Osaako kukaan kertoa kenen ja minkä niminen on kappale, jossa lautetaan "kun asa masa ei unta saa..."
Olen Bassoradiolta kipaleen pariin kertaan kuullut, yrittänyt etsiä mut ei oo tullu vastaan. Pahoittelen et ei oo enempää lyriikkaa muistissa, kun viimeisimmästä kuuntelukerrasta on jo hetki.
Kiitokset
Suomirap-biisi hukassa!
6
647
Vastaukset
- kaapijakaks
hei mä haluisin tietää kans yhen biisin, siin on useempi suomiräppäri ja paleface laulaa kertsii, en kyl muista mitä siin lauletaan. mäki oon kuullu sen bassolt
- SuomiRäp
Biisi on Asa - Nukkumasa
Biisi on albumilta Ipanaräp. - spydenius
Kyseinen biisi saattaa olla joku näistä:
Paleface & Matre: Sacred Order of the Pen
Steen1: Menny vähä huonosti
Ville Kalliosta: Se mitä puhutaan lujaa 2
Kaikki biisit on possebiisejä ja niillä mukana Paleface
- Pyhimys
Moro! sellanen biisi mis yks laini menee "Mä katon mun käsii ja tajuun vittu mä tein sen" Muistaakseni pyhimyksen kappale, mutta 100% varma en ole. Googlesta en löytänyt ainakaan:/
- ykköset
minkä biisin kertsissä muija laulaa jotenkin näin: "ykköset niskaan laita, niin tyylikkäänä paikal. me ollaan viel vapaita, meil on vaa ilta aikaa.." tms?
- Fkfjfjfjfjfkfjfjf
Niin mikä tää on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764