Enpä ole koskaan käynyt baarissa. Syynä varmaankin kaverittomuus, eli ei ole ketään kenen kanssa lähtisi baariin. Toisekseen minua ei kiinnosta alkoholin käyttö.
En ole koskaan harrastanut yhden yön suhteita, mutta kun ei sitä naistakaan meinaa muutenkaan mistään löytyä, niin olen alkanut miettimään, että saisinko baarista edes panokaveria?
Kuinka helposti baarista saa yhden yön seuraa, ovatko naiset innokkaita lähtemään tuntemattoman miehen mukaan? Minkä ikäiset ihmiset harrastavat yhden yön panoja?
Kuinka aloitteellisia naiset ovat baarissa vai onko miehen tehtävä aina aloite?
Kuinka helposti saa?
5
540
Vastaukset
- 34nmksdvqwet
Et saa kun pitää kysellä noin paljon.
- mhmrymrmr
Nainen saa baarista aina halutessaan, mies hyvin harvoin. Naisten EI TARVITSE tehdä baareissa aloitteita. Suosittelen yhden yön juttujen hankkimista netistä, toimii taatusti baareja paremmin, varsinkin, jos känniläisten puuhat ärsyttävät.
- nbbnm,
Tosi helposti. Erosin miehestäni lokakuussa, ja olen sen jälkeen maannut 28 miehen kanssa, ja kaikki olen saanut mukaani baareista. Monet ovat vielä tarjonneet illan ja taksitkin.
Jos olisin tiennyt tämän näin helpoksi ja ihanaksi tavaksi elää, niin olisin eronnut jo aikaisemmin - nainen olen
helposti saa.. joka kerta oon saanut miehen mukaan kun oon halunnut..
- m42 kylänsuurinkypärä
Jyväskylässä helppoja naisia paljon. Eipä oo jääny saamatta kertaakaan kun olen tuheron perään lähtenyt. Toki ei aina hotsita naiminenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi499911Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126685Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736015Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405891Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464104Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633026Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?392306- 611335
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191126Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa48975