Miten tämä olet mies vaikka esität naista-sirkus saadaan loppumaan?
Onko parempi, että epäilijät vaikenevat vai pitääkö epäilysten alaisten oikeasti todistaa olevansa sitä mitä väittävät olevansa?
Loputon valitus
32
132
Vastaukset
Valitettavasti varttihullulla avohoitopotilaalla itsekritiikki ei toimi ja sen takia hilluminen palstalla jatkuu. Herjat ja ilkeily-yritykset on trollin itse keksimiä, mielikuvituksen rajoja hipovia jankutuksia, joita ei kukaan ota todesta.
Herjaajilla ei ole todellista faktatietoa saatavilla ja sehän näyttää trollia todella ärsyttävän..
Nyrkkisääntönä voidaan pitää, ettei palstalle kannata koskaan antaa itsestään minkäälaista henkilökohtaista tietoa. Jokaisella on oikeus suojella omaa yksityisyyttään. Varsinkin uusille kirjoittajille muistutukseksi.
Tiukkapipoisuus tässä asiassa ei ole ollenkaan huono asia.Tarpeetonta lässytystä ja turvan soittoa koko onko joku nainen sittenkin mies. Ne joita eniten"epäillään", ovat jo jollain tapaa tunnistettavissa
Aiheellisempi kysymys olisi miten trollit ja puskat saadaan tunnistettua.- Musti.
Nuuskin puskista trollit esiin. Välillä haisee ketunkusikin
- Kyllä sinäkin sen
huomaat kun seuraat sitä. En viitsi taas luetella niitä nimimerkkejä mitä se käyttää, mutta tavallisesti siinä on joku hokema aina lopussa. Minä kutsun sitä viliksi, vaikka sekin on varastettu nikki.
Musti. kirjoitti:
Nuuskin puskista trollit esiin. Välillä haisee ketunkusikin
Voi olla. Forrest Gumpin sanoin: "minua kusettaa". Mutta en ole vielä hukuttanut ketään (typy, oli ihan pakko :))
- Rentukka
Kyllä sinäkin sen kirjoitti:
huomaat kun seuraat sitä. En viitsi taas luetella niitä nimimerkkejä mitä se käyttää, mutta tavallisesti siinä on joku hokema aina lopussa. Minä kutsun sitä viliksi, vaikka sekin on varastettu nikki.
Munsta, myymälän johtaja, marijari ja iso karvainen mies, ainakin liittyy viliin.
tämä kone on p*sk*. - aIbatrossi
Rentukka kirjoitti:
Munsta, myymälän johtaja, marijari ja iso karvainen mies, ainakin liittyy viliin.
tämä kone on p*sk*.Aaah amada mia
on saanut jo tabletillansa kontaktin
Oli pakko saada, kun ikävöi minua sielläböndellä - Musti.
elisakettu kirjoitti:
Voi olla. Forrest Gumpin sanoin: "minua kusettaa". Mutta en ole vielä hukuttanut ketään (typy, oli ihan pakko :))
Puskassa haisikin KOLLIKETUN kusi
Elsa onkin kolli Musti. kirjoitti:
Puskassa haisikin KOLLIKETUN kusi
Elsa onkin kolliNiinpä niin. Päästiin taas tähän tärkeimpään kysymykseen.
*viheltelee jätkän omaa kultaa*- Musti.
elisakettu kirjoitti:
Niinpä niin. Päästiin taas tähän tärkeimpään kysymykseen.
*viheltelee jätkän omaa kultaa*Elsa onkin Elmeri siis
Musti. kirjoitti:
Elsa onkin Elmeri siis
Miksei minua epäillä tässäkään mistään?
(minä vaan kysyn (*pätkä-äänellä*))
- Nasdaq
Ei tarvitse.
Koko idea perustuu yhteisymmärrykseen.
(usko tai älä -naurua)Toisaalta yhteisymmärrys v o i s i olla okei. Mutta minkä hatun takia kaivellaan asiaan kuulumattomien ihmisten kuvia netistä ja irvaillaan heidän kustannuksellaan?
elisakettu kirjoitti:
Toisaalta yhteisymmärrys v o i s i olla okei. Mutta minkä hatun takia kaivellaan asiaan kuulumattomien ihmisten kuvia netistä ja irvaillaan heidän kustannuksellaan?
Sitten on vielä sekin, ettei sitä minun kuvaani kaivella lainkaan.
Kaivelisivatpa, sillä se on laitettu sinne juuri siinä tarkoituksessa.
Ja itse kärsin valtavasta palstasuosion katveesta, sillä minua ei taaskaan epäillä yhtään mistään.
(kyllä minulla on oikeus tulla epäillyksi)
(( ja minulla on myös oikeus tunteisiini ))- Miten ois wanha
kunnon pedari-aloitus? Vaikka niitä vitsejä?
Miten ois wanha kirjoitti:
kunnon pedari-aloitus? Vaikka niitä vitsejä?
Mutta kun kaikille muillekin on laitettu niitä ja Galaktisena Sankarina ansaitsisin jotakin yksilöllisempää ja räätälöidympää.
Toisaalta meneehän nyt paremman puutteessa mikä tahansa julkisuus ja Vesa K:kin teki runsaasti voittoa niillä perättömillä raiskausväitteillä.
Kyllä se on kuitenkin niin, että nämä kuvien kärttämiset ja sitten niiden kelvottomiksi arvostelu on sitä parasta trollausantia, jota olisi syytä jakaa tännekin.
Se yksi kuvani on ollut palstalla, mutta sitä ei vain laiteta uudelleen näkyviin.
(enkä edes lähettäisi laskua sen uudelleenjulkaisusta)Kumma juttu kun ei epäillä. Tosielämässäkin ne epäilyksenalaisettomaksi luullut ovat nitä pahimpia ilkimyksiä.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Älä kumminkaan romaha ;)
Jos soittaisin jollekin kaverilleni ja purkaisimme asiaa, niin en ehkä ihan romahtaisi.
(eikä nyt viitsi ajaa Hesaankaan, sillä tulin juuri sieltä)elisakettu kirjoitti:
Kumma juttu kun ei epäillä. Tosielämässäkin ne epäilyksenalaisettomaksi luullut ovat nitä pahimpia ilkimyksiä.
Juuri niin ja nytkään ei lainkaan epäillä monellako nikillä kirjoittelen muille palstoille.
Onhan täysin mahdollista että minulla on useille palstoille omat nikit ja käytän niillä pelkästään sitä joka on kullekin suunniteltu.
Ei se lopu, koska M.L on sirkusta :)
Esim. zisel on tuhannesti laittanut sen ns. käsivarsi-kuvansa ja kasvonsakin ja edelleen hän on muka mies..
Idea on se, että joku keräilee palstalaisten kuvia, ja yrittää näin "epäuskoisena" saada täydennystä kokoelmiinsa. Jotkut on "harvinaisuuksia" (heistä ei ole ollut vielä minkäänlaista kuvaa), joten heitä pitää yrittää painokkaammin kuin muita.- albatrossi
yybee piti minun kuvaani "hätkähdyttävän komeana :DD
kuvien vonkaajat vaikenivat, kun näytin kuviani maailmalta
Huomiota saa huomiota antamalla, joten?
Periaatteessa heillä ei ole mitään tarkoitusta ja sama vika jokaisella häiriköllä. Tarkoitus saada palstat sekasortoon.
- jtmapm
Jättämällä tämän palstan saa rauhan kaikelta ripulilta. Huomiota saa hakemattakin, kun avohoito on kasvussa.
Kuulkaas nyt palstan pikku hermafrodiitit. Paistoin juuri mustikkamuffineja ja nyt kipaisen panemaan lisää puita saunan kiukaaseen.
Illalla myöhään saatan palata viihdyttämään itseäni jutuillanne, joten skarpatkaa!Mustikkamuffinit kuulostavat hyviltä.
Itselläni on silikoniset runeberg-vuoat, joita en ole entinyt vielä testaamaan.
Olisi jo aika, mutta taitaa mennä pari viikkoa että ehdin tuohon hommaan.- Emppukettu
buddy-love kirjoitti:
Mustikkamuffinit kuulostavat hyviltä.
Itselläni on silikoniset runeberg-vuoat, joita en ole entinyt vielä testaamaan.
Olisi jo aika, mutta taitaa mennä pari viikkoa että ehdin tuohon hommaan.Ossakkona ketunleipäkakun
Emppukettu kirjoitti:
Ossakkona ketunleipäkakun
Oksaalihappoisena vaatinee kermaviiliä tms. sekaan.
Ignore it.
- laadusta tinkimättä
Ja niin Genio.Mente laski vapisevin käsin kitaransa nurkkaan. Työnsi sirot varpaansa kärmeennahkaisiin korkkareihin ja kipitti eteiseen, jossa peilin edessä kuvajaistaan katsoessa huomasi, että eihän mun paita sovi mun huulipunan väriin ollenkaan ja kiirekin on, kun Kake odottaa kadulla... Mutta sitten hällä se kaikkien tuntema optimistinen mielenlaatu vei voiton ja G.M arveli, että ei Kake semmoisia pikkuseikkoja huomaa. Kantabaarissa on armeliaisuussyistä hämärää muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483