Olen asunut anopin ja appiukon kanssa jo yli puoli vuotta samassa pihassa ja voin sanoa että mielipide on muuttunut ajan mittaan heistä.
Ensin tuntui että kävelen jatkuvasti ohuella jäällä mutta nyt tilanne on parempi. Meni aikaa ennenkuin tutustuimme toisiimme ja olen alkanut arvostaa häntä ohjeistusten kanssa ja mielipiteiden.
Alkuun joka asiaa minussa vähän kritisoitiin mutta se johtui kai siitä ettei minua tunnettu. Nyt Olen kuin paras kaveri anopille :-) olen mukana kauppareissuilla ja keskustelemme päivittäin. Hänellä tosiaan on hellä äidillinenkin puoli, vaikkei hän auta rahallisesti eikä hoida meidän lasta, niin hän on tukena kun tarvitsen. SE ON TODELLA TÄRKEÄÄ MINULLE koska minun oma äitini on etäinen.
Meillä on paljon yhteistä anopin kanssa ja osaan sanoa jos tarvitsen tilaa. Kaikista parasta on että kun menin työhaastatteluun mainitsin että asun appivanhempien lähellä ja työnantaja oli yllättynyt iloisesti... :-) Mitä voisin sanoa... Onneksi en ollut liian jyrkkä... mehän ollaan nyt iso perhe
mieli muuttuu
miivaouks
2
194
Vastaukset
- aafafaf
Joo, ja sitku meille syntyy lapsi, niin mä annan sille nimen anopin toisen nimen mukaan tai sitten anopin äidin mukaan, kun ne on ollut niin ihania. Mä en halua ikinä muuttaa pois tästä ihanasta pihapiiristä. Miestäni en mainitse viestissäni, koska se ei ole niin tärkeä, vain anoppi ja appiukko. Oikeastaan ne on mulle kuin omat vanhemmat, paitsi en peri tule perimään heitä ja maksan heille täyden korvauksen siitä, että saadaan asua vierasmajassa.
- hyvät naurut
LOL toivottavasti ihmiset tajuaa että kirjoitit satiiria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682329Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921536Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621322Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711319- 1281207
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1381064Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901031- 701008
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73969- 116946