Miten lohdutatte itseänne kun on paha mieli eikä ketään ihmistä saatavilla?
Miten lohdutatte itseänne?
74
386
Vastaukset
- kiltti mies.
Enpä oikein mitenkään. Joskus kuuntelen musaa ja joskus menen nukkumaan.
- Trollin'
Vittuilen ja trollailen tällä palstalla heille, joilla menee vielä huonommin.
- ätmi
Monenko miehen käyttämä olet?
- juuh elikkäs
Ohrapirtelöllä
- ...
Menen urheilemaan tai kävelylle/pyöräilemään luontoon. Joskus menen elokuviin tai sitten laitan jotain kivaa päälle ja menen kaupungille katselemaan ihmisiä. Hymyilen ihmisille ja yleensä saan hymyjä takaisin. Kuuntelen musiikki ja piirrän. Ostan itselleni kukkia. Mitä milloinkin mieleen tulee :)
- ..-
Heh. Pitihän se arvata, että naiset piristää itseään menemällä ulos keräämään huomiota miehiltä.
- kiltti mies.
"Pitihän se arvata, että naiset piristää itseään menemällä ulos keräämään huomiota miehiltä. "
Silleen naiset myy itseään kus.ipäille.- ...
Kuka puhui mitään miehistä? Kyllä se on piristävää hymyillä vanhuksille, lapsille, toisille naisille jne ja saada hymyjä takaisin :) Esim. salin pukuhuoneessa päädyn usein juttelemaan jonkun uuden naisen kanssa, koska olen heille ystävällinen. On kiva avata ovia mummoille tai auttaa kauppakassien kanssa. Vaatteet ovat mua itseäni varten. Tunnen itseni itsevarmemmaksi, kun on siistit housut ja paita päällä tai joku mekko. Terva, höyhenet ja itsesäälissä kieriminen ovat out! Eivät ne ennenkään ole ketään auttaneet.
- kiltti ja ujo mies
... kirjoitti:
Kuka puhui mitään miehistä? Kyllä se on piristävää hymyillä vanhuksille, lapsille, toisille naisille jne ja saada hymyjä takaisin :) Esim. salin pukuhuoneessa päädyn usein juttelemaan jonkun uuden naisen kanssa, koska olen heille ystävällinen. On kiva avata ovia mummoille tai auttaa kauppakassien kanssa. Vaatteet ovat mua itseäni varten. Tunnen itseni itsevarmemmaksi, kun on siistit housut ja paita päällä tai joku mekko. Terva, höyhenet ja itsesäälissä kieriminen ovat out! Eivät ne ennenkään ole ketään auttaneet.
Taas yksi nainen, jota voisi pyytää treffeille kun vaikuttaa niin mukavalle. Mutta en pyydä kun kieltäydyt kuitenkin.
Ei se vaatimus naisen urasta ole nimittäin aivan ehdoton. Eikä sekään, että pitää pullasta. Voin minä ne pullat syödä yksinkin, jos saan sinulta sitten vastaavasti jotain muuta.
No, kyllähän tämä palstalla roikkuminen taitaa jonkinlaista lohdutusyritystä olla. Ja tavallaan ihan tehokastakin, huomaapahan ainakin, että on tässä maailmassa jokunen muukin yksinäinen sinkku.
- kiltti ja ujo mies
Niin mutta kauheinta tässä palstassa se, että ymmärtää sen, ettei koskaan tule olemaankaan muuta kuin sinkku. Sen jälkeen on vaikea uskoa unelmiinsa, olivat ne miten kilttejä hyvänsä.
En tiedä, onko huono vai hyvä asia mutten sillei kauhean usein pode sellaista masennusta - epäonnistuminen ei tunnu missään, osaan lähes aina kääntää pienet vastoinkäymiset hyväksi asiaksi (ei toki aina) olen tyytyväinen vähään, ja aina voi tehdä kaikkea kivaa: musiikkia, kirjoitella, pelata pelejä, ja miettiä miten vuoden kuluttua kaikki on toisin... vaikea siis ymmärtää sellaista "tässä ja nyt" -masennustilaa.
Ehkä se, että on pidemmän tähtäimen unelmia ja tavoitteita (jotka on vaan itsestä kiinni eikä siten murru muiden vaikutuksesta) auttaa selviämään... vaikka ne unelmat ei koskaan toteutuisikaan, niin kukaan ei voi ottaa niitä sinulta pois!
Ehkä olen vain hyvä huijaamaan itseäni...- Kiskisu
Ei ole juuri koskaan paha mieli, mutta jos joskus hyvin harvoin on, niin olisi aika törkeää että siinä pitäisi olla joku ihminen saatavilla, siis sille ihmiselle.
Sehän on hyvin vähäistä mitä kukaan toinen voi tehdä. Voi sanoa jonkun kliseen ja "olla läsnä" - mitä helvettiä sekään tarkoittaa. "Kyllä kaikki järjestyy". Entä jos läheinen on kuollut, mikä siinä järjestyy? Hautajaisetko.- Ikisinkku M
Toisinaan melkein tykkään sinusta kun joissakin asioissa ollaan luultavasti aikalailla samanlaisia. Vahvat erakot kärsii yksin eivätkä kaipaa tuskaansa(kaan) tukijoita saati tahtovat muita murheillaan vaivata :)
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Toisinaan melkein tykkään sinusta kun joissakin asioissa ollaan luultavasti aikalailla samanlaisia. Vahvat erakot kärsii yksin eivätkä kaipaa tuskaansa(kaan) tukijoita saati tahtovat muita murheillaan vaivata :)
Niinhän se on, että yksin tänne tullaan ja yksin myös poistutaan. Voi siinä välissä toisten kanssa aikaa viettää, mutta pakkoko ne huonot hetket siihen on käyttää.
Ikisinkku M kirjoitti:
Älkää nyt kumpikaan suuttuko!
Mutta... ajattelin jo tuossa joulukuun lopulla/tammikuun alussa jonkun keskustelun ja teidän kahden välisen viestittelyjen pohjalta, että te voisitte kuitenkin olla toisillenne sopivat, tai edes tapaaminen voisi olla hyvä idea :-\
Nyt muistankin. Olitte molemmat samaa mieltä siitä, että ei tarvitsisi asua yhdessä, että sellainen järjestely olisi teille molemmille mieluisampi.
Nyt menee liian intiimiksi, mutta jos Ikisinkku M suostuisi hiukan joustamaan tuossa, ööö, yhdessä asiassa :-! Tai vähän puolin ja toisin?
Nyt kyllä hävettää...- mies 86
femnerd kirjoitti:
Mutta... ajattelin jo tuossa joulukuun lopulla/tammikuun alussa jonkun keskustelun ja teidän kahden välisen viestittelyjen pohjalta, että te voisitte kuitenkin olla toisillenne sopivat, tai edes tapaaminen voisi olla hyvä idea :-\
Nyt muistankin. Olitte molemmat samaa mieltä siitä, että ei tarvitsisi asua yhdessä, että sellainen järjestely olisi teille molemmille mieluisampi.
Nyt menee liian intiimiksi, mutta jos Ikisinkku M suostuisi hiukan joustamaan tuossa, ööö, yhdessä asiassa :-! Tai vähän puolin ja toisin?
Nyt kyllä hävettää...Älä suotta häpeä... en ole ihan varma mihin viittaat tuolla mutta sen verran kun tällä palstalla sammakoita lentelee niin ihan hyvä vaan jos yrität toisia auttaa.
Niinhän sitä sitäpaitsi sanotaan että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja, eikä tuota jälkimmäistä nyt tällä palstalla nyt varmaan koskaan liikaa ole... - Kiskisu
femnerd kirjoitti:
Nyt kyllä hävettää...Femnerd, kääääääääk! Enhän mä voisi ikinä sheivata Ikisinkun kans, koska luonto ei antaisi periksi! Nyt mulla on sentään salainen mahdollisuus sitäkin harrastaa, kun en tee sitä kenenkään mieliksi ;)
Kiskisu kirjoitti:
Femnerd, kääääääääk! Enhän mä voisi ikinä sheivata Ikisinkun kans, koska luonto ei antaisi periksi! Nyt mulla on sentään salainen mahdollisuus sitäkin harrastaa, kun en tee sitä kenenkään mieliksi ;)
:-D Eihän sheivaamista tarvitsisi tehdä Ikisinkun kanssa vaan voit tehdä sen itse yksinäsi :-D No joo, huono ja mauton vitsi.
Entä kokeeksi tai jos Ikisinkku suostuisi puolestaan joustamaan jossain muussa asiassa?
Tähän tarvittaisiin vielä Ikisinkun mielipidettä :-D
No, minä nyt yritän olla tällainen palstan matchmaker huonolla tuloksella. Olisi vaan niin ihanaa, kun kaikki mukavat ihmiset täällä löytäisivät itselleen parin, miksei vaikka täältä niin pääsisi samalla iskulla kaksi pois ja voisivat jättää palstailun. Jos haluavat. Ja olen taas hömppä ja itken; siksi, että se toive koskee myös itseäni. Kai se on pakko myöntää vaikka en haluaisi, mutta ihan aidosti toivoisin ja enemmän kun itselleni, että palstan mukavat ihmiset voisivat löytää parisuhteen.mies 86 kirjoitti:
Älä suotta häpeä... en ole ihan varma mihin viittaat tuolla mutta sen verran kun tällä palstalla sammakoita lentelee niin ihan hyvä vaan jos yrität toisia auttaa.
Niinhän sitä sitäpaitsi sanotaan että sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja, eikä tuota jälkimmäistä nyt tällä palstalla nyt varmaan koskaan liikaa ole...Tarkoitan alapään sheivaamista :-!
- Kiskisu
femnerd kirjoitti:
:-D Eihän sheivaamista tarvitsisi tehdä Ikisinkun kanssa vaan voit tehdä sen itse yksinäsi :-D No joo, huono ja mauton vitsi.
Entä kokeeksi tai jos Ikisinkku suostuisi puolestaan joustamaan jossain muussa asiassa?
Tähän tarvittaisiin vielä Ikisinkun mielipidettä :-D
No, minä nyt yritän olla tällainen palstan matchmaker huonolla tuloksella. Olisi vaan niin ihanaa, kun kaikki mukavat ihmiset täällä löytäisivät itselleen parin, miksei vaikka täältä niin pääsisi samalla iskulla kaksi pois ja voisivat jättää palstailun. Jos haluavat. Ja olen taas hömppä ja itken; siksi, että se toive koskee myös itseäni. Kai se on pakko myöntää vaikka en haluaisi, mutta ihan aidosti toivoisin ja enemmän kun itselleni, että palstan mukavat ihmiset voisivat löytää parisuhteen.Ihan selkärankaiseltahan mies vaikuttaa. Voisi tulla isoja periaatteen taistoja muissakin asioissa :) Mutta..en minä koe olevani mitenkään mukava ihminen. Eipä sillä että rakkautta voisi ansaita.
Sinulle sen onnen ennen kaikkea soisi, osaisit varmasti myös pitää siitä huolta. Kaikki tulee tapahtumaan juuri oikealla hetkellä. Kuulostaa pateettiselta, mutta niin maailma toimii. Kiskisu kirjoitti:
Ihan selkärankaiseltahan mies vaikuttaa. Voisi tulla isoja periaatteen taistoja muissakin asioissa :) Mutta..en minä koe olevani mitenkään mukava ihminen. Eipä sillä että rakkautta voisi ansaita.
Sinulle sen onnen ennen kaikkea soisi, osaisit varmasti myös pitää siitä huolta. Kaikki tulee tapahtumaan juuri oikealla hetkellä. Kuulostaa pateettiselta, mutta niin maailma toimii.Kyllä sinä minun mielestäni ihan mukavalta vaikutat.
Kyllä minä soisin sen onnen sinullekin :-)
En itse usko tuohon, että kaikki tulee tapahtumaan juuri oikealla hetkellä, tai en ihan ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Minulle kun on tapahtunut niin paljon raskaita asioita, niin tulevaisuuteni suhteen olen hirveän pessimistinen ihan jokaisen osa-alueen suhteen.- Amor2014
femnerd kirjoitti:
Kyllä sinä minun mielestäni ihan mukavalta vaikutat.
Kyllä minä soisin sen onnen sinullekin :-)
En itse usko tuohon, että kaikki tulee tapahtumaan juuri oikealla hetkellä, tai en ihan ymmärrä mitä se tarkoittaa.
Minulle kun on tapahtunut niin paljon raskaita asioita, niin tulevaisuuteni suhteen olen hirveän pessimistinen ihan jokaisen osa-alueen suhteen.Tapahtuvatko ne asiat itsestään, vai sen kautta että teemme jotain niiden eteen?
Esim treffeille meno vois olla tällainen teko... Amor2014 kirjoitti:
Tapahtuvatko ne asiat itsestään, vai sen kautta että teemme jotain niiden eteen?
Esim treffeille meno vois olla tällainen teko...Jos ajattelen mennyttä, niin lähes kaikki pahat/raskaat asiat ovat tapahtuneet ilman, että olisin voinut niihin mitenkään itse vaikuttaa.
Mitään ei kyllä tapahdu, jos vain kotona viettää aikansa.- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
Nyt kyllä hävettää...eihän me suututa toki, sehän on ihan symppistä kun tsemppaat ihmisiä kohtaamaan mutta vähän kyllä epäilen että mahtaisikohan palstalta oikeasti pareja syntyä kun irl tarvitaan kuitenkin sitä kipinää molemminpuolin ja epätodennäklöistä on se että kaksi ihmistä olisi juuri sopivasti samalla taajuudella samaan aikaan ja sittenhän on aina välimatka-asiat ja muut jotka luultavasti myös muodostuu esteeksi.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Femnerd, kääääääääk! Enhän mä voisi ikinä sheivata Ikisinkun kans, koska luonto ei antaisi periksi! Nyt mulla on sentään salainen mahdollisuus sitäkin harrastaa, kun en tee sitä kenenkään mieliksi ;)
Heh, olisi se varmaan aika kamalaa kun olisi pakko olla siisitmättä ihan vain periaatteesta :D siis itsensä siistinä pitämisenhän tulee juurikin lähteä siitä että itsensä vuoksi sitä tekee eikä kenekään muun. En minä ainakaan osaisi olla tursottaa miten sattuu vaikka naisen/naisten vuoksi ei tarvitisekaan panostaa kun en ketään tällähaavaa edes yritä millään tavoin.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
Heh, olisi se varmaan aika kamalaa kun olisi pakko olla siisitmättä ihan vain periaatteesta :D siis itsensä siistinä pitämisenhän tulee juurikin lähteä siitä että itsensä vuoksi sitä tekee eikä kenekään muun. En minä ainakaan osaisi olla tursottaa miten sattuu vaikka naisen/naisten vuoksi ei tarvitisekaan panostaa kun en ketään tällähaavaa edes yritä millään tavoin.
No jos sinä tursotat ilman sheivaamista niin sheivaa kaikin mokomin. Minä en tursota.
- Kiskisu
Ikisinkku M kirjoitti:
eihän me suututa toki, sehän on ihan symppistä kun tsemppaat ihmisiä kohtaamaan mutta vähän kyllä epäilen että mahtaisikohan palstalta oikeasti pareja syntyä kun irl tarvitaan kuitenkin sitä kipinää molemminpuolin ja epätodennäklöistä on se että kaksi ihmistä olisi juuri sopivasti samalla taajuudella samaan aikaan ja sittenhän on aina välimatka-asiat ja muut jotka luultavasti myös muodostuu esteeksi.
Jos välimatka on liian lyhyt, niin se on este suhteelle.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
No jos sinä tursotat ilman sheivaamista niin sheivaa kaikin mokomin. Minä en tursota.
No tuossa tarkoitin semmoista yleistä tursottamista eli että antaa parran, tukan ja kaikkien muidenkin karvojen kasvaa yhtään huolehtimatta, aika paljon niitä semmoisia kulkijoita näkee tuolla ja parisuhteellisiahan ne taitaa useimmat kyllä ollakin, sinkut varmaan paremmin pitää itsestään huolta.
- Ikisinkku M
Kiskisu kirjoitti:
Jos välimatka on liian lyhyt, niin se on este suhteelle.
Tottahan se tuokin, vähän saa olla väliä muttei liikaa, ehkä naapurikaupungit ja molemmilla niissä omissaan mielekästä tekemistä ja asumiset kunnossa olisi varmaan ideaali tilanne.
- mies 86
femnerd kirjoitti:
Tarkoitan alapään sheivaamista :-!
Kuinka pöyristyttävää! Ettäs kehtaatkin...
- Timpan tytär
Ikisinkku M kirjoitti:
No tuossa tarkoitin semmoista yleistä tursottamista eli että antaa parran, tukan ja kaikkien muidenkin karvojen kasvaa yhtään huolehtimatta, aika paljon niitä semmoisia kulkijoita näkee tuolla ja parisuhteellisiahan ne taitaa useimmat kyllä ollakin, sinkut varmaan paremmin pitää itsestään huolta.
Omani kyllä on sheivattu. Grrrrr ;)
Ikisinkku M kirjoitti:
Tottahan se tuokin, vähän saa olla väliä muttei liikaa, ehkä naapurikaupungit ja molemmilla niissä omissaan mielekästä tekemistä ja asumiset kunnossa olisi varmaan ideaali tilanne.
Ei pitäisi tätä jatkaa, mutta kun en osaa, tai oikein edes halua :-) , lopettaa tätä vielä tähän.
Anteeksi tämä peräänantamattomuuteni, mutta voisiko olla ihan täysin mahdottomuus, että edes tapaisitte, tai edes toisillenne privaatisti viestittelisi?
Vai onko nyt vain niin, että kumpikaan teistä ei halua nyt seurustella?
Ei tietenkään tarvitse vastata tämän jääräpään kyselyihin :-DIkisinkku M kirjoitti:
eihän me suututa toki, sehän on ihan symppistä kun tsemppaat ihmisiä kohtaamaan mutta vähän kyllä epäilen että mahtaisikohan palstalta oikeasti pareja syntyä kun irl tarvitaan kuitenkin sitä kipinää molemminpuolin ja epätodennäklöistä on se että kaksi ihmistä olisi juuri sopivasti samalla taajuudella samaan aikaan ja sittenhän on aina välimatka-asiat ja muut jotka luultavasti myös muodostuu esteeksi.
Mutta jos sitä kipinää, vaikka höh en kyllä ymmärrä tuota miksi jotain ihme kipinöitä ja miksi niitä pitäisi olla ensitutustumisen aikana välttämättä. Eikö toiseen voi ihastua vähitellen, kun oppii tuntemaan toisen paremmin? Saatan olla ihan ulalla tämän kanssa oman taustani takia tai ajatella asiasta eri lailla kuin keskimäärin muut.
Niin, siis jos sitä "kipinää" on täällä, niin miksi sitä ei olisi mahdollisesti myös irl. Nythän juuri täällä se "kipinä" ei perustu mihinkään ulkoiseen olemukseen, pituuteen, komeuteen, kauneuteen, pukeutumistyyliin jne. vaan siihen kemiaan, jota minä pidän toisen kanssa toimeentulemisena.
Tätä toimeentulemista esiintyy kaikissa ihmissuhteissa, niin parisuhteessa kuin kaikenlaisissa ihmissuhteissa. Niin samassa työpaikassa olevien kanssa, työ- harrastus ja opiskelukavereiden kanssa jne. riippumatta sukupuolesta.
Joidenkin kanssa juttu luistaa ja on helppo puhua, kun taas joidenkin kanssa ei meinaa keksiä mitään puhuttavaa kuin ne samat "on ilmoja pidellyt" ja haluaisi häippästä pois mahdollisimman pian.- Ikisinkku M
femnerd kirjoitti:
Ei pitäisi tätä jatkaa, mutta kun en osaa, tai oikein edes halua :-) , lopettaa tätä vielä tähän.
Anteeksi tämä peräänantamattomuuteni, mutta voisiko olla ihan täysin mahdottomuus, että edes tapaisitte, tai edes toisillenne privaatisti viestittelisi?
Vai onko nyt vain niin, että kumpikaan teistä ei halua nyt seurustella?
Ei tietenkään tarvitse vastata tämän jääräpään kyselyihin :-DEi kai se täöysi mahdottomuus olisi jos vahingossa jossain muussa yhteydessä törmättäisiin, tämän palstan kautta en oikeastaan haluaisi ketään löytää vaan muuten kohdata jossain. Kyllä minä toki seurustella haluan jos passeli nainen elämään änkeää mutta en vain aktiivisesti hae kun epäilen siitä seuraavan vain pettymyksiä jos väkisin yrittää löytää, siksi saisi tulla kotoa hakemaan.
femnerd kirjoitti:
Mutta jos sitä kipinää, vaikka höh en kyllä ymmärrä tuota miksi jotain ihme kipinöitä ja miksi niitä pitäisi olla ensitutustumisen aikana välttämättä. Eikö toiseen voi ihastua vähitellen, kun oppii tuntemaan toisen paremmin? Saatan olla ihan ulalla tämän kanssa oman taustani takia tai ajatella asiasta eri lailla kuin keskimäärin muut.
Niin, siis jos sitä "kipinää" on täällä, niin miksi sitä ei olisi mahdollisesti myös irl. Nythän juuri täällä se "kipinä" ei perustu mihinkään ulkoiseen olemukseen, pituuteen, komeuteen, kauneuteen, pukeutumistyyliin jne. vaan siihen kemiaan, jota minä pidän toisen kanssa toimeentulemisena.
Tätä toimeentulemista esiintyy kaikissa ihmissuhteissa, niin parisuhteessa kuin kaikenlaisissa ihmissuhteissa. Niin samassa työpaikassa olevien kanssa, työ- harrastus ja opiskelukavereiden kanssa jne. riippumatta sukupuolesta.
Joidenkin kanssa juttu luistaa ja on helppo puhua, kun taas joidenkin kanssa ei meinaa keksiä mitään puhuttavaa kuin ne samat "on ilmoja pidellyt" ja haluaisi häippästä pois mahdollisimman pian.Tuota minäkin olen ajatellut, että tällaisessa foorumiympäristössä olisi helpompi tuoda sitä persoonaansa esiin ilman että ulkoset tekijät ovat asioita sotkemassa. Lisäksi täällä sentään pääsee puheisiin vastakkaisen sukupuolen sinkkujen kanssa, mitä ei tuolla reaalimaailmassa monillekaan juuri tapahdu.
