Olin vuonna pari vuotta sitten puukenkien maassa töissä ja oli vähän juttua yhden työntekijän kanssa. Juteltiin usein pitkään ja yhtenä baari-iltana olimme koko illan keskenämme. Hän kyseli parisuhdestatuksestani... olin jo ihastunut, mutta häntä oli vaikea lukea! välillä hän vaikutti hiljaiselta, saattoi alkaa juttelemaan vasta kun itse tein aloitteen. Työporukka koostui pelkästään hollantilaisista miehistä ja heilläkin oli vaikea ymmärtää meitä suomalaisia, jotkut loukkaantuivat kun kuvittelivat meidän tyttöjen tyhjänpäiväisen kikattelun kohdistuvan heihin! no kuitenkin, kun lähtö koitti, hän sanoi vielä "ehkä nähdään joskus vielä".
Olen todella luuseri :D siitä on kohta 3 vuotta ja nyt kun olen alkanut muistelemaan sitä aikaa, huomaan olevani ihastunut. Ainakin siihen mielikuvaan mikä minulle hänestä jäi. en ole uskaltanut edes pyytää häntä kaveriksi fb:ssä, olisiko se hullua, näiden vuosien jälkeen outoa? ajattelen tätä sekopäistä skenaariota paljon! pitäiskö vaan unohtaa koko juttu?
mahdoton ihastus!
sinimaila
4
328
Vastaukset 4
- liisi00
no en tiedä, miksi ette sillon jo kaverustuneet facessa?
- sinimaila
niin no en silloin edes etsinyt häntä, hollantilaiset olivat kyllä kuulemma yrittäneet nähdä keitä olemme ennen kuin tulimme koko paikkaan mutta eivät olleet löytäneet..
- sinimaila
sinimaila kirjoitti:
niin no en silloin edes etsinyt häntä, hollantilaiset olivat kyllä kuulemma yrittäneet nähdä keitä olemme ennen kuin tulimme koko paikkaan mutta eivät olleet löytäneet..
siis fb:stä. mitä teen? äeh
- ;;;;;;;;;;;
Hollantilaiset on pieni munasia runkk areita!
Herää jo ja ota lääkkeesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535