Oletko uudistusmielinen?

muutoksen tuulia

Kevään 21014 aikana koulutamme ML.n palstan kirjoittajia ilmaisemaan itseään erilaisin merkein, joiden avulla kommunikoida, vaikka ei virheetön kirjoittaminen sujuisikaan.

Lisäksi opimme tunnistamaan nimimerkit hajun perusteella, sekä käymme tutustustumassa piraija-altaan vikkeliin asukkeihin havainnoidaksemme, mikä tulee olemaan uudenlainen tyyli keskustelupalstoillamme.

Lisämaksusta saat opetusta youtuben käytöstä, eikä siinä vielä kaikki! Kerromme asian tiimoilta lisää piakkoin:)

Terveisin Tertsi, Suoli24-team

20

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti Näpsä

      Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten ML-palstalla riehutaan vuonna 21014.

      • tuskin tää voi enää mielettömästi pahentua


    • fyu7hio

      Vedä homo lapaseen,

      • asiasta huomauttaja

        Lauseen loppuun laitetaan piste.


    • Villiruusu/rentukka

      Sit olis varmaan syytä palkata Eliisakettu ja Musti; nuuskisivat ne tunnistettavat hajut nimimerkeistä!
      Toisaalta jotenkin arveluttaa: jos kuitenkin ovat pukkeja kaalimaan vartijoina. =))

      • Kytistelen kanoja ja ihmisiä. Kaalista saa ikäviä ilmavaivoja.


      • Musti:
        elisakettu kirjoitti:

        Kytistelen kanoja ja ihmisiä. Kaalista saa ikäviä ilmavaivoja.

        äääääh nyh römpsykkä hokas meijan säpinät


      • E-ii-i:.!1#%?+

        .

        "Kyl kettu on aina kettu ei pukki"

        har!1

        .


    • perhe vie voiton

      Otsikkoon, olen. Uudistan vanhoja tapoja uusiin. Ensin luovuin läppäristä eli en omista enää tietsikkaa. Se on sanonu ittensä irti. Nyt ajattelin uudistaa vielä vaihtamalla suomi 24 palstailut muihin harrastuksiin. Tuntuu hyvälle uudistua.

    • Ratikkakuski(kok)

      kokoomuslaisena konservtiivina en suostu mihinkään uudistxiin

    • Nasdaq

      Saanko olla rakastunut palstalla?

      Olen niin vietävissä.


      (reps)

      • Nasdaq

        Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.


        (reps)

        Jokainen rakkaus maailmassa on sen uudistus.


        (reps)


      • aIbatrossi
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.


        (reps)

        Nasselle balladia:

        Kauan karikon kiviin meren aalto nassen päätä lyönyt on
        tuakkaas tuappi..jatkan ku nasse makaronivellin syönyt on
        bengtskärin majakalla ol Nasse nuori korpraali
        viholaiisen tykeille aivan oiva maali
        Sousi nasse paatillaan
        huusi ruskile vaan:tammefan!


      • Nasdaq
        aIbatrossi kirjoitti:

        Nasselle balladia:

        Kauan karikon kiviin meren aalto nassen päätä lyönyt on
        tuakkaas tuappi..jatkan ku nasse makaronivellin syönyt on
        bengtskärin majakalla ol Nasse nuori korpraali
        viholaiisen tykeille aivan oiva maali
        Sousi nasse paatillaan
        huusi ruskile vaan:tammefan!

        Olen sokea. En näe lukea.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Olen sokea. En näe lukea.


        (reps)

        Laurelin.

        Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
        (reps)


      • aIbatrossi
        Nasdaq kirjoitti:

        Laurelin.

        Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
        (reps)

        Olet vain henkisesti sokea
        n
        näet hyvin vaan et ymmärrä lukemaasi

        typpimyrkytys


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Laurelin.

        Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
        (reps)

        Kai tuuli tuon kantaa: se levoton.


        (byää)


        (Pillahdus on sukunimi - reps)


      • Nasdaq

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe