naiseni kanssa kaukosuhde, tapaamme pari kolme kertaa kuukaudessa viikonloppuisin viis vuotta kestänyt ja molemmilla pitkä suhde takana , minä kerkesin olla pari vuotta vapailla markkinoilla kun tapasin nykyisen vastaeronneena . naiseni valitti alussa minun kontrolli tarvetta ja vähitellen se väheni ja nyt sitten ilmeni että naiseni exä on käynyt naiseni luona kun minä en ole paikalla , ja kun omilla välineillä olen saanut selville kuinka he halaavat ja suutelevat , tämä on kylläki toinen kerta kun olen saanut selville , eka kerta oli vain minuutin halaus ja suukko ,mutta tää toinen kerta olikin puolen tunnin pituinen joka tapahtu viikko sitten , että mitähän seuraavaksi ,,,, olemme kihloissa ja aikomus naimisiin menosta, rakastamme toisiamme ,,, kysyin onko exästä kuulunut mitään ku heillä sentään yhteisiä lapsia , niin ei ole kuulema kuullu hänestä mitään , ja kun minulla todiste materiaalia olis näyttää tiedän että valehtelee , tiedän että jos eroan hänestä tulen kaipaamaan mutta toisaalta miksi haikailla jos toisella on tunteita vielä vanhaan , uskoin hänen puheita ennen , hän on taitava puhuja ,
mikä neuvoksi ? keneen ottais ensimmäisenä yhteyden , naiseni exään vai hänen naiseen ?
kaukosuhde ja olenko laastari
minkä tien valitsen
2
383
Vastaukset 2
- kielioppi vituillaan
Ota ensimmäisenä yhteyttä äidinkielen opettajaasi.
- minkä tien valitsen
niin ,suomen kieli on vaikea oppia ,mutta tuo teksti ei ole pennuille tarkoitettu vaan sellaisille henkilöille jolla elämän kokemusta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411553- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69946Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi294816- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7591- 60587
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571