Liika SSRI vaarallista

SSRI lääkkeet ovat myrkkyä ja niiden haittavaikutukset käyttäjiin ovat hyvin yksilöllisiä, mutta ongelmia tulee erityisesti nuorille miehille. Julkisen avohoidon lääkärit ovat syöttäneet 20 v miehelle päällekkäin kahta eri serotoniinin määrää lisäävää masennuslääkettä. Ensimmäisen käyttö kesti yli vuoden, mistä seurasi välinpitämättömyyttä ja ärtyisyyttä. Nopeasti toisen lisäämisen jälkeen tilanne paheni johtaen kovaan ahdistukseen ja sekavuuteen, verenpaineen ja sykkeen heittelyyn. Edes kaupungin sairaalassa ei tullut mieleen serotoniinin yli annostus, sillä saman tyylisillä lääkkeillä jatkettiin, tosin eri tuotteilla ja lisättiin palettiin vielä yksi lääke. Maallikkona olen löytänyt netistä tietoa serotoniinioireyhtymästä. Uskon, että liian korkea aivojen serotoniini pitoisuus on vaarallinen, vaikka kyse ei olisikaan henkeä uhkaavasta myrkytystilasta. Ojasta allikoon on menty lääkkeitä lisäämällä. Minua suuresti järkyttää lääkäreiden sokea itsevarmuus tai totaalinen välinpitämättömyys.
3156
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Psykiatrit eivät tiedä tai ota tosissaan psyykenlääkkeiden aiheuttamia haitallisia vaikutuksia. Se on ilmeistä, kun nykyisiä hoitokäytäntöjä ja tuloksia tutkii.

http://www.youtube.com/watch?v=VIIQVll7DYY

“My studies in this area lead me to a very uncomfortable conclusion: Our citizens would be far better off if we removed all the psychotropic drugs from the market, as doctors are unable to handle them. It is inescapable that their availability creates more harm than good.”

- Peter Gøtzsche, MD; Co-founder of the Cochrane Collaboration

Sources for Deadly Medicines and Organised Crime: How Big Pharma Has Corrupted Health Care

Äänestä

Arvatkaapa mitä siitä seurasi kun asteittain kehittyneestä SSRI myrkytyksestä kärsivän lääkitystä jatkettiin SSRI:llä ?
Siitä seurasi hetkellinen euforia ja karmea onnettomuus. Onnettomuuden seurauksena SSRI jätettiin teholla pois ja potilas rauhoittui, mutta nyt alkoi psykiatirien taholta yletön neuroletpin syöttäminen.

Pitäisikö keskiverto yleislääkärin tai psykiatrin tunnistaa mitä tässä on tapahtunut ja kertoa epäilynsä potilaalle? Hoitavien lääkärien pitäisi ehdottomasti kertoa potilaalle, että hänen ei epäillä sairastavan psykoosisairautta vaan tilanteeseen on ajauduttu liiallisen SSRI:n syönnin seurauksena. Arvatkaapa onko näin toimittu ?

Jos lähiomaiset näkevät tilanteen ja epäilevät, että nuori mies ei edelleenkään saa asianmukaista hoitoa, vaan hänen annetaan ymmärtää sairastavan psykoosisairautta, tulisiko lähiomaisten valittaa VALVIRAAN ja varmuuden vuoksi tehdä rikosilmoitus. Se on omaisten velvollisuus.

Äänestä
  • Valviraan ei kannata ottaa yhteyttä. Oikea yhteyshenkilö asiassa on eduskunnan oikeusasiamies. Nimestään huolimatta Valvira valvoo henkilökunnan oikeuksia, ei ammattivirheitä ym. laittomuutta. Sekä potilasasiamies että Valvira puolustavat henkilökuntaa, eivät asiakasta ja hänen omaisiaan.

    Rikosilmoitus kannattaa tehdä.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


hiuskarvanvarassa kirjoitti:

SSRI lääkkeet ovat myrkkyä ja niiden haittavaikutukset käyttäjiin ovat hyvin yksilöllisiä, mutta ongelmia tulee erityisesti nuorille miehille. Julkisen avohoidon lääkärit ovat syöttäneet 20 v miehelle päällekkäin kahta eri serotoniinin määrää lisäävää masennuslääkettä. Ensimmäisen käyttö kesti yli vuoden, mistä seurasi välinpitämättömyyttä ja ärtyisyyttä. Nopeasti toisen lisäämisen jälkeen tilanne paheni johtaen kovaan ahdistukseen ja sekavuuteen, verenpaineen ja sykkeen heittelyyn. Edes kaupungin sairaalassa ei tullut mieleen serotoniinin yli annostus, sillä saman tyylisillä lääkkeillä jatkettiin, tosin eri tuotteilla ja lisättiin palettiin vielä yksi lääke. Maallikkona olen löytänyt netistä tietoa serotoniinioireyhtymästä. Uskon, että liian korkea aivojen serotoniini pitoisuus on vaarallinen, vaikka kyse ei olisikaan henkeä uhkaavasta myrkytystilasta. Ojasta allikoon on menty lääkkeitä lisäämällä. Minua suuresti järkyttää lääkäreiden sokea itsevarmuus tai totaalinen välinpitämättömyys.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu