Lopetanko tähän?

N28

Olen muutaman kuukauden seurustellut miehenkanssa. Hänen kanssaan on helppoa puhua tai olla vain hiljaa.
Mutta sängyssä en ikinä ehdi mukaan, hän on niin nopea vaikka kuinka itse yrittäisin viivyttää.
En kestä sitä robottimaista kaavaa, jos annan hänelle vapaat kädet kaikki on ohi parissa minuutissa.
Olen sanonut asiasta mutta hänen mielestä tämä toimii hyvin eikä hän näe ongelmaa.
Edellinen suhteeni kesti 10vuotta ja siinä oli viimeseen asti täydellinen seksi (sen sai huomata muutkin naiset) Muita suhteita minulla ei ole ollut.
Eli jäänkö katselemaan saanko häneltä joskus jotain muutakin kuin lämmintä kättä vai luovutanko?
Kumpa edes kerran vielä elämässäni pääsisin sänkyyn miehenkanssa joka todella on alusta loppuun asti mukana, haluan haluta täysillä, tuntea kaiken!

234

11671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei nimimerkkiä

      turhaa kärsiä. ukko pihalle ja uutta sisään. naisena testattavat vaihtoehdot eivät tule heti loppumaan. paitsi kun tulet paksuksi, siihen ei enää paperipussikaan auta

      • neuvvojeesus

        Jätä se sika!


      • näinmemumminkanssaxD
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Jätä se sika!

        Mitä jos heittää ekat varvit esim. esileikin aikana ja otatte sitten pienen hetken päästä uusiksi.Ja sillä välin kun mahla laskeutuu niin voi vaikka lämmitellä sua ;D


      • hoitajatar
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Jätä se sika!

        Lapsellista haukkua miestä siaksi. Joku nainen ei pysty pidättämään pissaa ja siihen asiaan suhtaudutaan asiallisesti. Kyllä ne miehet kärsii asiasta jos akti kestää tuon pari minuuuttia. Ihme kun uskaltavat edes naiseen koskea. Sama jos lihavaa haukkuu läskiksi.


      • tasa-arvo
        hoitajatar kirjoitti:

        Lapsellista haukkua miestä siaksi. Joku nainen ei pysty pidättämään pissaa ja siihen asiaan suhtaudutaan asiallisesti. Kyllä ne miehet kärsii asiasta jos akti kestää tuon pari minuuuttia. Ihme kun uskaltavat edes naiseen koskea. Sama jos lihavaa haukkuu läskiksi.

        Miksi se mies parin minuutin aktista kärsisi?

        Nykyään on tasa-arvo. jokainen huolehtii omasta orgasmistaan.


      • niih
        tasa-arvo kirjoitti:

        Miksi se mies parin minuutin aktista kärsisi?

        Nykyään on tasa-arvo. jokainen huolehtii omasta orgasmistaan.

        Näin on. Eli jos nykyisen miehen vauhtiin ei ehdi (kaksi minsaa) niin jotta huolehtisi omasta orgasmistaan kannattaa vaihtaa miestä. Tasa-arvon periaatteella en näe muuta mahdollisuutta.


      • Sika-Kyösti
        niih kirjoitti:

        Näin on. Eli jos nykyisen miehen vauhtiin ei ehdi (kaksi minsaa) niin jotta huolehtisi omasta orgasmistaan kannattaa vaihtaa miestä. Tasa-arvon periaatteella en näe muuta mahdollisuutta.

        Niin, tai sitten "vapaat kädet antamisen" sijasta (eli lahnana makaaminen) voisi myös itse hieman liikkua siellä sängyssä ja vaikka hieroa omia tissejä klitorista, jos mies ei sitä jostain syystä tajua tehdä, vaikka kuinka pääsi sisälläsi yrität sitä telepaattisesti seksin aikana välittää (suutahan ei tietysti avat ja kerrota sitä). Voisit myös kokeilla itse nussimista eli että sinä otat vapaat kädetmiehestä. EI mies ole mikään tyydytyskone, että sinä vain makaat liikkumattomana, ja miehen pitäisi huolehtia omasta ja sun orkuista.


      • puhuminen on parisuh
        Sika-Kyösti kirjoitti:

        Niin, tai sitten "vapaat kädet antamisen" sijasta (eli lahnana makaaminen) voisi myös itse hieman liikkua siellä sängyssä ja vaikka hieroa omia tissejä klitorista, jos mies ei sitä jostain syystä tajua tehdä, vaikka kuinka pääsi sisälläsi yrität sitä telepaattisesti seksin aikana välittää (suutahan ei tietysti avat ja kerrota sitä). Voisit myös kokeilla itse nussimista eli että sinä otat vapaat kädetmiehestä. EI mies ole mikään tyydytyskone, että sinä vain makaat liikkumattomana, ja miehen pitäisi huolehtia omasta ja sun orkuista.

        Sika-Kyösti olen kanssasi osittain samoilla linjoilla, mutta puhekielesi on nimimerkkisi mukaista vaikka asian ydin onkin oikeaan suuntaa. Eli ei miehet voi olla ajatustenlukijoita. Opetelkaa yhdessä keskustelemaan miten voisitte yhdessä tehdä toisin. Ei niin että käsket ja komennat miestä tai et edes uskalla nätisti vaivihkaa pienillä kehumisen merkeillä sanoilla ja eleillä ohjata seksuaalisia tapojanne haluaamaasi suuntaan. Yhteispeliä seksuaalinen toimintakin on. Ei ne miehet sen kokeneempia ole kuin sinäkään. Harjoitelkaa yhdessä, kokemus tekee mestarin.. Älä luovuta jos muuten mies on luotettava ja mukava.


      • ei se muutu,vaihda
        näinmemumminkanssaxD kirjoitti:

        Mitä jos heittää ekat varvit esim. esileikin aikana ja otatte sitten pienen hetken päästä uusiksi.Ja sillä välin kun mahla laskeutuu niin voi vaikka lämmitellä sua ;D

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.


      • luonnonlapsi2
        puhuminen on parisuh kirjoitti:

        Sika-Kyösti olen kanssasi osittain samoilla linjoilla, mutta puhekielesi on nimimerkkisi mukaista vaikka asian ydin onkin oikeaan suuntaa. Eli ei miehet voi olla ajatustenlukijoita. Opetelkaa yhdessä keskustelemaan miten voisitte yhdessä tehdä toisin. Ei niin että käsket ja komennat miestä tai et edes uskalla nätisti vaivihkaa pienillä kehumisen merkeillä sanoilla ja eleillä ohjata seksuaalisia tapojanne haluaamaasi suuntaan. Yhteispeliä seksuaalinen toimintakin on. Ei ne miehet sen kokeneempia ole kuin sinäkään. Harjoitelkaa yhdessä, kokemus tekee mestarin.. Älä luovuta jos muuten mies on luotettava ja mukava.

        Näin täysin vielä mitään kokemattomana (vaikka jo ikää on) voisin arvella, että asentoa vaihtamalla vois saada aikaiseksi jotain. Eli peruslähetyssaarnaaja on kaiketi naisen kannalta vihoviimeinen (mutta kai se jostain pitää aloitta.:D Kukaan ei nääs ole akrobsstti eikä seppä syntyessään.:D)

        Ja sit tasa-arvosta: ei se mitään tasa-arvoa sellainen ole, että mies tulee paris minuutis ja sanoo naiselle, et mä hoidin jo homman, tyydytä nyt ite sitetn ittes kun et kerran ehtinyt mukaan, minkäs minä tein, minkäs sinä teit. Eihän tuollaisessa ainakaan ole rakkaudessa kysymys.. yhden illan jutut ja niihin asennoituminen voivat olla eri juttu. Itse olen vakavalla mielelläni ja tosissani.

        Totta toki se, että suu täytyy avata- kukaan ei voi toisen toiveita muuten tietää.

        Eli tähän tullaan jälleen, puhua ja pussata täytyy, näyttää tuntee,t puhua tunteista..

        Täydellinen (jos edes ylipäätään tarpeen) seksi tulee siinä kylkiäisinä.:D.

        Rakkaus voittaa ja peittää paljon! Rakkaus poistaa myös pelon -


      • wanha gubbe
        hoitajatar kirjoitti:

        Lapsellista haukkua miestä siaksi. Joku nainen ei pysty pidättämään pissaa ja siihen asiaan suhtaudutaan asiallisesti. Kyllä ne miehet kärsii asiasta jos akti kestää tuon pari minuuuttia. Ihme kun uskaltavat edes naiseen koskea. Sama jos lihavaa haukkuu läskiksi.

        kaikkea voi hoitaa, jos haluaa.


      • Suomipo55ut
        Sika-Kyösti kirjoitti:

        Niin, tai sitten "vapaat kädet antamisen" sijasta (eli lahnana makaaminen) voisi myös itse hieman liikkua siellä sängyssä ja vaikka hieroa omia tissejä klitorista, jos mies ei sitä jostain syystä tajua tehdä, vaikka kuinka pääsi sisälläsi yrität sitä telepaattisesti seksin aikana välittää (suutahan ei tietysti avat ja kerrota sitä). Voisit myös kokeilla itse nussimista eli että sinä otat vapaat kädetmiehestä. EI mies ole mikään tyydytyskone, että sinä vain makaat liikkumattomana, ja miehen pitäisi huolehtia omasta ja sun orkuista.

        Todella hyvin sanottu, me ollaan täällä Suomessa menossa siihen että miehet ei ole muuta kun rättejä naisille joita käytetään hyväksi ja sitten lempataan mäkeen.

        Ei miehet ole mitään tunteettomia koneita joideen munaa vatkataan ja sitten kun muna saadaan pystyyn niin odotetaan jalat levällään selällään toinen käsi sispispussissa että mies tehtailisi jotain aivan maagisen mahtavaa seksiä.


      • hoitajatar kirjoitti:

        Lapsellista haukkua miestä siaksi. Joku nainen ei pysty pidättämään pissaa ja siihen asiaan suhtaudutaan asiallisesti. Kyllä ne miehet kärsii asiasta jos akti kestää tuon pari minuuuttia. Ihme kun uskaltavat edes naiseen koskea. Sama jos lihavaa haukkuu läskiksi.

        Saako lihavaa sanoa sentää lihavaksi vielä? Vai onko laiha nykyään anorektikko ja lihava on laiha?? Lihava =läski. Lienet hoitajana kuullut fatoreksiasta.....jos et, niin ota selvää. Ei läski useinkaan lihavasta lähde, ellei joku ulkopuolinen sysää, näin se vaan on.


      • neuvvojeesus
        hoitajatar kirjoitti:

        Lapsellista haukkua miestä siaksi. Joku nainen ei pysty pidättämään pissaa ja siihen asiaan suhtaudutaan asiallisesti. Kyllä ne miehet kärsii asiasta jos akti kestää tuon pari minuuuttia. Ihme kun uskaltavat edes naiseen koskea. Sama jos lihavaa haukkuu läskiksi.

        Se oli tarkoitettu vitsiksi, koska tuo oli parisuhdeneuvo jota yhteen aikaan viljeltiin kaikessa parisuhdeongelmissa naisille - usein tosin ihan syystäkin.


      • 2 kertaa sama virhe
        ei se muutu,vaihda kirjoitti:

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.

        Aloittajalle:

        Jos et edes tiedä, että "miehenkanssa" ei ole yhdyssana, niin tuskimpa tarvit miestä.


      • jepppe
        näinmemumminkanssaxD kirjoitti:

        Mitä jos heittää ekat varvit esim. esileikin aikana ja otatte sitten pienen hetken päästä uusiksi.Ja sillä välin kun mahla laskeutuu niin voi vaikka lämmitellä sua ;D

        Naisen orgasmi on 80 senttiä


      • törttö
        2 kertaa sama virhe kirjoitti:

        Aloittajalle:

        Jos et edes tiedä, että "miehenkanssa" ei ole yhdyssana, niin tuskimpa tarvit miestä.

        Oma viestisi vilisi kirjoitusvirheitä. Pysy siis kaukana vastakkaisesta sukupuolesta!


      • kielipoliisi
        2 kertaa sama virhe kirjoitti:

        Aloittajalle:

        Jos et edes tiedä, että "miehenkanssa" ei ole yhdyssana, niin tuskimpa tarvit miestä.

        Tuskinpa tarvitset.


      • mek
        ei se muutu,vaihda kirjoitti:

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.

        Taisi olla semmoinen mies että oli naimatta niin kauan kun ei enää ekstänyt ja tyhjensi pussinsa nopeasti ja se siitä. Jos mies oleisi ruvennut naimaan joka päivä niin kyllä se olisi pitempään kestnu. Miehenä kerran nykyisen naiseni kanssa katsoin kelloa kun itse nainti alkoi ja siinä meni noin 50 minuuttia kun piti osotella että nainekin saa ja kuntoa ja mielenkiitoa se vaatii mieheltä että se naisenkin pitää seksissä saada se tyydytys koska muuten ei sitä toista se asia kiinosta ollenkaan.


      • näinmemumminkanssaxD
        ei se muutu,vaihda kirjoitti:

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.

        "Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä."

        Siis sisään työntö, mahlan juoksutus ja ulosveto..niinkö.En kyllä usko ;D


      • peruSSvarma
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Jätä se sika!

        ite kierisin ripulissa


      • vainhyviämiehiä
        ei se muutu,vaihda kirjoitti:

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.

        N28,
        ei sinun, eikä kenenkään naisen tarvitse tyytyä huonoon pikaseksiin. Miehet pystyvät kyllä paljon parempaan, jos haluavat. Kokemukseni mukaan useimmat miehet nykyisin osaavat ajatella, huomioivat tosi hyvin naisen ja yrittävät hoitaa naisen ensin.

        Yritä puhua miehesi kanssa asiasta, auttaisi ehkä enemmän, kuin julkisilla palstoilla itkeminen? Opettele itse puhumaan ja kertomaan hänelle, mitä haluat. Näytä vaikka kädestä pitäen, mistä tykkäät ja miten?

        Toivottavasti tiesitte molemmat, että seksi alkaa jo flirtistä, keskusteluista, pitkistä esileikeistä vaatteet päällä, ennenkuin edes vähennetään vaatteita?

        Tietysti, jos mies on tosi nopeasti laukeava, voit hoitaa hänet ensin ja vähän myöhemmin hän hoitaa sinut...


      • vainhyviämiehiä
        jepppe kirjoitti:

        Naisen orgasmi on 80 senttiä

        jeppe,
        naisen orgasmi on vähintään 10e verrattuna miehen euroon.
        Riippuu tietysti aika paljon miehestäkin...


      • kikaok
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Jätä se sika!

        Itselläni on taas eukko ja hän on huono seksissä mutta mitä parhain ÄITI :) Onneksi seksiä kuitenkin saa netissä, itselläni salasuhteita paljon ja melko helposti niitä saa ekan kerran kun pistin ilmoituksen www.seksiseuraa.biz sivustolle niin ällityin kuinka paljon naiset haluaa seksisuhteita....mut joo kukin tyylillään


      • Pips..
        tasa-arvo kirjoitti:

        Miksi se mies parin minuutin aktista kärsisi?

        Nykyään on tasa-arvo. jokainen huolehtii omasta orgasmistaan.

        Mun Australian-mummo sano samaa jo 15v sitten. Jos nainen ei kerkee mukaan, ni oma on häpeä! (Siihen aikaan tosin olin, et voisiks pliis puhuu vaikka kutomisest tai jotain!! :D)


      • panopuu
        Suomipo55ut kirjoitti:

        Todella hyvin sanottu, me ollaan täällä Suomessa menossa siihen että miehet ei ole muuta kun rättejä naisille joita käytetään hyväksi ja sitten lempataan mäkeen.

        Ei miehet ole mitään tunteettomia koneita joideen munaa vatkataan ja sitten kun muna saadaan pystyyn niin odotetaan jalat levällään selällään toinen käsi sispispussissa että mies tehtailisi jotain aivan maagisen mahtavaa seksiä.

        Eivätkä naiset ole myöskään mitään panopuita, joita voi huijata mielin määrin.

        Toivoisin, että kumpikin sukupuoli ymmärtäisi edes joskus tulevaisuudessa, että toinen ihminen ei ole mikään hyväksikäytettävä panopuu, vaan ihminen jolla on myös tunteet. Keneltäkään ei voi vaatia mahdottumuuksia. Keskinäinen yhteisymmärrys ja luottamus on hyvä asia suhteessa kuin suhteessa, pätee myös seksiin.


      • häpeää
        vainhyviämiehiä kirjoitti:

        N28,
        ei sinun, eikä kenenkään naisen tarvitse tyytyä huonoon pikaseksiin. Miehet pystyvät kyllä paljon parempaan, jos haluavat. Kokemukseni mukaan useimmat miehet nykyisin osaavat ajatella, huomioivat tosi hyvin naisen ja yrittävät hoitaa naisen ensin.

        Yritä puhua miehesi kanssa asiasta, auttaisi ehkä enemmän, kuin julkisilla palstoilla itkeminen? Opettele itse puhumaan ja kertomaan hänelle, mitä haluat. Näytä vaikka kädestä pitäen, mistä tykkäät ja miten?

        Toivottavasti tiesitte molemmat, että seksi alkaa jo flirtistä, keskusteluista, pitkistä esileikeistä vaatteet päällä, ennenkuin edes vähennetään vaatteita?

        Tietysti, jos mies on tosi nopeasti laukeava, voit hoitaa hänet ensin ja vähän myöhemmin hän hoitaa sinut...

        En ymmärrä näitä julkisen saitin morkkaajia. Itsekin luet tällaisesta ongelmasta, sinulla siis lienee asiasta mielipide. Toisten ihmisten mielipiteitä, vertaistukea, ap varmasti kaipaa. Kuten melkein jokainen erilaisissa vaikeissa tai haastavissa elämäntilanteissa. Pitäisikö vain hävetä hiljaa? Tai vielä parempi, kysyä äidiltä?


      • renttu pano-eino
        panopuu kirjoitti:

        Eivätkä naiset ole myöskään mitään panopuita, joita voi huijata mielin määrin.

        Toivoisin, että kumpikin sukupuoli ymmärtäisi edes joskus tulevaisuudessa, että toinen ihminen ei ole mikään hyväksikäytettävä panopuu, vaan ihminen jolla on myös tunteet. Keneltäkään ei voi vaatia mahdottumuuksia. Keskinäinen yhteisymmärrys ja luottamus on hyvä asia suhteessa kuin suhteessa, pätee myös seksiin.

        "Eivätkä naiset ole myöskään mitään panopuita, joita voi huijata mielin määrin."

        Eikö? Ihan hyvin on kuitenkin tuntunut toimivan noin... sopivista naruista kun vetelee, niin naiset on 100% vietävissä kuin pässi narussa.


      • älykköfeministi
        renttu pano-eino kirjoitti:

        "Eivätkä naiset ole myöskään mitään panopuita, joita voi huijata mielin määrin."

        Eikö? Ihan hyvin on kuitenkin tuntunut toimivan noin... sopivista naruista kun vetelee, niin naiset on 100% vietävissä kuin pässi narussa.

        Ja äo oli?


      • lainatarjous
        vainhyviämiehiä kirjoitti:

        N28,
        ei sinun, eikä kenenkään naisen tarvitse tyytyä huonoon pikaseksiin. Miehet pystyvät kyllä paljon parempaan, jos haluavat. Kokemukseni mukaan useimmat miehet nykyisin osaavat ajatella, huomioivat tosi hyvin naisen ja yrittävät hoitaa naisen ensin.

        Yritä puhua miehesi kanssa asiasta, auttaisi ehkä enemmän, kuin julkisilla palstoilla itkeminen? Opettele itse puhumaan ja kertomaan hänelle, mitä haluat. Näytä vaikka kädestä pitäen, mistä tykkäät ja miten?

        Toivottavasti tiesitte molemmat, että seksi alkaa jo flirtistä, keskusteluista, pitkistä esileikeistä vaatteet päällä, ennenkuin edes vähennetään vaatteita?

        Tietysti, jos mies on tosi nopeasti laukeava, voit hoitaa hänet ensin ja vähän myöhemmin hän hoitaa sinut...

        www.edullinenpikavippi.com


      • Oikea kumppani
        ei se muutu,vaihda kirjoitti:

        Huono seksi pysyy huonona seksinä eikä muutu paremmaksi kuin kumppania vaihtamalla.

        Itse olin miehen kanssa, joka päästi rojunsa jo ensimmäisellä sisään työnnöllä. Nimitinkin sitä sisäänvienti ja ulostuonti toimitukseksi ja kaiken huippuna se tapahtui vain YHDEN ainoan kerran kuukaudessa. Luojan kiitos pääsin siitä eroon ja olen saanut elää ihanan uuden aviomiehen kanssa ihanan seksielämän.

        Ei kuulosta hyvältä. Kunnon rakastelu on se mikä tuo sen yhteenkuuluvuuden tunteen ja kestää kauemmin kun vaan sen muutaman minuutin. Tarvitset ihmisen jolla samanlaiset tunteet, tarpeet kun sullakin. Onnea etsintään löydät varmasti sen OIKEAN!


    • -----------

      Jos miestä ei suhteen alussa kiinnosta tyydyttää naista, niin ei takuulla tuke kiinnostamaan myöhemminkään. Ja vaikka ajattelisit voivasi pärjätä tuollaisella seksillä, niin tarkoittaahan tuo asenne, ettei sinulla ole väliä muissakaan asioissa. Itse vaihtaisin miestä tai ainakaan en antaisi itsekään, jos en ensin olisi tavalla tai toisella saanut.

    • osuhjfl

      No jos ei kuuntele sinua tuossa seksiasiassa, niin en näe sitten onnellista suhdetta. Koita vielä jutella. Ennen kuin suhde vääristyy.

    • Jättäisin

      Yleensä se menee päinvastoin. Mies haluaa alussa tehdä vaikutuksen kyvyillään. Mies näkee vaivaa, ja seksi kestää pitkään ja monta kertaa päivässä. Siitä se saattaa pikkuhiljaa hiipua suhteen edetessä. Jos on vain seksisuhde, niin saattaa käydä niin hyvä tuuri, että mies jaksaa jopa nähdä vaivaa aina vaan.

      • neuvvojeesus

        Suattaapi vaikuttaa siihen miehen intoon myös se asia, ettei nainen tee mitään vaan odottaa saavansa parin orgastisen tunnin kokovartalohoidon selällään maaten. Jos nainen on lahna, ei hirveästi innosta panostaa seksiin. Ja ei, ujo tai kokematon ei ole sama kuin laiska sängyssä.

        Tämä nyt ei alkuperäiseen kysymykseen enää liittynyt mutta piti kommentoida tuota ei-niin-harvinaista ilmiötä, jossa mimmin panos seksiin on mitätön.


      • hehaheha
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Suattaapi vaikuttaa siihen miehen intoon myös se asia, ettei nainen tee mitään vaan odottaa saavansa parin orgastisen tunnin kokovartalohoidon selällään maaten. Jos nainen on lahna, ei hirveästi innosta panostaa seksiin. Ja ei, ujo tai kokematon ei ole sama kuin laiska sängyssä.

        Tämä nyt ei alkuperäiseen kysymykseen enää liittynyt mutta piti kommentoida tuota ei-niin-harvinaista ilmiötä, jossa mimmin panos seksiin on mitätön.

        tulihan se sieltä. kun kumminkaan...harva nainen on lahna!


      • siense

      • lelle2
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Suattaapi vaikuttaa siihen miehen intoon myös se asia, ettei nainen tee mitään vaan odottaa saavansa parin orgastisen tunnin kokovartalohoidon selällään maaten. Jos nainen on lahna, ei hirveästi innosta panostaa seksiin. Ja ei, ujo tai kokematon ei ole sama kuin laiska sängyssä.

        Tämä nyt ei alkuperäiseen kysymykseen enää liittynyt mutta piti kommentoida tuota ei-niin-harvinaista ilmiötä, jossa mimmin panos seksiin on mitätön.

        Jösses sinuu "neuvvojeesus " - eihän nainen ehdi olla edes "Lahna , laiska " , saati yhtään mitään muutakaan , kun ap:n mies on noin nopea!

        Jumakauta kun suututtaa tuollainen ymmärtämättömyys!


      • neuvvojeesus
        lelle2 kirjoitti:

        Jösses sinuu "neuvvojeesus " - eihän nainen ehdi olla edes "Lahna , laiska " , saati yhtään mitään muutakaan , kun ap:n mies on noin nopea!

        Jumakauta kun suututtaa tuollainen ymmärtämättömyys!

        Tiiätkö mikä suututtaa vielä enemmän? Lukutaidottomuus. Jos jaksat lukea viestini niinkin pitkälle kuin toiseen kappaleeseen, huomaat sieltä tekstipätkän: "Tämä nyt ei alkuperäiseen kysymykseen enää liittynyt". Vastaukseni oli nimimerkille "jättäisin".

        "jättäisin" kertoi miesten yleensä väsyvän naiseen eikä jaksavan enää panostaa seksiin. Kerroin hyvin yleisen syyn siihen miksi mies ei jaksa panostaa seksiin.


    • Kulta mussukkani!

      Voi sinua pikku mussukka, tule minun luo niin hoitelen sinut ja se kestää aina n 1h kun alkuun pääsen ;) Osaan vaikka mitä temppuja ja kielitaidot minulla on suurenmoiset ;) Et takuulla tule pettymään ja takaan sinulle ainakin kahdet orkut sessiosta ;)

    • tiesitkö?

      ^ Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten :)

    • pruuuiiitss

      paina peukalolla kullinjuureen ennen äijän orkkua,ei saa ruikkastua.Näin saat lisää peliaikaa, ehdit mukaan leikkiin.Nipistele muutenkin sieltä täältä,viet huomion muualle kivun avulla Sitten kun olet valmis,anna palaa.

      • lemppaa luuseri

        No ei todellakaan ole naisen tehtävä alkaa tekemään miehen puolesta työtä!

        Itse juuri lemppasin ap:n miehen kaltaisen nysvän, jonka kanssa kituuttelin n. puoli vuotta. Sain tasan kaksi orkkua hänen kielensä avulla, muuten hoidin hänet ja itse itseni. Vaikka kalulla oli kokoa, ei tuntunut miltään, kun pari vetoa ja työntöä ja homma oli siinä.

        Mies lähenteli viittäkymppiä ja vielä kehuskeli lukuisilla seksikumppaneillaan. No ei se ikä eikä kokemus tuo itsestään taitoja, jos ei kertakaikkiaan ole halua antaa kumppanilleen tyydytystä.


      • lemppaa vaan!
        lemppaa luuseri kirjoitti:

        No ei todellakaan ole naisen tehtävä alkaa tekemään miehen puolesta työtä!

        Itse juuri lemppasin ap:n miehen kaltaisen nysvän, jonka kanssa kituuttelin n. puoli vuotta. Sain tasan kaksi orkkua hänen kielensä avulla, muuten hoidin hänet ja itse itseni. Vaikka kalulla oli kokoa, ei tuntunut miltään, kun pari vetoa ja työntöä ja homma oli siinä.

        Mies lähenteli viittäkymppiä ja vielä kehuskeli lukuisilla seksikumppaneillaan. No ei se ikä eikä kokemus tuo itsestään taitoja, jos ei kertakaikkiaan ole halua antaa kumppanilleen tyydytystä.

        Pakko kysyä että oliko mies kenties Keski-Uudeltamaalta? Kuulostaa niin tutulta....siis mies ja taitonsa. Samoin tuoreimman suhteensa kesto. Mies on omien sanojensa mukaan todellinen naistenmies ja kyllähän hänellä naiset aika tiuhaan vaihtuukin. Taidot ei vaan ole kehittyneet tippaakaan. Olen muutaman vuoden välein käynyt testaamassa häntä, mutta kehitystä ei vain näytä tapahtuvan. Tämän suhteensa päättymisen jälkeen en ole enää käytettävissä, opetelkoon muualla niitä taitoja. Tosin tuskinpa tuon ikäinen enää mitään oppii.


      • Kuten
        lemppaa vaan! kirjoitti:

        Pakko kysyä että oliko mies kenties Keski-Uudeltamaalta? Kuulostaa niin tutulta....siis mies ja taitonsa. Samoin tuoreimman suhteensa kesto. Mies on omien sanojensa mukaan todellinen naistenmies ja kyllähän hänellä naiset aika tiuhaan vaihtuukin. Taidot ei vaan ole kehittyneet tippaakaan. Olen muutaman vuoden välein käynyt testaamassa häntä, mutta kehitystä ei vain näytä tapahtuvan. Tämän suhteensa päättymisen jälkeen en ole enää käytettävissä, opetelkoon muualla niitä taitoja. Tosin tuskinpa tuon ikäinen enää mitään oppii.

        Sinullakin, kuvottaa kuunnella naisia, jotka kiertävät mulukuttamassa ihteään.Hyihelevetti, minkämoista porukkaa.


      • annellionneli

        Hyvä neuvo!!


      • * * * * *
        lemppaa luuseri kirjoitti:

        No ei todellakaan ole naisen tehtävä alkaa tekemään miehen puolesta työtä!

        Itse juuri lemppasin ap:n miehen kaltaisen nysvän, jonka kanssa kituuttelin n. puoli vuotta. Sain tasan kaksi orkkua hänen kielensä avulla, muuten hoidin hänet ja itse itseni. Vaikka kalulla oli kokoa, ei tuntunut miltään, kun pari vetoa ja työntöä ja homma oli siinä.

        Mies lähenteli viittäkymppiä ja vielä kehuskeli lukuisilla seksikumppaneillaan. No ei se ikä eikä kokemus tuo itsestään taitoja, jos ei kertakaikkiaan ole halua antaa kumppanilleen tyydytystä.

        "Mies lähenteli viittäkymppiä ja vielä kehuskeli lukuisilla seksikumppaneillaan."

        Huonoilla rakastajillahan nimenomaan on niitä lukuisia seksikumppaneita, kun kukaan ei sellaista kauaa jaksa katsella.
        Hyvistä rakastajistahan naiset ei halua luopua.


      • Oyutta

        Moinen kullinjuuren puristelu tunnetaan myös Masters&Johnssonin methodina.


      • neuvvojeesus
        * * * * * kirjoitti:

        "Mies lähenteli viittäkymppiä ja vielä kehuskeli lukuisilla seksikumppaneillaan."

        Huonoilla rakastajillahan nimenomaan on niitä lukuisia seksikumppaneita, kun kukaan ei sellaista kauaa jaksa katsella.
        Hyvistä rakastajistahan naiset ei halua luopua.

        Tota noin... Sukupuoleen liittymättä hyvät rakastajat luopuvat huonoista rakastajista, jos pelissä ei ole enempää tunteita.

        Kyllä se hyvä rakastaja mielummin pistää uutta täkyä koukkuun kuin tuhlaa aikaansa itsekkään rakastajan kanssa. Siinä ei paljoa vaikuta haluaako nainen tai mies luopua tästä hyvästä rakastajasta.

        Taas kuulutan lukutaidon merkitystä varsinkin kirjoittamassani kohdassa: "jos pelissä ei ole enempää tunteita". Tilanne on varsin erilainen jos on tykkäystä enemmänkin ilmassa.


    • itsekeskeisyys

      Siis mitä aivottomuutta taas !!!
      Mikset jatka kunnes olet itse saanut tarpeeksi?
      Pieni tauko ja jatkamaan !

      Olet täysi tonttu ! Sitten valitat täällä?
      Edellinen suhde... voi voi.

      • jatkatvaanvai

        Mitä ihmettä? Kaikki miehet eivät tosiaan pysty jatkamaan enää hetkeäkään laukeamisen jälkeen, kun alkaa vehjettä sattua. Eikä siitä puolilöysästä muutenkaan orkkuja revitä. Vai onko sun käsitys nnautinnosta tuolla tasolla, et jatkat kunnes saat? Kyllä siinä olisi toisellakin vähän osaa. Tylsä sitä on itse itselleen jyystää. Se pitää saada!

        T: Kokemusta on saamisesta ja tekemisestä, erilaisista miehistä ;)


      • mek
        jatkatvaanvai kirjoitti:

        Mitä ihmettä? Kaikki miehet eivät tosiaan pysty jatkamaan enää hetkeäkään laukeamisen jälkeen, kun alkaa vehjettä sattua. Eikä siitä puolilöysästä muutenkaan orkkuja revitä. Vai onko sun käsitys nnautinnosta tuolla tasolla, et jatkat kunnes saat? Kyllä siinä olisi toisellakin vähän osaa. Tylsä sitä on itse itselleen jyystää. Se pitää saada!

        T: Kokemusta on saamisesta ja tekemisestä, erilaisista miehistä ;)

        Yhden entisen tyttöystävän kanssa naidessa minulta tuli kesken naiiniin ja en tiedä huomasiko nainen mutta vehje ei veltostunut vaan liikuttelin sitä vähän aikaa hitaammin ja noin viiden minuutin jälkeen heräsi kunnolla eloon ja aktia jatkettiin niin kauan kun nainen sai ja minä kaksi kertaa ja se siitä. En muista miehistä tiedä mutta nuorenapan ensisitä tyttöystävistä oli tapana herättä vkl loppuisin siinä kuudeen pitaan naintipuuhiin. Kerran siinä sitten tehtiin se kuudentunnin aikana 5-7 kertaa ja kivaa ole.


    • seksi on valtaa

      Mikä ongelma sinulla on sanoa että et ehdi tulla ja että viitsisitkö nähdä vähän vaikaa sunkin tyydytykseen että tässähän jää nuolemaan vain näppejään, ei tollaista pidä katsella missään tapauksessa.

    • marek

      Plain. Sä olet yhdessa typeryksen kanssa.

    • oma on soppas

      Miksi jätit sen kymmenen vuotta sinua ilahduttaneen miehen ja aloit kiertopalkinnoksi.

      • -virgin-

        "Edellinen suhteeni kesti 10vuotta ja siinä oli viimeseen asti täydellinen seksi (sen sai huomata muutkin naiset)"

        Minä saan tuosta sellaisen käsityksen, että mies petti naista ja nainen lähti siksi lätkimään.

        Onko mielestäsi jokainen enemmän kuin yhden miehen kanssa seksiä harrastanut jonkinlainen kiertopalkinto?
        Mitä ajattelet miehistä, jotka ovat maanneet kymmenien naisten kanssa? Heitä kunnioitat, eikö? Mutta jos nainen tekee saman (tässä tapauksessa makaa 2 ihmisen kanssa), hän on heti huora.

        Mietihän onko asenteessasi parantamisen varaa!


    • burkapakko

      Tais sitten olet niin löysä ja vaatisit paperipussin päähänettä voisit kiinnosta

    • Tasapuoliarvo

      Eiköhän se seksi ole kiinni hiukan molemmista ???? Voihan vide.
      Anna miehen ampaista ensin, sitten otat suuhun hänet ja imeskelet ja nuolet uudelleen juhlakuntoon. Taatusti kestää pidempään se toinen kierros.

      ...vaan kun sitä "annetaan vapaat kädet" eli ei itse nähdä laionkaan vaivaa.
      Mikä JUMALAUTA se miehen velvollisuus yksistään sinut hinkataq pilven reunalle????

    • im just saying

      Jokainen hoitaa omat orkkunsa!

    • Savenvalaja.

      Pyydä häntä työntämään heppinsä saviruukkuusi. Huolehdit vain siitä ensin että ennen sitä valkaiset peräreikäsi, ettei tuhkaluukkusi ympärillä ole pandan silmää..

    • seksistä nauttiva

      Kyllä todella tarvitset sellaista seksiä, josta todella nautit. Kyllähän toista ei tarvitse ruveta enään opettamaan, jos kerta on ollut halukas alusta alkaen sektaamaan. Silloinhan se on parasta kun molemmat osaavat siitä nauttia ja ei tarvitse toista neuvoa, vaan molemmat osaavat toistensa kiihoituksen ja antaa toiselle ihanan nautinnon. Vaikka sanonkin, niin olisitpa tällä seudulla, niin voitaisiin tavata ja katsoa miten kävisi. Kyllä jos sinusta edelleen tuntuu, että et hänen kanssa nauti, niin sanoisin hänelle, että valitettavasti en nauti kanssasi siitä ja voidaan olla hyviä ystäviä, mut se sit siitä ja etsisit uuden kaverin, joka myöskin osaa antaa sinulle ihanan nautinnon ja ponipuolisesti ja jaksaa myöskin sinut hoitaa loppuun saakka ja nautit siitä.

      • nussi riittaa


    • sdfasdf

      Ehkäpä olet miehen näkökulmasta samanlainen robottilahna. Kellahdat selällesi ja levität reidet, se on sinun seksikykyjesi bravuuri. Oletko edes yrittänyt sanoa miehellesi, mitä siellä sängyssä haluat tapahtuvan?

      Mieshän on kuten itse sanoit: ROBOTTI

      Robotit voidaan ohjelmoida tekemään käytännössä mitä tahansa. Siitä kun ohjelmoit tämän robotin toimimaan haluamallasi tavalla.

      • agroigal

        Ap:n miehestä pitäisi saada parempi kuvaus

        Eli onko mies

        A. panokone joka vain parilla sisään ja ulos työnnöllä laukeava kone vai
        B. ennenaikaisesta siemensyöksystä kärsivä muuten seksistä intoihimoisesti nautisekelva mies
        C. joku muu vaihtoehto

        joten kertoisitko nyt ystävällisesti lisää!


    • En ymmärrä

      "(sen sai huomata muutkin naiset)", siis mitä? Naistenko huomio siinä tärkeää olikin? Minä en paljasta muille omaa henk.koht. seksielämää ja tuskin sitä päivittäin hehkuu vaikka hyvin pyyhkis.

      • neuvvojeesus

        Kyllä aloittaja nyt taisi tarkoittaa, että mies käytti huikeita seksikykyjään myös muihin naisiin.


      • aaaa okra
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Kyllä aloittaja nyt taisi tarkoittaa, että mies käytti huikeita seksikykyjään myös muihin naisiin.

        kiitti. Johan selkis =)


      • ch...
        neuvvojeesus kirjoitti:

        Kyllä aloittaja nyt taisi tarkoittaa, että mies käytti huikeita seksikykyjään myös muihin naisiin.

        mies ei tee parannusta vaikka kehuu olevansa suurikin naistenmies. olen muista syistä hänen kanssa, ottaa kuiviltaan naisensa. Tämäkö todellinen naisten sankari?Kaikki on mekaanista hänelle sängyssä. En haluaisi tuon asian takia jättääkään..


    • Oot todellinen idiootti!
      Kysyt täältä neuvoa!Meinaatko noudattaa täältä saamiasi neuvoja?

    • et sillai

      Tietenkin jätät, jos et täysin hemmoteltuna yksilönä osaa yhtään nähdä enempää vaivaa ja opettaa häntä. Sitäpaitsi jos hän on tyytyväinen oloonsa, eikä huomaa sinun kärsimystäsi varsinkaan jos et itse siitä pysty kunnolla tekemään ongelmaa, niin se on voi voi. Mutta joo kyllä, sinun pitäisi. Se ei ole kaikki hänen vastuullaan.
      Tiettyyn pisteeseen saakka voi myös sovitella asioita, mutta jos perustavanlaatuiset tarpeet eroavat todella suuresti, niin mieti miten paljon se sinulle merkkaa.. itse en kykenisi, olen jopa kerran jättänyt miehen joka jätti tulematta :)

    • wooooot3

      Naisen orgasmi on urbaanilegenda vähän niinku joulupukki

      • lelle2

        Naisen orgasmi ja sen ilmeneminen on hyvinkin erilainen kuin miehen , mutta jostain kummallisesta syystä nainen ei saa ääntään kuuluville tai häntä ei uskota.


    • annemanna

      Jätä.

      • neuvvojeesus

        se sika!


    • Nopeat syövät hitaat

      Tottakai jätät. MItä sitä kärvästelemään. Eihän mikään tietenkään muutu ajan myötä, törppö mikä törppö. Kyllä sitä joku uusi löytyy, joka on parempi ja nokkelampi. Näin on.

    • ilon takaa

      suorittaminen kyllä vie orkut ja yksin yrittäminen. pää asija on hauskuus eikä sitä tule otsa rypyssä.

    • Huutajaa

      Anna Sinäkin "vain lämmintäkättä",jospa sitten asia korjuutuisi.Onhan se kuitenkin loppupelissä 2:n ihmisen asia... harkitse,harkitse.Voisi olla apuna toinen toisinnelle.

      • Anorakki

        Ei se kaliberi vaan se hidas panos se nostaa vedet tyttösten silmiin.


    • masa on kingi

      Provojen kirjoittelu ei enään iske,pitäisikö mennä oikeisiin töihin ??

    • Osaan kuvitella sun tilanteen, exän kanssa oli sama tilanne ja se oli nainen ja minä(kai se mies), mutta tuntu kuin olisi harrastanut nekrofiliaa. Koitin kysellä mikä kiihottaa, aina oli vastaus kyllä sun pitäis tietää. Naiset inhoaa pukkeja ja silti, että sais kohtuullisen ylimalkaisen kuvan naisen tarpeista, se vaatisi n.200 kumppania ja siihen musta ei ole. Jos mies ei ota täkyyn sun vinkeistä, dumppaa se

      • ja aina uudelta kumppanilta kysyn mistä hän tykkää, onko erityisiä asioita mistä kiihottuu ja muutenkin, kuin haluaa että haluaako jutella ja helliä jälkeen, kaikki ei. Ei ole ohjetta seksiin, me kaikki ollaan yksilöitä


      • minullekkii
        kankee69 kirjoitti:

        ja aina uudelta kumppanilta kysyn mistä hän tykkää, onko erityisiä asioita mistä kiihottuu ja muutenkin, kuin haluaa että haluaako jutella ja helliä jälkeen, kaikki ei. Ei ole ohjetta seksiin, me kaikki ollaan yksilöitä

        Ootpa ihana mies, aah!


      • Jaeger1
        kankee69 kirjoitti:

        ja aina uudelta kumppanilta kysyn mistä hän tykkää, onko erityisiä asioita mistä kiihottuu ja muutenkin, kuin haluaa että haluaako jutella ja helliä jälkeen, kaikki ei. Ei ole ohjetta seksiin, me kaikki ollaan yksilöitä

        kauheeta että nainen luuli että tiedät jo. hän ei tainnut itsekään tietää mikä tuntuu hyvältä.

        mutta juuri näin. puhumalla selviää. jopa se että kannattaako jäädä suhteeseen, tapahtuuko edistystä. suosittelen myös sitä että kohdellaan samalla tavalla että vaikka ap olisi tyydytellyt itseään ennen seksiin ryhtymistä ja sitten saisi orgasmin juuri ennen kuin miehen on aika aloitella ja sanoisi että "tää on nyt pulkassa" ja jättää miehen sikseen. miehelle on tainnut jäädä päälle hänen suuri rakastaja-imagonsa eikä hän suostu näkemään totuutta - ettei hän olekaan ihan niin taitava. se on vaikea ihmisten kuulla sänkypuuhissa.


      • minullekkii kirjoitti:

        Ootpa ihana mies, aah!

        en ole ihana, haluan vain että molemmat nauttisi, jos olisin ihana mulla olis nainen, en vaan usko yhdenyön suhteisiin


    • .!.

      Aika paljon naisestakin kiinni et kauanko iäkkäämmän naisen kanssa lempi kestää.

    • Niin useat suomalaiset mieheto vat sellaisia,että heillä ei seksi kestä kauan ja monella tulee orgasmi simensyöksyineen aika pian parissa minuutissa.Eihän siitä nauti sen enenpää se mies kuin nainenkaan jos haluaa nauttia seksistä,eikä tarkitus ole sellsinen,eli lapsen alkuun laittaminen.No monethan käyttää erilaisia ehkäisykeinoja,joten lapsia ei usein tulekkaan seksin tuloksena.Mutta se suuri nautinto jää saamatta,jos tulee liian pian ja mies ei pysty pienen levon jälkeen uuteen aktiin.Monellahan miehellä halut menee pitkäksikin ajaksi jopa vuorokaudeksi,jotta taas pystyisi uuteen aktiin.Mutta miten on naisten kanssa.moniko nainen suostuu seksiin,kun menee mies ehdottamaan joko irtosuhteessa eli yhden illan jutussa tai avo tai avioliittosuhteessa.Suomalainen nainen ei helposti suostu moiseen asiaan.Ja
      usein ehdotusten seurauksena on vain vihainen tunteen puuska.

    • saatava tarpeeksi

      Turhia kyselet,ei kun ukko pihalla ja kaksi tilalle !!!

    • Elämä!!

      No en kyllä lähtis puolisoani valitsemaan tai arvioimaan pelkän seksin perusteella!!

    • adam&eva

      kannattais itekki olla vähän aktiivinen sängyssä eikä aina maata pimeässä kamarissa selällään jaloista kiinni pitäen, siinä tällisä maataan vaikka kolme tuntia jos ei naapuri tuu kääntähän!!!

      • lelle2

        Käypäs kurkkaamassa , mitkä on ne 5 parasta asentoa, joissa nainen saa orgasmin.


      • m38
        lelle2 kirjoitti:

        Käypäs kurkkaamassa , mitkä on ne 5 parasta asentoa, joissa nainen saa orgasmin.

        Ei jaksa netistä tollasia kattella. Jokainen nainen tietää itse mistä tykkää ja mitä haluaa. Se on sen naisen homma opastaa mies oikean asian äärelle. Joko ihan suoraan sanomalla, että lisää tätä, tee tuota, älä lopeta tai sitten vaan hienovaraisesti antaa miehelle avaimet oivaltaa mitä tämä neito haluaa ja mikä tuntuu hyvältä.

        Ja sama homma toisinpäin.

        Miksi sen pitää olla yhtään vaikeempaa?


    • Kyllä se akti kestää vaikka kuinka pitkään ja mällin tulon pystyy ainakin itte estämään kun höllää tahtia hetkeks,ei tarvi lopettaa ees kokonaan.Kiihotus ja kesto riippuu kyllä paljon kumppanistakin.Vaatii tosin yhdessä oloa ja esileikkejä ei ittel ainakaan tule mitään suurta nautintoa jos pöksyt nykästään heti kinttuihin ja hommiin.

      • toisen.huomiointi

        Niinhän se pitäis mennä, että höllätään välillä tahtia. Mutta te hyvät ihmiset (jotkut) ette nyt ymmärrä: Toiset miehet eivät koe tarpeelliseksi höllätä tahtia, pidätellä. Ei auta puheet, ei asennot. Siis asentoa ei ehdi vaihtaa. Eli pidetään vain omaa laukeamista ainoana tavoitteena. Joidenkin on ilmeisen vaikea asettua tilanteeseen, koska eivät ole sellaista kokeneet.


    • sano4+44

      Sano että suuseksiä sinulle huipulle asti kiitos ja sitten vasta päästät sisääsi niin jokainen kerta saat.

      • toisen.huomiointi

        Ja sinulle tiedoksi ettei todellakaan moni mies osaa antaa suuseksillä orgasmia. Ja minä laukean mielestäni helposti...


    • kata4

      Joo, ukko pihalla ja uutta kehiin :)

    • ccr

      kaalimato comista löytyy tärykonheita jos pitää kauemmin sotkia lakanoita!

    • sellaista sattuu

      Semmosta se on. Olen mies ja minulla kävi päinvastoin eli panin tuntitolkulla ja nainen olisi halunnut pikapanoja, kuristamista ja läpsimistä.Ainahan valitetaan, että mies tulee liian pian. No eiköhän se todellinen syy ollut ettei ollut metrin pituista mulkkua, mutta etsiköön sitten uuden ja eihän se naisilla niin vaikeaa ole.

    • toisen.huomiointi

      Tuo on tosi jännää joissain miehissä.
      Minäkin juuri lopetin lyhyen suhteen miehen kanssa, joka kyllä tuntui välittävän ja tykkäävän minusta kovasti, kosketteli, ja piti paljon kiinni, mutta sängyssä homma kesti muutaman minuutin, kunnes hän laukesi.

      Tämä tyyppi oli vielä niin hiljainen, etten edes aavistanut milloin alkaa laueta. Sitten suihkuun...

      Mietin kovasti miksi hänen seksikäyttäytymisensä on sellaista. Olen tullut siihen päätelmään, että miehet jotka katselevat paljon pornoa, pitävät omaa siemensyöksyään kaiken huipentumana, koska pornoteollisuudessa se on yleensä koko aktin kohokohta. Sen verran kun asiasta tiedän.

      Minulla on ollut myös 10-vuoden suhde, mutta myös muita suhteita, ja olen todennut että ne miehet jotka eivät välitä pornosta, ja ovat olleet mahdollisesti pitkässä suhteessa, ovat parhaita seksikumppaneita. Totuus on että naisen nautinnon aikaansaamiseksi pitää kuitenkin yleensä nähdä vähän enemmin vaivaa.

      Tämä ei muuten ole mitään pornoteollisuuden vastaista propagandaa, sillä katseleeko joku sitä vai ei, on minulle melkoisen yhdentekevää. Mutta tässä voisi piillä yksi totuus.

      Nyt kaikki pornokyttääjät barrikadeille ;)

      • toisen.huomiointi

        Lisätään vielä että seksi ei ollut tässä tapauksessa syy suhteen päättymiseen, vaan läsnäolon puute ylipäänsä. Aina ei ole ihmisten välillä yhteyttä, ja se kyllä heijastuu siihenkin osaako/haluaako tulkita toista sängyssä.


      • Löytyihän se oikea

        Nuorempana oli pari vuosien mittaista seurustelusuhdetta, sitten 15 vuotta pitkä avioliitto. Seksi oli lähinnä hellyyttä ja rakkauden osoittamista, koskettelu toi jonkin verran mielihyvää ja ajattelin, että olen yksi niistä naisista, joka ei tule koskaan yhdynnässä saamaan täyttä tyydytystä. No, seksi oli silti suhteissa tärkeää, eikä sen "hekuman" puuttuminen ollut niin hirvittävä asia, kun muu sujui ja kumppani kuitenkin nautti.

        Vasta lähes 50-vuotiaana tapasin miehen, joka hyvin pienillä asioilla (hyväilyillä, hitaasti edeten) sai mut todella syttymään. Uskomatonta, yli 25 vuotta olin ollut varma, etten koskaan koe orgasmia, mutta tarvittiin vain juuri se mies, joka osasi käsitellä minua oikein. Ja kyse on siis suomalaisesta, ei mistään gigolosta.


    • LowGman

      Tuo on teidän naisten dilemma. Mies, joka on mukava ja kunnollinen, ei useinkaan kohtaa sängyssä. On kyllä monta kunnollista miestä, jotka jaksavat pitkään sängyssäkin. Itse olen tästä hyvä esimerkki.

      Vaimoni kanssa jaksan vaikka 5 kertaa peräkkäin, mitä en ole koskaan kenenkään kanssa jaksanut. Syy on kemioissa. Olen hulluna vaimooni. Mutta taas: hän ei enää ole hulluna minuun. Syynä kuulemma stressi, hormoonit (ehkäisy jätetty jo pois) ja kaikki muu... hän vain ei enää ole minuun ihastunut. Olen liian kiltti ja palvon häntä. Haen herkkuja kun hän toivoo ja teen paljon kotitöitä jne...

      Semmosta se on. Älä jatka tuon miehen kanssa. Sano suoraan, että syy eroonne on seksi. Teet hänelle palveluksen kun sanot ihan suoraan! Valitettavasti osa miehistä on näitä herkkäliipaisimisia ja toiset meistä taas "Kuudesti laukeavia" coltteja. Tasan ei käy onnen lahjat, sanoi isä, kun huomasi naapurin Onnin pukeutuneen joulupukiksi.

    • 32v yhdessä

      Ihmettelen näitä juttuja! Miksi ei parisuhteessa keskustella asioista? Itse aikoinaan alkuvaiheessa, kun näin, että minä tyydytyin ja naiseni ei, niin olin kai niin tyhmä, että rupesin kyselemään, että mikä tuntuisi sinusta hyvältä ja kun kuulin, niin rupesin täyttämään toiveita ja eipä ole ollut ongelmia sen jälkeen ja nyt on oltu 32 v yhdessä ja edelleenkin kaikki toimii.. Keskustelkaa haluistanne!

      • toisen.huomiointi

        Jep, mutta sinä olitkin kiinnostunut siitä nauttiiko toinen... Hieno homma!
        Niin ei vaan aina ole.


    • Hammed

      Eikä iäkkäämpi leidi enä kiihota niin et tekis mieli pitkä sessio.

    • fui_&(_

      kiertoon vaan tollanen luuseri:)miehiä tulee ja menee.itte olen salasuhtees nuorempaan mieheen ja naitiin 2tuntii yhtäsoittoo:)sit sekään ei riittänyt ni pieni tunnin tauko sit äkkiiä vielä pikapanolle uudestaan hotellihuoneeseen:)revi siitä.niitä on kuule miehii jotka osaa hommansa.sit suuseksikin oli aivan huippua.

    • Pidä se

      Sika !

    • hyihyihyi

      ...keksitty juttu...eikä ole tosi..

    • Pikapano

      Mitäs kyselet, kun jo tiedät itsekkin. Ei seksiä, ei elämää.
      Vaihtoon vaan. Kierrätys kultuurui rulaa.

    • Laihduta edes

      Rumaa on pakko panna nopeasti, ettei ala oksettamaan.

    • ............

      Murskaa viagraa kahviin ja sido sänkyyn ja anna mennä

    • hipsuttaja1

      Kannattaahan se ehottomasti keskustella miehen kans ennenku nakkaa pihalle, eli jättää. Mutta jos mies jo toteaa, että hänen mielestään ei ole ongelmaa, niin ei kuulosta hyvältä. Jos miehen mielestä se riittää, että hällä itellään ei oo ongelmaa, eikä tajua että 50 prosentilla suhteen osapuolista on ongelma, niin ei hyvää lupaa.

      Voihan se puhe auttaa tai sit ei. Jos ei kemiat synkkaa tarpeeks, ni ei välttämättä toimi. Kyllä mä omalla kohdallani tiiän, että saatan olla ihan villipeto sängyssä, jos kumppanin kans synkkaa. Sit taas jos ei synkkaa ja miehellä tuntuu olevan kiire, niin lahnaks muutun minäkin.

      Varsinkin nuorena tein rakastelusta taidetta ja pyöriskelin 6 tuntia vällyissä suudellen ja kosketellen lukemattomilla eri tavoilla. Eipä se itse yhdyntä sit kestänyt kuin muutaman minuutin kerrallaan, mutta yhdyntöjä saattoi olla yön mittaan kolme. Ja se muutama minuutti riitti, kun oli jo niin elukkana himosta, että molemmilta tuli pian. Ja kun se kaikki hekuma oli jo siinä kaikessa, mitä tapahtui ennen yhdyntää, niin sehän oli enää vain piste iin päälle se muutama minuutti.

      En nyt enää vanhemmiten niin hullu ole, mut kyllä uudessa suhteessa voi vierähtää paljonkin aikaa, kun vasta tutustutaan. Kyllä mä suhteen alussa tartten vieläkin useamman tunnin rauhallista tutustumista ja hipsuttelua.. koskettelua ihan pikkuhiljaa. Jos siinä vaiheessa vaan äkkiä höyläsee, niin ei vaikuta mulle lupaavalta.

      • hipsuttaja11

        Tällä hetkellä mulla on suhde joka toimii loistavasti ja sen lisäks yks "salarakas" (tai ei se salainen ole, mut mä en oo yksiavioinen). Ekan miehen kans on vaan kipinä jo vähän hiipunu, ku ollaan liian tutuiks tultu toisillemme.

        Sen toisen miehen kans ois kyllä kipinää muuten, mut ei toimi, kun mä oon hidas ja se on nopee. En oo saanu sen kans orkkua vielä kertaakaan. On siitä puhuttu ihan lempeesti. Kyllä se haluaa yrittää, mut usein sillä kiireet ja huolet vie ajatukset liikaa pois hellyydestä. Ei se orkuttomuus mua sinänsä haittaa. Mun elämässä on niin paljon ilon aiheita, että tuo nyt ei oo iso ongelma, kun en muutenkaan oo enää puutteessa koskaan.

        Kerran tuo mies jakso paneutua paremmin ja sit mä pystyin rentoutumaan kerrankin kunnolla. Saatiin kestoo hellimiselle lisää ja rentouttavalla musiikilla virittäydyttiin vielä tunnelmaan. Sillon vanha villipeto minussa heräs ja ai että olikin kuumaa! =) Tuli villit nuoruusvuodet mieleen. Ihan ku koko huone ois roihunnu liekeissä. En sillonkaan saanu, mut ei sillä yhäkään oo väliä, kun tällä hetkellä on hellyysvaje lähinnä.. Orkkuja oon saanu tarpeekseni kyllä ja pelkkä orkku ilman kunnon himoa on aika laimee juttu. Mut kyllähän tommosta roihua kelpais maistella lisääkin!


    • aas,iahuyadg

      kukaan mies ei jaksa tuntikausia naida.
      t.mies30w

      • hipsuttajaa11

        Jaksaahan ne miehet tuntikausia pelata konsolipelejäkin.. ja nettipelejä.. ja soittaa kitaraa esimerkiks. Ja eikös moni urheilulajikin kestä monia tunteja? Sähly, jalkapallo? Ei se sen kummempaa oo näpelöidä naisen ihoa tuntikausia, kuin näppäimiä. Se riippuu ihan siitä, että mihin asiaan on se intohimo. =) Koska en ite puhunut että pitäs höylätä tuntikausia, vaan lähinnä kieriskellä ja hiplailla ja suudella.

        Ja nykyään mullekin riittää tunti kerrallaan ihan hyvin. Joskus poikkeustilanteissa voi mennä pari tuntia. =)


      • samaa mieltä
        hipsuttajaa11 kirjoitti:

        Jaksaahan ne miehet tuntikausia pelata konsolipelejäkin.. ja nettipelejä.. ja soittaa kitaraa esimerkiks. Ja eikös moni urheilulajikin kestä monia tunteja? Sähly, jalkapallo? Ei se sen kummempaa oo näpelöidä naisen ihoa tuntikausia, kuin näppäimiä. Se riippuu ihan siitä, että mihin asiaan on se intohimo. =) Koska en ite puhunut että pitäs höylätä tuntikausia, vaan lähinnä kieriskellä ja hiplailla ja suudella.

        Ja nykyään mullekin riittää tunti kerrallaan ihan hyvin. Joskus poikkeustilanteissa voi mennä pari tuntia. =)

        No vauuuu uuuu. Joku täällää sentään ymmärtää hyvänpäälle ;))


      • visualistiM

        Ei todellakaan.

        Pitää välillä liuuttaa huuliaan daamin rinnoilla ja muilla mielenkiintoisilla paikoilla jos mielikuvitusta riittää ...


      • Rakastan sinua
        samaa mieltä kirjoitti:

        No vauuuu uuuu. Joku täällää sentään ymmärtää hyvänpäälle ;))

        Kun rakastaa puolisoaan, niin silloin haluaa enempi antaa, puolin ja toisin.

        Ainakin meidän yli 30v rakkaussuhteessa toinen toiselleen antaminen on ollut pääasia. Aktin kestolla ei ole ollut mitään merkitystä.


    • miestuusniemi

      Mä oon tuas sitä mieltä että jokkainen tyyvyttää ihtesä,mittee järkee siinä on jos aina joutuu muita aattelemmaan

      • hipsuttajaa

        Niiin.. no omasta mielestä pitää tosiaan itseä aatella, että ei oo se lahna, vaan että oma-alotteisesti ohjaa hommaa siihen suuntaan, että itellekin heltiäis jotakin.

        Mutta jos kahestaan touhuaa, niin kai siinä pitäs vähän olla sekä että.. Jossai välissä kattoo että ite saa ja seuraavassa välissä kattoo, että se toinenkin saa, tavalla tai toisella. Ihan sama kumpi saa ensin, kumpi sit, kunhan molempi on tyytyväinen.

        Sit jos ihan vaan itteään aattelloo, niin sithän siinä onkin vaan kaks ihmistä jotka vemputtaa itteään, tai sit on se yks ihminen joka runkkaa toisen sukuelimillä ja sit häipyy pesulle ja pukemaan ja toinen jää nakuna ihmettelemään että jokos se tarjoilu päättyi?


    • Kyltymätön

      Tuu tänne en jätä kesken eikä jää yhteen kertaan!

    • Kannabis

      ootko sä lutka vai hyi?

      • raitisrakastajaN

        Aina näitä juntteja pössyttäjiä riittää. Aivot pehmenee ...


    • Ganja

      Kannatais puhua asiasta ja kertoo hänelle mistä pidät!!Jos kerta tykkät siitä

    • Tuttu juttu!

      Itse vähän samassa tilanteessa, pari kuukautta ollaan tapailtu ja seksi tyypin kanssa kuvailemaasi.

      Suuret on miehellä luulot itsestään ja käsittääkseni hänellä takanaan yksi vain pitkä suhde. Silloinhan seksi on "tuliainen" vanhasta suhteesta, jossa se on ollut tyydyttävää tai siitä on tullut tapa.

      Asia kannattaa ottaa puheeksi ja antaa molemmille aikaa. Seksi kehittyy suhteen mukana ja todennäköisesti muuttuu paremmaksi ajan myötä jos molemmilla on tahtoa ja tunteita suhteen kehittämiseen.

    • Apua on tarjolla..

      Tiesitekö, että on olemassa lääke ennenaikaiseen siemensyöksyyn reseptillä. Ohjatkaa miehet lekurin puheille niin kyllä se siitä :)

      • hoitajarakastaja

        Ei joka asiaan receptiä tarvita. Lääkkeitä tulee käyttää mahdollisimman vähän.

        Harjoittelemalla voi pidätellä ja nautiskella. Rakastelu ei ole pelkkää panemista. Voi esim. suudella koko vartalon ensin ja sitten pikkuhiljaa muuta.


    • ymmärrä

      Se on panomies, eli ei kykene monitasoisempaan seksiin, joten yhtään mitään ei ole tehtävissä.

      • nuorena oppiin

        Yrittänyttä ei laiteta. Kyllä suomipoika oppii kun opettaa. Kerro mitä hauat ja anna itsekkin enemmän.


    • kaverukset

      Oi sinä haluks nainen
      Tule meille kimpaan
      pari osaavaa pystyvää
      miestä tyydyttää sua
      yhdes ja vuoronpeen
      niin paljon kun haluat

    • reetux

      Omin kätösin onneen.

      • Harkitseva

        Ehdottomasti paras ratkaisu, ei uhkaa taudeistakaan.


    • pumpsi pum

      Joo ukko pihalle. me ollan pantu punavuoressa jomppelin kanssa jo monta vuotta.

    • 55-65

      Olisit hyvilläsi kun saat munaa sillon kun haluat, etkä valittais turhaa. Etkö hölmö oppinut edellisestä mokastasi mitään, minkähän takia se tyyppi suhasi vieraissa. Varmasti sen takia kun vaadit liikaa, helppohan se on maata koivet kohti taivasta ja vaatia jaätkää polkemaan kuin mummo rukkia ,vauhtia vauhtia. Minulla oli joskus nuorna miehenä tuollanen akka joka kurnusi joka helevatan tapaaminen maratooni panoa keskimäärin 3-5 kertaa viikkoon aivan höpelö akka. Aikani sitä kesti sittan laitoin akan kämpästä päpellolle, että men naitattamaan ittiäs jollakin muulla yhtä höpelöllä.

      • junttiko ??!

        Sinähän se vasta mielikuvitukseton tyyppi olet !! Hoh hoijaa. Rakastelu on taidetta ja polkeminen suoritetaan polkupyörällä Uuno !!

        Oletko koskaan suudellut naisen kämmeniä, pakaroita ja navan alustaa ... voisit kokeilla joskus ;))


    • opettaja Annikka

      Ala opettamaan häntä !! Tee hänestä kunnon rakasta !!

      Ystäväni opetti miesystävänsä paremmaksi ja mieleisekseen rakastajaksi. Sinäkin varmaan pystyt siihen. ;))

      Aloita vaikka pussailusta ... sano että 10 min saa vain suudella vapaasti ihan minne tahansa ... jatka sitten toivomuksiasisi.

    • fdbvjbnvjk

      Tunnetko seksuaalista kipinää tuota miestä kohtaan, onko välillänne aitoa vetovoimaa.Muussa tapauksessa luultavasti tuhlaat aikaasi.

    • rippe3

      Jätä Ukko kultas ihmeessä!! Tule luokseni niin pamputan sinua kunnolla koko yön aikana ja päivälläkin saat kunnon kyydit jos haluat ja jaksat,meinaan sen jälkeen sexi maistuu haluat vain aina orkkuja,yksi ehto on et saa kovasti huutaa orkkujen aikaan yöllä,pure vaikka lakanaa silloin kun saat orkkuja!!

    • banjomies

      mitävarten sitä limasta reikää pitäs kauvemmin hinkata, eiks se pariminuuttia ole ihan tarpeeks?
      nainenhan voi luulla et mies rakastaa sitä jos sitä pidempään nais.
      joku kohtuus tässäkin pitäis olla.

    • onko tämä totta jossain menee väärin kaikkeni yritin toinen kelpas 1vuorokausi lähti piti mennä naimisiin kerro oliko minussa syy

    • yle

      Mies ulos. Olin vuosia "hyvä ihminen" ja kestin tuollaista ihan hyvää miestä. Ei se siitä opettamalla ja tantralla parantunyt. Hyi helvetti. Hukkasin siinä hehkeimmät vuoteni ja nyt olen onnellinen kun nykyisen kanssa on hyvin fyysinen ja rehellinen suhde jossa paneminen on ihan normaalia.

    • juqqe31

      Oivoivoivoi...

      Moneskohan kerta ja mOneskohan nainen täällä jo ruikuttaa,että miten oma miehensä on surkea sängyssä, miten miehellä on pieni pippeli ja uhkaa jättämisellä!!

      kuinka usein,edit "usein" saamme kuulla naisten ruikuttavan miehistään "kun se ei sano että rakastan" "mies ei mainitse kertaakaan,miten ihana olen, vaikka olen rakastavainen,huolehtivainen, välittävä ja empaattinen" tms.. huonon seksin sijasta, sekä "mies ei kehu ulkonäköäni" varmaan tyyliin huikeat 2-3% ja noi loput 97-98% touota iänikuista perkeleen seksiseksiseksi-ruikutusta.


      Seksihän ei olekaan se naisille(tai no useimmille naisille TÄRKEINTÄ) xD juu ei selvästikään. No mikäli näin asia todellisuudessa olisi, MIKSI sitten kovin minimaalisen HArvoin kuulee naisten ruikuttavan, siitä ettei mies tunnu välittävän tarpeeks,lienekö laisinkaan,puhumattakaan että rakastaa!!??!! näinpä näin. Aivan kuten,että luonne(sisin) on useiden naisten mielestä tärkeintä,mut suhteutettuna siihen, miten USEIN myös saa lukea/kuulla nimenomaan ulkonäön hehkuttelemisia ja siitä noin leivänmurun verran kehuja luonteesta/persoonasta.
      Oi, on nämä meidän neitoset niin REHELLISTÄ kansaa!!

      • jeesustelua

        Aivan niin, sinnillä vaan loppuun saakka. Hitot omista tarpeista.
        Älä viitti hei.


    • be-a-liar

      Seksi Ei Tyydytä - Jätänkö Miehen

      Sympatiaako haet?

      Jos kysymyksen asettelu on tuo niin olet jo päättänyt jättää miehesi.

      • tooorrviii

        Onkohan se ap:n luoma otsikko? No ei varmaan ole...


    • juqqe31

      Niin ja eihän sillä pippelin koollakaan oo väliä!! xD muuten vaan usein ruikutuksia et miten PIENI varuste miehellä on ja pitääkö nyt jättää koko mies xD

      Toivoisin edes kerrankin elämäni aikana kuulevan, esim "miehellä on pieni pippeli, mut tykkään, se on silleen tosi söpö pieni kaveri.. En tiiä,mut joku vaan siinä pienessä pippelissä kiehtoo, mutta hoitaa se kyllä vikkelästi hommansakin" yms vastaavaa. No, pitäisi kait ainakin kiittää itseäni,että kuulin tämän nyt itseltäni.. ihana minä!!

      • sofia2

        mulla sattuu jos on hirveen kokonen molo. mutta kyl sen tulis yltää sisään (ellei oo sitte huikeita taitoja muilla avuilla).
        mä en ainakaan toteuta sitä urbaanilegendaa että iso on paras. ja se että kaikki naiset on ns erikokoisia niin jokaselle sopii erilainen. ei tartte olla epävarma sen suhteen. mä en edes ymmärrä mistä se iso on paras -ajatusmaailma on lähteny liikkeelle. selittäkää kiitos


    • Rinkeliliisa

      Tuskin paranee, ja hyvä seksi on tärkeää, eli sano näkemiin =) Mut muista juu, oppineena entisestä miehestäs, ettei seksi oo kaikki mut ISO prossa se on. Liity fiktiiviseen "lumppukerhoon" jossa pääsyvaatimuksena on väh. 10 eri miestä per vuosi =) Testaa rauhassa. Saat tietysti sen kuuluisan maineen, varsinkin täällä, mut se on sulla jo nyt joidenkin mielestä, joten AIvan sama. mut sinulla on hauskaa ja tuomitsijat r....aa =) Eihän seksistä voi tietää ennen kuin kokeilee, näin se on. Olen tällä hetkellä 44-vuotias, ja jos jokaisen ukon lasken, mikä on haaviin tarttunu, on kaiketi noin 100 kun laskee vuodesta 1985 =) Ja tosta määrästä 70 pros on surkeita, ikävää, mutta totta. Etsi kaikessa rauhassa se "dreamlover", koska kun muukin natsaa niin yleensä myös JUMALAINEN seksi tulee siinä ikäänku kaupanpäälle. Tseppiä!!

      • Tintuskainen

        Se on muuten aivan totta. Mitä enempi miehiä, niin sitä enempi siellä on surkeita joukossa. Olen tavannut tasan yhden miehen, joka osasi nainnin aikana pyörittää lantiotaan, liikkua monella eri tavalla ja paineella. Samalla suudella, hyväillä rintoja... Hän on ainoa mies joka oli tosi hyvä. Muut on olleet ihan ok ja osa ihan surkeita. Täytyy sanoa, että vaikka minä olen kuinka aktiivinen, hoidan miestä suulla ja käsin, suukottelen, paijaan, niin se on valtava pettymys jos miehen mielestä seksi on näin: vähän tökkimistä sormella sinne, letku sisään ja korkeintaan 2 minuuttia tasaista rytmikästä pamputusta ja sitten letkun kuivaus paperiin ja suihkuun. Tällaisesta tavasta hoidella naista niin voi voi... Kyllä mies jää kun nalli kalliolle, jos ei parempaan pysty. Melkein joka kerta miehen pitää antaa suuhoitoa tai käsihoitoa ajan kanssa pamputuksen lisäksi. Lisäksi en tykkään mistään puoli-impotentista letkusta. Pitää olla mieskuntoa. Jos ei ole, lääkäreitä on sitä varten. Niin ja minä olen hoikka, itsestäni huolta pitävä nainen. Mutta suomalaiset miehet on surkeita sängyssä. Siksi ne etelän miehet on niin suosittuja ;)


    • juqqe31

      Voi näitä meidän neitosia. Riittääkö enää edes lipputanko tyydyttämään naisen seksuaalisia tarpeitaan?? no Eihän tietenkään riitä :( :|

      ikävän karu elämän asia: miehille luotiin liian pienet,naisille liian isot ja ainakin liian isojen himot,ellei muuta

      xD

    • owowod.dslds

      Taas täällä feministit valittaa. Mies ei voi tietää, ellet kerro huolijasi.
      Veikkaisin että TÄSSÄKIN tapauksessa vika on naisessa, kun makaa vain selällä kuten lahna.
      Häpeisit femakko!

      t. Nähnyt lahjona 24v

      • lelle2

        Uskokaa jo : ap ei EHDI maata kuin lahna , kun mies on noin 100 lasissa ejeculatio precox !


    • herra45

      Kannattaa valita vanhempi mies, pojan koltiaisten kanssa tulee niin äkkii.

    • uudestaan taas

      Ota yhteyttä nimimerkkiin ( uudestaan) suomi 24 treffeistä. poistetaan ongelmasi jos sitä edes onkaan.

    • -timoPjoopajoo

      Pöljät naikaa enemmän niin ukolla lähtee enin herkkyys.
      Jos ukko ei syty niin laita se ääliö pihalle.

      On niitä kaikenlaisia idiootteja, kun edes kyselevät vastaavia asioita. .

    • ei näytä hyvältä. itse rakastelen naista tolkuttoman pitkään ja joudun lopettamaan jo fyysisistä syistä.. toki on noloa kun nainen sitten pitää enemmän alapäästä kuin yläpäästä.. vaikea on tämäkin ongelma mutta uskon ettei tuo muutu mihinkään. Jos mies ei kestä se ei kestä. man got to do what man got to do...

      • surullinen

        Kyse on vakavasta ongelmasta, pelleilkää vaan vaikka kuinka. Oma suhteeni on lähes samanlainen, mukava mies, joka sängyssä itsekäs. Puristaa tissejäni kovakouraisesti muutaman kerran, hyökkää päälleni ja muutama nopea veto ulos ja sisään. Sitten rojahtaa päältäni pois ja lähes samantien pesulle... Siinä minä makaan kuin raiskattu (tai se laho lahna) vaikka mieleni tekisi kaikkea muuta. Suorastaan kiemurtelen tyydyttämättömästä himosta. Mitä minun pitäisi tehdä; sanoako ettei tämä peli vetele? Olen yrittänyt tehdä aloitteen suuseksiin yms. muttei toista näytä kiinnostavan. Hän itse näyttää olevan nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen ja jatkaa robottina toimimista. Tilanne on kurja, kun en haluaisi loukata häntä...


      • neuvvojeesus
        surullinen kirjoitti:

        Kyse on vakavasta ongelmasta, pelleilkää vaan vaikka kuinka. Oma suhteeni on lähes samanlainen, mukava mies, joka sängyssä itsekäs. Puristaa tissejäni kovakouraisesti muutaman kerran, hyökkää päälleni ja muutama nopea veto ulos ja sisään. Sitten rojahtaa päältäni pois ja lähes samantien pesulle... Siinä minä makaan kuin raiskattu (tai se laho lahna) vaikka mieleni tekisi kaikkea muuta. Suorastaan kiemurtelen tyydyttämättömästä himosta. Mitä minun pitäisi tehdä; sanoako ettei tämä peli vetele? Olen yrittänyt tehdä aloitteen suuseksiin yms. muttei toista näytä kiinnostavan. Hän itse näyttää olevan nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen ja jatkaa robottina toimimista. Tilanne on kurja, kun en haluaisi loukata häntä...

        Tunnet olosi raiskatuksi ja lahoksi lahnaksi, kiemurtelet tyydytymättömästä himosta ja kysyt mItä tehdä tämän "mukavan miehen" kanssa? Vaihtoehdot:

        1. Jatka samalla tavalla.
        2. Jätä miehesi.
        3. Lopeta seksi.
        4. Kerro asiasta ja katso tuleeko muutosta.

        "En halua loukata" on paskaa. Parempi se miehelle on kertoa asiasta. Jos kaveri on sängyssä itsekäs, on asia paras tuoda esille. Enkä meinaa että pitäisi sanoa että "olet sängyssä itsekäs", vaan kertoa ettei kovakourainen tissien puristelu ei saa mahlojasi virtaamaan ja ettet saa mitä haluat. Kerro jopa mitä sinä seksissä haluat. Ker-ro.


      • heheh11
        surullinen kirjoitti:

        Kyse on vakavasta ongelmasta, pelleilkää vaan vaikka kuinka. Oma suhteeni on lähes samanlainen, mukava mies, joka sängyssä itsekäs. Puristaa tissejäni kovakouraisesti muutaman kerran, hyökkää päälleni ja muutama nopea veto ulos ja sisään. Sitten rojahtaa päältäni pois ja lähes samantien pesulle... Siinä minä makaan kuin raiskattu (tai se laho lahna) vaikka mieleni tekisi kaikkea muuta. Suorastaan kiemurtelen tyydyttämättömästä himosta. Mitä minun pitäisi tehdä; sanoako ettei tämä peli vetele? Olen yrittänyt tehdä aloitteen suuseksiin yms. muttei toista näytä kiinnostavan. Hän itse näyttää olevan nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen ja jatkaa robottina toimimista. Tilanne on kurja, kun en haluaisi loukata häntä...

        eikös hänkin loukkaa sinua, joten anna mennä? turha hienotunteisuus tappaa suhteen.älä anna,jos käytös ei muutu, miehet tarvii suunniilleen nuijanukutuksen joskus.
        aivot on tärkein sukupuolielin, miehelläsi ne erittäin pienet...
        monet luulee olevansa tositosi hyviä ja ihania sängyssä, eivätkä todellisuudessa ole koskaan sitä naiselta kuulleet..


      • The only one
        surullinen kirjoitti:

        Kyse on vakavasta ongelmasta, pelleilkää vaan vaikka kuinka. Oma suhteeni on lähes samanlainen, mukava mies, joka sängyssä itsekäs. Puristaa tissejäni kovakouraisesti muutaman kerran, hyökkää päälleni ja muutama nopea veto ulos ja sisään. Sitten rojahtaa päältäni pois ja lähes samantien pesulle... Siinä minä makaan kuin raiskattu (tai se laho lahna) vaikka mieleni tekisi kaikkea muuta. Suorastaan kiemurtelen tyydyttämättömästä himosta. Mitä minun pitäisi tehdä; sanoako ettei tämä peli vetele? Olen yrittänyt tehdä aloitteen suuseksiin yms. muttei toista näytä kiinnostavan. Hän itse näyttää olevan nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen ja jatkaa robottina toimimista. Tilanne on kurja, kun en haluaisi loukata häntä...

        Ymmärrän täysin. Osa täällä pelleilee ja ilkeilee, heillä varmaan sitten on täydellinen rakastaja kun on vara irvistellä. Tai sitten he ovat miehiä tai naisia, joille ei ole väliksi millaista seksiä saavat/antavat. Tiedä häntä. Mutta älä välitä noista ilkimyksistä. Itse olen erittäin intohimoinen nainen. Varsinkin jos minulla on tunteita miestä kohtaan, ei pikkuinen hipsutus ja päälle kapuaminen riitä. Miehen pitää olla myös intohimoinen ja haluta tehdä eri asoita vuoteessa kanssani. Täytyy myöntää sellaisia miehiä on ollut, joiden pääasia on ollut laittaa siemenet vakoon ei muuta. Mutta hyvä nainen, vaadi mieheltä kunnon seksiä. Sano suoraan, ettet tyydy moiseen. Jos hän ei ala muuttaan tapojaan ja panostaan sinunkin nautintoon, anna aikalisä ja pistä mies mäkeen. Tiedän kokemuksesta että miehiä on monenlaisia, osa pitää naisen nautintoa niin tärkeänä, että antaa naisen tulla aina ensin. Mun mielestä se kertoo miehestä hyvin paljon, muillakin elämän alueilla. Seksi on kuitenkin todella tärkeä parisuhteen yhteinen asia, se yhdistää miehen ja naisen enemmän kuin ystäviksi. Sinulla on oikeus saada hyvää ja teitä yhdistävää läheisyyttä, ei satuttavaa seksiä. Tsemppiä!


      • lelle2
        surullinen kirjoitti:

        Kyse on vakavasta ongelmasta, pelleilkää vaan vaikka kuinka. Oma suhteeni on lähes samanlainen, mukava mies, joka sängyssä itsekäs. Puristaa tissejäni kovakouraisesti muutaman kerran, hyökkää päälleni ja muutama nopea veto ulos ja sisään. Sitten rojahtaa päältäni pois ja lähes samantien pesulle... Siinä minä makaan kuin raiskattu (tai se laho lahna) vaikka mieleni tekisi kaikkea muuta. Suorastaan kiemurtelen tyydyttämättömästä himosta. Mitä minun pitäisi tehdä; sanoako ettei tämä peli vetele? Olen yrittänyt tehdä aloitteen suuseksiin yms. muttei toista näytä kiinnostavan. Hän itse näyttää olevan nykyiseen tilanteeseen tyytyväinen ja jatkaa robottina toimimista. Tilanne on kurja, kun en haluaisi loukata häntä...

        Nim. surulliselle :
        Älä ainakaan yhtään usko noita "lahna"-juttuja !
        Naisia lahnoiksi syyttävät vain miehet , jotka itse ovat kyvyttömiä ymmärtämään naisen seksuaalisuutta.
        Puhu aivan suoraa asiaa miehellesi.
        Jos kuuntelee , alkakaa miettiä yhdessä hyviä kosketteluja , jos ei kuuntele , niin tee nopeat johtopäätökset .


    • -Sinkkumies-

      Miehille tiedoksi. Älkää lähtekö akkojen matkaan. Joudutte vain ongelmiin. Sinkkuna on parasta, voi mennä miten haluaa eikä ole riippakiveä. Elämä ei voisi enää parempaa olla.

    • juqqe31

      Millon te ihmiset järkiinnytte(tai no pikemminkin naiset) siis tietenkin JOTKU ja aika useatkin naiset:

      Miehetkään EIVÄT ole TÄYDELLISIÄ!! kuin korkeintaan jonku/joidenkin piirteiden/ominaisuuksiensa puolesta,joita omaavat. Se asia ei korjaannu vaihtamalla miestä ja viimetteeks rutisemalla asiasta. On paljon miehiä, joilla on sydän kultaa,huolehtivaisia,symppiksia,empaattisia, lojaaleja, avoimia,huumorintajuisia,hömppiä ja heillä hyvin mahdollisesti on liian pieni pippeli,tai muuten ovat huonoja sängyssä,tai.. jotku tällaiset kaverit,jopa yllättävän hyviäkin myös siellä sängyssä,mutta heillä on sit jokin muu ikävä ominaisuus/heikkous,joka tahraa. Sitten on paljon myös miehiä,jotka ovat moitteettoman jumalaisen taitavia sängyssä(seksissä) mutta heiltä puuttuu esim noi mainitut ominaisuudet. Siinä nyt vain on elävän elämän lukuisia esimerkkitapauksia, mutta pointti on se,että ET voi saada kaikkia herkkuja samassa "paketissa" not ever, not ever!! siinä on siis elävän eläviä esimerkillisiä tapauksia,joista ei kuin valkkaamaan naaraat ja niin uroksetkin. Ellet halua elää/olla yksinään,kaipaat seksiä, myös läheisyyttä ja rakkauttakin, tyydy siihen mitä on tarjolla, opi arvostamaan sitä mitä on,opi ymmärtämään että jokaisten yksilön suhteissa ennemmin tai myöhemmin AINA joku/jotku asiat kusee. Oli niin tai näin,halusimme tai ei.. Olemme kuitenkin vain ihmisiä,emmekä maailmaa suurenpaa.
      Nämä on vain sellasia asioita,jotka on elämää ja niille ei mahda mitään. Joko niiden kanssa eletään,koetetaan ymmärtää, or.. Nainen,mikäli etsit miestä,joka ei ainoastaan ole vain hyvä sängyssä omaa ison "sen" unohda etsintä ja kärsi.. No ei kait nyt sentään.
      Meillä jokaisella on valinnanvapaus omiin valintoihin,kriteeriimme. Jatkaakseen tätä saivartelua, niin ei tokikaan pidä tyytyä siihen mikä ei tyydytä,kerta toisensa jälkeen toteat ja petyt jälleen ku toikaan ei kelvannut. Teille jotka toivotte,että suhteenne tulisi olemaan rypytöntä kaikin puolin: Miten olisi vain oppia elämään yksinään(ellei siis ainakin ilman sitä kumppania) ja myös arvostamaan sitä yksinäisyyttä ja radikaalisti lopettaa turhat etsinnät,toiveet,haaveet? --> kompuroitte aina siihen pirun banaaniin ja seinä tulee vastaan.
      Ainahan saa toki yrittää olla kompuroimatta siihen ja todeta ties miten usean kerran"ei tässä maailmassa oo ainuttakaan kunnon miestä"


      Voisi olettaa,että joku neitonen siellä nyt toteaa tomerana"tiedän kyllä montakin ihanaa ja myös komeaa miestä,jotka ovat kuin täydellisyyksiä" tms.. Varmasti näitäkin miehiä on olemassa ja varsinkin ne (kuuluisat varatut miehet) mutta sekö sitten riittää?? I Don't think so. Joku viisaskin taisi joskus mainita,että suomalaisille ei riitä mikään ;) ja täytyyhän se kyllä todeta ikävä kyllä,että ei riitäkään!! ^^ niin... Eiköhän aina joku neito/uros ala rutiseen jostain, VAIKKA miten omaisikin hienoja asioita noin myös ylipäänsä.

    • Penister@69

      Jäthä huono miesh. Tule tänhe ja otha hyvä miesh.

      Nushittahan joka päivä nothta napa rutishee.

    • 0lli

      minulla on sellaien bropleema,että vaimo kerkiää saada monta orgasmia,vaikka minä en ole saannut vielä yhtäkään,mikä siihen neuvoksi?

    • kaverixxxx

      Joo, kuten sanonta on pisto, poisto, ja ravistus. Kyl se niin on, että tyypillinen suomalainen mies laukee 5 minuutissa ei enempää kestä. No, on siin se hyvä puoli ei tarvii äheltää niin kauaa. Kato tämä homma on tarkoitettu lisääntymiseen ei nautintoon. Eläinmaailmassa se homma on tarkoitettu jälkeläisten tekemiseen ei eläimet tee sitä nautinnontakia kuten ihmiset. Ihmiset on kummallinen laji harrastavat sitä huvikseen ottaisivat oppia eläimistä. Joten vain lisääntymiseen ei himon takia.

      • ruusu3

        No mutta tässäpä viimein rehellinen vuodatus suomi-mieheltä.
        Näin homma täällä etenee reippaalla tahdilla .
        Mitä naiset valittaa ?


    • Pomo XZ

      Jos itse nainen makaa vain niin ei miehelle seksi ole käteenvetoa mielekkäämpää? Jos taas ongelmana on jokin muu luulisi asialle pystyttävän jotain tekemään?
      On vaan kokemusta monesta naisesta ja kaikkien kanssa se vaan ei kiinnosta enempää...

      Toisen kanssa menee tunteja toiset sekunteja? Partnerista ja korvien välistäkin se on paljon kiinni...

    • taas teitä huijattii

      Tämä on näitä palvelujen tarjoajan (suomi24) työnsä puolesta heittämiä provoja johon kaikki tarttuu. kun jollain pitää se ihmismassa saadä näille sivustoille pysähtymään.

    • taas teit huijattiin

      Tämä on näitä palvelujen tarjoajan (suomi24) työnsä puolesta heittämiä provoja johon kaikki tarttuu. kun jollain pitää se ihmismassa saadä näille sivustoille pysähtymään.

    • ryijyselkä

      Mäne pornoalalle, siel on jeff ryker ja ron jeremy, ei lopu metrit

    • Voissit kattoa peiliin ja sitten keskustella mihesi kanssa asiasta.
      Kannattaa sitten ostaa seksilelujakin asian kuntoon saattamiseksi.
      Onnea ja menestystä parisuhteeseen.

    • kielimies.

      minä voin nuolla naista vaikka tuntikausia, se on kivaa.

    • Jorma Osaajanen

      Ehdottomasti kannattaa jättää, jos itse olet "vain" hyvä sängyssä. Jos makaat kuin "lahna" ja et itse anna mitään virikkeitä kumppanille, niin katse peiliin. Molempien pitää osata nussia, ei siitä mihkään pääse, jos vaan toivot kaverin hoitavan kaiken. Opettele aluksi itse nussimaan ja sitten opeta se kaverisikin tekemään gutaa pimperollesi. Voihan tuota kyllä molemmat opetella myös siinä samalla.

    • odotin

      Vaimoni oli pitkään "lahna" ja monta kertaa mietin sen takia jättämistä, jopa pettämistä. Mutta ykskaks hänestä alkoi tulla seksipeto, ja seksimme on tällä hetkellä todella kiihkeää, kuin nuoruuttamme eläisimme uudestaan. näin jälkikäteen voin sanoa että hyvää kannatti odottaa.

      • varteenotettava vaih

        toehto..Osta koira!


    • Omin käsin?

      Ihan vaan ajattelin...

      ... että kannattaahan sinun se mies jättää vaan sen vuoksi, ettei sinulla seksi suju. Jos toinen on liian nopea, siihen voi olla vaikka mitä syitä, mutta koska sinulle oma orgasmisi taitaa olla kaikkein tärkein (en väitä siis etteikö molemminpuolinen tyydytys olisi tärkeää) niin heti vaan eri teille. Kaikki muu elämä ja kanssakäyminen on kuitenkin vaan toissijaista, vaikka se sujuisi kuinka hyvin! Vai onko?

      Seksi on tärkeää, mutta onko kaikki muu sitten täysin mitätöntä? Mitä jos kaikki muu on aivan loistavaa mutta seksi ei? Vaihtamalla kunnon panomieheen joka on muuten aivan sika, siitäkö sitten saa sen paremman vaihtoehdon koko elämää ajatellen? Koko ajan alapää hellänä, mutta muuten elämä päin pyllyä, sekö on kokonaisuudessaan ajatellen parempi asia?

      Elämä on valintoja, tyttöseni. Jos sinulle se seksi on se suurin juttu elämässä, vaihda toki, mutta muista ettet sitten valita kun muut asiat on huonosti!

      Tai kokeile jotain valtavirrasta poikkeavaa: ala dominaksi, jossa hallitset miehesi seksielämää, se voi auttaa :)

      • Sandelssi

        Kyllä aloittajalla on tasan 3 vaihtoehtoa:

        1. Ottaa asian vakavasti puheeksi miehen kanssa. Kertoo miltä tuntuu ja mitä toivoo ja myös kuuntelee mitä mies sanoo.

        2. Jos ei tämä auta, aloittaja voi olla miehen kanssa, jos muuten hyvä mies, elää ja nauttia muusta elämisestä hänen kanssa. Mutta etsiä oikean rakastajan itselleen, jonka kanssa toteuttaa hyvää seksiä.

        3. Lopettaa suhteen.

        Tai sitten jos mikään näistä sovi, tyytyä tilanteeseen, mäkättää täällä ja surra omaa elämään.. Itse en valitsisi tätä.


    • Pussylover vm. 1978

      Mitä useammin yhdyntöjä per viikko ja mitä useammin saman päivän aikana sitä kauemmin miehellä kestää ennenkuin lentää. Näin ainakin itsellä. Tosin, jos ei oo nainu pitkään aikaa voi olla tosiaan, että eka akti on lyhyehkö, mutta toisella tai kolmannella kerrala kestän jo huomattavasti kauemmin.

      Totta hitossa veden myös välillä käteen, jotta jaksan naida pidempää sekä rajummin ja näin tyydyttää kunnolla vaimoni, kun ei heti tule. Kestän näin pidempään myös suuseksiä kun kassit ei ole aivan täynnä.

      Pidän aina esinahkan taakse vedettynä tiukoissa boksereissa ja näin penis on tottunut päivän ja vuosien aikana tuollaiseen hankaukseen eikä kuti lennä sentään vuoksi niin herkästi.

      • Seksyä

        Eilen harrastimme miehen kanssa seksiä kaksi kertaa, pieni lataustauko hänelle välissä. Toinen kerta ei kestänyt sen kauemmin, mutta en valita. Se tuntui täydelliseltä.
        Olen kuulemma niin tiukka, ei pysty pidättelemään kovin kauaa. Mene ja tiedä, ehkä olenkin.. Kostun myös todella paljon jo pelkästään kun ajattelen häntä, näin ei ole tapahtunut kenenkään muun miehen kanssa.

        Nautin kehuista suunnattomasti, eikä haittaa että kuti lähtee aina suht. nopeasti jos tahti on kova (mikä tuntuu minusta parhaimmalta). Mies kuitenkin haluaa minutkin tyydyttää, tavalla tai toisella, ei ajattele vain omaa orgasmiaan. Ei minua varmaan kiinnostaisi, jos hän vain omastaan huolehtisi ja naisesta viis.

        Aina en pysty saamaan vaikka yritettäisiin, mutta tärkeintä minulle onkin että homma toimii kokonaisuutena ja nautin silti todella paljon.

        Aloittajalle sen verran tiedoksi, että vaihtamalla todellakin paranee. Jos miehellä ei kerran ole mitään aikeitakaan yrittää tehdä jotain toisin, en ehkä kuluttaisi aikaani enempää häneen.


    • terve.miehes ei tule muuttumaan.seksi on tärkee liitossa.

    • aviovelvollisuus

      oliskin ohi parissa minuutissa, ei tarttis kestää varsin jyystämistä. Miten miehen sais nopeemmin valmiiks ja pääsis alta pois.

    • Kokemusta 40+ vuotta

      No joo, ja asiaan, koska mies EI näe asiassa mitään ongelmaa, on siihen turha odottaa muutosta myöskään. Asia ei paapomalla muuksi muutu, vaan ota se ero, ja valkkaa parempi.
      Olen mies, ja voin sanoa, ettei ajanmyötä miehen mielenkiinto ainakaan lisäänny, vaan vähenee, joten kohta runkkaatte kumpikin erikseen tuolla pelillä.

    • eupfavnejfwcdeerm

      on taas jollain ongelma, että pitää oikeen "koko kansalta" kysyä neuvoa, v1tun apina!!!
      ja miehenkanssa ei ole yhdyssana, joka toistuu tekstissäsi kaksi kertaa idiootti!

    • dimpelidom

      Tosiasia on, että mies EI KÄRSI ennenaikaisesta siemensyöksystä, koska saa siinä itse orgasminsa. Nainen siitä kärsii. Siksi mies ei näe mitään ongelmaa asiassa. Mutta jos ei välitä tyydyttää naista mitenkään muutenkaan, niin ei se siitä ajan kanssakaan muutu. Tai voi muuttua hetkeksi mutta palaa pian ennalleen.

    • Ihan OK.

      Minä kyllä tykkään pelehtiä japanilaisen seksirobotin kanssa. Ei valita koskaan pääsärkyä ja on aina valmis.

      • uuno1

        Siine vaan keinoreiälle pumppamaan :)


      • sinäpäsensanoit

        ...kahden minuutin seksiin?

        No siksipä suomalaismiehet voisivat kaikki ostaa robotin, kun eivät pysty oikeaa, tuntevaa naista tyydyttämään.


    • N 37

      Jos mies kokee empatiaa sinua kohtaan, näkee tilanteen ongelmana ja haluaa kehittyä kohtia parempaa seksuaalisuutta, anna suhteelle mahdollisuus.

      Jos miehen mielestä tilanne on tyydyttävä ja hän ei näe tarvetta muutokseen, niin jätä hänet!! Hän ei välitä aidosti sinusta ja sinun tunteistasi. Olet hänelle pelkkä objekti.

      • N31

        Tämä taisi olla ainoita tervehenkisiä ja hyvinkin oikeita vastauksia aloittajan kysymykseen. Hyvä! Olen täysin samaa mieltä. Kaikki riippuu täysin siitä, miten tämä mies suhtautuu sinuun kun kerrot mitä toivoisit teidän seksiltänne. :)


    • Jos sä olet niin

      kiihottavaa seuraa, että mies laukeaa liian nopeasti. Yleensä se on alkuvaiheen ongelmia, kun mies on niin ihastunut sinuun. Harrastakaa seksiä useammin, niin silloin tuleminenkin kestää pidempään, kun tuntoaistit ovat jo sen verran turtuneet.

      Tai sitten hommailette sinulle orkut ensiksi ja mies saa viimeisenä, jos kerta hältä lentää saman tien. Kondomi vie myös tuntoa ja akti voi silloin kestää pidempään.

    • Pesäpallomailaa ineen, suomalaisella naisella on löysä pillu.

      • yyöööök

        Niinkö? No missäs on tiukempaa? Aasiassa tietysti, 13-vuotiailla. Voin hyvin kuvitella mitä nimimerkin takaa paljastuu :)


    • rippe3

      Naisen pitäis kunnolla ensin hyväillä miehen vauhtipusseja,sitten mies laukeaa naisen sisälle varmaankin alle tuntiin onpas naisellakin omenainen olo kun on siemenet sisällä!!

    • hirmuinenJorma

      Epäilen että ap on pahanhajuinen laardiperse. Kuka sellaisen päällä minuuttia kauempaa jaksaa olla? Olisi ihan kiva kuulla vastapuolenkin mielipide ko seksi elämästä.

    • Jotkut vaan ovat huonoja sängyssä ja toiset eivät. Etsi vaikkapa yllä näkyvä nimimerkki treffisivulta ja jatketaan juttua ;)

    • Kestävä mies

      Toisessa ääripäässä olen minä. Homma kestää alkaen 90 minuuttia. Siksi sille pitää varata aika jolloin olet riittävän virkeä ja meitä ei häiritä. Tuokin tuo paineita naiselle. Tiedän existäni sen mutta edelleen ehdottelevat silloin tällöin että voitaisko viettää yksi yö yhdessä..

    • surullinen

      Täällä näyttää riittävän näitä "robotteja" muitakin. Niitä, jotka eivät välitä/osaa naistansa tyydyttää. Asiasta on niin kiva sitten heittää huulta. Ei ihme, että suomalainen parisuhde voi huonosti, niin alle arvostelun monet mielipiteet ovat.
      Kiitos asiallisista kommenteista, itse ainakin sain niistä varteenotettavia neuvoja.

    • urts

      Eduskunnassa on kyllä liikaa kansanedustajia kun edustaja pystyy olemaan isyyslomallakin 9 kuukautta asian vaikuttamatta mitenkään hänen työskentelyynsä. Eli jos pystyy olemaan lähes vuoden poissa työpaikaltaan ilman sijaista niin tällöin ei tarvita tällaista henkilöä lainkaan.

    • makaa kuin lahna

      Sinussahan ei voi mitenkään olla vikaa???

      • lelle2

        Nimimerkille " makaa kuin lahna"
        Oletko lukenut ap:n tekstiä lainkaan ?
        Miten noin nopeassa aktissa muka nainen voisi maata kuin lahna ?
        Eihän ap ehdi kylkeä kääntää tahi selinmakuulle asettumaan , kun on jo ko toimitus ohitse.
        Onkohan niin , että ne miehet , jotka eivät osaa naista herätellä rakasteluun , valittavat "naisen makaavan vain selällään "?


      • tyyyhmätmiehet
        lelle2 kirjoitti:

        Nimimerkille " makaa kuin lahna"
        Oletko lukenut ap:n tekstiä lainkaan ?
        Miten noin nopeassa aktissa muka nainen voisi maata kuin lahna ?
        Eihän ap ehdi kylkeä kääntää tahi selinmakuulle asettumaan , kun on jo ko toimitus ohitse.
        Onkohan niin , että ne miehet , jotka eivät osaa naista herätellä rakasteluun , valittavat "naisen makaavan vain selällään "?

        Niin, ja jos nainen tosiaan makaisi kuin lahna, niin miksi mies laukeaa niin nopeasti? Kun eihän niistä lahnoista kukaan innostu.

        Tästä voisimme siis yhdessä päätellä että naisen kannattaa maata kuin lahna, niin se voisi kestääkin ;) Ei kai kukaan silloin laukea ennenaikaisesti??


    • "...haluan haluta täysillä, tuntea kaiken!"

      Epäilemättä itsekukin :)

      • Lumiukko ymmällään ,

        Täälläkin on näitä hengessään 16- vuotiaita , niinkuin nyt meikämiehenkin tytty-ystävä , -
        Hän sanoo , että on ns, vapaa sielu , ja muuttuu pahailmeiseksi , jos , ( -nykyään ns , piruuttani pyydän häntä mukaan läheiseen -Hilukauppaan , -
        harrastamme kilpatanssia , ja hän aina jaksaa muistuttaa , miten ihania pitkiä miehiä salilla on , -
        Alussa olin vain seuralainen , kävelyillä , saleilla ja tanssipaikoilla , sitten se repesi , eräänä lauantaina , hän se pyysi sänkyyn , ja olin kyllä kertonut hänelle , että miehellä on ns, eturauhanen ,jonka vaivat ovat hyvin yleisiä , nuorillakin , ja jonka lääkkeet voivat herpaannuttaa paikkoja , niin hän sanoi toimituksen aikana , että jos hän olisi kaksikymppinen , niin laittaisi heti pellolle , -
        kun läksin pois aamuyöstä kotiin , kun siis siellä alunperin piti nukkua koko yö , niin nainen loukkaantui pahan kerran
        , luulin että hän saa sydärin ,
        kertokaas , kaikki palstan tarzanit ja Janet , miksi tämä tytty romahti , kun homma toimi juuri silleen kuin hän tuli sanoneeksikin , ..
        siis että ukko ulos , -
        Olen pihalla kuin Lumiukko naisen mielenliikeiden muutoksista ; totta kai tiedän että naiselle ei ole tärkeetä se , onko miehellä lääkitystä tai joku vaiva , miehellä pitää aina pelata , tai ulos ,
        -ja sitten nyyhkitään , että sinuahan minä rakastan ...


    • kjjvfj

      Aika robottimaista se taitaa olla kaikilla, meillä ensin suudellaan sitten hieron vaimoa, ja siirryyn antamaan suulla kivaa ja sitten rakastellaan eri asennoissa.

    • rippe3

      Onhan niitä päiviä, on äitien päivä on isän päivä ja naisille jotka eivät halua miestä,niillekkin on kynttilänpäivä sekin sulaa kovassa käytössä!!

    • neuvoja_jääkaappi

      Kannattaa antaa kristallipallo miehellesi niin se tietää mitä tehdä kun makaat kuolleena lahnana.

    • peruSSvarma

      Anna akka painaa kakkoseen,kyllä se siitä,äläkä pyyhi ekaksi pyllyä niin
      työntyy kunnolla sissään.

    • onnellinen mies

      Upea seksi tulee upeassa suhteessa kaupanpäällisinä. Jos lempi leimuaa muutenkin ja juttelu yhdessä on helppoa niin seksi ja sen yhdessä opettelu on helppoa myös. Molemmat kun tarjoaa toisilleen käsillä ja suulla lempeä ja katsoo syvälle silmiin ja antaa palaa täysillä, äänet mukana, niin kiihko on kuumimmillaan. Olen ollut kahdessa suhteessa joissa vähän vaan oltiin tottumuksesta yhdessä, seksi oli myös huonoa tai mitäänsanomatonta , ja kahdessa suhteessa jossa seksi on mahtavaa ja kaikki muukin toimii kuin itsestään. Kun olen nähnyt nämä molemmat vaihtoehdot olen sitä mieltä, että miksi tyytyä johonkin mitä pitää kovasti yrittää, kun saatavilla on loistavan suhteen kyytipoikana _käsittämättömän_upeaa_seksiä jossa tunnen itseni maailman parhaaksi rakastajaksi. Nainen on himokas, kurvikas, aivan uskomaton käsistään ja suustaan, ja seksiä on lähes päivittäin ollut jo viiden vuoden ajan. Parasta on kun hän kömpii kainaloon, nukahdamme ja herättyämme aloitamme alusta. Taidanpa mennä nuuhkaisemaan häntä niskasta..

      • kumppanista kii

        Kyllä. Se kiihottuuko lainkaan, miten kestää ym. on tosi paljon kumppanista kiinni. Väärän kumppanin kanssa voi luulla olevansa vaikka haluton, mutta kun on sopiva kohdalla, niin haluja ja kykyjä löytyy.

        Narsisteissa on tosin paljon panokoneita, joille tunne-elämällä ei ole merkitystä.


    • Aaasialaiset

      Joskus katselin sellaista dokumenttia, jossa aasialaiset kertoivat omia näkemyksiään seksistä ja parisuhteesta.

      Mielestäni heillä oli parempi lähestymistapa kuin länsimaalaisessa, vallalla olevassa käytännössä. He tiedostivat sen myös itse, ihmetellen länsimaalaista itsekästä ja suorituskeskeistä ajattelua, jossa niin mies kuin nainen ajattelevat, että toisen osapuolen pitää kyetä mahdollisimman hyvään suoritukseen.

      Aasialaisessa lähestymistavassa otetaan kumppanin mielihyvän lisäksi vastuuta myös kumppanin suoriutumisesta, ajatellaan että itsellä on paljon vastuuta siitä, miten hyvin kumppani suoriutuu ja nauttii. Jopa niin pitkälle, että jos kumppanilla on ongelmia, mietitään ensin miten itse voi tukea ja auttaa kumppania. Tästähän Kama Sutrakin lähtee, esim. eroottisten leikkien pitkä kesto ei ole kummankin yksilön omalla vastuulla omasta suoriutumisestaan, vaan yhteispeliä jossa nimenomaan kumppani tukee toista, jotta tämä pystyy vaikkapa siihen kaivattuun itsehillintään ja kontrolliin.

      Toki jokainen voi itsekkäästi etsiä vain mahdollisimman hyvää panokonetta kumppaniksi, mutta siinä jää erotiikasta nauttiminen hyvin kauas siitä, mitä se voi parhaimmillaan yhteispelinä olla, pelinä jossa nimenomaan vaatimukset toista kohtaan ja suorituskeskeisyys jätetään sivuun.

    • täydellinen lapsus

      Jaa, pornomaailmassa lirkutellaan ensin kielellä toisten rupureikiä ym. jonnijoutavaa, lopuksi on puolitoista minuuttia väkinäistä panoa medium secco. Oikeassa elämässä tyhjennetään pussit sisälle, kun smägät on luotu sinne eikä toisen silmille.
      Kiihottuminen on edellytys panolle jos ei panetuta, niin kannattaa koota pienoismalleja.

    • Pussylover vm 1978

      Otat ukolta ensin suihin loppuun asti ja annat tulla suuhun tai rinnoille. Tai teet saman kädellä ja hän ampuu lastit esim rinnoilesi tai rakastelee niiden väliin.

      Aika moni mies tykkää ja vallan innostuu moisesta ja kun on käyny pesulla antaa ensin naiselle kunnon suuseksiä ja sormikivaa ja antaa sitten kunnon kyytiä lemmenvehkeellään. Kestonkaan ei pitäisi olla ongelma kun kasseista on juuri äsken tyhjennetty suurin osa.

      Kyllähän naista pitää nuolla, imeä ja sormettaa sieltä. Toiset tykkää myös kakkosen hyväilystä ja pakaroiden hyväilystä. Niska, kaula, huulet, korvat ja suu pitää huomioida ja ottaa omat sormet, kieli, kädet ja suu käyttöön niitä hyväillessä. Reisien sisäpinnat, vatsa, nännit/rinnat myös alueita naisessa joita ei pidä jättää huomioitta.

      • täysikuu

        Naisena voin sanoa: kiitos, kuvailit sen mistä pidän eniten. Tuota melkein kaikkea olen kerran saanut vm78 mieheltä, parasta seksiä ikinä molempien mielestä.


    • in Luv

      Mun rakkaallani on melko pieni pippeli, mutta riippuukin paljon siitä, miten kiihottunut olen, miltä se tuntuu sisällä. Jos olen vain puoliksi innokas, niin ei tunnu miltään, oli sitten iso tai pieni. Jos taas olen kovasti liekeissä, niin upealta tuntuu, koosta viis! Eli loppujen lopuks ihan sama.

      Ja jos on hirmu kostea, niin tunto menee helposti ja sit pitää kuivata. Jos taas tosi isokaluisen kans touhuaa, niin on paree olla kunnolla kostea. Ei paksukaan heppi mulle satu.. on koitettu joskus nuoruudessa uskomattoman paksuakin. Mutta jos on ympärileikattu ja paksu, niin voivoi.. Se on jo sit tappovehje ja ei tee hyvää. Pituus on mulle kyllä ongelmallista. Pitkällä tökkii helposti liian syvälle ja sit mahanpohjassa sattuu TODELLA pahasti.

      Jos haluaa löytää kumppanin, jonka kanssa todella synkkaa, niin saattaa auttaa asiaa todella paljon, jos tuntee itsensä kunnolla. Koska sitten ku itsensä tuntee ja myös hyväksyy, niin sit on helpompi tunnistaa se itsensä kaltainen ja semmosen kans oleminen sujuu vähän kuin itsestään. Että ei kannata aina vaan yrittää olla "normaali", että ois hyväksytty yhteiskunnassa. Se pakkomielteinen "normaaliuden" tavoittelu on aika sisällötöntä touhua. Jos sen sijaan pyrkii olemaan se mikä luonnostaan on, niin sit itsensä oppii tuntemaan, erottamaan massasta.. ja oppii erottamaan myös ne toiset tutun oloiset.

    • qqweqeqweqweqewqwe

      Ajattelin vaan sellaisen kertoa kaikille keskustelun naisille, että ei se nopeasti laukeaminen tunnu siitä miehestä hyvältä. Ensinnäkin nopeasti laukeaminen ei tuota kunnollista orgasmia (miehellekään) ja toiseksi se on todella hävettävää, kun tajuaa, ettei se kumppani saanut mitään.

      Jos se mies ei saa puhuttua asiasta tai pakenee suihkuun, niin arvaisin kyseessä olevan tuon häpeän tunteen.

      Sehän siihen auttaa, että on enemmän yhdyntöjä ja laukeamisia, kyllä se kesto siitä paranee. Mutta syyllistäminen ei auta.

      • love me want me have me

        Syyllistäminen ei koskaan auta. Missään asiassa. Ikinä. Sellainen on alistamista, hyi olkoon. Hyvä pointti tämä, juuri näin, jos kaikki on suhteessa hyvin tekee mieli jäädä köllimään rakkaan kainaloon.


    • tartu toimeen!

      En nyt oikein sitä tajua, että miten ap ei saa esitettyä asiaansa miehelle niin, että tämä seksiasia ON todellakin ongelma.
      Turha sellaisesta asiasta on piipittää ja kiukutella, sanoo asian voimakkaasti, että nyt on ongelma ja että jotain on tehtävä tai sitten suhde ei enää jatku. Seinää vasten vaan heti kaveri niin alkaa tapahtua. Sellainen mies, joka oikeasti toisesta välittää, on valmis tekemään enemmän kuin paljon toisen eteen asioita, eikä tuo seksiasian korjaaminen edes ole asia vaikeimmasta päästä: vaatii vaan hieman kikkailua. Nyt tartut vaan toimeen ronskisti, ei tässä maailmassa nöyristelemällä ja piipittämällä mitään saa.

    • nallepuh69

      Tuolta turusta löytyy miesbordelli. Käyppäs siellä niin saat vähän vaihtelua eikä hinnat ole niin korkeita. Aika vaativa akka.

    • nainenhellä

      Juuri sanoit kuin minun ajatuksen ääneen !
      Ei hyvää suhdetta , jossa on vapaa ja kiva muuten elellä , pidä huonon seksin takia lopettaa , vaan kissa pöydälle ja heti.
      Seksuaalisuus on monikasvoinen ja makumieltymykset erilaisia , varsinkin sukupuolten välillä . '
      Pitää kärsivällisesti kuulla itseään ja kumppaniaan ja sitten " harjoitella" ja etsiä yhdessä yhteistä nautintoa.
      Ketään ei mun mielestä pidä jättää huonon seksin takia , mutta jos suhteessa ei ole avoimmuutta , tykkäämistä , puhumista ja kuuntelua, halua yrittää yhdessä , silloin on aika nostaa kytkintä ja jatkaa matkaa.

      • nainenhellä

        Yritin vastata nimimerkille " tartu toimeen"


    • ei enää koekani

      Jos mies on todellakin sellainen 2 min mies oikeesti eli housut pois jos ei pääse heti sisään tulee reisille. Ja lääkärillehän hänen mielestä ei ole mitään asiaa. Se on yhtä paha vaiva miehellä jos tulee heti kun häpykarva koskettaa kuin että letku seisoo löysänä ja äijä väittää sen kohta paineesta kovenevan. yhtä turhaa onnata kumpaakaan erkkiä. Koettu on.

    • 2kuksaa

      jos ei asiasta puhuminen auta ja mies vähättelee asiaa niin ei oikeesti suhteella oo tulevaisuutta jos et sitten itse tyydy kohtaloosi....vaadi miestäsi toimimaan ja ottamaan sinutkin huomioon.ja sanot että vaadin sitä tai......minä voisin kyllä auttaa sua.....no joo pikku kevennys..

    • vaakatp

      Minun mielestä rakkauteen kuuluu että ottaa toisen huomioon myös sängyssä.

    • HUH HUH!

      Jos muutaman kuukauden seurustelun jälkeen oot jo sängyssä mulkunkantotelineesi kanssa, niin ei ihme ettei mikään toimi!!! Tyypillistä nykymeininkiä, ettei jakseta yhtään tutustua toiseen ihmiseen vaan heti täytyy päästä käyttämään hyväksi toisen ruumista tarpeidensa tyydyttämiseen! Sairasta ja kaikin puolin oksettavaa menoa.

      • Raju_ukko

        Jos ei muutaman viikon sisällä ensi tapaamisesta ole valmiutta petipuuhiin, niin ei kun seuraavaa metsästämään. Minä en ainakaan himoissani ala pyörimään jos ei toisella ole halua kieriskellä lakoissa. Kaveruus-suhteet on ihan eri asia taas. Siihen ei seksiä tartte eikä pidä sotkea!!


    • Professori Futuros

      Visioni on, että tulevaisuudessa on sellaisia robotteja, jotka tyydyttävät vaativammankin amazonin.

    • Jaajo

      Vaihda mukavampaan ja paremmin huomioon ottavampaan.

    • All night long

      Vähäisen tosin vuosikymmenten mittaisen kokemukseni perusteella: mitä parempi nainen, sitä pidempään ainakin minä jaksan. Nykyinen on paras, pitää todella yrittää lopetusta kun ei enää ihan illasta aamuun jaksa...

    • heguliheguli

      No miks heivasit sen ekan kaverin?
      Hyviä panomiehiä ei kasva joka oksalla.

      Kävi mullekkin kerran, jotain 13veenä, kun mökkireissulla oli uusi mimmi, niin lämmittelin sen tosi hyvin.
      Oli pusua ja viiniä ja hyväilyy ja kehumista ja kaikkee mahdollista oikeen romanttista takkatulesta lähtien, no sit ajattelin nuolla ja sormettaa pitkän kaavan mukaan viimisen päälle ja kyllä sai tyttö monta ja isoo orkkua.
      Kouristeli ja läähätti, ja suu oli messingillä. Mulla seiso kyrpä, ku hullu ja aloin valmistella kortsun kanssa sisään menoo.

      Tyttö käänsi äkkiä itsensä irti tilanteesta ja sano EI!
      No mä ihmettelin, et miks!
      En mä haluu enää, kato mä oon saanu jo!

      Senjälkeen oon varonu tekemästä liian hyvää esileikkiä, että mullekkin jäis jotain kivaa.

    • kankee69

      Mulle naiset sanoo että olen ihana mies, osaan rakastella ja pitää naista hyvänä. mutta naiset ei siedä mua. Ne kuppaa ja imee kuiviin(taludellisesti) ja mulle jää velat ja tarpeet

    • aamukahvilla1

      Miten kupata jos ei ole mistä ottaa?

    • vinks

      suhteeseen kuuluu hyvä seksi joten etkön paremmanki sänky kumppanin löydä. ja parempi tuo on uus ettiä ettei pettämiseks lopulta mene kun ei tyydytä sun tarpeit halutul taval . kohtaha se menee siihe et et taho enää antaa ollenkaa sille...

    • Outoa

      >Olen sanonut asiasta mutta hänen mielestä tämä toimii hyvin eikä hän näe ongelmaa.

      Mun mielestä tässä ei ole ongelma huono seksi, vaan kuullun ymmärtäminen. Jos olet sanonut, että homma ei toimi ja hän vastaa, ettei ole ongelmaa, niin kommunikaatiossa on iso ongelma.

      Onhan tässä siis kaksi ongelmaa. Jälkimmäinen on vakavampi. Mitäköhän tuo helppoa puhua hänen kanssaan tarkoitti, jos kommukikointi on näin alhaisella tasolla??

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe