Miksi montea sanotaan intiaaniksi?

jantsukka...

Eikö hän ole suomalainen?

40

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hän ole

      • genio on maahanmuuttaja mie oon maahan raahattu


      • emigreissivirasto
        monte24 kirjoitti:

        genio on maahanmuuttaja mie oon maahan raahattu

        monte on Aritgaxessa syntynyt charruaintiaani


      • emigreissivirasto kirjoitti:

        monte on Aritgaxessa syntynyt charruaintiaani

        charrua intiaanit tapettiin sukupuuttoon


      • Ikisinkku M
        monte24 kirjoitti:

        charrua intiaanit tapettiin sukupuuttoon

        Miten voit olla noin RUMA??


      • emigreissivirasto
        monte24 kirjoitti:

        charrua intiaanit tapettiin sukupuuttoon

        niin pualix

        isäsi on puolalainen orkesteri


      • Kuis ne atsteekit:.?
        monte24 kirjoitti:

        charrua intiaanit tapettiin sukupuuttoon

        .

        "Tappoiko ne toisensa sukupuuttoon??????"

        har!1

        .


      • Albatrossi
        Kuis ne atsteekit:.? kirjoitti:

        .

        "Tappoiko ne toisensa sukupuuttoon??????"

        har!1

        .

        azteekit kuolivat huumeisiin

        mut pual atzteekin kans seukkasinkin


      • Uhrasivat toisensa:?
        Albatrossi kirjoitti:

        azteekit kuolivat huumeisiin

        mut pual atzteekin kans seukkasinkin

        .

        "Meinaan loppu koko kansa jos koko ajan vain uhrataan jatkuvalla syätöllä"

        har!

        .


      • aImis
        monte24 kirjoitti:

        genio on maahanmuuttaja mie oon maahan raahattu

        Genio on syntyperäinen neukku ryssä.


      • Valtioton:.!1#%?+
        aImis kirjoitti:

        Genio on syntyperäinen neukku ryssä.

        .

        "Valtio heitti veivinsä??????"

        har!

        .


    • määmy

      monte o gambiast.

      • Moni-ulkkis:.!1#%?+

        .

        "Moni-ulkomaalainen??????"

        har!1

        .


    • japsis papsis

      Miksi nyt Anzzy sanoo kaikenlaista muutakin epäoleellista ja paikkansa pitämättömyyksiä? Tuntuuko muuten kivalta mun luoma nicci?

      • ............

        Aloittaja ei ole anzzy, liian selkeästi kirjoitettu.


      • ............ kirjoitti:

        Aloittaja ei ole anzzy, liian selkeästi kirjoitettu.

        Niinpä. Ei yhtään x:ää, shittiä eikä kirjoitusvirhettä. Anssi on vissiin jälleen snorklaamassa kumiankkojen keskellä.


      • japsis papsis
        ............ kirjoitti:

        Aloittaja ei ole anzzy, liian selkeästi kirjoitettu.

        No en sitä meinannutkaan, vaan luulis vanhojen muistavan kuka Montea inkkariksi sanonut. En muista muiden, kun A sanoneen.


      • japsis papsis
        japsis papsis kirjoitti:

        No en sitä meinannutkaan, vaan luulis vanhojen muistavan kuka Montea inkkariksi sanonut. En muista muiden, kun A sanoneen.

        Ja kyl A osaa kunnollakin kirjoittaa. Btw. Se oli A joka siis aloitti inkkariksi sanomise ja nyt joku on aiheesta innostuneena langennut samaan. Mut nyt mummolle tsau.


      • Ei saa vaikuttaa sel
        japsis papsis kirjoitti:

        Ja kyl A osaa kunnollakin kirjoittaa. Btw. Se oli A joka siis aloitti inkkariksi sanomise ja nyt joku on aiheesta innostuneena langennut samaan. Mut nyt mummolle tsau.

        .

        "Täällä ei saa vaikuttaa selväjärkiseltä"

        har!1

        .


    • Vaikea sanoa. Ei kai hän intiaani ole, vaikka komea mies onkin..o_O?

      • Härr Yberg

        Ompas ku itekki myänsi

        olemmää inkkareita nähny ureagay maassakin

        ja nusenukki niitten sqaw ämmiä


      • Citynainen

        Ruma kuin synti.


      • Härr Yberg kirjoitti:

        Ompas ku itekki myänsi

        olemmää inkkareita nähny ureagay maassakin

        ja nusenukki niitten sqaw ämmiä

        Ok. Inkkarikulttuuri on kyllä mielenkiintoista.. Mulla on inkkarikanootti.


      • Rauhanpiippua:.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ok. Inkkarikulttuuri on kyllä mielenkiintoista.. Mulla on inkkarikanootti.

        .

        "Tarjoaa rauhanpiippua"

        har!1

        .


      • Härr Yberg

      • Villiruusu/rentukka

      • aIbatrossi
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Härr Yberg/Albatrossi!

        Nyt yrität tässä rumaa temppua! Isoveli taisi olla oikeassa.

        UGH Auringonkukkani

        Koskas isoveljet oikeassa voi olla hehhee

        Saix jo läppixen? -----vai pidänxmää privaoppitunteja Samsukin käytöst

        ja muust:-)

        Olis aikka ny, ku joutuu tääl kaamoxes odotteleen lähtöö...................

        jospas meenki sun mutzis lua barsee


      • Villiruusu/rentukka
        aIbatrossi kirjoitti:

        UGH Auringonkukkani

        Koskas isoveljet oikeassa voi olla hehhee

        Saix jo läppixen? -----vai pidänxmää privaoppitunteja Samsukin käytöst

        ja muust:-)

        Olis aikka ny, ku joutuu tääl kaamoxes odotteleen lähtöö...................

        jospas meenki sun mutzis lua barsee

        Voi Albatrossi muruseni,teeppä se!
        Emo on vähän kovempi pala nielaista, konkarinkaan.
        Voipi olla et höyhentäis sunt, kirjaimellisesti! Olisit pelkkä pakaste broileri.

        Et vielä ole telaketjuun törmännytkään, ennen kuin tapaat mun emoni.
        Siis sen nykyisen emoni, malli muutui/uusiutui viime syksynä!
        Siitä täyskäännös/muutokseta saa kiittää mun faijaa.

        Veljeltä tuli viesti kännyyni.

        Seksipalstalle täällä on kuulemma muotoiltu jotain törkyä munsta,
        punapäänä myyn ....

        Kiitti vaan PIRUSTI.
        Herttaista, vain pikkusieluiset paskiaiset tekee jotain tällaista, mustamaalausta.
        Ryömi takaisin koloosi, mistä sit olet tullutkin! Siis se joka sen sinne kirjoitti.


      • Totuus.
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Voi Albatrossi muruseni,teeppä se!
        Emo on vähän kovempi pala nielaista, konkarinkaan.
        Voipi olla et höyhentäis sunt, kirjaimellisesti! Olisit pelkkä pakaste broileri.

        Et vielä ole telaketjuun törmännytkään, ennen kuin tapaat mun emoni.
        Siis sen nykyisen emoni, malli muutui/uusiutui viime syksynä!
        Siitä täyskäännös/muutokseta saa kiittää mun faijaa.

        Veljeltä tuli viesti kännyyni.

        Seksipalstalle täällä on kuulemma muotoiltu jotain törkyä munsta,
        punapäänä myyn ....

        Kiitti vaan PIRUSTI.
        Herttaista, vain pikkusieluiset paskiaiset tekee jotain tällaista, mustamaalausta.
        Ryömi takaisin koloosi, mistä sit olet tullutkin! Siis se joka sen sinne kirjoitti.

        albatrossi se oli tietenkin tai genio. ne on pikkusielujen kurkot


      • Talu vin
        Totuus. kirjoitti:

        albatrossi se oli tietenkin tai genio. ne on pikkusielujen kurkot

        Leonid Joodik yrittää olla ovela taas


      • xxx---xxx
        Totuus. kirjoitti:

        albatrossi se oli tietenkin tai genio. ne on pikkusielujen kurkot

        eli sama tyyppi jollet ole keksinyt jo.


    • Leif Norrgård

      Kastan ammeesani monten synneistä pois

    • 1+1+1+1+1+1+1+1jne

      Niin miks montea sanotaan monteksi? Miksei suoraan Kuninkaasi?

      • aIbatrossi

        Monte=vuori

        Josta portugeesit osasivat suunnistaa Monteviedeoon ja Rioon

        Rio de Plata-joelle ja mm. 400km sisämaahan Rosarioon

        rosariolaisia kutsutaan lempinimellä: Che-----josta Ernesto Guevarakin sai nimensä

        Monte Ruupertti lähti jo Lappeen----joten argentiinalaisilla ei ole enää ahetta itkuun

        http://www.youtube.com/watch?v=C8xM7uivQEo


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Monte=vuori

        Josta portugeesit osasivat suunnistaa Monteviedeoon ja Rioon

        Rio de Plata-joelle ja mm. 400km sisämaahan Rosarioon

        rosariolaisia kutsutaan lempinimellä: Che-----josta Ernesto Guevarakin sai nimensä

        Monte Ruupertti lähti jo Lappeen----joten argentiinalaisilla ei ole enää ahetta itkuun

        http://www.youtube.com/watch?v=C8xM7uivQEo

        mie laulan tuon aina, nyt itkeä saat argentiina, argentiina on Uruguaylle ku ruotsi suomelle.


      • aIbatrossi
        aIbatrossi kirjoitti:

        Monte=vuori

        Josta portugeesit osasivat suunnistaa Monteviedeoon ja Rioon

        Rio de Plata-joelle ja mm. 400km sisämaahan Rosarioon

        rosariolaisia kutsutaan lempinimellä: Che-----josta Ernesto Guevarakin sai nimensä

        Monte Ruupertti lähti jo Lappeen----joten argentiinalaisilla ei ole enää ahetta itkuun

        http://www.youtube.com/watch?v=C8xM7uivQEo

        http://www.lyricsfreak.com/r/rolling stones/paint it black_20117875.html

        Anna on magee punpää--ihanku mun Remsukkaseni

        Ilkeätä kiusaamista syytellä munt hänen mustamaalauxesta

        en sexypalstalla oo koskaan käynykkää

        Huunorini on tarkoitettu älyköille, eikä liiax härskix

        Kuten montsari kirjoittelee naisena udellen tiatoo

        mutta lukihäiriöisenä kärähtää oikeinkirjoituxessansa

        esim. pestä on montella pessä

        Carla nikillä oikein etsi kiusattavia ämmiä-----Carla/Carlos

        tulee Lappeen Kalervonkadusta


      • aIbatrossi
        aIbatrossi kirjoitti:

        http://www.lyricsfreak.com/r/rolling stones/paint it black_20117875.html

        Anna on magee punpää--ihanku mun Remsukkaseni

        Ilkeätä kiusaamista syytellä munt hänen mustamaalauxesta

        en sexypalstalla oo koskaan käynykkää

        Huunorini on tarkoitettu älyköille, eikä liiax härskix

        Kuten montsari kirjoittelee naisena udellen tiatoo

        mutta lukihäiriöisenä kärähtää oikeinkirjoituxessansa

        esim. pestä on montella pessä

        Carla nikillä oikein etsi kiusattavia ämmiä-----Carla/Carlos

        tulee Lappeen Kalervonkadusta

        Ureagay teki ekan Mämmämesteruuden potkuoallossa 1932

        Silloin potkupallot tekivät Jiwaro inkkarit Charruoitten kaljuista

        Nimi on säilynyt futisseurassa: los Charruas


      • Ei saa itkeä Seinäjo
        monte24 kirjoitti:

        mie laulan tuon aina, nyt itkeä saat argentiina, argentiina on Uruguaylle ku ruotsi suomelle.

        .

        "Ei saa itkeä Seinäjoki"

        har!1

        .


      • Ei saa itkeä Seinäjo kirjoitti:

        .

        "Ei saa itkeä Seinäjoki"

        har!1

        .

        seinäjoki pyyhkii kyyneleitään pesäpallomailalla.


      • kylä näi o
        LaRito kirjoitti:

        seinäjoki pyyhkii kyyneleitään pesäpallomailalla.

        .

        "Pesäpallomailalla Tears in Your Eyes"

        har!

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe