Punapäisyys periytyy Udmurtiasta , Uralin takaa

aIbatrossi

17

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Coxfox

      Elsa l. elmerikettukin on tullut Siperiasta susien mukana

    • Renttukka

      Nyt löytyi kuvaa jossa mukulaal samanlaine punanakiharainen lampanpersus kuin mulla on ollu. Nauti, en kirjoita paljon---vaikeeta.
      No ihhan sama vaikka olisin udmurti sit tai irku, Ssuomes ainak i synttnyt

      • aIbatrossi

        IrkuiljaUdmurteil on yhteistä myös alkoholistigeeni

        Eire tai irish johtuu luulostaolevansa mytolgian arjalaisia

        Himmleri Ahnenberginstituutti perustettiin peräämään arjalaisia..tuloksetta

        arjalaisetovat lähinnä Intian romaneja

        Kirjoota
        tai ikket ja kirjootat pahuxen gingeri


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        IrkuiljaUdmurteil on yhteistä myös alkoholistigeeni

        Eire tai irish johtuu luulostaolevansa mytolgian arjalaisia

        Himmleri Ahnenberginstituutti perustettiin peräämään arjalaisia..tuloksetta

        arjalaisetovat lähinnä Intian romaneja

        Kirjoota
        tai ikket ja kirjootat pahuxen gingeri

        Älääs uhoa. Faija soitti jo, kiroo. Ääänettömäl laitoin 4 textiviistiä tullu.
        Aiheest et lopeta t heti. Piruttani en lopeta! Komenttaakoon hiljaa,ilma meluaa.

        Miehet !!!!?!!!!!!!?!!!!!!!!!!?!!!!!?!!!!!!!!!??


      • aIbatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Älääs uhoa. Faija soitti jo, kiroo. Ääänettömäl laitoin 4 textiviistiä tullu.
        Aiheest et lopeta t heti. Piruttani en lopeta! Komenttaakoon hiljaa,ilma meluaa.

        Miehet !!!!?!!!!!!!?!!!!!!!!!!?!!!!!?!!!!!!!!!??

        Me korkeimmantason miehet saavumme aina paikalle, kun kaunotar on pulassa

        Ne Naiset, Ne Naiset

        Kyllä teissä on paimentamista

        Saat tontoisen, taskutabletin--------on vielä huonompi

        kännylläkin helpommin palstailee


      • Rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        Me korkeimmantason miehet saavumme aina paikalle, kun kaunotar on pulassa

        Ne Naiset, Ne Naiset

        Kyllä teissä on paimentamista

        Saat tontoisen, taskutabletin--------on vielä huonompi

        kännylläkin helpommin palstailee

        Kyllä Nääsvillest jostaiin löytyy iso Fujtsu Amilo mul huomen.
        Faija ehti päiväl mul lainaa rahaa jo.
        Ja mä juttelen kenen kanssa haluun ja kosksa haluun,
        eikä mua tarte komennella alvariisa. mä missään pulas olekaan!!!!!!!!!!


      • albatrossi
        Rentukka kirjoitti:

        Kyllä Nääsvillest jostaiin löytyy iso Fujtsu Amilo mul huomen.
        Faija ehti päiväl mul lainaa rahaa jo.
        Ja mä juttelen kenen kanssa haluun ja kosksa haluun,
        eikä mua tarte komennella alvariisa. mä missään pulas olekaan!!!!!!!!!!

        Siis kaipaatälyllistä seuraa vain.......

        Nääsvillestä eiälyllistä elämä löydy

        Älä mojuu W8käyttistäainkaan, vaik niit alana tyrkytään

        tulenx mää Corvettelani seurax koko kuukaudex?

        Opiskelukinsujuiskuvettä vaan, ku tuan rautlankkaa


      • rentukka
        albatrossi kirjoitti:

        Siis kaipaatälyllistä seuraa vain.......

        Nääsvillestä eiälyllistä elämä löydy

        Älä mojuu W8käyttistäainkaan, vaik niit alana tyrkytään

        tulenx mää Corvettelani seurax koko kuukaudex?

        Opiskelukinsujuiskuvettä vaan, ku tuan rautlankkaa

        Jos ny tämän kerra jätät väliin. Saat viel potkut töisstä!

        Moikka veli jos skannaat fajlle aamupalat tästä!
        Lähtee faijan aamu pirteest ny käyntiin. Mitä??

        Mulla on jazzia mukna!

        Nargiz Zakirova- Show must go on...

        on niin kiva kirjoittaa tällä,
        voi ziizuz pitää keskittyä ja olla tarkka ja silti tulee huteja

        Kenelle nää on suunniteltu? paskoja ovat suoraan san
        ottuna.


      • Rentukka
        rentukka kirjoitti:

        Jos ny tämän kerra jätät väliin. Saat viel potkut töisstä!

        Moikka veli jos skannaat fajlle aamupalat tästä!
        Lähtee faijan aamu pirteest ny käyntiin. Mitä??

        Mulla on jazzia mukna!

        Nargiz Zakirova- Show must go on...

        on niin kiva kirjoittaa tällä,
        voi ziizuz pitää keskittyä ja olla tarkka ja silti tulee huteja

        Kenelle nää on suunniteltu? paskoja ovat suoraan san
        ottuna.

        Ja minnehän sitä nyt kirmattiin?
        Ens komentaa munt heti paikalla pois juttelemast muhalt.a
        Lähtee sit itte kylile, vai? Nice!!

        Kyllä tähän oppii kirjoittamaan, kun makaa mahallaan sängyssä ja kirjoittaa hitaasti tikun kanssa.
        Mut todella hidasta eikä saa tärisyttää masinaa tai huolimattomasti paikantaa kirjainta!
        Abatrossi, öitä!


    • paskat periydy, se tulee viikingeiltä

      • inkkarasiamies

        Ei deekumaaurugayn charruainkkarimistään mitään tiedä


    • Rentukka

      Aika hiljaista on tääällä. Poikkesin mäkin ulkona, paleltumassa.
      Huono idea käydä happihyppelyllä, jotta sais unta palloon.
      Sinnehän jäätyy pystyyn. hanpaat kalisee suusssa.
      Menen kuumaan suihkuuun sulamaan.
      Taas oli järjen riemuvoitto tosiaan, fiksu ajatus; toteutettuna vaan kehno!

      Öitä!

      • aIbatrossi

        borrachita

        mix valvot airshkaffen kaa myähään ihanku toi kaheli intiaani-monte
        juntti ei tiedä, ett 10000 vuotta sitten Norja oli pelkkää jaatä
        ja 6000v siteen udmurtit tulivat sinnekin
        monten isöpuoli oli normanniseilori ja toi inkkarien lehtolapsen Lappeen
        jostain ilotalosta Montevideosta isä on puolalainen orkesteri

        Portugalilainen kuvernööri Seculo--(culo ommuten peppureikä:)
        alkoi hävittämään charruainkkareitloisimasta urugaystä
        eivät rupusakki suostneet töitä tekemään vaan elivät kerälytaloudessa
        syöden matoja, hämähäkkejä sekäkaikko, mikää ryomii, matelee tai muullatavoin
        liikku tai ei liiku
        conquistadorit erehtyivät antamaan niille puro-viinaa l. pirtua ja jokaikinen cahrrua
        tuli rappioalkoholistixi


      • aktiivin indikatiivi
        aIbatrossi kirjoitti:

        borrachita

        mix valvot airshkaffen kaa myähään ihanku toi kaheli intiaani-monte
        juntti ei tiedä, ett 10000 vuotta sitten Norja oli pelkkää jaatä
        ja 6000v siteen udmurtit tulivat sinnekin
        monten isöpuoli oli normanniseilori ja toi inkkarien lehtolapsen Lappeen
        jostain ilotalosta Montevideosta isä on puolalainen orkesteri

