www.mol.fi

Molli

Kuinka moni on saanut työpaikan www.mol.fi kautta. Tuntuu, että aika turha foorumi.

25

8235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mälli

      Turha on sekä foorumi että koko molli-organisaatio!

      • työpaikka

        Joo, siellä on tällaisia juttuja: Elintarvikepakkaaja saa töitä.
        Määräaikainen työ 2kk. Kielitaitovaatimukset: suomen, ruotsin, englannin, saksan, ranskan, espanjan ja venajän kielet. Palkka 5e/tunti. Hohhoijaa...


    • totta

      3 kertaa olen jotain töitä löytänyt sitä kautta.tosin kyseessä oli 1-3kk kestäneet hommat.mitään kunnon hommia sieltä ei löydy...

      • Sanna

        Myös kolme kertaa löytänyt..mutta mulla ei ole vielä ammatillista koulutusta, että paskahommista puhutaan..ei kylläkään ihan siivouksesta, mutta melkein.


      • Anonyymi
        Sanna kirjoitti:

        Myös kolme kertaa löytänyt..mutta mulla ei ole vielä ammatillista koulutusta, että paskahommista puhutaan..ei kylläkään ihan siivouksesta, mutta melkein.

        imoituksilla kerätään tietojasi, jotka myydään mainostoimistoille.

        ennenvanhaan työvoimatstotoikeaasti työpaikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        imoituksilla kerätään tietojasi, jotka myydään mainostoimistoille.

        ennenvanhaan työvoimatstotoikeaasti työpaikkoja

        ilmoituksilla kerätään tietojasi, jotka myydään mainostoimistoille.

        ennenvanhaan työvoimatstot oikeaasti antoi työpaikkoja hakijoille.

        rekryt on fasismia, jossa valikoidaan pois vanhat, mamut, jne., töihin pääse bimbot, jotka ei vaadi etuja tai liikaa palkaa


    • yksi vaan

      värityskin on kuin DDR:n salaisen poliisin käytäviltä...

    • Molli-Jori

      Aika mollivoittoiset sivut ovat. Ja ne työpaikat siellä...no joo, työterveyskeskuslääkärin virka avoinna siellä ja täällä (ei iske, jäi tuo LTL-tutkinto väliin), männyn käpyjen kerääjää etsitään Elimäellä 8 h päivä, ei manuaalista työtä (en osaa käyttää nostokurkea ja metsäkoneita), alastonmalli kansanopistolle viikoksi (no huh, 20 minsaa pitää pystyä olla paikallaan kerrallaan ja joo-no, itsekritiikki on sentään vielä kohdallaan ettei ihan tämmöseen kehtaa lähteä patsastelemaan...). Siis - en ole töitä koskaan tätä kautta vielä viimeisen 20 vuoden aikana saanut kertaakaan, enkä tod.näk. tule saamaankaan. Sivut voi minun puolesta sulkea.

    • pikkumyy

      Työvoimahallinto voisi sulkea kokonaan kokosivustonsa! Kun ei kukaan sieltä saa työpaikkoja jotka on sinne ilmoitettu.

    • Minna

      montakin hyvää paikkaa sitä kautta. Pari kuukautta sitten olin työnhaussa, laitoin hakemukset noin 10 paikkaan mol -ilmoitusten perusteella. Näistä kahdeksaan pääsin haastatteluun ja kolmeen paikkaan olisin päässyt töihinkin. Ylemmän toimihenkilön paikat kyseessä.

      • työtä hakeva

        Olivatko nämä työpaikat pääkaupunkiseudulta? Rohkaisevaa sinänsä, sillä haen vastaavan tasoisia paikkoja.


      • Minna
        työtä hakeva kirjoitti:

        Olivatko nämä työpaikat pääkaupunkiseudulta? Rohkaisevaa sinänsä, sillä haen vastaavan tasoisia paikkoja.

        kyseessä talouspuolen tehtävät.


    • 4nni

      kerran olen mol.fi:n kautta töitä saanut ja sekin oli kesätyö ja osa-aikainen homma.

      • Pitkäaikaistyötön

        Jees ja tämän johdosta elämäsi varmaan muuttui täydellisesti(kö)?


      • Ex - expertti
        Pitkäaikaistyötön kirjoitti:

        Jees ja tämän johdosta elämäsi varmaan muuttui täydellisesti(kö)?

        Pääsen loka-marraskuun taitteessa putkeen, nimittäin eläkkeelle pitkäaikaistyöttömän statuksella ja 500 ansiosidonnaispäivän jälkeen. Minä? Terve 57 vuotta täyttänyt, ripillä käynyt ja rokotettu. Ylempi korkeakoulututkintokin on, jotta ihan maisterismies. Työhaluja piisaa, mutta ikä putkahtaa eteen. Lähtö työelämästä on siis ovella. Määräaikaista asiantuntijatehtävää ei voida jatkaa, "kun on noita nuorempia niin kovasti on tulossa paikallesi".
        Että siitä sitten! Matka Onnelaan, irti Filatovin porukan mädännyttämästä, ummehtuneesta työelämästä. Mitä ja mikä Onnelassa minua odottaa, sen näyttää aika.....
        Hatuttaa, ihmetyttää, hävettää päättäjien kyvyttömyys, mutta käännetään tämä Onnela voitoksi ihmisyyden ja elämän kannalta! Naurut perään filatoveille....


    • lumpio

      Olen saanut kyseisen sivuston kautta töitä aina jos olen tarvinnut, toisin sanoen jos olen työttömäksi jäänyt.

    • Hvalton

      Eihän se olekkaa työnsaanti paikka, vaan sieltä ohjataan jos mitä on tarjolla. Itse en ole saanut työtä sieltä millonkaan. Vaan hyviä vihjeitä, vaikka ikää on jo 60 v. Enää ei tarvitse saadakaan, yksityiset ne on jotka työllistää, tai sitten jos olet lähellä 59 v. sitten on kunta velvollinen työllistää.

      • matkiputo

        lähellä 59 olevat on putkessa eikä niitä tarvi työllistää kunnan,,,,


    • cv ja soitto

      Kahdesti olen mol.fi työilmoitusta haettuani työllistynyt, viimeksi tänä vuonna.

    • vfddf

      Samat työpaikat siellä on kuin muuallakin, se on vain ilmoituskanava muiden joukossa.

    • taas töissä..

      Kun olin tässä noin vuoden työtön niin Mollin sivustojen katselu oli päivittäistä. 60-70% oli roska yritysten ilmoituksia. Mutta oli myös kunnollisiakin firmoa jolla Mollin lisäksi ilmoitus myos Oikotie.fi sivuilla. Ja sain työn 4200 eur/kk palkalla.
      Mollin sivut silti ihan ok, vaikka paljon roskaa olikin. Piti vain suodatta ne työnantajat pois....

    • iines67

      onhan tuolta töitä löytynyt..missä ne muualla ilmoittaa kun mol. sivuilla ja netissä muutenki..mulle ei ainakaan tule yhtään maksullista lehteä josta seuraisin avoimia työpaikkoja..nytkin työtön mutta en haluakkaan töihin..kun rahaa tulee muutenki..sitte vaan töihin kun on ihan pakko..pärjää tälläkin rahamäärällä mitä tulee ja mies on kovapalkkanen. hyvää joulun odotusta kaikille ihanille lonkanvetäjille...nimimerkillä tekemistä riittää ilman paskahommia paskapalkalla

      • asdfasdfasfdasfgfe

        Ajattelet justiinsa oikein, mitä kannattaakin ajatella elämässä. erittäin hyvä homma


    • XD

      nii. samaa mieltä

    • Makke 99

      kyl, duunia voi saada mitä kautta tahansa, mut ikävä tosiasia on se, et jos hlö on
      yli 40V. Alkaa olla liian vanha työelämään.
      Tönhakijan pitää olla miel. 30-40 v ja 10v kokemus alalta niin johan tärppää.
      Eli 25v ei pääse duuniin kun on liian vähän työkokemusta mut kun on mittarissa
      40 v ei pääse edes haastatteluun, kun on ``ikää`` liikaa. Tiedän monia ko. tilanteen
      kokeneita. Kaupallisella puolella asia on valitettavasti näin. "Pysyvä ikärasismi"
      Ja se miten työtä saa, niin suhteilla ja hyvillä suosittelijoilla. muuten haasteet ovat aika isoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe