perskeles, oon aatellu ostaa sisätilalämppärin

25

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • patterit on päällä

      Mun (auton sisätila) lämppäristä pursuaa johdot ulos. Siitä purkaantuu se johtokuori. Pakkanen hajottaa kaiken.

      Kämpän lattia alkaa olla jääkylmä. Toivottavasti siellä ei ole vesiputkia.

      Mahtaako tuo sun hehkutin olla turvallinen autossa?
      Toisaalta jos sillä riittää vartin puhallus kun taas sellaisella pienellä pitää puhista toista tuntia.

      • Palaa koko auto:.

        .

        Ei siviiliajoneuvossa saa olla tuollaisia lämmitystehoja palaa koko kosla

        har!

        .


      • patterit on päällä
        Palaa koko auto:. kirjoitti:

        .

        Ei siviiliajoneuvossa saa olla tuollaisia lämmitystehoja palaa koko kosla

        har!

        .

        Sitä mä meinasin, jos se on sellanen etupenkin kokoinen.
        Oli sen verran hauska idea, että oli pakko käydä arvuuttelemaan.

        Mulla on sellanen irtoversio, jalkatilassa on pistorasia, mutta sen lämmitysteho alkaa olla....eikä sitä uskalla laittaa lähellekkään tuulilasia, ettei se lämmin puhallus hajota kylmää lasia.

        Tuubissa oli tällainen pieni, mutta tuotakaan ei uskalla laittaa puhaltamaan suoraan lasiin. Motonetissä ei ollut noin pieniä ja ts- pistokkeella.

        http://www.youtube.com/watch?v=7CucC2Q1GwY


      • hätähousumonte
        Palaa koko auto:. kirjoitti:

        .

        Ei siviiliajoneuvossa saa olla tuollaisia lämmitystehoja palaa koko kosla

        har!

        .

        nii pallaaki mut sill mie hällytän palokunnan inkkarie savumerkeil

        tällviisiin----yx pöllädys on 1 see kax kertoo ja shit kax pöllvytyst on 2

        shiit tulloo 112


    • Patterit on päällä

      Mikäs järki siinä on, kun googlaa Car heater, niin sieltä löytyy lämppäreitä jotka liitetään tupakan sytyttimeen ja suomen kielellä löytyy vain Defaa joissa on oikea pistoke ( ja sen pitstorasian asennuttaminen maksaa).

      Jos tilaan netistä kiinalaisen ja sitten ihmettelen tuleeko se halpisvehe ollenkaan ja palaako auto?

      • 12V lämmitin=vitsi:.

        .

        Ei sillä 12 voltilla mitään lämmitellä kuin ainoastaan saadaan tulipalo aikaseksi johtojen kärventyessä

        .


      • Patterit on päällä
        12V lämmitin=vitsi:. kirjoitti:

        .

        Ei sillä 12 voltilla mitään lämmitellä kuin ainoastaan saadaan tulipalo aikaseksi johtojen kärventyessä

        .

        No eihän sillä tarvii saada kuin ikkunat auki (edestä).

        No jaa, on se syksyllä hyvä olla tehokkaampi, kun auton sisätilat kostuu niin se puhallin kuivattaa.

        Missäs se tuulilasin sisälle asennettu pihalämppäri viipyyy? Melkein kaikissa on sellanen takalasissa. Jos ne ei saa sitä johdotusta tarpeeksi huomaamattomaksi, niin laittaa vaan lasin reunoille. Miltäs se näyttäis?

        Vai ptiääkö ne varaosateollisuuden puolia ja antaa tuulilasin jäätyä?


      • korjaan.
        Patterit on päällä kirjoitti:

        No eihän sillä tarvii saada kuin ikkunat auki (edestä).

        No jaa, on se syksyllä hyvä olla tehokkaampi, kun auton sisätilat kostuu niin se puhallin kuivattaa.

        Missäs se tuulilasin sisälle asennettu pihalämppäri viipyyy? Melkein kaikissa on sellanen takalasissa. Jos ne ei saa sitä johdotusta tarpeeksi huomaamattomaksi, niin laittaa vaan lasin reunoille. Miltäs se näyttäis?

        Vai ptiääkö ne varaosateollisuuden puolia ja antaa tuulilasin jäätyä?

        pihalämppäri= piuhat lasin sisälle - tarkaisu.


      • Takalasin lämmitin:.
        korjaan. kirjoitti:

        pihalämppäri= piuhat lasin sisälle - tarkaisu.

        .

        Pakettiauton takalasin lämmittimeksi sellaiseen missä niitä vastuslankoja ei ole käy jotenkin

        Tosin pitää olla 4-6 mm2 johtoa ja kytkennät suoraan akkuun kiinni tai tavallista järeämpi kytkin (tavallinen sulaa)

        .


      • tunteet kuumana

        No ni. Se tais lämmittää nuotilla sisätiloja.

        Olen nimittäin nähny venäläisessä retkikeittimen loimun.


      • no oink oink

        Mitäs jos sikalasi palaisi?


      • Patterit on päällä

        Olen vakavasti harkitsemassa maasta muuttoa.
        Maa on valittu. Sielläkin on tällä hetkellä lunta mutta ei yhtä kylmä.


        ps. oho - nyt tulee sen verran kirjoitusvirheitä, että on parempia mitata kuume ja painua pötkölleen.

        Ranskis autoon kannattaa laittaa jokin sisältä tuotu valmiiksi lämmin villapeite penkille. Sopivaksi havaittu niksi.


      • aar juu syörr:.!1#%?
        Patterit on päällä kirjoitti:

        Olen vakavasti harkitsemassa maasta muuttoa.
        Maa on valittu. Sielläkin on tällä hetkellä lunta mutta ei yhtä kylmä.


        ps. oho - nyt tulee sen verran kirjoitusvirheitä, että on parempia mitata kuume ja painua pötkölleen.

        Ranskis autoon kannattaa laittaa jokin sisältä tuotu valmiiksi lämmin villapeite penkille. Sopivaksi havaittu niksi.

        .

        "Känädä???????"

        har!

        .


      • Jos pääsis vaikk
        aar juu syörr:.!1#%? kirjoitti:

        .

        "Känädä???????"

        har!

        .

        Ei näitä meidän naapureita meinasin.
        Sama kulttuuri ja lyhyt matka kotiin jos tuntuu siltä.

        Känädässä on kuulemma kovat rikollistilastot (enenmmän hulluja ko täällä).
        Ja sen on niin kaukana, ei sovi keikkaduuniin.


      • Autokatsastus:.
        Jos pääsis vaikk kirjoitti:

        Ei näitä meidän naapureita meinasin.
        Sama kulttuuri ja lyhyt matka kotiin jos tuntuu siltä.

        Känädässä on kuulemma kovat rikollistilastot (enenmmän hulluja ko täällä).
        Ja sen on niin kaukana, ei sovi keikkaduuniin.

        .

        "Känädä on sopiva maa laiskalle autokatsastajalle"

        har!

        .


      • Jos pääsis vaik
        Autokatsastus:. kirjoitti:

        .

        "Känädä on sopiva maa laiskalle autokatsastajalle"

        har!

        .

        Ja Norjassa on sikakallista pitää autoa.
        Päästömaksut menee auton massan mukaan tai jotain.
        Menovesi maksaa enemmän kuin täällä.

        Miksi katsastajalle?


      • Ei katsasteta:.
        Jos pääsis vaik kirjoitti:

        Ja Norjassa on sikakallista pitää autoa.
        Päästömaksut menee auton massan mukaan tai jotain.
        Menovesi maksaa enemmän kuin täällä.

        Miksi katsastajalle?

        .

        "Känädässä ei katsasteta autoja lainkaan"

        .


    • aIbatrossi

      3000w/12v=400amperinkin akku räjähtää

    • Kun vetää pelkääjän puoleisen penkin mahdollisimman taakse, lämppärin jalkatilaan mahdollisimman eteen ja säätää puoliteholle, lämpenee silti alta varttitunnin

      • puoltehoisena ol tarkoituskin se säätää


    • Ikisinkku M

      Kyllähän tuolla lämpenee mutta jos tolpassa 10A sulake ei kestä pitää täydellä teholla, tuolla 1,5kW asetuksella varmaankin kestää vaikka olisi lohkiskin päällä samaan aikaan.

      • Ikkunat auki:.

        .

        Kyl se riittää että ikkunat on auki joku 1,1 kW

        Turha kuumottaminen on haaskausta

        .


    • aIbatrossi

      Jo kahvinkeitin tyhjensi akkuni

      Ku olin LillMälön venetelakalla huvipurttani rikaamssa purjehduskondixeen
      Tällasin kaffet semmoisella tupakkitöpselillä keittävään pannuun

      sopii vain ajossa olevaan rekkaan

      iltmyähään piti lähtee--mut akku typötyhjä

      onnex vartijalla oli volvo ja hinas käyntiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe