Mua henk koht ärsyttää rock-kukot, jotka ärjyy ja egoilee.
Parempi laulaa normaalisti, kuten Kauko Röyhkä tai Heikki Salo tai Juice Leskinen tai Samuli Putro.
Rock-kukkomaisuus on kornia jopa ja se huuto&ärjyminen on mun korvaani kornia.
Parhaimpia laulajia ovat mm Röyhkä, Hector, Pave Maijanen, Kirka, Kari Tapio, Tapani Kansa, Tarja Turunen, Maarit Hurmerinta ja Riki Sorsa.
Huonoimpia kaikki rokkikukot, jotka ärjyy.
Sami hintsanen Tartu mikkiin ohjelmasta on karmee rock-kukko.
Rock-kukot
5
125
Vastaukset
- 22+22
Maaritilla on omituisia maneereja artkuloinnissa ja äänenkäytössä. Aivan uusimmilla levytyksillä ne ovat hieman lieventyneet, on ehkä itsekin huomannut.
- jjjoookkkbv
Maaritin vanhemmat oli ITALIaLAISA jos se sua yhtään helpottaa !
siinä syy vähän erilAISEEN SUOMALaIEEN TYYLIIN.- 22+22
Wikipedian mukaan Maaritin isoisä oli italialainen.
- 22+22
Alkupään tuotannossa nuo mainitut maneerit ovat paljon lievempiä kuin myöhemmässä, tosin aivan uusimmissa taas lievempiä.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
22+22 kirjoitti:
Alkupään tuotannossa nuo mainitut maneerit ovat paljon lievempiä kuin myöhemmässä, tosin aivan uusimmissa taas lievempiä.
Pekka loukiala. Vesa enne. Timo Jämsen. Siinä Kolme kovaa. Ja mun idoleitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823435
- 531977