Niin että kertoisitteko kokemuksistanne. Oletteko josku leikanneet lyhyen otsatukan ja sitten kadutti että leikkasitte?
kaduitteko otsatukkaa?
11
3547
Vastaukset
- kyynel
leikkasin joskus teini-iän alussa.
se pahensi tietysti akneani, kun otsa ei saanut happea.
mulla on vieläkin otsatukka, koska otsa on niin huonossa kunnossa.
Kunpa en olisi leikannut.- ööö
Tuo varmaan tarkoitti sitä, että kun hiukset ovat rasvaiset, niin ne saattavat rasvata naamankin, jolloin tulloopi finnuskoja.
- Eulalia
Minulla on aina ollut pitkä otsatukka, ja joskus kun se on lipsahtanut liian lyhyeksi (selkeästi kulmakarvojen yläpuolelle), niin höhlältähän se näyttää.
Paljasta otsaa en ottaisi ikimaailmassa, näytän joltain lannanhajuiselta karjakolta sellaisena...
Eikä se otsis mitään finnejä aiheuta, hah hah. Pidetäänhän myssyäkin talvella päässä, eikä se silti finnejä teetä. Iho kyllä saa happea vaikka olisi pata päässä, pääasia on se mitä suusta tunkee sisään tai millaiset ovat geenit.- wfe
se on kyllä niin..että otsan iho kun rasvoittuu suht helposti,niin etuhiukset saattavat tuntua helpommin muita hiuksia likaisimmilta koska ovat kosketuksissa ihonrasvan kanssa!!
Ja itseäni alkoi aika ajoin vituttaa leikkaamani etuhiukset vaikka ne sillä hetkellä olivatki niin "in" ,mutta nopsaan ne kasvoivat sellaseileen mittaan että ne sai silleen kivasti tohon sivulle,eikä tarvinnu kuorruttaa koko otsaa hiuksilla. - Eulalia
wfe kirjoitti:
se on kyllä niin..että otsan iho kun rasvoittuu suht helposti,niin etuhiukset saattavat tuntua helpommin muita hiuksia likaisimmilta koska ovat kosketuksissa ihonrasvan kanssa!!
Ja itseäni alkoi aika ajoin vituttaa leikkaamani etuhiukset vaikka ne sillä hetkellä olivatki niin "in" ,mutta nopsaan ne kasvoivat sellaseileen mittaan että ne sai silleen kivasti tohon sivulle,eikä tarvinnu kuorruttaa koko otsaa hiuksilla.Itse pesen kasvojani about 3 krt/päivä (vaikuttaa siltä että aika monet vain kerran päivässä). En pese shampoon kanssa tukkaani joka päivä, mutta ainakin otsahiukset kastelen pelkällä vedellä että saan ne muotoon.
Onhan siinä vähän enemmän näpertelyä tietysti, varmasti helpompaa on kammata koko letti taakse tai sivulle tai kuka nyt minnekin. Seuraavassa elämässä haluan kauniimman otsan... - marja
Eulalia kirjoitti:
Itse pesen kasvojani about 3 krt/päivä (vaikuttaa siltä että aika monet vain kerran päivässä). En pese shampoon kanssa tukkaani joka päivä, mutta ainakin otsahiukset kastelen pelkällä vedellä että saan ne muotoon.
Onhan siinä vähän enemmän näpertelyä tietysti, varmasti helpompaa on kammata koko letti taakse tai sivulle tai kuka nyt minnekin. Seuraavassa elämässä haluan kauniimman otsan...Mua kadutti!Nyt pidän otsatukkaa pinnillä sivulla ja kasvatan sen pois.
- Suzy22
marja kirjoitti:
Mua kadutti!Nyt pidän otsatukkaa pinnillä sivulla ja kasvatan sen pois.
Ei kaduttanut, vasta nyt jälkeenpäin tajunnut kuinka korkean näköinen otsa mulla oli..!:P Nyt näyttää paremmalta.(peittää otsan)
Ainoat miinukset tässä on se että joudun nyt aamuisin vaivautumaan sen verran että saan etuhiukset kuosiin.-> kastelen/pesen etuhiukset ja föönaan ja laitan hiuskiinnettä.
(menee max. 15min)
Ennen, ilman etuhiuksia vaan harjasin hiukset nopeasti. Mutta en silti kadu, sopivat mulle ehdottomasti paremmin.
- kaisa
Annoin parturille 'vapaat kädet', teki mulle otsiksen. viimeks joskus ala-asteella ollu otsatukka.
oli se aika järkytys eka, sit siihen tottu, oli tosi hyvä.
Sit se alko suututtaa ja itelle tuli peilikuvasta mieleen.. 'putsi' vai_miksikä-niitä-nyt-sanotaan
*elkää pahasti mulle sanoko tuosta*- jee
kyllä harmitti kun leikkautin otsatukan, ei sopinut ollenkaan joten piti kasvattaa pois.
- SAS
Mulla on ollu monta vuotta otsatukka - välillä se on ollu tosi lyhyt, välillä silmillä. Ei oo kaduttanu yhtään, mutta ajattelin ens talven aikana kasvattaa otsiksen pois - ihan vaan vaihtelun vuoksi.
Otsatukka on oikein kätevä, jos esimerkiksi ei tykkää jostain kohdasta kasvoissaan: kasvot saa ihan eri ilmeen! Hiukset pitää kylläkin pitää puhtaana, jottei otsa rasvoitu / otsa on parempi puuteroida, jottei otsatukka rasvoitu.
Ja kyllä ilmettä riittää, kun vaihtaa vaikka välillä hiusten väriä! Aina pitää myös muistaa, että jos vaihtaa hiusten väriä, pitää meikkien värit katsoa uusiksi!!!!!!!!!!- ^_^
En yhtään ole katunut, vaikka ennen olinkin sitä mieltä että ei IKINÄ otsatukkaa. Aina välillä on otsis, välillä pitkät ja pitää leikata uudestaan. Tällä hetkellä aika lyhyt otsatukka, koska en oikein tykännyt siitä, kun hiukset roikkui silmillä. Vaikka sekin näytti ihan kivalta.
Muuttaa ulkonäköä ihan tosi paljon, mutta harvoin huonompaan suuntaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789