Oletko hipsteri?

64

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Osaatko hipsteri vitsejä?

Kuinka hipsterit liikkuvat?

- Miel. ug.

(naurua)

• määmy

Miks sanotaan lavatansseis olevaa hipsterii?
        - Eksyneeks

• pöh, minun testi ei ollut paska. buddyn putous -aloituksessa joskus kysyinki että mikä hipsteri.. ja joku vastas loppuun että ei taida muut tietääkkään mitä etelässä asuvat tms.. mutta joo, testin mukaan 15%.

jäbä leisson yltää korkealle, tykkäsin myös itse kaikista muista.

• Mä luulen, että minun tapauksessa vaikutti tulokseen aika paljon asuinpaikkani ja se, että diggaan joistakin kirpparikledjuista. Kun niitä nyt oikein mistään muualta saa...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä luulen, että minun tapauksessa vaikutti tulokseen aika paljon asuinpaikkani ja se, että diggaan joistakin kirpparikledjuista. Kun niitä nyt oikein mistään muualta saa...

ei kai kirppareissa oo mitään vikaa, vastasin sen myös.. ja sen että korjannut vanhoja taloja tms.. ja etten pidä minään hipsterinä joka seki näemmä sitte nimenomaan lisäsi pisteitä.

(edelliseen vastaukseeni korjaus; tykkäsin vain jäbästä, en muista. olen yhä liian vammainen, sormet kirjoittaa ennen ajattelua)

• LaRito kirjoitti:

ei kai kirppareissa oo mitään vikaa, vastasin sen myös.. ja sen että korjannut vanhoja taloja tms.. ja etten pidä minään hipsterinä joka seki näemmä sitte nimenomaan lisäsi pisteitä.

(edelliseen vastaukseeni korjaus; tykkäsin vain jäbästä, en muista. olen yhä liian vammainen, sormet kirjoittaa ennen ajattelua)

Mä en pysty katsomaan sitä maikkarin tai nelosen valtavirtaviihdettä. En vaan kertakaikkiaan pysty. Olen kyllä muutaman kerran yrittänyt parhaani, pari minuuttia tais olla ennätys...

• Genio.Mente kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan sitä maikkarin tai nelosen valtavirtaviihdettä. En vaan kertakaikkiaan pysty. Olen kyllä muutaman kerran yrittänyt parhaani, pari minuuttia tais olla ennätys...

mulla on yks sellainen tuttu/kaveri joka on kertonut istuvansa kiikkutuolissa tupakkia poltellen kaljatuoppi viereisessä pöydässä ja katsovansa samalla omia varpaitaan sammuneen telkkarin kautta :D oliskos se sitten..?

• LaRito kirjoitti:

mulla on yks sellainen tuttu/kaveri joka on kertonut istuvansa kiikkutuolissa tupakkia poltellen kaljatuoppi viereisessä pöydässä ja katsovansa samalla omia varpaitaan sammuneen telkkarin kautta :D oliskos se sitten..?

Onko se alkoholisti? Heh...

Mä jaksa hirveesti telkkaria katella. Voisin sanoa, että akkojen takia sen pari vuotta sitten hommasin. Ne sitä yleensä enemmän kattelee täällä kuin minä. Ja kun se tv-lupamaksukin peritään nykyisin suoraan tuloverosta niin vitunko väliä? Ei ne nykyiset tauluteeveet hirveesti tilaakaan vie...

• Genio.Mente kirjoitti:

Onko se alkoholisti? Heh...

Mä jaksa hirveesti telkkaria katella. Voisin sanoa, että akkojen takia sen pari vuotta sitten hommasin. Ne sitä yleensä enemmän kattelee täällä kuin minä. Ja kun se tv-lupamaksukin peritään nykyisin suoraan tuloverosta niin vitunko väliä? Ei ne nykyiset tauluteeveet hirveesti tilaakaan vie...

no mikä lie, kesällä viimeksi nähnyt.. mutta huvitti ku kertoi justiin tuon kuinka on katsonut telkkarin ruudun kautta omia heiluvia varpaitaan :D

en sitä telkkaria itsekkään muuten katso, päivän emmerdalet ja se on siinä, mikäli joku hyvä leffa niin mikäpä ettei? osas nämäki asiat kyllä aikoinaan pistää ihan eri mittasuhteisiin ku ei ollut omaa konetta eikä ees telkkaria, piti tyytyä radioon ja kuunnella mitä tarjolla oli.. tietty ne sataan kertaan kuunnellut cd-levyt.

kahvinkeittimenki menin ottamaan itelleni ihan vaan vieraitten takia vaikka koko sen läsnäolo kuvottaa.

