PUTKA TATTOO ON HANURISTA!

Hyyvin pettynyt!

Kävin ottamassa tekstitatuoinnin Putkalla. Minulle kerrottiin heti ajanvarauksen yhteydessä, että tekstitatuoinnit ovat peruskauraa. Näin ei kuitenkaan ollut. Olen nyt kaksi kertaa käynyt teettämässä tämän kyseisen tekstitatuoinnin ja se näyttää paskalta.
Kävin kysymässä toiselta tatuoijalta mielipidettä ja tuomio oli sama kuin minulla. Eli minä en ole vaativa ja turhaan valittava asiakas.
Menin Putkalle neuvottelemaan mahdollisesta hyvityksestä, koska kyseessähän ei ole mikään pieni juttu. Asiakaspalvelija tiskillä, joka EI ole tatuointiartisti, tyrmäsi heti ajatukseni ja väitti tatuointiani hyväksi. Sain onneksi jutella tämän tatuoinnin tekijän kanssa ja hän myönsi virheensä ja ehdotti kompromissia, mihin suostuin, mikäli muuta vaihtoehtoa ei ole.
Minun pieni tekstitatuointi on nyt kolme kertaa hakattu tuohon ranteeseen ja se on edelleen paikkapaikoin suttuinen. Eli suoran mustan viivan tekeminen on ilmeisesti hankalaa, EIKÄ PERUSKAURAA! Nyt kadun asiakkuuttani Putkalla. Nyt luovutan, kun ei kolmella kerralla saada hyvää jälkeä aikaan Menen muualle korjauttamaan tatskan, maksan taas lisää ja surkuttelen menetettyäni 100e ihan turhaan. Olenhan köyhä opiskelija, joten tuollainen summa ei ole minulle mikään pieni summa.
Joten hyvät neuvot teille Putkan asiakkaille ja sinne halajaville, etsikää joku parempi paikka. Tämä pulju ei vastaa teoistaan ja vastassanne on ihminen tiskillä latelemassa mielipiteitään, joka ei edes ole alan ammattilainen!
Huonon toimintanne ansiosta, puskaradio toimii!

27

17334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milli4

      Itse en ole käynyt kyseisessä paikassa, mutta toisessa liikkeessä tehty ranneteksti ei myöskään pysynyt ja olen joutunut sitä korjauttamaan. Tämä liike tosin peri korjauksistaankin maksua, mikä oli mun mielestä outoa. Jos sinä olet saanut korjaukset ilman maksua, on asia mielestäni hoidettu liikkeen puolelta aika oikein. Köyhä opiskelija minäkin.
      Useamman tatuoinnin omistavana tiedän jo ettei ne parantuneet tatuoinnit oikeasti näytä samalta kuin lehdissä. Tykkään omistani silti.

    • gsgdrud

      Jep jep... Itse menin näyttämään ja kysymään lisäystä ankkuritatuointiini, joka on realistisella black&grey -tyylillä nakutettu ja olivat sitä mieltä, että on old schoolia.. Ei tiennyt kassapoika oikein juttuja :/
      Riku, Ile ja Tunkki osaavat hommansa! :)

    • jhjhh

      Moikka!

      Voisiko ketjun aloittaja kertoa, kenen kanssa on ko. paikassa asioinut?

      T: Juuri Putkaan aikaa varaava :D

    • jenna9

      Black arts onb paras!

      • Lentävälehmä

        Juu, kyllä, ja lehmät osaavat lentää...


    • Milla Magia

      Varmaan se jessica mikä oli "helsinkissä".

    • Tatskatyttö

      Moikka,
      mä olen joskus useampi vuosi sitten ottanut Putkassa juurikin ranteisiini tatskat, sellaiset 1,5 x 4 cm kokoiset tekstit. Ainakin itse olen muuten ollut tyytyväinen, paitsi että pinkki väri (ympärillä pinkit koristeet) ei ole pysynyt vaikka on 2 kertaa laitettu (lisäys oli ilmainen). Tosin tämähän ei välttämättä ole tatuoijan vika, vaan jotkut värit vaan on sellaisia ettei välttämättä pysy niin hyvin, vertailun vuoksi tuo violetti jolla teksti on kirjoitettu, on pysynyt hyvin.

      Eli itselläni ei pahaa sanottavaa Putkasta tatskojen suhteen, lävistyksiä siellä olen joskus ottanut, mutta siihen taas itse en ollut tyytyväinen... No, mutta mielipiteensä kullakin. :) Ikävää kuitenkin että oot saanut tuollaisen kokemuksen, ymmärrän kyllä et toi kiukuttaa koska itselleni on taas Black Artsissa tehty yks paska ISO tatska jota on sit jouduttu korjaileen... ikäväähän se on, kun kyseessä on koko loppuelämän kuva.

    • Tyhmiä rangaistaan

      "Olen nyt kaksi kertaa käynyt teettämässä tämän kyseisen tekstitatuoinnin ja se näyttää paskalta. "

      Ähäkutti. Siitäs sait. Mitä olet niin typerä että pilaat nahkasi tatuoinneilla. Oma vika.
      Kaikki tatuoinnit näyttävät paskoilta minun silmissäni. Tatuoinnin otto vastaa sitä että levittää paskaa iholleen - tosin paskan saa pestyä pois jos ei miellytä.

      Olet nyt kuitenkin tatuointikierteessä korjailujen takia, ja mieti miltä roistolta näytät muutaman vuoden kuluttua.

      • Kauniisti tatuoitu

        Öhöm... HIEMAN tuota... sanoisinko... KAPEAKATSEINEN näkökulma... en edes vaivaudu selittämään sen enempää, koska eiköhän jokainen ymmärrä yskän. ;)


      • Kuupina

        Hahhahhaa! Ihanasti kirjoitettu trolli. :D


    • lävistys-addikti

      Itsellä on kokemusta ainoastaan Putkan lävistäjistä...
      Tähän asti Mimmi on tehny mulle kaikki ja teki tosi hyvin ja kaikki parantunu loistavasti. Ekalla kerralla kun laitoin kieleen muualla niin en voinu puhua enkä syödä juurikaan, kun sattu niin p*rkeleesti ja jouduin ottaan korun pois parin päivän jälkeen. Kun Mimmi laitto niin kolmessa päivässä ei enää tuntunu mitään.
      Annista ei oo kokemusta, mutta vaikutti mukavalta ihmiseltä kun kävin kyselemässä...
      Mutta Samu... Sanotaanko näin, että sillä herralla ei oo enää mitään asiaa tähän ruhoon. Vituttaa dissata yhden pieleen menneen kokemuksen jälkeen, mutta mun luotto meni ihan täysin.

    • riikka1

      Itse olen käynyt Putkassa Jessicalla ja hän on tehny suurimman osan nyt kuvistani. Aina olen ollut tyytyväinen. Ranteissa olevat kuvat nyt ei muutenkaan käsitykseni mukaan pysy kauhean skarppina ellei niitä ole sitten tehty niin syvälle että muste on levinnyt ihon alla?

    • Rikunhappyasiakas

      Minusta Putka on hyvä paikka, mutta liikkeen sisällä on kyllä minusta huomattava tasoero... Riku, Tunkki ja Tuomas ovat parhaat. En itse menisi esim. Viijalle.

    • lävistyksetkyllä

      Lävistyksissä tykkäsin ainakin, Samu tais olla laittamassa mulle septumia ja oli erittäin asiallinen ja olen tosi tyytyväinen!

    • Inkbaby87

      Oon tykänny, olen käynyt Viijalla ja Tuomakselle.

    • Vahvastitatuoitu

      Hah. Oliko eka? Luuletko että kuva näyttää parannuttuaan samalta kun netissä ja tatskalehdissä?Ps.en ole vielä käynyt kyseisessä liikkeesä.

    • TurhaaKokoTouhu

      TATUOINNEILLA EI TEE YHTÄÄN VÄHÄÄKÄÄN MITÄÄN.

      Täytyy olla luulosairas jos kuvittelee ihon sotkemisella saavansa jotain elämässä.
      Tyhjän saa pyytämättäkin.

    • KirsikkaS

      Itselläni on Ilen tekemänä nyt puoli käsivartta ja lapaluussa yksi iso tatuointi. Olen ollut tyytyväinen niihin, niiden vuoksi on kärsitty! :) Itse tatuoijakin on tosi mukava.
      Ainahan niitä löytyy, jotka ei tykkää joidenkin jäljestä, kyseessä kuitenkin taidemuoto, pakkoko sellaisille tatuoijille on sitten aikaa varata?
      Ehkä ensi kerralla ekan kirjoittajan kannattaa käydä jollain muulla?

    • Shole

      Olet köyhä opiskelija, mutta oli varaa kuitenkin tatuointiin?

      • täältäpäin

        Niin, siinähän näet kuinka tärkeitä ne voivat oikeasti kantajalleen olla.


    • oottaT

      Ite oon tykänny ja käynyt kyllä muissakin liikkeissä. Oon myös siinä ymmärryksessä että Putka nimenomaan ottaa vastuuta ja käsittelee asiakastaan hyvin. Toki tyypit on aika "persoonia" mutta niinhän ne tuolla alalla aina on.

    • Anonyymi

      Oletko varma et sinulla oli varmasti se osaava kaveri?

    • Ei voi muuta sanoa, kuin että älkää helvetti käykö ottamassa mitään Putkassa.
      Otin keskiviikkona huuleen kaksi lävistystä ja molempiin poskiin ja mulle laitettiin "normaali pituiset" korut, eli korut missä ei millään tapaa varaa turpoamiselle. Ei siinä, sai onkia ylähuulen korua pihalle useampaan otteeseen. Joka ilta ibumaxia, suolaliuosta useaan otteeseen sekä hampaiden pesu aamuin ja illoin, purskuteltu ruuan jälkeen ja suihkussa käyty normaalisti eli hoidettu kuten pitää.
      Ei siinä, eilen illalla alkoi posket kevyesti turvota. Kävin nukkumaan hammaspesun kautta, ja aamu 5 herään järkyttävään kipuun, kun posket päättikin turvota, ja liian lyhyitten korujen kanssa korut tottakai päätyivät poskien sisään joka entisestään turvotti. Päivystykseen sit iltapäivän alku tunneilla, ja alkaa puskea märkää ulos ja koruja ulos entisestään. Atm tilanne sellainen että korun laatat enää poskien pinnan alla ja loput lyhyestä tapista pihalla poskista. Lääkäri toteaa, että iv antibiottia, ja osastolle yöksi, siitä sitten leikkaukseen huomenna 👍

      Joten, tietääkö porukka voiko periä rahoja takaisin (190€ ainakin) vai täytyykö mennä oikeuden kautta perimään korvauksia?
      Olen myös alaikäinen, joten senkin puolesta aikamoista hommaa päätyä sairaalaan asti leikkauspöydälle.

      Ja btw, sillä kundilla, oliko ny Samu niin kävin otattamassa.

    • Anonyymi

      Kannattiko ottaa jotain rumia rautanauloja lärviin? Naisele sopii vain korvakorut kaikki muu on rumaa. Sen siitä saa kun on teennäispelle.

      • Varmaa ihan vitun kova fiilis sepittää paskaa millä ei oo mitään merkitystä kenellekkään kenellä on lävistyksiä tai aikoo niitä hankkia :D Sama se on ku pukeutuisi lyhyisiin hameisiin tai ottaisi silarit, ne on itseänsä varten! Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi🤯Sinulla on omat mieltymyksesi ja naisten ei tarvitse toimia niiden mukaan, korkeintaan ainoa hyöty mielipiteestäsi on että ehkä itse opit jotain itsestäsi ilman peiliäkin 🤡 Mainittakoon toki sekin että sinä kuulut joka tapauksessa niihin ihmisiin mitä vähiten läväri- ja tatskamuijat haluais miellyyttää.
        Toivottavasti teet jatkossa jotain oikeasti hyödyllistäkin niin ei tarvitsisi viskata paskaa niskaan ihmisille ketkä eivät ole tehneet sulle mitään! ❤️ 😁


    • Anonyymi

      Ilmeisesti halusit tatuoida lunttilapun ranteeseen? Ei hullumpi idea paitsi jos ite aattelee.

    • Anonyymi

      Itse kävin eilen ottamassa traguksen Putkassa korvaan. Lävistäjä laittoi pitkän neulan siihen aluksi ettei tulehtuisi ja suositteli ensin lävistämään toisen puolen, että se paranisi alkuunsa. Lävistäminen ei juurikaan sattunut ja nyt lävistys ollut täysin kivuton jo. Ajattelin käydä ottamassa pian toisenkin korvan lävistyksen.

      Kyllä se ihan omasta viastakin voi johtua, jos lävistys ei parane ja tulehtuu. Jos sitä räplää likaisilla käsillä ja kieputtaa, ei puhdista hyvin, saunoo yms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe