Sekava olo

ja kolottaa

Ei, se ei ole tällä kertaa vanhuus vaan flunssa.

Mitä päässä tapahtuu kun on näin sekava olo? Ei näe kunnolla, korvissa soi, kirjoittaminen on yhtä puuroa, ei jaksa ajatella ja päähän sattuu.

Onko pää turvonnut? Ja mikä pää?

17

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verensokerisi koholla, juo pullo kossua 5 minuuttiin se laskee verensokerit kohdilleen.

• ja kolottaa

Mites liköörit?
        Niissä on alentavaa holia ja nostavaa sokeria. Pysyykö niillä balanssissa?

*

Kossu viiteen minuuttiin, voin sanoa "heippa paha maailma".
        Lähtee lentsut ja henki. Soon eri konkarit ku kittaa kirkasta tuoho malliin.

• hyi helvetti.. saanu käydä puklaamassa jo sen muutaman kerran vaikkei sisällä enää mitään ookkaan mutta mielikuva jostain kossusta kyllä väänsi taas..

ehkä parempi koittaa pistää levoksi.

• Nasdaq

Kumma juttu, mutta mä olen immuuni kaikille flunssille (tai ainakin olen ollut tähän asti).

D-vitamiini on avain kaikkeen. Syökää Deekkuja.

(reps)

• Nasdaq

En myöskään ole koskaan sekava.

(reps)

• Nasdaq kirjoitti:

En myöskään ole koskaan sekava.

(reps)

Myös minä olen jotenkin immuuni kaikille kausi influenssoille. Olen viimeksi ollut flunssan takia sairaslomalla kymmenen vuotta sitten.

• Nasdaq
        hullu_ukko kirjoitti:

Myös minä olen jotenkin immuuni kaikille kausi influenssoille. Olen viimeksi ollut flunssan takia sairaslomalla kymmenen vuotta sitten.

Olemme selvästi geneettistä parhaimmistoa. Tästä on myös hyötyä kanssaihmisille, sillä jaksamme aina piristää ja hoitaa heitä heidän kivuissansa. Harmillista on vain se että jäämme osattomaksi heidän kärsimyksistä; sitäkin voitaisiin jossain valossa pitää kokemuksellisena asiana.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Olemme selvästi geneettistä parhaimmistoa. Tästä on myös hyötyä kanssaihmisille, sillä jaksamme aina piristää ja hoitaa heitä heidän kivuissansa. Harmillista on vain se että jäämme osattomaksi heidän kärsimyksistä; sitäkin voitaisiin jossain valossa pitää kokemuksellisena asiana.

(reps)

Saanko myös udella, että onko "hullulle ukolle" tehty geenikartoitus?

Ihan vain mielenkiinnon vuoksi.Nasdaq

(reps)

• määmy

Parit särkylääkkeet, paljo juotavaa, lepoo. Eik kandee väkisi netis pyörii

• ja kolottaa

Kävin aamulla ulkona kävelemässä ja se kylmä pakkasilma sattui hengittää. Enkä edes juossut. Pelkkä seisominen oli lähes bueno.

Mulla on muuten B- veriryhmä, joka on flunssaherkkä. Ei ole sopeutunut näihin nykyajan tautikarttoihin.
      AB- on uudempaa ryhmää ja melko immuuni flunssille.
      (ken uskoo näitä)
      http://suomenkuvalehti.fi/tarinoitatieteesta/milloin-syntyivat-veriryhmat/

Ei mitään lääkkeitä. Vitamiineja, juotavaa (ruokaa jos pystyy) ja lepoa. Ilmoitin jo etten mene huomenna töihin. Naama on niistetty rikki.

Olis ihan pakko aloittaa yksi kirjoitusjuttu. Teen sen kaikilla virheillä ja tarkistan myöhemmin. Näpit ihan jäässä.

• miesvm_1967x

"Mulla on muuten B- veriryhmä, joka on flunssaherkkä"

Mä olen B Rh mutta varsinaista flunssaa en ole sairastanut vuosiin. Tai mikä siis on "oikea flunnsa" mutta olmeisesti se yleisimmin arvioidaan semmoiseksi että on joko kuumetta, räkä valuua, väsyttää, kolottaa paikkoja yms.

Nokka on vuotanut ja joskus pikku väsyjä mutta varsinaisesti sellaista flunssaa että tarttis jäädä sänkyn pohjal kuumeessa maate ei oo ollut vuosiin.

Käytän melko runsaasti mausteita (paprika, chili, valkosipuli, muut pippurit, sitruuna) joten en tiä olisko niistä sitten jotain hyötyä, mutta siis, en sairastu kovinkaan helposti.

Ja nyt kun menin möläyttämään tämän ilmoille niin Murphyn laki varmaan iskee.. aivan sama :D

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

"Mulla on muuten B- veriryhmä, joka on flunssaherkkä"

Mä olen B Rh mutta varsinaista flunssaa en ole sairastanut vuosiin. Tai mikä siis on "oikea flunnsa" mutta olmeisesti se yleisimmin arvioidaan semmoiseksi että on joko kuumetta, räkä valuua, väsyttää, kolottaa paikkoja yms.

