Moi. Mä oon tammikuussa 14 vuotta täyttänyt tyttö Vantaalta. Löysin sellaisen sivun, jossa palkataan mainostenjakajia. Ikä riittäis, ja vaikuttaa tosi hyvältä duunilta. Mut voisko joku kertoa omia kokemuksiaan kyseisestä kesätyöstä? Paljonko mainoksia jaoitte? Kuuluuko työhön mainosten lajittelu? Oliko työ raskasta? Kohosiko kunto? Oliko palkka kohtuullinen? Oliko duuni ylipäätään hyvä? Kiitos, jos viitsit vastata! : )
Mainostenjakajan työ, VASTAA!
3
217
Vastaukset
- 16--1
Todellista koiranhommaa. Ota selvää mitä työehtosopimusta työnantaja käyttää. Monet alan yritykset palkkaavat ha
http://www.pau.fi/edunvalvonta/tyoehtosopimukset/mainos-ja_ilmaislehtien_jakajat/ - skfsköf
No eihän tuo varsinainen työ ole jos 1-2 päivänä viikossa, mutta saa siitä vähän rahaa kuitenkin, niillä ostaa sitten vaikka namuja. Tai tupakkaa.
Kesällä kun ei ole koulua, niin hyvinhän tuota joutaa tekemään. Kyllä, mainosten lajittelu kuuluu myös sinulle, mutta kuuntele samalla vaikka radiota tai muuta.
Paljon riippuu siitä, montako erilaista mainosta/lehteä tulee jaettavaksi kerralla, joskus yksi joskus paljon enemmän. Lajittelukin vie sitten enemmän aikaa jos on useaa erilaista mainosta.
Välillä voi sataa vettä tai olla kuuma, mutta minkäs sille voi. Saattaa olla välillä v-maista, mutta muutaman tunnin se vaan kestää ja sitten se on ohi. Tärkeämpää onkin oikea asenne ja eteen päin meno.
Tulee siitä tavallaan hyvä mieli kun tietää että on tehnyt jotakin. - mäwaa
Todella huono palkka muuten ihan ok homma. Itse olen jakanut jo pari vuotta mainoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139601- 939176
- 207875
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä256289Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585398Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84508En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234365- 384273
- 394193