mieli muuttuu

miivaouks

Olen asunut anopin ja appiukon kanssa jo yli puoli vuotta samassa pihassa ja voin sanoa että mielipide on muuttunut ajan mittaan heistä.

Ensin tuntui että kävelen jatkuvasti ohuella jäällä mutta nyt tilanne on parempi. Meni aikaa ennenkuin tutustuimme toisiimme ja olen alkanut arvostaa häntä ohjeistusten kanssa ja mielipiteiden.

Alkuun joka asiaa minussa vähän kritisoitiin mutta se johtui kai siitä ettei minua tunnettu. Nyt Olen kuin paras kaveri anopille :-) olen mukana kauppareissuilla ja keskustelemme päivittäin. Hänellä tosiaan on hellä äidillinenkin puoli, vaikkei hän auta rahallisesti eikä hoida meidän lasta, niin hän on tukena kun tarvitsen. SE ON TODELLA TÄRKEÄÄ MINULLE koska minun oma äitini on etäinen.

Meillä on paljon yhteistä anopin kanssa ja osaan sanoa jos tarvitsen tilaa. Kaikista parasta on että kun menin työhaastatteluun mainitsin että asun appivanhempien lähellä ja työnantaja oli yllättynyt iloisesti... :-) Mitä voisin sanoa... Onneksi en ollut liian jyrkkä... mehän ollaan nyt iso perhe

2

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aafafaf

      Joo, ja sitku meille syntyy lapsi, niin mä annan sille nimen anopin toisen nimen mukaan tai sitten anopin äidin mukaan, kun ne on ollut niin ihania. Mä en halua ikinä muuttaa pois tästä ihanasta pihapiiristä. Miestäni en mainitse viestissäni, koska se ei ole niin tärkeä, vain anoppi ja appiukko. Oikeastaan ne on mulle kuin omat vanhemmat, paitsi en peri tule perimään heitä ja maksan heille täyden korvauksen siitä, että saadaan asua vierasmajassa.

      • hyvät naurut

        LOL toivottavasti ihmiset tajuaa että kirjoitit satiiria


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe