meikkaamattomuus

normaali18v?

ajattelin tällaista kysellä, että onko normaalia, ettei 18- vuotias tyttö meikkaa? Äiti aina jankkaa että olen jotenkin epänormaali, kun en meikkaa. Onko siis ok? Olen tyytväinen itseeni ilman meikkiä mutta meikkaan kyllä juhlatilaisuuksiin. Oonko mä oikeesti epänormaali? Tiiän et kuulostaa vähä tyhmältä mut aattelin kysellä teiltä ihmisiltä mielipiteitä.

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T: toinen 18v

      Ja 18-vuotiaan pitäisi jo ajatella omilla aivoillaan ja huomata että äiti on täysi daiju ja on täysin normaalia meikata tai olla meikkaamatta - se ei kuulu muille mitä SINÄ teet itsellesi ulkoisesti.

    • 3264ytge3t

      Olet tyytyväinen itseesi ilman meikkiä, mikä on hieno juttu.
      Meikki/meikittömyys pitää myöskin saada valita itse, eikä mennä muiden toiveiden mukaan.
      Jos iho kiiltää kovin, niin on hyvä lisätä ainakin vähän puuteria, tai käyttää matoittavaa kasvovoidetta. Tai jos on finnejä, niin käyttää niihin peitepuikkoa, joka samalla hoitaa niitä.

    • Hyvä hyväå

      Ole onnellinen ettet tarvitse meikkiä. Itsekkin oon valinnu meikittömän linjan.

    • 14+5

      Liputan myös meikittömyyden puolesta. Ikää itselläni 24, ja vasta nyt olen ymmärtänyt että meikittä on paljon kauniimpi. en nyt puhu itsestäni vain vaan muistakin. Itse en näe mitään kaunista siinä että ollaan naama täynnä pakkelia ja ripsipidennykset ovat epäluonnollisen mittaiset/näköiset.
      Arvostan ihmisiä ketkä uskaltavat olla oma itsensä ilman pakkelia ja ripsipidennyksiä jne.
      Itse kärsin aknesta teinivuosista lähtien, syönyt roaccutan kuureja ja epillerit määrätty ihon hoitoon. Silti finnit vaivasivat 24 ikään asti. Olen huomannutkin, että mitään kaupan päivävoiteita(Lumene) sun muita en voinut laittaa kasvoilleni koska naama räjähdysmäisesti meni aina huonompaan kuntoon. Nyt kesällä kun ikää tuli mittariin 24 mietin, että ketä yritän miellyttää sillä pakkelilla jolla peittelin kasvojani. Jos kasvoni häiritsevät jotakuta niin tervemenoa vaan, en kaipaa sellaisia ihmisiä ympärilleni jos eivät hyväksy minua tälläisenä kuin olen. Lopetin meikkaamisen kesällä ( no okei, ripsiväriä käytän ) ja teinivuosista lähtien kestänyt akne loppui siihen. Vaikka olen kokeillut varmasti aikoinaan KAIKKI meikkimerkit läpi niin iho oli aina huonossa kunnossa, kunnes jätin meikit kokonaan pois niin vuosia kestänyt akne loppui kuin seinään, akne johon ei edes roaccutanit tehonnut. Olen viimein päässyt akne naamasta eroon ja en edes uskalla/tahdo laittaa mitään meikkiä enää kasvoille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe