Millä saan naisen hakemaan tavaransa pois? Erottu on jo.

toivo hiipuu

Erosin naisestani viime vuoden syyskuussa. Ero meni aika sopuisasti, ja koska kämppä on minun niin nainen otti ja lähti omaan asuntoonsa. Etsimme hänelle yhdessä asunnon ja se löytyikin aika pian.

Ongelmaksi muodostuikin se että nainen haluaa "unohtaa vanhan elämän" ja keskittyä uuteen. Jätti KAIKKI vaatteita myöden minun luokseni, sillä ei halua muistaa mitään vanhasta elämästään. Millä saan hänet hakemaan tavarat? Tavaraa on varmaan enemmän kuin yhteen pakettiautoon mahtuisi. Jos heitän tavarat menemään, niin naisen tuntien sitten tulee kyllä sanomista. Olen sanonut hyvällä ja pahalla ja "uhkaillutkin" vaikka miten, mutta ei, ei aio hakea tavaroita. Mitä teen?

10

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuuko?

      Pakkaa ne ja vie jonnekin varastoon? hänen tuttavalle, vanhemmille?

    • toivo hiipuu

      Tuota olen harkinnut että vaan vie ne hänen porukoidensa pihaan ja jätän siihen, mutta sekin on vittumaista kun itsellä ei ole kuin perus sedani ja joutuisin heittään varmaan kolme keikkaa ainakin ja meidän nykyinen välimatka yli 100km niin jotenkin turhauttavaa. Mutta tuo on kyllä yksi vaihtoehto!

      • vuokraa paku

        pariksi tunniksi


    • oppeliini1

      Vie Pelastusarmeijaan ja ilmoita naiselle että hän voi hakea ne sieltä aivan milloin haluaa. [maksusta :) ] (Ellei hän itse niitä hae, joku toinen aivan varmasti hyotyy, joten ne eivät mene aivan täysin hukkaan)

      • kaatopaikka

        Ilmoita naiselle,että olet muuttamassa pois. Annat tarkan ajan, milloin viimeistään tavarat on haettava. Sanot että jos näin ei tapahdu, voi etsiä tavaransa kaatopaikalta.


    • niin no

      Hänellä on paha mieli varmaan ollut. Jätitkö hänet noin vaan? Jos ei halua tavaroitaan, sun pitää itse miettiä minne ne laitat. Ehkä hyväntekeväisyys? Pyydä ensin kirjallisena se ettei halua tavaroitaan takaisin. Miten selvitit eron..

    • Lähtevienlaivojensatama

      Ilmoitat päivän mihin mennessä hakee kamansa pois,jos ei hae heität ne kylmästi roskiin,niin minä tein.

    • Ottaa tai jättää

      Tee näin; kirjoita kirjallinen ilmoitus ex:lle suorin sanoin että hänellä on aikaa esim 2 viikkoa kirjeen vastaanottamisesta hakea tavaransa. Ja jos ei hae niin kerrot heittäväsi roskiin.
      Tee ilmoitus ehdottomasti kirjallisesti ja postita kirjattuna kirjeenä, jolloin hänen on allekirjoitettava vastaanottaneensa kirjeen. Tähän sinulla on lailliset oikeudet.

      "Kokemuksen syvä rintaääni"

    • määmy
    • Nyrkki-Ismo

      "Jos heitän tavarat menemään, niin naisen tuntien sitten tulee kyllä sanomista."

      Mitkä ihmeen tavarat? Jos joku kysyy, niin eihän asunnollasi mitään tavaroita ollut ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe