koetaan häpeälliseksi tapahtumaksi.
Miksi?
Ulostaminen
23
148
Vastaukset
ai koetaan :O
- cacca-addikti
?????????
Ainoa nautinto, josta ei tule himo - pieru-ukko
Piereskely naurattaa takuuvarmasti aina... paitsi naisia :D
http://www.youtube.com/watch?v=s9yh0x72cA0 Otollisesta ajasta ja oppimisesta tuo on lähtöisin. Silloin kun kaksivuotiaana tenavana opeteltiin käyttämään pottaa ja ajankulukseen liisteröitiin tapetteja uuteen uskoon; tuli hoitaja ja sanoi "hyi" "paha" "ilkeää" "häpeä!"
Salattuna toimintona sitä hiljaisesti pidetään edelleen.- Tuleeko teiltä
tytöiltäkin kakkaa ;)
Tuleeko teiltä kirjoitti:
tytöiltäkin kakkaa ;)
Juu, toistuvasti tulee. Tytöt eivät ole nukkeja vaikka jotkut siltä näyttävätkin. Jos ei tulisi, olisi ikävä ilmiö ja seuraukset epämiellyttävät.
- eIisakettu
elisakettu kirjoitti:
Juu, toistuvasti tulee. Tytöt eivät ole nukkeja vaikka jotkut siltä näyttävätkin. Jos ei tulisi, olisi ikävä ilmiö ja seuraukset epämiellyttävät.
Kollikettu nostaa jalkaa puuta vasten--me bitchit kakimme kyykyssä
eikä ihmekään ---isäketulla jäi munat ketunrautoihin eIisakettu kirjoitti:
Kollikettu nostaa jalkaa puuta vasten--me bitchit kakimme kyykyssä
eikä ihmekään ---isäketulla jäi munat ketunrautoihinTuota noin, kaikki koiraeläimet kakkii kyyryssä. Kuten suurimmalla osalla nisäkkäistä, se jalan nosto ei oikein edistä itse toimitusta oli koiras tai naaras.
- miesvm_1967x
elisakettu kirjoitti:
Tuota noin, kaikki koiraeläimet kakkii kyyryssä. Kuten suurimmalla osalla nisäkkäistä, se jalan nosto ei oikein edistä itse toimitusta oli koiras tai naaras.
Totta ja jostain syystä koiraeläimet vetää korvat luimuun kakkiessa. Silloin ne näyttää noloilta. Joten olenkin alkanut sanomaan että koira ei kakkaa vaan "vetää nolot" :D :D
- kakkisti
Niin mikähän siinä nyt on häpeällistä. Minä olen aina tykännyt ulostamisesta, kummasti olo kevenee.
Eilenkin tuli käytyä ja edellisen kerran viime viikon puolella.
Ummetus vain tuppaa vaivaamaan ja usein meinaa ainakin 5 päivää olla väliä kakkareissuilla. Monesti mennyt pönttökin tukkoon sitten liian suuresta kertarymäyksestä.- No hyi
oasis79, ei kaikkea tarvitse kertoa.
- 0asis79
No hyi kirjoitti:
oasis79, ei kaikkea tarvitse kertoa.
Kerronpa shittenkin tän jutun:
Aina kun olin kylpyammeessa turkkilaisen haaremin tanssijattarena
peseytymässä raikkaksi ja samalla päästelin suolikaasut pois, ettei kesken
hurjan miekkatanssin aikana vahigossa pääse paukkua
tuli englatilainen eunukki tuomaan kuumavesipullon------kysin miksi?
--you ordered _ bottle of hot water_ mitä se tarkottaa oikke????????????????????????
http://www.youtube.com/watch?v=vFFcnhGygaM 0asis79 kirjoitti:
Kerronpa shittenkin tän jutun:
Aina kun olin kylpyammeessa turkkilaisen haaremin tanssijattarena
peseytymässä raikkaksi ja samalla päästelin suolikaasut pois, ettei kesken
hurjan miekkatanssin aikana vahigossa pääse paukkua
tuli englatilainen eunukki tuomaan kuumavesipullon------kysin miksi?
--you ordered _ bottle of hot water_ mitä se tarkottaa oikke????????????????????????
http://www.youtube.com/watch?v=vFFcnhGygaMEikö nämä turkkilaisjutut ala olla jo vähän puisevia...?
- 0asis79
oasis79 kirjoitti:
Eikö nämä turkkilaisjutut ala olla jo vähän puisevia...?
Olen tullu kakkantärkeäxi
- 0asis79
oasis79 kirjoitti:
Ei kannattaisi.
Shittisontiaisetkin --ämmä on ämmä eläinkunnassakin.
Sontiaiskollikin on Bruunoa viisaampi.
Kauneimman naaraxen hurmaa sontiaiskolli, jolla on on suurin kakkapallo jemmassa
- kiItti mies
Nyt pitää kyllä mennä tortullle :)
- Näin sotshissa :)
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2014012117957354_tl.shtml
- runontaja off
Joskus pelkkä piereminen kaduttaa
http://www.viikonloppu.com/?p=36508 - suosittelen
Yybee on kertonut käyvänsä kakalla kolme kertaa päivässä. Siksi hän on niin hoikka varmaan.
- tietoisku!
Usein kakkaavilla ei kakka haise niin paljon kuin niillä, joilla kakka muhii suolistossa päiväkausia.
- 2+16
tietoisku! kirjoitti:
Usein kakkaavilla ei kakka haise niin paljon kuin niillä, joilla kakka muhii suolistossa päiväkausia.
liikunta auttaa kummasti ummetukseen, eikä siitä kakkimisesta tarvi niin suurta numeroa tehdä, täysin normaali tapahtuma jokaiselle. Jos ulostamista mielletään häpeälliseksi tapahtumaksi on jo korvien välissä vikaa.
- Ikisinkku M
Mikset homo kysele olmissa nimissäsi typeryyksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il223891- 2323542
Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess532509Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik3121795Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe2511626Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie561553Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO2391505- 961482
- 991358
Kunnan piikkiin meni nuorten surma
Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu561265