Nyt on ollut 4 päivää rintakehä kipeä olen stressannut siintä kauheasti ja olen pelännyt että on syöpä. kävin lääkärissä ja kaikki oli ok. Nyt tunne kainalon alueella Todella lievää kipua voiko kyseessä olla imusolmuke juttu vai voinko kuvitella vain kivun stressin takia
Rintakehä ja kuviteltu kipu
12
666
Vastaukset
- Huokaus...
Niin tai sitten sulla on vaan lihasjumeja... Miksi aina pitää luulla että on syöpä, tai jotain muuta tosi dramaattista?
- apuaa1
Ihmismieli on jännä aina pitää ajatella sitä pahinta
t. ap - sydärikö?
apuaa1 kirjoitti:
t. apKyllähän rintakipu on oikeakipu joka pysäyttää ja voi
olla vaarallinen vaikka olisikin hermostoperäinen takaan
ettet jos koskee rintaa uskalla tehdä fyysistä työtä kau-
aa vaan otat levon kannalta. - Huokaus...
apuaa1 kirjoitti:
t. apNo en minä ajattele, vaan kerran murtunutta luutakin kuvittelin vain lihasjumiksi tai jonkinlaiseksi tulehdukseksi... Tai kai se riippuu siitä kuinka tärkeänä ihminen pitää itseään. Se joka on omasta mielestä tärkeä, luulee flunssaa leukemiaksi ja jokaista näppyä kasvaimeksi, mutta se joka ei itsestä välitä paskan vertaa ajattelee että ei se mitään ole.
- ei jaksa
liiku
venyttele
nuku
rentoudu
harrasta
UNOHDA SYÖPÄ
syö kunnon ruokaa ja vitamiineja
http://personal.inet.fi/koti/remeli/aitoa_ruokaa.htm- urpo1
Ja paskanna rautaketjua!
- Hullu
Luulosairas! Mene psykiatrille, se pystyy auttamaan!
- apuaa1
No rintakehässä oli oikeaa kipua mutta kainalosita en tiedä.
Nyt muuten on palleassa kipua mistä voi johtua?
- Exembolikko
Vaikuttaako liikunta kipuun.
Rintakivut otettava aina tosissaan.
Poltatko ,minkäikäinen olet, mitä harrastat- apuaa1
Ei vaikuta
9kk aktiivisesti jonka jälkeen lopetin kun kivut tulviat esille, 17v, en tällä hetkellä mitään - Todellinen hätä on!!
apuaa1 kirjoitti:
Ei vaikuta
9kk aktiivisesti jonka jälkeen lopetin kun kivut tulviat esille, 17v, en tällä hetkellä mitäänSyöpä ja sydänviat on juuri teinien yleisimpiä sairauksia ja kuolinsyitä. Todennäköisesti sinulla on myös hiv vaikket olisi seksiä harrastanut ikinä, tai aina käyttänyt kortsua. Sen voi ihan helposti saada vessanpöntöstä... Kyllä sinä nyt ihan varmasti olet kuolemansairas. Mene heti lääkäriin, tilaa jo ambulanssi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Nyt on kiire!!!!!!!!
Sulla on sydäninfarkti, aortan repeämä, keuhkosyöpä, imusolmukesyöpä, leukemia ja rintasyöpä ja kaikki kylkiluut murtuneet ihan selvästi. Mene heti lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909