• 25% hipsteri vaikka ei hajuakaan mikä vittu sekin kuvittelee olevansa. Kyllä; käytän kalliita nahkakenkiä (halvalla ei saa hyvää) enkä pyöräile.

• Ainiin, vitun paska testi.

• Heh, kyllä mullakin bootseille hintaa tuli. Seuraavat tulee olemaan melkein tuplasti kalliimmat.

Sehän vasta näky olisi, jos hipsteri kipittelis bootsit jalassa vastaan. Tyyppi varmaan eristettäisi hipsteryhteisöstä...

• Genio.Mente kirjoitti:

Heh, kyllä mullakin bootseille hintaa tuli. Seuraavat tulee olemaan melkein tuplasti kalliimmat.

Sehän vasta näky olisi, jos hipsteri kipittelis bootsit jalassa vastaan. Tyyppi varmaan eristettäisi hipsteryhteisöstä...

En mä mistään buutseista tiedä, mutta normaalit perus-miehen-talvikengät-suht-hyvän-näköiset-sopivat-goretex(pakollinen) niin ei niitä alle satasen löydy mistään. Naisilla on niin paljo helpompaa tässäkin asiassa :(

• PlatosMorbidDust kirjoitti:

En mä mistään buutseista tiedä, mutta normaalit perus-miehen-talvikengät-suht-hyvän-näköiset-sopivat-goretex(pakollinen) niin ei niitä alle satasen löydy mistään. Naisilla on niin paljo helpompaa tässäkin asiassa :(

Heh, eikä ole. Naiset ei saa edes rahalla tyylikkäitä ja kestäviä kenkiä.

Muthei! Varusteleka? Jotkut maiharit? Näyttää hyvältä, kestää melkein isältä pojalle...

• Rentukka

Mul on hipssterit jalass, hyvin liikkuuvat. ;;))) ku jaksaa vaa juosta.=))

• Jalassa? Wtf? Olet nylkenyt jonku hipsterin ja vetänyt jalkaan...?

• Renttuka
        Genio.Mente kirjoitti:

Aaaa... Heh, en mä kysele miten niitä alusvaatteita kutsutaan, ei se mua niin paljon kiinnosta...

Kuva huonoo. uus tableetti prkle, en osaa käytttää.

• Renttuka kirjoitti:

Käyttääkö hipsterit hipstereitä?

• aIbatrossi
        Renttuka kirjoitti:

Elä Römpsykkä lankea loinetelemaan

Tarvitset taas miestä neuvomaan

• Rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

Käyttääkö hipsterit hipstereitä?

Ei kun stringhejä, ymmärtäneekseni, ja kesäl eimitään..........olen ymmärrtänyt.

• Rentukka kirjoitti:

Ei kun stringhejä, ymmärtäneekseni, ja kesäl eimitään..........olen ymmärrtänyt.

Niin kuin sanoin. Minua se ei niin paljon kiinnosta. Ei ainakaan kiinnostavan naisen seurassa. Jos taas nainen ei ole kiinnostava, se on ihan sama mitä se päälleen tai alle vetää. Ei se sitä kiinnostavuutta lisää...

• aIbatrossi kirjoitti:

Elä Römpsykkä lankea loinetelemaan

Tarvitset taas miestä neuvomaan

Hehe... Tyyppi on mustis... En kyllä tajua miksi...

• Rentukka
        Genio.Mente kirjoitti:

Hehe... Tyyppi on mustis... En kyllä tajua miksi...

Eikä ole, kunha pelleilee olevansa! Äijät tunnetaan jo....valitettavast!

• Rentukka kirjoitti:

Eikä ole, kunha pelleilee olevansa! Äijät tunnetaan jo....valitettavast!

Heh... No ei sitten...

• mun mielestä hipsterit tarkoittaa housuja, tarkemmin sanottuna alushousuja..
      testin mukaan olen kuitenkin 35% hipsteri,

revitään ny siitä sit,

mur

• Rentukka

Ei hyvältä näytä! oln 35% hipsteri; testin mukaan!
      Ja mä tiedän vaan yhden merkityksen tolle sanalle, iiikk!
      Taidan mennö nukkumaan ja murjotan!

Öitä!

• paskalisko

Olen 5 prosenttisesti hipsteri.

• 10%

Tosin minulla on polkupyörä, jota hipsterit ovat kadehtineet.
      Valmistettu Neuvostoliitossa.

• Minsk? Desna? Salut?

• Genio.Mente kirjoitti:

Minsk? Desna? Salut?

Ukraina.
        Valmistettu vuonna -74.

• buddy-love kirjoitti:

Ukraina.
        Valmistettu vuonna -74.

Sellaista ei tainnut Virossa olla. Ei tule ainakaan mieleen... Mut nää luettelemani oli just sellaisia jopo-mallisia. Pari niistä vielä taitettavalla rungolla, tais olla Salutillakin kahta versiota, kiinteä ja taitettava runko.

• Genio.Mente kirjoitti:

Sellaista ei tainnut Virossa olla. Ei tule ainakaan mieleen... Mut nää luettelemani oli just sellaisia jopo-mallisia. Pari niistä vielä taitettavalla rungolla, tais olla Salutillakin kahta versiota, kiinteä ja taitettava runko.

Kokolailla tämä:
        http://image.tsn.ua/media/images2/original/Jul2010/241541.jpg

Tosin tuo on ilmeisesti 80-luvulta.
        Satula samaa työnsankari-mallia, paitsi että tässä oli muovinen ja se oli pakko vaihtaa heti.

Joku on tehnyt omastani joskus kolmivaihteisen saksalaisilla osilla.
        Pitäisi vaihtaa siihen joku parempikuntoinen napa, sillä tämä nykyinen hukkaa aika paljon tehoa.

• buddy-love kirjoitti:

Kokolailla tämä:
        http://image.tsn.ua/media/images2/original/Jul2010/241541.jpg

Tosin tuo on ilmeisesti 80-luvulta.
        Satula samaa työnsankari-mallia, paitsi että tässä oli muovinen ja se oli pakko vaihtaa heti.

Joku on tehnyt omastani joskus kolmivaihteisen saksalaisilla osilla.
        Pitäisi vaihtaa siihen joku parempikuntoinen napa, sillä tämä nykyinen hukkaa aika paljon tehoa.

Toi on sellainen ihan perus miesten fillari. Stonga on vaan vähän erikoinen, meilläpäin ei ihan sellaisia ollut. En kyllä enää muista millä nimellä meillä ne miesten fillarit kulki. Tosin ei sillä väliä, kunhan kulki...

Mun oma lemppari oli orljonok/ereliukas. Tosin niitä piti tuunata, et niistä hyvät ja tyylikkäät sai...

• Genio.Mente kirjoitti:

Toi on sellainen ihan perus miesten fillari. Stonga on vaan vähän erikoinen, meilläpäin ei ihan sellaisia ollut. En kyllä enää muista millä nimellä meillä ne miesten fillarit kulki. Tosin ei sillä väliä, kunhan kulki...

Mun oma lemppari oli orljonok/ereliukas. Tosin niitä piti tuunata, et niistä hyvät ja tyylikkäät sai...

Totta, tuo on ilmeisesti vaihdettu alkuperäistä suoremmaksi.

Olen huonosti perillä itäpuolen moottorittomista vempeleistä.
        Parhaiten tunnen pillarit ja lähinnä T130:n
        Dt-75 on myös hiukan tuttu, vaikken olekaan juuri ajellut sillä.
        Pyörällisistä olen ajanut Uazilla, Kazilla, Grazilla, Zilillä ja vielä joillakin joita en tarkemmin muista.

• buddy-love kirjoitti:

Totta, tuo on ilmeisesti vaihdettu alkuperäistä suoremmaksi.

Olen huonosti perillä itäpuolen moottorittomista vempeleistä.
        Parhaiten tunnen pillarit ja lähinnä T130:n
        Dt-75 on myös hiukan tuttu, vaikken olekaan juuri ajellut sillä.
        Pyörällisistä olen ajanut Uazilla, Kazilla, Grazilla, Zilillä ja vielä joillakin joita en tarkemmin muista.

Jawa oli tiukka peli joskus aikoinaan. Mut Voshot(aamu/aamunkoi/auringonnousu) ja Moskva tulivat mulle tutuimmiksi. Ja mopoista tietenkin se kuuluisa Riga...

Zil? Siis se kuorma-auto? Eikös Suomen armeijallakin ollut niitä?

• Genio.Mente kirjoitti:

Jawa oli tiukka peli joskus aikoinaan. Mut Voshot(aamu/aamunkoi/auringonnousu) ja Moskva tulivat mulle tutuimmiksi. Ja mopoista tietenkin se kuuluisa Riga...

Zil? Siis se kuorma-auto? Eikös Suomen armeijallakin ollut niitä?

Juuri niillä armeijan kapineilla tuli ajeltua.
        Tämä:
        http://www.cars-directory.net/gallery/zil/131/1984/

Mutta mikäs se lyhytnokkainen olikaan.
        Vaihdekeppi sietämättömän takana ja olisi vaatinut kakkoskuskin vaihtamaan vaihteita.

Pikkuserkulla oli Jawa. Isoenon vanha.
        Ja meillä yksi moottorikelkan moottoriksi.

• buddy-love kirjoitti:

Juuri niillä armeijan kapineilla tuli ajeltua.
        Tämä:
        http://www.cars-directory.net/gallery/zil/131/1984/

Mutta mikäs se lyhytnokkainen olikaan.
        Vaihdekeppi sietämättömän takana ja olisi vaatinut kakkoskuskin vaihtamaan vaihteita.

Pikkuserkulla oli Jawa. Isoenon vanha.
        Ja meillä yksi moottorikelkan moottoriksi.

Zilithän tais olla vielä bensakoneita. Ja aikamoisia bensasyöppöjäkin. Toi kuvan Zil on puhtaasti armeijalle duunattu. Niitä oli vielä ihan siviilikäyttöisiäkin. Sellaisia venäjän sinisen värisiä ja täysin eri mallisia... Mut kyllä se Kamaz ja Maz olivat ne Kuorma-autot... Ne tais kulkea jo dieselillä. Ja sit kun neukkulaan tuotiin Tatrat, oli siinä ihmettelemistä...

Mut hienompia pyöriä siellä oli silti tonninen Ural sivuvaunulla. Eikös sekin jokin bemarikopio tai jokin ollut? Mut siitä huolimatta oli nasta peli...

• Genio.Mente kirjoitti:

Zilithän tais olla vielä bensakoneita. Ja aikamoisia bensasyöppöjäkin. Toi kuvan Zil on puhtaasti armeijalle duunattu. Niitä oli vielä ihan siviilikäyttöisiäkin. Sellaisia venäjän sinisen värisiä ja täysin eri mallisia... Mut kyllä se Kamaz ja Maz olivat ne Kuorma-autot... Ne tais kulkea jo dieselillä. Ja sit kun neukkulaan tuotiin Tatrat, oli siinä ihmettelemistä...

Mut hienompia pyöriä siellä oli silti tonninen Ural sivuvaunulla. Eikös sekin jokin bemarikopio tai jokin ollut? Mut siitä huolimatta oli nasta peli...

Mutta mikään ei voita Ritari Ässää!!!!

• Genio.Mente kirjoitti:

Bensavehkeitä olivat ja kulutus ihan hirmuinen, varsinkin maastossa.

BMW on ollut esikuvana toiseenkin itäpyörään:
        http://www.miniatures.de/dnepr-motorcycle.html

Vaihtavat kuulemma noihin nykyään Fiatin mäntiä, jotka jostain syystä ovat jotenkin parempia. Ehkä liittyy puristussuhteeseen, joka noissa on perinteisesti matala.

Sitten on vielä MZ, jonka tehtailla kehiteltiin resonanssipakoputket.

• buddy-love kirjoitti:

Bensavehkeitä olivat ja kulutus ihan hirmuinen, varsinkin maastossa.

BMW on ollut esikuvana toiseenkin itäpyörään:
        http://www.miniatures.de/dnepr-motorcycle.html

Vaihtavat kuulemma noihin nykyään Fiatin mäntiä, jotka jostain syystä ovat jotenkin parempia. Ehkä liittyy puristussuhteeseen, joka noissa on perinteisesti matala.

Sitten on vielä MZ, jonka tehtailla kehiteltiin resonanssipakoputket.

Jepa, onhan ne aika samanoloisia. Siis Dnepr ja Ural. Kytillä oli muuten ihan oma versio siitä. Se tais olla seiskapuolikas ja ilman sivuvaunua. Oli kai niillä ne tonniset sivuvaunullisetkin, mutta niiden lisäksi vielä se seiskapuolikaskin...

Ja mikä se olikaan se Willy's kopio...? Uaz?

• Genio.Mente kirjoitti:

Jepa, onhan ne aika samanoloisia. Siis Dnepr ja Ural. Kytillä oli muuten ihan oma versio siitä. Se tais olla seiskapuolikas ja ilman sivuvaunua. Oli kai niillä ne tonniset sivuvaunullisetkin, mutta niiden lisäksi vielä se seiskapuolikaskin...

Ja mikä se olikaan se Willy's kopio...? Uaz?

Mut Mihkaeli Käkkäräpää on edelleen nolo ja K.I.T.T. on edelleen cuul...

• Tais turvakengistä tulla se 10%:a hipsteriä.

Sitä paitsi säkin oot jo liian vanha ollakses edes varttihipsteri. Samoin plmd.

• Noo... Kyllä ne kaikki testit on 100%:sen luotettavia. Pakkohan niihin on uskoa. Ihan niin kuin palstan Totuuden Julistajiinkin...

• Genio.Mente kirjoitti:

Noo... Kyllä ne kaikki testit on 100%:sen luotettavia. Pakkohan niihin on uskoa. Ihan niin kuin palstan Totuuden Julistajiinkin...

pullopersesika sanoin aikoinaan, että Palsta on Pyhän Totuuden Alttari. Ja näinhän se on.

• relaxed_eyes kirjoitti:

pullopersesika sanoin aikoinaan, että Palsta on Pyhän Totuuden Alttari. Ja näinhän se on.

Alttareilla uhrataan asioita.
        Ehkä totuuskin palaa siinä tulessa. :)

• relaxed_eyes kirjoitti:

Juu, täällä linnutkin lentää väärin päin. Naiset muuttuu miehiksi ja miehet naisiksi...

• Täh!! olen 60% prosenttia tuo hipsteri.

Se ruutupaita ja instalgrammi varmaan vaikutti.

• määmy

Sama vika ja ku o under 50 %, lasken etten oo. Nää testit o niin näit.

• mikä on hipsteri????

• määmy

http://urbaanisanakirja.com/word/hipsteri/

"Engl. hipster. Hipsterit ovat ihmisiä jotka yrittävät poiketa nk. massasta pitämällä (tai esittämällä pitävänsä) kaikesta - musiikista, elokuvista, vaatteista, hiustyyleistä, harrastuksista - mikä ei vielä ole noussut massan laajempaan tietoisuuteen tai ns. muotiin.

Koska hipstereiden halu poiketa on niin suuri, tapahtuu hyvin usein myös niin että hipsterit diggailevat jotakin ei vain undergroundia, vaan undergroundia ja paskaa, sillä hipsterit eivät tee päätöksiään sen perusteella onko jokin laadukasta, eettistä, kestävää, edullista tai mukavan tuntuista, vaan onko se valtavirtaa vai ei. Tämä on ehkä merkittävin yksittäinen hipstereitä yhdistävä ominaisuus."

Selkkiskö?

• määmy kirjoitti:

http://urbaanisanakirja.com/word/hipsteri/

"Engl. hipster. Hipsterit ovat ihmisiä jotka yrittävät poiketa nk. massasta pitämällä (tai esittämällä pitävänsä) kaikesta - musiikista, elokuvista, vaatteista, hiustyyleistä, harrastuksista - mikä ei vielä ole noussut massan laajempaan tietoisuuteen tai ns. muotiin.

Koska hipstereiden halu poiketa on niin suuri, tapahtuu hyvin usein myös niin että hipsterit diggailevat jotakin ei vain undergroundia, vaan undergroundia ja paskaa, sillä hipsterit eivät tee päätöksiään sen perusteella onko jokin laadukasta, eettistä, kestävää, edullista tai mukavan tuntuista, vaan onko se valtavirtaa vai ei. Tämä on ehkä merkittävin yksittäinen hipstereitä yhdistävä ominaisuus."

Selkkiskö?

joo, nyt tiedän ja ymmärrän

• 25%

• 5 % ja nekin tuli siitä todennäköisesti, että töissä olen kunnostanut vanhaa puutaloa

• tuosta syystäkö miekin oon se 5%

• 5% hipsteri testin mukaan

• aImis

95% mamu :-)

• aImis kirjoitti:

95% mamu :-)

VÄÄRIN, MARA= MAAHANRAAHATTU
        tunnetko ketään 4 vuotiasta maahanmuuttajaa? ei sen ikäisenä mihinkään muuteta, ainoastaan raahataan.

• No en todellakaaaaaaaaan. Siis vaikka toi testi väittääkin et olisin 25 prosenttisesti. Vissiin kirppiskledjuissa kulkemine sitten tekee Hipsteriksi.

• 25 %.

Jos olisin tehnyt testin alle 30v. tulos olis ollut noilla kysymyksillä varmaan 50% :(

• Keski-ikäinen nainen ei mielestäni voi olla hipsteri, Mutta tuon testin mukaan 60 % olen. Hiton avocadopasta!

• sukkapuikko

20% hähä, alitin sut! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      76
      11824
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      232
      2340
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      72
      1900
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1705
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      181
      1436
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      223
      1145
    9. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      23
      1113
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1055
    Aihe