        Portugalilainen kuvernööri Seculo--(culo ommuten peppureikä:)
        alkoi hävittämään charruainkkareitloisimasta urugaystä
        eivät rupusakki suostneet töitä tekemään vaan elivät kerälytaloudessa
        syöden matoja, hämähäkkejä sekäkaikko, mikää ryomii, matelee tai muullatavoin
        liikku tai ei liiku
        conquistadorit erehtyivät antamaan niille puro-viinaa l. pirtua ja jokaikinen cahrrua
        tuli rappioalkoholistixi

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Uruguay

        Charrua natiivien historiaa

        Monten mutzi syntyi Artigas maakunnan korvessa ja lähetettiin urugay-maan
        ainoaan cityyn tienaamaan


    • Rentukka

      Albarrossi, huhuu!

      Hei sotasankari, jätä se rannikkovartiosto it-tykkeineen ampuun sulkutulta.
      Tuskin sillä on mitään merkitystä, ooteko siellä vai ette.
      Ne on epäreiluja ja lähettää kuitenkin pitkänmatkan ohjuksia! PUMMM!

      Hitto mä en tiedä enää minkä aparaatin ostais!
      Kolme myyjää nauranut jo mun Fujitsun hankintaa!
      P*sk* kone Amilo kuulemma.
      Ja käyttöjärjestelmäst ovat ihan erimieltä kaikki!

      Nyt sulla olis tilaisuus neuvoa, ole kilttti??
      1200€ on kyllä kattona, en maksa enempää
      ja tietoturva on mahduttava siihen mukaan.

      Mun koneeseen en päästä enää asentaan mitään,
      joku huotofirma saa tehdä työn.

      Menen syömään.....

      • aLbatrossi

        Pöh
        Avast on ilmainen ja parhain tietoturvä----lisäosia saa maksusta

        voit salata IP:n ja hakkeri ei lpydä sunt

        yhdessä mullon W7 ultimate------osaa itse korjata itsensä-mut kallis

        OEM -premium versio W7 on usein jo valmiina koneessa

        mut OEÄMMÄÄn ei saa ilmaista tukea Microshviltilta

        google chormen just otin tähän--------Nokian selain on, kuin Nokian osakketkin

        Mull ne yritti väkisin myyrä Nortonin60€ käytin vain 2kk demon ja se haitta vieläkin

        kun latasin Avastin-----helppo ammattilaisten suosima

        Jos tulen puotiin mukaan, jään petin lämmittäjäx sun turvekammiis


      • Rentukka
        aLbatrossi kirjoitti:

        Pöh
        Avast on ilmainen ja parhain tietoturvä----lisäosia saa maksusta

        voit salata IP:n ja hakkeri ei lpydä sunt

        yhdessä mullon W7 ultimate------osaa itse korjata itsensä-mut kallis

        OEM -premium versio W7 on usein jo valmiina koneessa

        mut OEÄMMÄÄn ei saa ilmaista tukea Microshviltilta

        google chormen just otin tähän--------Nokian selain on, kuin Nokian osakketkin

        Mull ne yritti väkisin myyrä Nortonin60€ käytin vain 2kk demon ja se haitta vieläkin

        kun latasin Avastin-----helppo ammattilaisten suosima

        Jos tulen puotiin mukaan, jään petin lämmittäjäx sun turvekammiis

        Kiitti vaan, pöh. Odottelen toista Albatrossia!

        Ne Nokian osakkeet.... kääri kessus niihin!
        Ja vetele pihkiä huikoja, niin niist voi saada jotain nautintoa.
        WC-paprunaki se on liian kovaa, mut muuten sopivaa huusiin!

        Käen poikanen, upotti koko Suomen ylpeyden lopullisest! :((((((
        Vaikka oli Ollilila tehnyt jo pohjustuksen, huolella. :((

        Eikä tartte vaivautua mukaan. Sähköhuopa on lanseetattu aikoja sitten.
        Mut kiitos tarjouksest, voimme kumpikin unohtaa sen varmaan! =)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe