Potturadio lähettää Iisalmesta lauantai-iltaisin klo 21 alkaen. Juontajana Pottukoira.
http://potturadio.listen2myradio.com/
Uusi kanava Iisalmesta
4
283
Vastaukset
- Pottufani
Potturadio on asiallista viihdettä lauantaiyöksi.Musakin aina viihdyttää.Pottu on reilu oma ihtensä, parempihan se on kun jotkut julkkis radiotoimittajat.Ohjelmaan soittelijat on joskus vähän pers....tä.Niinkuin se yks mielistelevä, joka soitti sinne 23.3. puolenyön jälkeen.Arvostelee muita ja itte, soittaa potulle 10 minuutin välein ja jankkaa samaa ja hölöttää ylipitkiä puheluitaan kännissä.Tyyppi kai rakastaa kai omaa ääntään ja vihaa muiden ääniä.
Kuuntelis itteään selvänä joskus, miltä kuulostaa ja miten jää jankkaamaan.
Pottukin siellä studiossaan näyttää kyllästyneeltä.Mutta ei viitti katkaista puhelua.
Toteaa vaan, että kaverilla on kovasti asiaa =D
Jaksamisia Pottu!Kuullaan ja nähhää, hähhää! - Turpa kiinni tenavat
Voisikohan sinne radioon saada ikärajan k.18.Niin ei joka lauantai soittelis nää samat, muka känniset ja rohkeet pikkujampat ja raakkuisi siellä äänemurroksen kynnyksellä, ärsyttävillä äänillään, samoja kysymyksiään:Mitä potulle, mitä pottu, ookko juonu kaljaa, ookko runkannu ja ookko saanu pi....lua?Kyselköön nappulat toisiltaan näitä.
Pottu on aikuinen mies, eikai se tälläisiä jaksa.Pois nää tenavat pilaamasta nuorten aikuisten ja aikuisten lähetystä. - pottufuck
kusi-pää tää jätkä on
- fuckinpotato
paska radio. Kaikki soittajat 10-15v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ156944Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704