Kevään 21014 aikana koulutamme ML.n palstan kirjoittajia ilmaisemaan itseään erilaisin merkein, joiden avulla kommunikoida, vaikka ei virheetön kirjoittaminen sujuisikaan.
Lisäksi opimme tunnistamaan nimimerkit hajun perusteella, sekä käymme tutustustumassa piraija-altaan vikkeliin asukkeihin havainnoidaksemme, mikä tulee olemaan uudenlainen tyyli keskustelupalstoillamme.
Lisämaksusta saat opetusta youtuben käytöstä, eikä siinä vielä kaikki! Kerromme asian tiimoilta lisää piakkoin:)
Terveisin Tertsi, Suoli24-team
Oletko uudistusmielinen?
20
121
Vastaukset
- Neiti Näpsä
Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten ML-palstalla riehutaan vuonna 21014.
- fyu7hio
Vedä homo lapaseen,
- asiasta huomauttaja
Lauseen loppuun laitetaan piste.
- Villiruusu/rentukka
Sit olis varmaan syytä palkata Eliisakettu ja Musti; nuuskisivat ne tunnistettavat hajut nimimerkeistä!
Toisaalta jotenkin arveluttaa: jos kuitenkin ovat pukkeja kaalimaan vartijoina. =))- Musti:
elisakettu kirjoitti:
Kytistelen kanoja ja ihmisiä. Kaalista saa ikäviä ilmavaivoja.
äääääh nyh römpsykkä hokas meijan säpinät
- E-ii-i:.!1#%?+
.
"Kyl kettu on aina kettu ei pukki"
har!1
.
- perhe vie voiton
Otsikkoon, olen. Uudistan vanhoja tapoja uusiin. Ensin luovuin läppäristä eli en omista enää tietsikkaa. Se on sanonu ittensä irti. Nyt ajattelin uudistaa vielä vaihtamalla suomi 24 palstailut muihin harrastuksiin. Tuntuu hyvälle uudistua.
- Ratikkakuski(kok)
kokoomuslaisena konservtiivina en suostu mihinkään uudistxiin
Oho, nyt alko meno menemään armottomaksi, että kutsutaan poliisit Tikkurilaan
http://www.youtube.com/watch?v=jb0aKUvbipg- Nasdaq
Saanko olla rakastunut palstalla?
Olen niin vietävissä.
(reps)- Nasdaq
Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.
(reps)Jokainen rakkaus maailmassa on sen uudistus.
(reps) - aIbatrossi
Nasdaq kirjoitti:
Nyt on sellainen olo, että ballaadia pukkaa.
(reps)Nasselle balladia:
Kauan karikon kiviin meren aalto nassen päätä lyönyt on
tuakkaas tuappi..jatkan ku nasse makaronivellin syönyt on
bengtskärin majakalla ol Nasse nuori korpraali
viholaiisen tykeille aivan oiva maali
Sousi nasse paatillaan
huusi ruskile vaan:tammefan! - Nasdaq
aIbatrossi kirjoitti:
Nasselle balladia:
Kauan karikon kiviin meren aalto nassen päätä lyönyt on
tuakkaas tuappi..jatkan ku nasse makaronivellin syönyt on
bengtskärin majakalla ol Nasse nuori korpraali
viholaiisen tykeille aivan oiva maali
Sousi nasse paatillaan
huusi ruskile vaan:tammefan!Olen sokea. En näe lukea.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Olen sokea. En näe lukea.
(reps)Laurelin.
Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
(reps) - aIbatrossi
Nasdaq kirjoitti:
Laurelin.
Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
(reps)Olet vain henkisesti sokea
n
näet hyvin vaan et ymmärrä lukemaasi
typpimyrkytys - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Laurelin.
Huokaus tuo karkaa, mi on sanaton.
(reps)Kai tuuli tuon kantaa: se levoton.
(byää)
(Pillahdus on sukunimi - reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kai tuuli tuon kantaa: se levoton.
(byää)
(Pillahdus on sukunimi - reps)Maailmassani ei ole kirjaimia, vain kielioppisääntöjä.
(reps)
http://www.youtube.com/watch?v=MMyLu9_HQ6w
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634