Rentukka tylleröinen opettelee tabletin

aIbatrossi

22

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rentukka

      Heh ja höh! Nyt tämä mehton metsästäjä lähti kaupungille!
      Lisäten: BUAHAHAHAHAHAHAH!

      • huonoa seuraa

        Älä välitä, albatrossi tosiaan on 7-kymppinen puliukko asteelle vajonnut vanha palstasääliö.


      • Viron spurgu
        huonoa seuraa kirjoitti:

        Älä välitä, albatrossi tosiaan on 7-kymppinen puliukko asteelle vajonnut vanha palstasääliö.

        Niinkö Joodik Leonid?


    • toi on miun iskuilme

      • Villiruusu/rentukka

        Moikka, Monte!

        Mulla on pien vaikeus nähdä ilmettäs. En osaa käyttää tätä pientä tablettia.
        Kuva kyllä venys mut väärältä sivulta.... taas sain hakea oikean sivun ja....
        ei nyt onnistu. Kerron sit vuonna papu... kun olen nähnyt sen ilmees!
        Pitää hankkia ens uus läppäri!!!


      • In monttu we trust:.
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Moikka, Monte!

        Mulla on pien vaikeus nähdä ilmettäs. En osaa käyttää tätä pientä tablettia.
        Kuva kyllä venys mut väärältä sivulta.... taas sain hakea oikean sivun ja....
        ei nyt onnistu. Kerron sit vuonna papu... kun olen nähnyt sen ilmees!
        Pitää hankkia ens uus läppäri!!!

        .

        "Monttu luottaa äidillisiin vaistoihin"

        har!1

        .


    • aIbatrossi

      Onkohan Nääsvillen böndet jo huijanneet Römpsykan rahat?

      Lähetän seurattavan koneen sille vakoilemaan reitit

      • aIbatrossi

      • Villiruusu/rentukka

      • aIbatrossi

      • Villiruusu/rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=7AYxavqjztE

        en haista-------pelrgonia haisee pahalta

        Non ni, missäs sitä on luurattu?
        Mulla meni hermoon,kaikki vaan meni päin .....

        Mikä tämä on...? Nauratti ihan sairraasti =)))) hupilevy! Ihana!!
        Ei kyllä ryppyotsaisena tehty!

        Katsoin Wallanderin TV:stä.
        Hitto en huomannu päivällä ostaa hedelmiä, ja nyt on nälkä.
        Lasillinen viccyä, iltapalaksi!!
        Kyllä aamupala maistuu varmasti hyvälle. (tolkuton nälkä varmaan)

        Hyvää yötä!


      • aIbatrossi
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Non ni, missäs sitä on luurattu?
        Mulla meni hermoon,kaikki vaan meni päin .....

        Mikä tämä on...? Nauratti ihan sairraasti =)))) hupilevy! Ihana!!
        Ei kyllä ryppyotsaisena tehty!

        Katsoin Wallanderin TV:stä.
        Hitto en huomannu päivällä ostaa hedelmiä, ja nyt on nälkä.
        Lasillinen viccyä, iltapalaksi!!
        Kyllä aamupala maistuu varmasti hyvälle. (tolkuton nälkä varmaan)

        Hyvää yötä!

        OOt yäkyäpeli

        Sunkaa ku nukkuis..sää vaan ristikoit täyttelisit ja kyselist välil

        jeeeee nymmää ratkasin tän ristikon----------vai obx semmone kala ku fauki?


    • Villiruusu/rentukka

      Moikka!

      Laskin juur rahat, kun kysyit et joko oon p-a!
      Faijalta sain rahaa tililleni ja nostin 50€ josta olen käyttänyt 28,10€ !
      Syönyt ja käyttänyt taksia.
      En löytänyt itselleni läppäriä, tai oikeastaan en uskaltanut ostaa! Kortin paan vinkuun jos sopivan tietsikan löydän. Rahaa on vielä tilillä sitä varten.(ja puhtaat luottotiedot)

      Minä en ymmärrä näistä koneloista mitään, veli hoitanut kaikki tietska asiat aina.
      Siis koko perheen tietsikka propleemat.

      Mikäs sua v*tuttaa? Mulla on tarpeeks "hauskaa" ilman sun vinoilujaskin.
      Näkisit mun kännyn: "saapuneet textiviestit"!!!
      Hittoon koko suku ja ainakin kaikki urospuoliset,"suojelijat"! tämä
      Xmies-kusipää; kaikkine uhkauksineen.

      Mut maanantaina aloitan työharjoittelun ja .....
      ...Olkoon mä olen niin kiukkuinen et näen kohta tummn punaista!
      ja taas kirjoitus virhe olkoon pr.k*l*!

      joku on rekisteröinyt nickini Rentukka sillä en saa enää kirjoittaa!
      Kiitti broidi, arvaa ketä ensimmäisenä epäilen!!!!!!!

      • Kyöstix

        Masturboi vähän niin rauhoitut. ;)


      • aibatrossi

        Voe voe rassua:(

        Rekkaa vaik Villirentukka-------onhan niitä nikkejä--Römpsykkä esim

        munkin nikin on joku muu rekannut--------onx see 70v puliukko vai?

        en tiiä, eikä haittaakaan --käytän vaan ;-)

        kettuna konstit keksin.

        Missäs femun sisu nyt on?

        kaxfemmanen ämmä ei omia asioitansa päätä

        noi tabletit on ihan kamalia-----reissullä kevyitä------mut betoniraudoitajan sormi

        painaa monta nippeliä kerrallansa


        Tuu hakeen kunnon kone mult-----kyl maxusist sovitaan ;.-))))))


      • Villiruusu/rentukka
        aibatrossi kirjoitti:

        Voe voe rassua:(

        Rekkaa vaik Villirentukka-------onhan niitä nikkejä--Römpsykkä esim

        munkin nikin on joku muu rekannut--------onx see 70v puliukko vai?

        en tiiä, eikä haittaakaan --käytän vaan ;-)

        kettuna konstit keksin.

        Missäs femun sisu nyt on?

        kaxfemmanen ämmä ei omia asioitansa päätä

        noi tabletit on ihan kamalia-----reissullä kevyitä------mut betoniraudoitajan sormi

        painaa monta nippeliä kerrallansa


        Tuu hakeen kunnon kone mult-----kyl maxusist sovitaan ;.-))))))

        Suksi sinäkin kuuseen!!! Multa ei kyllä vähällä sisu loppu, uso huvikses.
        Eikä 25 ole mikään kirous... joka vuos tuo lisää ikää.

        Kohta tekisin emon tempun ja lentäisin huit´sun nevadaan,
        mut mulla on koulu just pahasti kesken! Liian pitkä juttu,
        tyriä sitä nyt viimeisillä metreillä!
        Pakko ottaa järki käteen, vaikka ottais kuinka pattiin!!!

        Ja kun mulla on paperit kourassa mä haistatan..... närhen pyllyt koko äijä kaartille.
        Päätän tasan tarkkaan omista asioistani, niinkauan kun olen yksin!!

        Mikä helvatin betoniraudoittaja mä olen?
        Jos tarkoitat et mä olen mies,
        niin oletkos sä sit homo kun mulle kirjoittelet? MITÄ?

        Enkä mä sormin kirjoittele, mulla on tällainen tikku sitä varten!
        Pikkasen hidasta tökkiä tän kanssa tekstiä ruudulle ja silti tulee virheitä!

        En jaksa kiukutella enempää täällä, menen katsoon TV:tä


      • Hywät Rouwat:.!1#%++

      • aIbatrossi
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Suksi sinäkin kuuseen!!! Multa ei kyllä vähällä sisu loppu, uso huvikses.
        Eikä 25 ole mikään kirous... joka vuos tuo lisää ikää.

        Kohta tekisin emon tempun ja lentäisin huit´sun nevadaan,
        mut mulla on koulu just pahasti kesken! Liian pitkä juttu,
        tyriä sitä nyt viimeisillä metreillä!
        Pakko ottaa järki käteen, vaikka ottais kuinka pattiin!!!

        Ja kun mulla on paperit kourassa mä haistatan..... närhen pyllyt koko äijä kaartille.
        Päätän tasan tarkkaan omista asioistani, niinkauan kun olen yksin!!

        Mikä helvatin betoniraudoittaja mä olen?
        Jos tarkoitat et mä olen mies,
        niin oletkos sä sit homo kun mulle kirjoittelet? MITÄ?

        Enkä mä sormin kirjoittele, mulla on tällainen tikku sitä varten!
        Pikkasen hidasta tökkiä tän kanssa tekstiä ruudulle ja silti tulee virheitä!

        En jaksa kiukutella enempää täällä, menen katsoon TV:tä

        höh

        tölsäst tulee vain urheilukisoja----ihmiskunnan syöpää -kele

        Ommul semmonen tilullä räplättäv N900-----hankalaa silläki on skrivata

        tablettiin saa kyllä telineen, jossa oikea nipukat ja helpompi korjata virheetkin


        Mullon kaxkin nettikamua--äämiä-----kirjailijoita ja ilmaisutaidon maistereita

        neet neuvoo, ett pazkat vihreistä smaltalkissa------asija on tärkeempi

        jos kirjax tekee---on eri juttu

        nekin on femakkoja, mut mää pärjään-------hyviä kamuja neuvomaan


      • broidi-love
        aIbatrossi kirjoitti:

        höh

        tölsäst tulee vain urheilukisoja----ihmiskunnan syöpää -kele

        Ommul semmonen tilullä räplättäv N900-----hankalaa silläki on skrivata

        tablettiin saa kyllä telineen, jossa oikea nipukat ja helpompi korjata virheetkin


        Mullon kaxkin nettikamua--äämiä-----kirjailijoita ja ilmaisutaidon maistereita

        neet neuvoo, ett pazkat vihreistä smaltalkissa------asija on tärkeempi

        jos kirjax tekee---on eri juttu

        nekin on femakkoja, mut mää pärjään-------hyviä kamuja neuvomaan

        http://kapykakku.blogspot.fi/2013/05/pikkusiskon-sipulipiiras.html

        tämä olisi namukas iltapalaxi


      • Villiruusu/rentukka
        Hywät Rouwat:.!1#%++ kirjoitti:

        .

        "Hywät ROuwat Rauhoittukaa"

        http://www.youtube.com/watch?v=A__xP6lNdcM

        har!1

        .

        Kiitos palautteesta.





        .....har! 1.....ittelles!


      • Ou JEA:.!1#%?+
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Kiitos palautteesta.





        .....har! 1.....ittelles!

        .

        "JESSSsssssSSSS"

        har!1

        .


      • Villiruusu/rentukka
        broidi-love kirjoitti:

        http://kapykakku.blogspot.fi/2013/05/pikkusiskon-sipulipiiras.html

        tämä olisi namukas iltapalaxi

        Kiitos ohjeest, teen sen joskus kun mul on uuni käytettävänä.
        Hyvältä ainakin ohje vaikuttaa. Tekijästä nyt seuraavaksi piirakan maku on kiinni!
        Onks tää mutsin ohjeita,vai? Viittiiks laittaa seuraavaks....miten faija ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe