Minkä

pieni hiiri

ikäinen olet?

hih!

52

246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika vanha... :(

      • pieni hiiri

        olet yli vai alta viisikymppinen?


      • pieni hiiri kirjoitti:

        olet yli vai alta viisikymppinen?

        Alle neljäkymppinen vielä...


      • pieni hiiri
        Genio.Mente kirjoitti:

        Alle neljäkymppinen vielä...

        no sitten olet vielä nuori poikanen,


      • pieni hiiri kirjoitti:

        no sitten olet vielä nuori poikanen,

        *huokaus*

        Joskus vaan tuntuu, et olen niin helvetin vanha. Viimeistään silloin kun palstalle tulee...


      • Huokaus?
        Genio.Mente kirjoitti:

        *huokaus*

        Joskus vaan tuntuu, et olen niin helvetin vanha. Viimeistään silloin kun palstalle tulee...

        Olet salapoliiti ;)


      • Huokaus? kirjoitti:

        Olet salapoliiti ;)

        Jos sä tahdot niin, olen sulle joku aivan muu...


    • oasis on

      34 vuotta.

      Niin, 34 vuotta se on pyllyään ja pilluaan kantanut mukanaan.

      • Mikä päättelykyky sulla onkaan.


      • Luetko lapsellesi
        oasis79 kirjoitti:

        Mikä päättelykyky sulla onkaan.

        iltasadun?


      • Luetko lapsellesi kirjoitti:

        iltasadun?

        Harvassa on ne illat, kun on jäänyt lukematta.


      • Mistä tämäniltainen
        oasis79 kirjoitti:

        Harvassa on ne illat, kun on jäänyt lukematta.

        satu kertoi?


      • Mistä tämäniltainen kirjoitti:

        satu kertoi?

        Tänään sovittiin, että muksu sai iltasadun sijaan piirtää piirrustuksensa loppuun kun jäi kesken.

        Eilinen satu kertoi kahden nallepoliisin seikkailuista. Sitä ennen luettiin monena iltana vuorotellen joko pommiin nukkuneesta joulupukista tai kahdesta hiirestä, jotka auttoivat uupumuksesta maahan vaipunutta hanhea tarjoamalla tälle syötäväksi äitihiireltä saamansa joululahjamurkinat.


      • Mun äitini
        oasis79 kirjoitti:

        Tänään sovittiin, että muksu sai iltasadun sijaan piirtää piirrustuksensa loppuun kun jäi kesken.

        Eilinen satu kertoi kahden nallepoliisin seikkailuista. Sitä ennen luettiin monena iltana vuorotellen joko pommiin nukkuneesta joulupukista tai kahdesta hiirestä, jotka auttoivat uupumuksesta maahan vaipunutta hanhea tarjoamalla tälle syötäväksi äitihiireltä saamansa joululahjamurkinat.

        kertoo lastenlapsilleen satuja kaurapuurojättiläisestä. Se on aikamoista pelottelua.


      • Mun äitini kirjoitti:

        kertoo lastenlapsilleen satuja kaurapuurojättiläisestä. Se on aikamoista pelottelua.

        Ainoa satu kaurapuuroon liittyen jota itse kuulin pienenä on, etten kasva isoksi jollen syö kaurapuuroa. Inhosin lapsena kaurapuuroa...


    • LaRito

      26

    • vanaha naakka,
      kattokaa rofiilista,

      mur

      • Olet 31 vee

        Aika vanha siis. Muuten, pliis ei enää jorgos juttuja, en halua kuolla tylsyyteen :)


      • Olet 31 vee kirjoitti:

        Aika vanha siis. Muuten, pliis ei enää jorgos juttuja, en halua kuolla tylsyyteen :)

        minen sitä päätä,
        se riippuu täysin Jorgoksesta,

        mur


      • Funktio:.!1#%?+
        murriperkele kirjoitti:

        minen sitä päätä,
        se riippuu täysin Jorgoksesta,

        mur

        .

        "Mutta mikä on Jorgoksen funktio Maailmankaikkeudessa??????"

        har!1

        .


    • Kauankos siitä Titanicin uppoamisesta nyt tuleekaan....

      • 102 vuotta

        Modelli on sen ikäinen.


      • 102 vuotta kirjoitti:

        Modelli on sen ikäinen.

        Meitä on sitten kaks muuta täällä modellia vanhempaa. Se toinen muistaa kun mä oon käyny reaaliajassa raportoimassa Titanicin uppoamisesta palstalle. Minä en sitä enää muista. Suokaa anteeksi, mutta tuo (palsta-)ikä painaa.


      • ....
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Meitä on sitten kaks muuta täällä modellia vanhempaa. Se toinen muistaa kun mä oon käyny reaaliajassa raportoimassa Titanicin uppoamisesta palstalle. Minä en sitä enää muista. Suokaa anteeksi, mutta tuo (palsta-)ikä painaa.

        http://www.iltalehti.fi/terveys/2014011717941239_tr.shtml


      • 1905 yleislakko:.!1#
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Meitä on sitten kaks muuta täällä modellia vanhempaa. Se toinen muistaa kun mä oon käyny reaaliajassa raportoimassa Titanicin uppoamisesta palstalle. Minä en sitä enää muista. Suokaa anteeksi, mutta tuo (palsta-)ikä painaa.

        .

        "Jo vuoden 1905 yleislakkoa rikkuroimassa?????"

        har!

        .


    • Synt. 1866.

    • vanhempi ku joulupukki

    • HeHE:.!1#%+?!1

      .

      "Ikä on vain kolme numeroa"

      har!

      .

    • arvaa kuka

      Täytän kohta 50 vuotta.

    • Saman ikäinen kuin Jutta Urpilainen. Mutta se on sitten juuri se missä alkaa mättää.

      Tajusin eräänä päivänä, että minä olen vain kuppanen puhelinmyyjä kun Jutta taas on valtiovarainministeri...siis mikä meni pieleen?

      Minunhan tässä pitäisi Jutan sijasta olla tuossa virassa, mitä perustavanlaatuista olen tehnyt väärin, että näin pääsi käymään.

      Tämä on myös paha ikäkriisin paikka.

      • Se todistaa:..!1#%+?

        .

        "Se todistaa että ministeriksi voi päästä * kuka tahansa !!!11!!!!1!1!!!11 *"

        har!

        .


      • urpilaisella on mennyt kaikki pieleen.. että sinällään sulla menee vielä hyvin.


      • Kaikki lupaukset pet
        LaRito kirjoitti:

        urpilaisella on mennyt kaikki pieleen.. että sinällään sulla menee vielä hyvin.

        .

        "Kaikki lupaukset on petetty"

        har! SDP

        .


      • Kaikki lupaukset pet kirjoitti:

        .

        "Kaikki lupaukset on petetty"

        har! SDP

        .

        Mutta Soinilla ei ollut ylipäätään kanttia lähteä hallitukseen hoitamaan maan asioita. Sillon on aika turva kitistä huonosta hallituksesta.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Mutta Soinilla ei ollut ylipäätään kanttia lähteä hallitukseen hoitamaan maan asioita. Sillon on aika turva kitistä huonosta hallituksesta.

        Myös turha kitistä, suom. huom.


      • Kaikki ei petä:.
        bravo.bravi kirjoitti:

        Myös turha kitistä, suom. huom.

        .

        "Kaikki ei lähde pettämään"

        har!

        .


      • Kaikki ei petä:. kirjoitti:

        .

        "Kaikki ei lähde pettämään"

        har!

        .

        Kuka maan asiat hoitaa, jos kaikki on opposiittiössä oikeamielisinä ja hyveellisinä? Vaikeina aikoina sellanen on käpykaartilaisuutta, jos hallitukseen on ovi auki mutta poistuukin varauloskäynnin kautta takavasemmalle.


      • S'tana!
        bravo.bravi kirjoitti:

        Kuka maan asiat hoitaa, jos kaikki on opposiittiössä oikeamielisinä ja hyveellisinä? Vaikeina aikoina sellanen on käpykaartilaisuutta, jos hallitukseen on ovi auki mutta poistuukin varauloskäynnin kautta takavasemmalle.

        Mitä vit'tua tää luuserihallitus on hoitanut??? Kurjuutta suomalaisille ja hyvinvointia etelän vetelille!


      • S'tana! kirjoitti:

        Mitä vit'tua tää luuserihallitus on hoitanut??? Kurjuutta suomalaisille ja hyvinvointia etelän vetelille!

        sitähän minäki täällä joskus sanoin että vituttaa ne rahankerjäysmainokset mustille lapsille ja ties mille muulle vaikka ulkomaille on annettu jo rahaa niin paljon että itkettää.. mutta heti sain kuulla olevani tunteeton kakka, pff.


      • S'tana! kirjoitti:

        Mitä vit'tua tää luuserihallitus on hoitanut??? Kurjuutta suomalaisille ja hyvinvointia etelän vetelille!

        Puhe olikin siitä, että paraatiovi maan asioita hoitamaan oli Soinille auki. Ministerit Hakkarainen, Hirvisaari ja Halla-aho olisivat voineet laittaa maan asiat kuntoon kun kerran Jyrki ja Jutta vaan tyrivät. Mutta ei riittänyt Soinin kantti vaan jäi oppositioon naukumaan. Sinänsä ymmärrettävää, populistien elinehto on narista kaikesta ja välttää oikeaa vastuunkantoa.


      • S'tana
        bravo.bravi kirjoitti:

        Puhe olikin siitä, että paraatiovi maan asioita hoitamaan oli Soinille auki. Ministerit Hakkarainen, Hirvisaari ja Halla-aho olisivat voineet laittaa maan asiat kuntoon kun kerran Jyrki ja Jutta vaan tyrivät. Mutta ei riittänyt Soinin kantti vaan jäi oppositioon naukumaan. Sinänsä ymmärrettävää, populistien elinehto on narista kaikesta ja välttää oikeaa vastuunkantoa.

        Vedä sä "asiantuntija" ittes jojoon! Mitä vit'un hyötyä Soinin olis ollu mennä hallitukseen Kataisen horoksi kuten nää muut puoluejohtajat? Eka äänestys siitä että jatketaanko lapioimista etelän vetelille niin hallitus olis kaatunu!
        Kaltaisesi ääliöiden syytä tämä maamme hyvinvoinnin alasajo!


    • Nasdaq

      Olen ikuinen.


      (reps)

    • Sen verta, että voisin olla isäsi

    • Faasimuunnos käynnissä, sanotaan vaikka niin.

    • japsis papsis

      Täytän kesällä 38. Eli meleko nuori.:-)

    • Nelekytä neljä, I´m very sorry..

      siksipä --> nyt ulkoilmaan, ettei vallan homehdu ja kangistu!

      • Stig Framåt

        ja muistat Turun raitsikatkin ;-)

        yybee narraa nyt jotain


      • y.b ei kirj.
        Stig Framåt kirjoitti:

        ja muistat Turun raitsikatkin ;-)

        yybee narraa nyt jotain

        Olin pari-vuotiaana kyydissä, kun viimeinen raitsikka kulki Turussa. Eli kyllä ikä täsmää :)

        Pitäiskö mun olla vielä tätäkin vanhempi, sus siunakkoon..?


      • miesvm_1967x
        y.b ei kirj. kirjoitti:

        Olin pari-vuotiaana kyydissä, kun viimeinen raitsikka kulki Turussa. Eli kyllä ikä täsmää :)

        Pitäiskö mun olla vielä tätäkin vanhempi, sus siunakkoon..?

        Eikös se "viimeinen raitsikka" ollut kauppatorilla jäätelökioskina pari vuotta sitten. En oo kyllä katsonut mutta ei se taida enää olla siinä torin laidassa?


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Eikös se "viimeinen raitsikka" ollut kauppatorilla jäätelökioskina pari vuotta sitten. En oo kyllä katsonut mutta ei se taida enää olla siinä torin laidassa?

        Kyllä se siinä seisoo edelleen ja jätskikioskina nimenomaan. Oli ainakin viime kesänä kun Turkkuses kävin.


    • niiiiiin????????

      Mikäs on pienen hiiren ikä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe