Keitä niitä nyt on (LaRiton lisäksi). Iivari, monte, zisel ja almameedio. Muita?
Palstan alkoholistit
36
182
Vastaukset
- yybee kukko
yybee----------------elioikeanimi Änn-Märi Ämpäri
pmd, gentsu, oasis, bb, rattis, modelli..? kaikki jotka joskus on ilmoittaneet juoneensa täällä ollessa, oli kyseessä sitte kerta tai enempi.
next.oasis79 kirjoitti:
Tänäänkin voin ilmoittaa juovani punkkua, ainakin kokonaisen lasillisen aattelin tuhota ;)
senkin puistojen asukki.
oasis79 kirjoitti:
Tänäänkin voin ilmoittaa juovani punkkua, ainakin kokonaisen lasillisen aattelin tuhota ;)
Eihän yhdestä lasista tuu ku vihaiseks...
Genio.Mente kirjoitti:
Eihän yhdestä lasista tuu ku vihaiseks...
Se oli minimi. Jos oikein riehaannun, otan toisenkin.
Genio.Mente kirjoitti:
Eihän yhdestä lasista tuu ku vihaiseks...
Viikolla jos haluaa tissutella, silloin riittää yksi flinda. Mut jos perjantaina haluaa lipitellä punkkua, silloin se kaks flindaa on siinä ja siinä et riittää...
oasis79 kirjoitti:
Se oli minimi. Jos oikein riehaannun, otan toisenkin.
Pullo turpaan vaan, mut pikkuhiljaa, ettei mee överiks ja nautinto pilalle...
Genio.Mente kirjoitti:
Viikolla jos haluaa tissutella, silloin riittää yksi flinda. Mut jos perjantaina haluaa lipitellä punkkua, silloin se kaks flindaa on siinä ja siinä et riittää...
flinda? onko tämä nyt urakalla jotain koettelemusta :D
LaRito kirjoitti:
flinda? onko tämä nyt urakalla jotain koettelemusta :D
Heh, siis pullo...
oasis79 kirjoitti:
Siihen tää tissuttelu johtaa. Kippis vaan!
joo kippis! mun lämmin kalja punkkua vasten! leffaki alkaa sopivasti :)
LaRito kirjoitti:
joo kippis! mun lämmin kalja punkkua vasten! leffaki alkaa sopivasti :)
Mitä leffaa katselet? :)
Itsellä olis tuossa pari päivältä jäänyttä työjuttua odottamassa tekemistään... Leffa kuulostais niin paljon paremmalta.oasis79 kirjoitti:
Mitä leffaa katselet? :)
Itsellä olis tuossa pari päivältä jäänyttä työjuttua odottamassa tekemistään... Leffa kuulostais niin paljon paremmalta.se oli tuo apocalypto.. mel gibsonin ohjaama ja on se ennenki näkynyt mutta jotenki aina niin viehättää. tämä mies oli siinä niin ihanana taas, laitoin tuolla jossain aiemmin linkkiä jo: http://www.bellazon.com/main/uploads/monthly_12_2011/post-37737-1324955218.jpg
vaikka onneksi loppujen lopuksi saiki sen mitä ansaitsi.LaRito kirjoitti:
se oli tuo apocalypto.. mel gibsonin ohjaama ja on se ennenki näkynyt mutta jotenki aina niin viehättää. tämä mies oli siinä niin ihanana taas, laitoin tuolla jossain aiemmin linkkiä jo: http://www.bellazon.com/main/uploads/monthly_12_2011/post-37737-1324955218.jpg
vaikka onneksi loppujen lopuksi saiki sen mitä ansaitsi.ja älä nyt hyvä nainen viikonloppuna työjuttuja!
http://www.youtube.com/watch?v=jySEEp6v6SU
ja tämän tahtiin saahaan innokkaammat tanssahtaakki! :D
Nojaa.. Tiedä nyt niistä juopoista.
Minä olen sitä mieltä, että sitä tipatonta tammikuuta viettivällä on pahimmanlaatuinen alkoholiongelma. Eikä se alkoholiongelma ole heillä se ainoa ongelma. Eikä edes pahin...
Kippis!- palstaraati
gemsu on puliukko
muttei lasketa palstalaisiin palstaraati kirjoitti:
gemsu on puliukko
muttei lasketa palstalaisiinNojaa... Tiedä nyt siitä... Duunit hoituu, salilla jaksaa käydä duunin jälkeen, joskus teitä viihdyttää, joskus itseäni, viikonloppusin jopa joskus vähän musisoida täällä itekseni, laskut maksettuna suht ajoissa, luottotiedot ok...
Kai mä sit oon...Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... Tiedä nyt siitä... Duunit hoituu, salilla jaksaa käydä duunin jälkeen, joskus teitä viihdyttää, joskus itseäni, viikonloppusin jopa joskus vähän musisoida täällä itekseni, laskut maksettuna suht ajoissa, luottotiedot ok...
Kai mä sit oon...Mut tästä olen samaa mieltä, että en kuulu palstalaisiin. Olen vaan yksi pitkäaikainen Special Quest Star...
- hui Leonid
Genio.Mente kirjoitti:
Mut tästä olen samaa mieltä, että en kuulu palstalaisiin. Olen vaan yksi pitkäaikainen Special Quest Star...
Ei muuta vikaa, kuin valehtelu!
- Nasdaq
Mulla on menossa vasta kolmas laatikko Sakua. Ei oikeastaan tunnu missään muualla kuin rakossa.
(plörinää)- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis mä en ole vetänyt kirkkaita koko vuonna.
http://www.youtube.com/watch?v=SV4BFdjjk3gNo onhan se jo 17. päivä.
Ei ihme.
Hep!
10 vuoteen toki ei oo jääny putki päälle, mutta huomenna on taas päivä uus.
Kippis!- kaikki.,.
kaikki.
joskus on kiva olla humalassa :)
- Lasketaanko se:.!1#%
.
"Ettei muista 80-luvusta mitään??????"
har!
. Minäkin ilmottaudun tälle listalle.
Pitäisikö minun kuulua tähän listaan kun tissuttelen julkisilla paikoilla.
Eilen otin metroaseman penkillä istuen kaljaa 11 tuntisen työpäivän päälle rentoutuen niin eikö siihen perkele ilmesty vartija urputtamaan, että valvomosta nähtiin sun dokaavan täällä.
Olin jo kaljani juonut ja sanoin ettei pidä paikkaansa vaan, että limsaa join ja kävelin omille teilleni.
Perkele ettei saa edes kaljaansa juoda rauhassa. Kaipaan kultaista 90-lukua jolloin sai julkijuopotella.
Kuulunkohan tuolla asenteella jo juoppoihin.perkele, kalja kallistunut :(
- ------
hullu_ukko kirjoitti:
Sanos muuta Espoon ravintoissa voi joutua pulittamaan nelostuopista jo yli 7 egeä.
Mitäs ravintoa kaljassa on. Kolme kaljaa päivässä lyhentää muistia.
------ kirjoitti:
Mitäs ravintoa kaljassa on. Kolme kaljaa päivässä lyhentää muistia.
B-vitamiinia ootko nähnyt kellään kaljasiepolla rohtuneita huulia? aivan, B-vitamiini estää huulten rohtumisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504