Enpä ole koskaan käynyt baarissa. Syynä varmaankin kaverittomuus, eli ei ole ketään kenen kanssa lähtisi baariin. Toisekseen minua ei kiinnosta alkoholin käyttö.
En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita, mutta kun ei sitä naistakaan meinaa muutenkaan mistään löytyä, niin olen alkanut miettimään, että saisinko baarista edes panokaveria?
Kuinka helposti baarista saa yhden yön seuraa, ovatko naiset innokkaita lähtemään tuntemattoman miehen mukaan? Minkä ikäiset ihmiset harrastavat yhden yön panoja?
Kuinka aloitteellisia naiset ovat baarissa vai onko miehen tehtävä aina aloite?
Kuinka helposti saa?
5
577
Vastaukset
- 34nmksdvqwet
Et saa kun pitää kysellä noin paljon.
- mhmrymrmr
Nainen saa baarista aina halutessaan, mies hyvin harvoin. Naisten EI TARVITSE tehdä baareissa aloitteita. Suosittelen yhden yön juttujen hankkimista netistä, toimii taatusti baareja paremmin, varsinkin, jos känniläisten puuhat ärsyttävät.
- nbbnm,
Tosi helposti. Erosin miehestäni lokakuussa, ja olen sen jälkeen maannut 28 miehen kanssa, ja kaikki olen saanut mukaani baareista. Monet ovat vielä tarjonneet illan ja taksitkin.
Jos olisin tiennyt tämän näin helpoksi ja ihanaksi tavaksi elää, niin olisin eronnut jo aikaisemmin - nainen olen
helposti saa.. joka kerta oon saanut miehen mukaan kun oon halunnut..
- m42 kylänsuurinkypärä
Jyväskylässä helppoja naisia paljon. Eipä oo jääny saamatta kertaakaan kun olen tuheron perään lähtenyt. Toki ei aina hotsita naiminenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,654936Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223350- 792325
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311476Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141443Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330