Osaako kukaan kertoa kenen ja minkä niminen on kappale, jossa lautetaan "kun asa masa ei unta saa..."
Olen Bassoradiolta kipaleen pariin kertaan kuullut, yrittänyt etsiä mut ei oo tullu vastaan. Pahoittelen et ei oo enempää lyriikkaa muistissa, kun viimeisimmästä kuuntelukerrasta on jo hetki.
Kiitokset
Suomirap-biisi hukassa!
6
787
Vastaukset 6
- kaapijakaks
hei mä haluisin tietää kans yhen biisin, siin on useempi suomiräppäri ja paleface laulaa kertsii, en kyl muista mitä siin lauletaan. mäki oon kuullu sen bassolt
- SuomiRäp
Biisi on Asa - Nukkumasa
Biisi on albumilta Ipanaräp. - spydenius
Kyseinen biisi saattaa olla joku näistä:
Paleface & Matre: Sacred Order of the Pen
Steen1: Menny vähä huonosti
Ville Kalliosta: Se mitä puhutaan lujaa 2
Kaikki biisit on possebiisejä ja niillä mukana Paleface
- Pyhimys
Moro! sellanen biisi mis yks laini menee "Mä katon mun käsii ja tajuun vittu mä tein sen" Muistaakseni pyhimyksen kappale, mutta 100% varma en ole. Googlesta en löytänyt ainakaan:/
- ykköset
minkä biisin kertsissä muija laulaa jotenkin näin: "ykköset niskaan laita, niin tyylikkäänä paikal. me ollaan viel vapaita, meil on vaa ilta aikaa.." tms?
- Fkfjfjfjfjfkfjfjf
Niin mikä tää on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571