En syö!

Uskokaa pois!

Moralisoijille infoa: älä vaivaudu kertomaan!

Painan jykevät 96kg ja en aio syödä, ennen kun painan 75kg. Päivitän tänne oloja, mutta tuskin vilkaisenkaan vaakaan päin ennen kuin edes pari viikkoa on kulunut.
Ja kyllä, minä pystyn tähän. Moni luovuttaisi ennen aloittamista, mutta minkä olen päättänyt niin loppuun vien.

Eli sitruunamehupaastolla mennään vaahterapalmusiirapin ja cayannepippurin kera. Aamuisin juon lasin vettä johon sekoitan ph-balance pascoe jauhetta.

Olisi mahtavaa saada porukkaa mukaan edes osaksi taivalta, mutta teen tämän yksinkin. Seurailkaa jos kiinnostaa. Voipi olla kurjia oloja ajoittain alussa kun viimeisen vuoden ruokavalio on koostunut lähinnä sipseistä, ranskalaisista, suklaasta yms roskaruoasta. Nyt saa keho rauhassa levätä ja valmistautua saamaan terveellistä pöperöä.

Aloitan siis nyt, mutta laskettakoon huominen ekaksi päiväksi.

5

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkein kokemuksella

      Meinasitko, että paino myös sitten pysyy siellä 75 kilossa? Tuollaisessa "dieetissä" on vaarana se, että paino nousee nopeasti, ei ehkä takaisin lähtölukemiin, mutta ylöspäin kuitenkin.

      Meinaat pudottaa 21 kiloa eli joudut jatkamaan tuota paastoasi useita viikkoja. Sitten taas vaarana on se, että keho menee ns. säästöliekille jolloin paino ei todennäköisesti meinaa enää pudotakkaan. Tässä vaiheessa pitäisi vielä vähentää syömistä ja juomista jos haluaa samaa menoa jatkaa, mutta vähentäminen ei ole enää käytännössä edes vaihtoehto.

      Onnea kuitenkin yrityksellesi mutta voinpa kertoa vähän kokemuksesta, että tulet varmasti olemaan väsynyt, voimaton ja tokkurainen. Pahimmassa tapauksessa voi tulla kaikenlaisia puutostiloja jotka voivat aiheuttaa isojakin ongelmia.

    • Täällä ollaan

      Minulla on 16:s päivä menossa just tällä kuurilla.
      Olo on ihan hyvä. Painoa on tippunut tosin vain 5 kiloa, hyvä sekin.
      Tämän viikon pidän loppuun asti, voi olla että ensi viikolla lopetan, katsotaan nyt.

    • Onnea yritykseen

      Itsekin ainon laihduttaa löysää massaa lihasteni päältä nälkäkuurilla. Syön kyllä yhden lämpimän aterian päivässä, mutta kohtuullisen kokoisen ja terveellisen kalasta ja riisistä koostuvan. Muuten mennäänkin sitten hedelmillä, kahvilla ja tupakalla. Koko viime vuosi meni käytännössä hampurilaisilla, ranskalaisilla, kebabilla, pitsoilla, karkeilla ja suklaalla.

      Painan siis nyt 84,2 ja aion pudottaa ainakin 10 kiloa.

      Velipoikani on minun pituiseni ja painaa minua 20 kiloa vähemmän ja timmissä kunnossa on. Tosin hänellä on vähemmän lihasta kuin minulla, joten minun ei noin alhaiseen painoon tarvitse pyrkiä.

      Lenkillä en jaksa alkaa käymään ja muutenkin se liikunnan polttaman kaloreiden määrä on vähäinen ja silloin tulee vielä entistä kovempi nälkä.

    • Sata vain

      Kannattaako noita hiilareita tarkoituksella nauttia yhtään enempää kuin kasvismehuissa on,siis tuota siirappia. Tarkoitus kun on käyttää lihasten ja maksan hiilarivarannot pois ja siirtyä lyhyehkön valkuaispolton jälkeen rasvanpolttoon. Parikymmentä kiloa yhtäjaksoisella paastoamisella on kunnioitusta herättävä tavoite, itse en rohkenisi noin yltiöpäistä pudotusta tavoitella.
      Eilen tuli töllöstä mielenkiintoinen ohjelma paastosta. Saattaisi löytyä jostain arkistosta vielä.

    • Täällä ollaan

      Nyt on sitten tippunut jo kuusi kiloa.

      Pidän vielä tämän viikkoa kuuria. ei mitään ongelmia.
      Tänään kävin jumpassa, aion käydä kolme kertaa viikossa.
      Samoin alkaa terveellinen syöminen.

      Kevääseen mennessä tähtäimessä jotain 70 kiloa.

      "Uskokaa pois" - miten menee? Sinulla on nyt sitten jo viides päivä menossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe