Osaako kukaan kertoa kenen ja minkä niminen on kappale, jossa lautetaan "kun asa masa ei unta saa..."
Olen Bassoradiolta kipaleen pariin kertaan kuullut, yrittänyt etsiä mut ei oo tullu vastaan. Pahoittelen et ei oo enempää lyriikkaa muistissa, kun viimeisimmästä kuuntelukerrasta on jo hetki.
Kiitokset
Suomirap-biisi hukassa!
6
657
Vastaukset
- kaapijakaks
hei mä haluisin tietää kans yhen biisin, siin on useempi suomiräppäri ja paleface laulaa kertsii, en kyl muista mitä siin lauletaan. mäki oon kuullu sen bassolt
- SuomiRäp
Biisi on Asa - Nukkumasa
Biisi on albumilta Ipanaräp. - spydenius
Kyseinen biisi saattaa olla joku näistä:
Paleface & Matre: Sacred Order of the Pen
Steen1: Menny vähä huonosti
Ville Kalliosta: Se mitä puhutaan lujaa 2
Kaikki biisit on possebiisejä ja niillä mukana Paleface
- Pyhimys
Moro! sellanen biisi mis yks laini menee "Mä katon mun käsii ja tajuun vittu mä tein sen" Muistaakseni pyhimyksen kappale, mutta 100% varma en ole. Googlesta en löytänyt ainakaan:/
- ykköset
minkä biisin kertsissä muija laulaa jotenkin näin: "ykköset niskaan laita, niin tyylikkäänä paikal. me ollaan viel vapaita, meil on vaa ilta aikaa.." tms?
- Fkfjfjfjfjfkfjfjf
Niin mikä tää on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799