä noilla mitä eläinmaailmassa tapahtuu, koska se eroaa aika oleellisesti ihmisistä. Naiset kyllä varmasti miettivät myös jälkeläisiä enemmän parisuhteessa kuin miehet, mutta samalla myös sitä että minkälaisen miehen kanssa voisi elää tyyliin loppuelämänsä. Eli biologia ei ole ihmisillä kaikki kaikessa.

        Jos biologialla voi pyyhkiä hanurinsa niin älä tee elettäkään naisen eteen. Nainen ei sua silloin löydä ja olet yksinäsi loppu ikäsi. Kumma kyllä että naisen ei tarvi tehdä elettäkään miehen eteen niin silti on aina tarjokkaita tulossa joten jos biologia, eläin maailma ja ihmismaailma ei kohtaa niin mikä helevetti selittää tuon käyttäytymis mallin?? Kerro kun kerran paremmin olet asioista perillä???


    • surkea deitti

      Kyllä te suomi 24 treffien. Naiset. Olette. Poistun treffeilltä. Mulle eiole täällä. Mitään. Livessä. Paremmin natsaa. 90 naista profiilissa. Vieraillut. Josef kelpaa. Niin antaa olla kelpaavat. Teidän takia. En menetä mitään

    • Yksi tarina vain..

      Tutustuin omaan mieheeni netissä. Minun ja miehen ensimmäisillä treffeillä meni niin, että kun oli minuutti mennyt niiden loppumisesta laittoi mies jo viestin. Illalla sovittiin jo seuraavalle päivälle tapaaminen ja siinä tiellä vieläkin mennään. 3v on jo mennyt yhteistä taivalta. :)

    • r67krths

      Itse miehenä otin yhteyttä viestillä seuraavana iltana ja ehdotin tapaamista, ja ihan hyvin toimi jatkoa ajatellen.
      Viestittely tai soittaminen heti samana päivänä tuntuu vähän oudolta. Kiittää voi treffeillä ihan kasvotusten ja sanoa että olisi mukava nähdä uudelleen, olettaen että näin on :D
      Sitten jompikumpi ottaa yhteyttä. Ei kai siinä mitään rooleja kannata jakaa ellet sitten itsekin naisena ota naisen roolia ja pysyttele keittiössä voileipiä tehden?

    • tässäkin ketjussa

      on niitä jotka pitävät toisia eläiminä..naaras,uros, parittelu...ei kovin ihmisyyttä nostattavia ilmaisuja....onko ihme että olette vielä sinkkuja..jos eletään eläin maailmassa tulos on sitä itseään.

    • pettymyksiä tulee

      Se nyt vain on niin että netti ja senssipalstat vetävät puoleensa kaikenmaailman
      outoja tapauksia. Jos aktiivisesti etsii seuraa kyllä varmaan moni näihin törmää
      ja ajatukset sen jälkeen ovat että ei koskaan enää. Ne pettymykset vain kuuluvat tähän sähköiseen ei live seuranhakuun ja ne on syytä heti unohtaa.

    • Nainen 40

      En osaa ajatella, että kyseessä olisi taloudellista hyväksikäyttöä, jos odotan miehen maksavan ekatreffien kahvit ja pullat! Minusta se on kohteliaisuutta ja anteliaisuutta ja halua ilahduttaa toista, jotka kaikki ovat hyviä luonteenpiirteitä mahdollisessa kumppanissa. Jos menen kahvittelemaan omien ystävieni kanssa, monesti joku meistä maksaa muidenkin kahvit, eikä todellakaan pidetä kirjaa siitä, että nyt kaisa maksoi ja seuraavalla kerralla on tuijan vuoro ja minttu on sitten velkaa minulle viisi euroa...

      En ole metsästämässä uhria ja leikkimässä, vaan etsimässä elämänkumppania.

      Wanhan ajan hywät tawat (kohteliaisuus, ovien avaaminen, takin auttaminen päälle, kukkien ostaminen) tekevät aina vaikutuksen. Onneksi sellaisia herrasmiehiä yhä on!

    • KauheaJorma

      Miksi pitäisi tavata toisen kerran? Sehän voi johtaa avioliittoon ja tuotapikaa avioeroon. Parempi kerta nusaisu kuin ihmeelliset soidinmenot joitten lopputulema on katkera ero. Minä toimin näin, panen kerran ja unohdan. En kaipaa minkäänlaista yhteydenottoa myöhemmin.
      Pantavaa on riittänyt ihan kivasti tällä metodilla.

    • Ullamaija Kivi

      Minä odotan aina, sillä olen 73-vuotiaaksi saakka säilyttänyt tyttömäisen nuorekkaan olemuksen. Koska miehiä ei kiinnosta naisessa muu, kuin ulkonäkö, miksi ottaisin yhteyttä? Otan yhteyttä vain, jos mies on rikas ja lukee Seiskan sijaan laatujulkaisuja, kuten Suomen kuvalehteä.