Liian optimistinenkaan ei toki kannata olla, sillä kyllähän suhteen aloittamiseksi pitäisi myös niiden ulkonäöllisten juttujen natsata. Ja lisäksi voi olla, että tällaisessa anonyymissä keskustelussa on vähän erilainen kuin mitä sitten livenä, tai jopa privakeskustelussa oman nimensä ja naamansa kanssa tulee oltua. Kai siinä vähän jotain suojamuuria tulee pystytettyä, kun tunnistettavana henkilönä esiintyy. Itsekin olen parin palstamiehen kanssa yrittänyt kirjoitella, mutta luultavasti tuontyyppisistä syistä sitten tyssäsi se homma aika lyhyeen.
Mutta en minä nyt silti aivan idioottina ajatuksena pidä sitä, että täällä hyvin juttuun tulevat ihmiset privana keskustelisivatkin ja kuvia vaihtaisivat. Eihän sitä tiedä, vaikka synkkaisikin ja jopa asuisivatkin juuri sopivan lähellä/kaukana toisistaan. Ei siinä yrityksessä nyt niin kauheasti menetä, kunhan vain molemmat osapuolet ovat rehellisellä asialla liikkeellä ja ymmärtävät olla hienotunteisia, vaikka ei se toinen sitten livenä niin nappaiskaan.Ikisinkku M kirjoitti:
Ei kai se täöysi mahdottomuus olisi jos vahingossa jossain muussa yhteydessä törmättäisiin, tämän palstan kautta en oikeastaan haluaisi ketään löytää vaan muuten kohdata jossain. Kyllä minä toki seurustella haluan jos passeli nainen elämään änkeää mutta en vain aktiivisesti hae kun epäilen siitä seuraavan vain pettymyksiä jos väkisin yrittää löytää, siksi saisi tulla kotoa hakemaan.
Mistä moinen kammo nimenomaan palstalta alkanutta suhdetta kohtaan? Luottamuspulako iskee, kun eihän täällä voi ikinä tietää kuka on aito ja kuka feikki?
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Mistä moinen kammo nimenomaan palstalta alkanutta suhdetta kohtaan? Luottamuspulako iskee, kun eihän täällä voi ikinä tietää kuka on aito ja kuka feikki?
Ei se nyt niinkään kammoa ole vaan kylmää realisimia. Epäilen että voi sitten olla liian erilainen omassa mielessä muodostunut etukäteismielikuva ihmisestä kuin mitä sitten todellisessa elämässä on ja jos ykskaks tapaakin sitä tavallaan saattaa pettyä vaikkei olisi mitään muuta syytä kuin se ettei toinen täysin vastannut omaa kuvitelmaa. Vähän sama juttu kuin että jos luet hyvän kirjan ja joskus myöhemmin kun näet elokuvana on se leffa kirjaan verrattuna aina huonompi vaikka olisi hyväkin.
- atm1
Menen semmoiseen sikiöasentoon, puristan käteni nyrkkiin ja imen peukaloani. Sitten saatan joskus itkeä miten pahoja ja ilkeitä naiset ovat ja tulla lukemaan tänne kilttien ätmejen tarinoita.
Olet varsinainen sankariätmi. :)
Mutta muista toki, että täällä palstalla on myös meitä ilkeitä kurppia teitä ätmejä nokkimassa. Sitten saattaa itkettää vielä pahemmin.- mies 86
stellaria81 kirjoitti:
Olet varsinainen sankariätmi. :)
Mutta muista toki, että täällä palstalla on myös meitä ilkeitä kurppia teitä ätmejä nokkimassa. Sitten saattaa itkettää vielä pahemmin.Repesin.
mies 86 kirjoitti:
Repesin.
Yritän omaksua tätä palstalla naisille annettua pahiksen roolia. Aina ei onnistu täysin uskottavasti. :)
- mies 86
Hyvä kysymys oikeastaan nyt kun tarkemmin ajattelee... parin viime vuoden aikana on tuntunut vaikealta löytää mitään hyviä konsteja psyykata itseään kuntoon silloin kun itsellään on paha olla, masentaa tai ahdistaa tms. Jengi yrittää silitellä päätä mutta suurimmasta osasta paistaa tekopyhyys suoraan läpi, ei niitä oikeasti kiinnosta.
Joitain semmoisia ihan arkisia tehokeinoja on ainakin itselläni käytössä, mutta yleensä teen niitä oikeastaan vain rutiinipohjalta kuin lohtua ns hakeakseni. Tällaisia ovat esimerkiksi lenkkeily tai muu urheily, pianon soittaminen, musiikin kuuntelu, lukeminen, palstalla hengailu, telkkarin katselu tms. Joskus voi olla ihan hyvä muuten vain muistuttaa itseään omista hyvistä puolista ja että on ihmisenä kuitenkin loppujen lopuksi ihan hyvä vaikka joku toinen muuta väittäisikin.
Tietysti tämä sinkut-palstakin on muodostunut tällaiseksi omaksi hengailufoorumiksi, tänne mahtuu paitsi mielenkiintoisia keskusteluketjuja myös paljon huumoria. Sellaista sisäpiiriläppäähän se paljolti on, mutta niin kauan kun se nyt jaksaa naurattaa palstalaisia eikä ainakaan suoraan loukkaa ketään (todellista henkilöä) niin sehän on tietenkin kotiinpäin sekin ja niinhän sitä sanotaan että nauru pidentää ikää, niin että kiitos vain omalta osaltani kaikille niille palstalaisille jotka jaksatte pitää tätä keventävää tunnelmaa yllä!- 6+7
mies 86 kirjoitti:
Ai niin... tässä vähän feel-good musiikkia :)
http://www.youtube.com/watch?v=qjGSXGCi4FcTäs sulle kans.
http://www.youtube.com/watch?v=XcKaTTFRDT4
Riippuu siitä mikä nakertaa. Minulle pahaa mieltä aiheuttaa lähinnä epäonnistumminen sekä tunne, että asioita on liikaa hoidettavaksi ja kaikki kaatuu niskaan. Olo helpottaa yleensä laatimalla kirjallisesti yksityiskohtaisia aikatauluja, suunnitelmia ja listoja. Kaikki mikä lisää kontrollin tunnetta on hyväksi.
Toinen hyvä apu on energiatason nostaminen, mikä onnistuu parhaiten lepäämällä. Peitto pään yli ja unta palloon. Myös kahvi ja energiajuomat saavat mielialani väliaikaisesti nousemaan, mutta jälkimmäistä koitan hinta- ja osin myös kalorisyistä vältellä.
Toisista ihmisistä nyt mitään apua pahaan mieleen saa.- atm1
Ei kai nyt saa, kun et tunne ketään kilttiä ätmiä joka voisi nostattaa mielialaasi.
- ätmi
atm1 kirjoitti:
Ei kai nyt saa, kun et tunne ketään kilttiä ätmiä joka voisi nostattaa mielialaasi.
se_vinee on palstan paras, pääsispä sitä sutaisemaan! Sinkkukin näemmä taas, hmm, hmm...
- 10+6
Vedän käteen ja haaveilen kaikkien vastaantulijoiden tappamisesta. Jos se ei auta, niin sitten viinaa kaksin käsin kunnes päässä pimenee.
- Postimies tappaa 3.
Aika perussettiä siis...
- Nekrophiili
Mä haaveilen kaikkien vastaantulijoiden käteen vetämisestä ja itteni tappamisesta
- nöösi_poika
Syömällä: muutama leivos ja Runebergintorttu naamaan, niin on paljon parmepi mieli sokerihumalassa.
Pelkästään tänään söin 10 euron leivonnaiset. Kuten totesin: 2 Runebergintorttu ja 2 leivosta. Jääkaapissa 2 torttua odottamassa huomista...
Yritän lihottaa itseäni, koska naiset pitävät tukevista miehistä.- 18+8
Paino = voimaa
Ylipaino=ylivoimaa - 14 + 15
18+8 kirjoitti:
Paino = voimaa
Ylipaino=ylivoimaaYlipainovoimaa = singulariteetti
- Kleinstein
14 + 15 kirjoitti:
Ylipainovoimaa = singulariteetti
Toi taitaa olla vähän liian korkealentoinen läppä Suomi24-palstalle... /. olisit 5 Funny.
- kore
Jos sinkkuudesta puhutaan niin kyllähän se suurin lohdutus on siinä, että olen aina tiennyt, että mitään perhe-elämää en koskaan ole edes halunnutkaan. Minulle on aina ollut päivänselvää, että minusta ei koskaan mitän isukia tule kenellekään. Siis jo nuoremapana tiesin tuon ja minulla olikin pulmana, että miten löytäisin sellaisen elämänkumppanin joka ei myöskään lapsia halua.
No, enpä ole löytänyt minkäänlaista enkä tule enää löytämäänkään mutta voin vain kuvitella miten paljon raskaampaa yksinolo on niille, jotka ovat lapsista haaveilleet.- 1+6
Onhan se vähän keljua, varsinkin näin 30v iässä, kun naiset rupeaa olemaan kaikki jo YH, tai varattuja ja kaiken lisäksi pikkuhiljaa ikäisissäni liian vanhoja saamaan enää lapsia.
- Apilan kukka
Erittäin hyvä kysymys. Itsensä lohduttamiseen tarvitaan jotain mikä rauhoittaa ja auttaa eteenpäin. Jotain kasvattavaa.
Pulla voi olla joskus paikallaan. Mutta sehän ei puhu.
Jos lohduttautuu päivän pettymyksiin, niin niistä kannattaisi puhua, eikä huudella kirosanoja asian vierestä. Todella lapsellista laittaa pahatuuli kiertämään.
Mikä olisi hyvä? Tää palsta ja muutkin voisivat olla hyviä kanavia puhua asiasta, mutta täällä on liikaa asian vierestä kiroilua. Se valitettavasti hukuttaa hyödyllisen tarkoituksen.
Liikunta ja ulkoilu ovat hyviä keinoja, yllä tuli monta monta hyvää niksiä.
Mitäs jos palstalaiset opettelis sanomaan yhden hyvän päivässä - itsellesi tai kenelle tahansa. Kaadan vodkamartinei, kaahaan astonmarttinei! Äää!
- mies 86
Kaahaatko myöskin ylinopeutta niin että taas kortti menee ja kirjoitat viiden tonnin shekin poliisille?
mies 86 kirjoitti:
Kaahaatko myöskin ylinopeutta niin että taas kortti menee ja kirjoitat viiden tonnin shekin poliisille?
Kyllä, ainakin kaukaisimmissa ytm-haaveissani.
Todellisuudessa lohdutan itseäni Grafenwalder-oluella ja kortti lähtee korkeintaan siksi että tukin kiihdytyskaistat laiskan pappamersuni kanssa.
- atm #5334
Odotan vain, että paha mieli menee ohi. Oikeastaan joka päivä on jonkin tason pahan mielen kohtaus tai pari, muttei koskaan tuntia pidempään. Ne tulevat minulla yksinäisyydestä ja siitä pelosta, että tulevaisuuteni tulee olemaan aina yksinäistä, eikä elämäni muutu nykyhetkestä mihinkään. Tässä on nimenomaan kyse sosiaalisesta elämästä kokonaisuudessaan, ei pelkästään naisen puutteesta.
Ihmisiä on turha käyttää lääkkeenä akuuttiin pahaan mieleen, mutta jos minä vaikkapa seurustelisin, niin sillä olisi varmastikin jonkinlainen ennaltaehkäisevä vaikutus pahan mielen kohtauksiin. Ainakin niin luulen ja toivon. En silti odota naisesta mitään pelastajaa, tuohon toiseen ketjuun viitaten.
t: piiloalfa - Kari Runk
Vedän käteen. Käteen vedän. Hanska heiluu ja käsi käy. Itse itseäni omakätisen autoeroottisesti tyydyttäen onanoin masturbatorisesti omaa sukupuolielintäni omalla kädelläni ilman avustajaa runkkaamalla.
- mies 86
Onko muuten sitä sun "Kas näin heiluu käsi, ja käsi heiluu näin" biisiä saatavana tai ladattavana mistään? Ehkäpä vielä digitaalisesti remasturboituna?
- Master Debater
Joo, oon minäkin yksin mutten yksinäinen. Sillon kun haluttaa, niin teen niinkuin Kari Runkin.
Ei sitä naista tarvitse ollakseen kokonainen. Luovutustappio on koettu jo vuonna pullamössö. - kellivoite
Juon kossua ja menen hiekkakuopalle kivittämään supikoiria.
- Älä lyö eläintä
Miksi sä kivität supikoiria?!?!?!?!
Ne on syyttömiä sun vatutukseen!
Anna niiden olla! ONKO SELVÄ
Eläimiä ei saa vahingoittaa.
- grhtjd
Vuosien varrella on kehittynyt sellainen ajatusmaailma että parisuhde ja romanttinen rakkaus on muiden ihmisten juttu. Minun ei tarvitse moisella päätäni vaivata. Ihminen tottuu loppujen lopuksi vaikka mihin. Eikä nuo kaikki suhteissa olevatkaan kovin onnellisen auvoista elämää näytä viettävän.
- Master Debater
Master Depater on kanssasi samaa mieltä. Harmia ja itkunpuraa nuo suhteetkin näyttää olemaan. Palaankin tästä debatoimaan itseni kanssa. Saukko!
- viina pahentaa
On kivoja lääkkeitä.....
- Eräs nainen
Yleensä tosiaan toisten ihmisten avulla eli ystävän kanssa juttelemalla (muistakin asioista kuin siitä mikä painaa omaa mieltä).
Jos on pakko yksin, niin katson tv:tä tai luen jotain netistä. - Tai ostan kukkia
Luen, syön, kuuntelen musiikkia, tanssin, pähkäilen, annan aikaa itselleni (ajattelulle), lenkkeilen....tarpeen mukaan.
Joskus pari jaksoa saippista rauhoittaa kummasti. - arpikudos
Viiltelemällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386