Nokka on vuotanut ja joskus pikku väsyjä mutta varsinaisesti sellaista flunssaa että tarttis jäädä sänkyn pohjal kuumeessa maate ei oo ollut vuosiin.

Käytän melko runsaasti mausteita (paprika, chili, valkosipuli, muut pippurit, sitruuna) joten en tiä olisko niistä sitten jotain hyötyä, mutta siis, en sairastu kovinkaan helposti.

Ja nyt kun menin möläyttämään tämän ilmoille niin Murphyn laki varmaan iskee.. aivan sama :D

Tulipas paljon kirjoitusvirheitä.. onkohan mulla flunssa?

Ootteko lukenut Veikko Huovisen Lentsun, ellette ole, suosittelen, se on aikas hauska tarina flunssasta :)

• miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

Tulipas paljon kirjoitusvirheitä.. onkohan mulla flunssa?

Ootteko lukenut Veikko Huovisen Lentsun, ellette ole, suosittelen, se on aikas hauska tarina flunssasta :)

Oikeastaan kirjotusvirheet tais tulla siitä että samalla kun naksuttelen tekstiä tähän plaatikkoon niin mietin että paistaisinko kalaa, pesisinkö pyykkiä vai laittaisko uuden tabletin ajokuntoon.. eli vain toisen aivolohkon takaosa seuraa mitä mä kirjoitan tähän..

Jotain kotihommiakin tarttis tehrä mutta en oikein osaa päättää mistä aloittaisin :P

• ja kolottaa
        miesvm_1967x kirjoitti:

Oikeastaan kirjotusvirheet tais tulla siitä että samalla kun naksuttelen tekstiä tähän plaatikkoon niin mietin että paistaisinko kalaa, pesisinkö pyykkiä vai laittaisko uuden tabletin ajokuntoon.. eli vain toisen aivolohkon takaosa seuraa mitä mä kirjoitan tähän..

Jotain kotihommiakin tarttis tehrä mutta en oikein osaa päättää mistä aloittaisin :P

Niimpä.

Toisille se on uskonasia, flunssaherkkyys on myös monen tekijän summa. Olen allerginen ja töissä paikassa jossa liikkuu flunssaa ja ties mitä.

Mutta noin ylipäätään veriryhmille kuvaillaan eri ominaisuuksia.

Keltanen vessapaperi on muuten yllättävn karheata, kun sitä on hieronut rullallisen naamaansa. Talouspaperi on IHAN liian karheeta. Nessu nenäliinasta ei ole mihinkään. Minttutee on mautonta. Minttulaku vois olla hyvää. Mut ulkona on kylmä, en käy kaupassa.

Mitä tänään tarttis tehdä? Syödä ja katsoa leffa...vaik?

• ja kolottaa
        ja kolottaa kirjoitti:

Niimpä.

Toisille se on uskonasia, flunssaherkkyys on myös monen tekijän summa. Olen allerginen ja töissä paikassa jossa liikkuu flunssaa ja ties mitä.

Mutta noin ylipäätään veriryhmille kuvaillaan eri ominaisuuksia.

Keltanen vessapaperi on muuten yllättävn karheata, kun sitä on hieronut rullallisen naamaansa. Talouspaperi on IHAN liian karheeta. Nessu nenäliinasta ei ole mihinkään. Minttutee on mautonta. Minttulaku vois olla hyvää. Mut ulkona on kylmä, en käy kaupassa.

Mitä tänään tarttis tehdä? Syödä ja katsoa leffa...vaik?

Oma kirjasuositus on

Tohelo suojelusenkeli. Helsinki: WSOY, 2004. ISBN 978-951-0-29678-3.
        Arto Paasilinna.

Se oli jostain syystä mieleenpainuva te ...os.
        Siitä sai näkökulmaa ihmisen elämisen tuskaan.

• miesvm_1967x
        ja kolottaa kirjoitti:

Oma kirjasuositus on

Tohelo suojelusenkeli. Helsinki: WSOY, 2004. ISBN 978-951-0-29678-3.
        Arto Paasilinna.

Se oli jostain syystä mieleenpainuva te ...os.
        Siitä sai näkökulmaa ihmisen elämisen tuskaan.

Tohelo suojelusenkeli Paasilinnaa.. kuulostaa mielenkiintoiselta :D Täytyy pitää miäles mutta nyt alan puuhailemaan kalan kanssa.

Huomasin muuten että sitruunapippureissa on 40-45% suolaa valmistajasta riippumatta. Aikas paljon ja harmitus. Vertasin nääs kaupassa kun ostin Pirkan sitruunapippuria ja siinä on merisuolaa, pikkusormenpään kokoisia kimpaleita 45%, huh.

No, merisuola on tietty terveellisempää kuin perus jodisuola mutta noin ylipäänsä vältän suolaa tai ainakin pyrin pitämään sen ihan minimissä ruoanlaitossa koska sitä hitsin suolaa on nykyään muutenkin joka paikassa. Toisaalta vältän myös valmistuotteitakin että tuskin noi suolarajat ylittyy mulla. Jos sillä nyt ylipäänsä on mitään merkitystä :)

Jah, eikun paistinpannu kuumaks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      76
      11824
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      232
      2340
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      72
      1900
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1705
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      181
      1436
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1166
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      223
      1145
    9. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      23
      1113
    10. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1055
    Aihe