      • *ucco

        Meille on tullut SL lehti jo yli 40 v mutten ole rikas.
        Monet suomalaiset naiset tosiaan säilyvät kasvoiltaan sileinä.
        Fiksut kauniinpuoleiset naiset ovat jatkuvasti kiinnostukseni kohteina, kuten eilen matkamessuille yksin liikkuessani, kun paikakuntalaisella naisystävällä oli muuta menoa


    • Oyutta

      Heti vaan laitat viestiä perään, jos siltä tuntuu. Saadaan nopeemmin melaa mekkoon =)

    • viesti

      laita viesti äläkä marise

    • TimoSÅini

      Kannattaa olla tekemättä mitään. Antaa ajan kulua, sillä saavutetaan haluttu lopputulos ja lopussa kiitos todellakin SEISOO.

      http://1i.fi/enteemitaan

    • Opetus

      Naisen ei missään nimessä pidä ottaa yhteyttä , miehen kuuluu ahkeroida . Nainen
      määrää miten edetään . Älä KOSKAAN kiirehdi .

      • opetus2

        siellähän odottelet.


      • homma
        opetus2 kirjoitti:

        siellähän odottelet.

        Täs on oikeestaan pohjimmiltaan kyse, millaisen miehen itselleen haluaa. Ja mä esim. haluan miehen, joka osoittaa jo aluksi osaavansa tehdä aloitteita ja joka on niin kiinnostunut, että viitsii "metsästää" vähäsen. Tämä on vähän samanlainen pieni testi kuin tuo ensimmäisen kahvikupposen tarjoaminen (osoittaa että mies ei ole kitsas ja kunnioittaa perinteitä). Jotkut ei tästä ajattelutavasta tykkää mutta mulle ne kertovat miehen luonteesta jotain olennaista. Ei nämä kiveen kirjoitettuja elämänohjeita ole eivätkä takaa suhteen onnistumista millään tavalla mutta kyllä niistä paljon lisäpisteitä saa. Siis minun silmissäni ainakin, en tiedä muista...


      • Treffi mies 33
        homma kirjoitti:

        Täs on oikeestaan pohjimmiltaan kyse, millaisen miehen itselleen haluaa. Ja mä esim. haluan miehen, joka osoittaa jo aluksi osaavansa tehdä aloitteita ja joka on niin kiinnostunut, että viitsii "metsästää" vähäsen. Tämä on vähän samanlainen pieni testi kuin tuo ensimmäisen kahvikupposen tarjoaminen (osoittaa että mies ei ole kitsas ja kunnioittaa perinteitä). Jotkut ei tästä ajattelutavasta tykkää mutta mulle ne kertovat miehen luonteesta jotain olennaista. Ei nämä kiveen kirjoitettuja elämänohjeita ole eivätkä takaa suhteen onnistumista millään tavalla mutta kyllä niistä paljon lisäpisteitä saa. Siis minun silmissäni ainakin, en tiedä muista...

        Tuo tunteilla leikkiminen ja maksattaminen kuuluu kyllä johonkin teinien maailmaan mutta aikuiset jättävät tuollaiset typerät leikit jo väliin viisaampina. Tosin onhan niitä iki teinejäkin joukossamme.
        Mä metsästän juu mutta en naisia. Tiedän olevani senverran kiinnostava henkilö naisten silmissä että mulle riittää treffit ja muuta en sen jälkeen tee. Naiset ovat aina ilmoittaneet tekstarilla tai soittamalla että olen kiinnostava ja haluaisivat tavata uudestaan. Ja ne harvat jotka ovat hiljentyneet treffien jälkeen ilmaisevat näin että ei kiinnosta. Turha minun on perään silloin kysellä. Joskus nuorempana saatoin kysäistä niin vastaukset oli tyyliin "ei ollu kipinää" tai sitten vaan katosivat vaikenemalla.
        Mä en tarjoa ekoilla treffeillä kun juurikin sen kahvikupin korkeintaan. Moni treffailee miehiä vaan ilmaisen ruuan perässä ja maksattaa näin säälittävästi vaikka tietää että jatkoja ei tule.
        On käsittämätöntä että puhut miehiä kitsaaksi jos ei tarjota. Tietäisitkin kuinka paljon näitä "pidetään jätkää toivossa ja maksatetaan kaikki ja kadotaan" naisia tuolla on. Jos olisin nainen niin en tiedä. Saattaisi se käydä mielessä että voisin kusettaa miehiä samalla tavalla jos ei kiinnosta. Saada ilmaisia ruokia ravintolassa ja baarissa ilmaset siiderit ja viinat ja todeta sen jälkeen et "sori ei kiinnosta"
        Onneks on näitä omilla aivoillaan ajattelevia naisiakin joille myös ne miehen tunteetkin merkitsevät.


      • Kukkaronnyöri
        Treffi mies 33 kirjoitti:

        Tuo tunteilla leikkiminen ja maksattaminen kuuluu kyllä johonkin teinien maailmaan mutta aikuiset jättävät tuollaiset typerät leikit jo väliin viisaampina. Tosin onhan niitä iki teinejäkin joukossamme.
        Mä metsästän juu mutta en naisia. Tiedän olevani senverran kiinnostava henkilö naisten silmissä että mulle riittää treffit ja muuta en sen jälkeen tee. Naiset ovat aina ilmoittaneet tekstarilla tai soittamalla että olen kiinnostava ja haluaisivat tavata uudestaan. Ja ne harvat jotka ovat hiljentyneet treffien jälkeen ilmaisevat näin että ei kiinnosta. Turha minun on perään silloin kysellä. Joskus nuorempana saatoin kysäistä niin vastaukset oli tyyliin "ei ollu kipinää" tai sitten vaan katosivat vaikenemalla.
        Mä en tarjoa ekoilla treffeillä kun juurikin sen kahvikupin korkeintaan. Moni treffailee miehiä vaan ilmaisen ruuan perässä ja maksattaa näin säälittävästi vaikka tietää että jatkoja ei tule.
        On käsittämätöntä että puhut miehiä kitsaaksi jos ei tarjota. Tietäisitkin kuinka paljon näitä "pidetään jätkää toivossa ja maksatetaan kaikki ja kadotaan" naisia tuolla on. Jos olisin nainen niin en tiedä. Saattaisi se käydä mielessä että voisin kusettaa miehiä samalla tavalla jos ei kiinnosta. Saada ilmaisia ruokia ravintolassa ja baarissa ilmaset siiderit ja viinat ja todeta sen jälkeen et "sori ei kiinnosta"
        Onneks on näitä omilla aivoillaan ajattelevia naisiakin joille myös ne miehen tunteetkin merkitsevät.

        En kyllä ole koskaan tuntenut sellaista naista, joka kävisi treffeillä vain sen vuoksi, että saisi jotain syötävää!!! Ihan huvittava ajatus. Sinä ilmeisesti naisia kiinnostavana henkilönä kuitenkin tykkäät treffailla niin paljon ja usein, että on ymmärrettävää, jos varat ei riitä jokaiselle pullaa tarjota sumpin lisäksi. Entä jos vähentäisit treffien määrää ja pyrkisit pidempiaikaiseen suhteeseen vain yhden naisen kanssa? Oletko aiemmin joutunut taloudellisen riiston kohteeksi, kun kerran tiedät, kuinka paljon rahanahneita naisia treffeillä liikkuu?

        Kuulkaa tytöt, kitsasta ja itaraa miestä ei kannata ottaa, se pihtaa kaikessa muussakin kuin vain rahan käytössä!


      • homma
        Kukkaronnyöri kirjoitti:

        En kyllä ole koskaan tuntenut sellaista naista, joka kävisi treffeillä vain sen vuoksi, että saisi jotain syötävää!!! Ihan huvittava ajatus. Sinä ilmeisesti naisia kiinnostavana henkilönä kuitenkin tykkäät treffailla niin paljon ja usein, että on ymmärrettävää, jos varat ei riitä jokaiselle pullaa tarjota sumpin lisäksi. Entä jos vähentäisit treffien määrää ja pyrkisit pidempiaikaiseen suhteeseen vain yhden naisen kanssa? Oletko aiemmin joutunut taloudellisen riiston kohteeksi, kun kerran tiedät, kuinka paljon rahanahneita naisia treffeillä liikkuu?

        Kuulkaa tytöt, kitsasta ja itaraa miestä ei kannata ottaa, se pihtaa kaikessa muussakin kuin vain rahan käytössä!

        Joo, on kyllä todella harmi jos tällaisia huijareita oikeasti on. Vaikka puhunkin tuon kahvikupin tarjoamisen yms. puolesta niin ennen kaikkea tahdon painottaa että jos en ole miehestä kiinnostunut, pidän ennemminkin huolen siitä, ettei hän tarjoa (ellei sitten suorastaan vaadi, sittenpähän tarjoaa jos kerta haluaa). Minua ei kiinnosta käyttää ketään hyödyksi, mitä iloa siitä kenellekään olisi?

        En toisaalta tee koskaan asiasta sen isompaa numeroa ruveten kinastelemaan yms. Lompakko on minulla aina esillä kun maksun aika tulee ja kyllä ne miehet ovat kuule ihan itse ilmaisseet jyrkästi tarjoavansa jos aikovat sen tehdä.


    • Minullatoimii
    • sadds5554

      www.weddingdressesmore.com Fiestasta olen ite muutaman kerran tilannu, sekä tytölleni että itselleni, ihan suht edullisia on ja tosi kauniita, kauniimpia vielä luonnossa kuin kuvissa. Tässä niiden nettisivut: www.weddingdressesmore.com

    • Kokemus_auttaa

      Mielestäni treffitapaaminen on vasta avaus, jossa esim. kahivn kanssa voi noin alkuun tutustua ja saakin jo hyvän kuvan toisesta osapuoelsta. Suurimmalta osalta tapaamiset päättyävtkin tähän sivistyneesti ja ilman isompia harmeja. Hyvä niin. Ehkä noin 1-2 henkilöä 10:stä, johtaa pitemmälle, pitkäänkin suhteeseen. Tapaamisen jälkeen 2 aikuista ihmistä voi mielsetäni vapaasti viestitellä toisilleen ihan oman tuntemuksensa mukaan. Ei kannata joidenkin perinteisten , miehellä aloite antaa vaivata, jos aikoo edetä järkevästi. Hyvän parisuhteen löytäminen ja tyydyttävän elämän saaminen ei ole ollenkaan helppo juttu, varsinkan kun ikää tulee lisää. Nettimaailma on hyvin haasteellinen, siellä pyörii kyllä vaikka minkälaista hörhöä, ja onnenonkijaa, Toivittavasti jo lähtiessä on kohtuulisesta elämänkokemusta, siellä sitä kyllä tulee lisää. Vakka kantensa valitsee.

    • Van de Gogh

      Mies saalistaa,eiköhän se näin ole vielä nykyaikanakin,se tulee näistä miesten hormooneista.Se on semmoista kissa hiiri leikkiä.Jos olet jostakin miehestä kiinnostunut niin sinun täytyy osata laittaa ansa,johon hän putoaa.Älä ensimmäisenä ainakaan perään soittele,niin kiinnostus laskee välittömästi.Kun tämä sinua kiinnostava mies soittaa niin älä ainakaan ole heti kahden päivän sisällä valmis treffeihin.Laita hänet odottamaan jokin aika ja valehtelet että kiireiden vuoksi et nyt aivan kohta puoliin ehdi häntä tapaamaan jne...Kyllä hän odottaa,koska on sinulle jo soittanut.Tsemppiä!

    • Jos SULLA on sellainen olo, että tekis mieli laittaa viestiä, niin laita. Eli ole oma itsesi!

      Tämä siksi, koska olemalla oma itsesi selviää hyvin pian, onko toinen sellainen, joka pitää sinusta omana itsenäsi ja toisaalta voit omana itsenäsi kuulostella, että mitä miehestä tykkäät.

      Jos jäät miettimään, että oletko liian tyrkyllä tai milloin olisi oikea aika viestiä, niin se ei kerro mitään siitä, mitä SINÄ haluat. Ja sehän on se olennainen.

    • neuvo1

      Tapasin nettitreffeillä fiksun oloisen miehen noin kaksi kuukautta sitten. Tapasimme kasvotusten hyvän ruoan merkeissä noin kuukausi sitten. Mies oli kaikin puolin kiva, hyvät käytöstavat omaava. Katsoi minua silmiin hyvin usein ja pitkään, oli kiinnostunut minusta ja minun asioista. Treffien päätteeksi halasimme hänen aloitteestaanja hän kysyinkin, tavataanko me uudelleen. Vastasin myöntävästi.

      Noin kuukauden ajan hän on lähetellyt minulle viestejä pitkin päivää. Ensimmäiset on tullut ennen kuin aamulla olen noussutkaan. Hän on ollut aktiivisempi viestittelijä. Hän on ilmaissut kiinnostuneensa lähteä leffaan. Väsyinkin jo siihen, ettei ehdota toisia treffejä, joten päätin kopaista. Kysäsin häntä leffaan mutta sainkin kaksi epämääräistä vastausta. Jotenkin ajattelen, ettei sittenkään ole minusta kiinnostunut. Leffassa jäi käymättä ja viestittely jatkuu. Minua kyllä jännitti nuo ekat treffit. Hän tiesi tästä ennen treffejä. Mitä nyt teen? Tuntuu, etten enää jaksa odottaa treffejä, haluaisin kuitenkin hänet tavata mahdollisimman pian. Niin, me molemmat ollaan nelikymppisiä ja molemmilla on kouluikäisiä lapsia.

    • Anonyymi

      Turhauttavia nuo treffit ja deitit. Ite piän vaa muutamaa miestä panoina. Aina joltain saan. Muuten tykkään olla omassa rauhassa ja puuhissa. Helppoa.

      • Anonyymi

        Kuulostat ihan jonnalta , voi vittu


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe