Ulostaminen

ikisinkku M

koetaan häpeälliseksi tapahtumaksi.

Miksi?

23

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai koetaan :O

    • cacca-addikti

      ?????????

      Ainoa nautinto, josta ei tule himo

    • pieru-ukko
    • Otollisesta ajasta ja oppimisesta tuo on lähtöisin. Silloin kun kaksivuotiaana tenavana opeteltiin käyttämään pottaa ja ajankulukseen liisteröitiin tapetteja uuteen uskoon; tuli hoitaja ja sanoi "hyi" "paha" "ilkeää" "häpeä!"

      Salattuna toimintona sitä hiljaisesti pidetään edelleen.

      • Tuleeko teiltä

        tytöiltäkin kakkaa ;)


      • Tuleeko teiltä kirjoitti:

        tytöiltäkin kakkaa ;)

        Juu, toistuvasti tulee. Tytöt eivät ole nukkeja vaikka jotkut siltä näyttävätkin. Jos ei tulisi, olisi ikävä ilmiö ja seuraukset epämiellyttävät.


      • eIisakettu
        elisakettu kirjoitti:

        Juu, toistuvasti tulee. Tytöt eivät ole nukkeja vaikka jotkut siltä näyttävätkin. Jos ei tulisi, olisi ikävä ilmiö ja seuraukset epämiellyttävät.

        Kollikettu nostaa jalkaa puuta vasten--me bitchit kakimme kyykyssä

        eikä ihmekään ---isäketulla jäi munat ketunrautoihin


      • elisakettu
        eIisakettu kirjoitti:

        Kollikettu nostaa jalkaa puuta vasten--me bitchit kakimme kyykyssä

        eikä ihmekään ---isäketulla jäi munat ketunrautoihin

        Tuota noin, kaikki koiraeläimet kakkii kyyryssä. Kuten suurimmalla osalla nisäkkäistä, se jalan nosto ei oikein edistä itse toimitusta oli koiras tai naaras.


      • miesvm_1967x
        elisakettu kirjoitti:

        Tuota noin, kaikki koiraeläimet kakkii kyyryssä. Kuten suurimmalla osalla nisäkkäistä, se jalan nosto ei oikein edistä itse toimitusta oli koiras tai naaras.

        Totta ja jostain syystä koiraeläimet vetää korvat luimuun kakkiessa. Silloin ne näyttää noloilta. Joten olenkin alkanut sanomaan että koira ei kakkaa vaan "vetää nolot" :D :D


    • kakkisti

      Niin mikähän siinä nyt on häpeällistä. Minä olen aina tykännyt ulostamisesta, kummasti olo kevenee.
      Eilenkin tuli käytyä ja edellisen kerran viime viikon puolella.
      Ummetus vain tuppaa vaivaamaan ja usein meinaa ainakin 5 päivää olla väliä kakkareissuilla. Monesti mennyt pönttökin tukkoon sitten liian suuresta kertarymäyksestä.

      • No hyi

        oasis79, ei kaikkea tarvitse kertoa.


      • 0asis79
        No hyi kirjoitti:

        oasis79, ei kaikkea tarvitse kertoa.

        Kerronpa shittenkin tän jutun:

        Aina kun olin kylpyammeessa turkkilaisen haaremin tanssijattarena
        peseytymässä raikkaksi ja samalla päästelin suolikaasut pois, ettei kesken
        hurjan miekkatanssin aikana vahigossa pääse paukkua
        tuli englatilainen eunukki tuomaan kuumavesipullon------kysin miksi?
        --you ordered _ bottle of hot water_ mitä se tarkottaa oikke????????????????????????

        http://www.youtube.com/watch?v=vFFcnhGygaM


      • 0asis79 kirjoitti:

        Kerronpa shittenkin tän jutun:

        Aina kun olin kylpyammeessa turkkilaisen haaremin tanssijattarena
        peseytymässä raikkaksi ja samalla päästelin suolikaasut pois, ettei kesken
        hurjan miekkatanssin aikana vahigossa pääse paukkua
        tuli englatilainen eunukki tuomaan kuumavesipullon------kysin miksi?
        --you ordered _ bottle of hot water_ mitä se tarkottaa oikke????????????????????????

        http://www.youtube.com/watch?v=vFFcnhGygaM

        Eikö nämä turkkilaisjutut ala olla jo vähän puisevia...?


      • 0asis79
        oasis79 kirjoitti:

        Eikö nämä turkkilaisjutut ala olla jo vähän puisevia...?

        Olen tullu kakkantärkeäxi


      • 0asis79 kirjoitti:

        Olen tullu kakkantärkeäxi

        Ei kannattaisi.


      • 0asis79
        oasis79 kirjoitti:

        Ei kannattaisi.

        Shittisontiaisetkin --ämmä on ämmä eläinkunnassakin.

        Sontiaiskollikin on Bruunoa viisaampi.

        Kauneimman naaraxen hurmaa sontiaiskolli, jolla on on suurin kakkapallo jemmassa


    • kiItti mies

      Nyt pitää kyllä mennä tortullle :)

    • runontaja off
    • suosittelen

      Yybee on kertonut käyvänsä kakalla kolme kertaa päivässä. Siksi hän on niin hoikka varmaan.

      • tietoisku!

        Usein kakkaavilla ei kakka haise niin paljon kuin niillä, joilla kakka muhii suolistossa päiväkausia.


      • 2+16
        tietoisku! kirjoitti:

        Usein kakkaavilla ei kakka haise niin paljon kuin niillä, joilla kakka muhii suolistossa päiväkausia.

        liikunta auttaa kummasti ummetukseen, eikä siitä kakkimisesta tarvi niin suurta numeroa tehdä, täysin normaali tapahtuma jokaiselle. Jos ulostamista mielletään häpeälliseksi tapahtumaksi on jo korvien välissä vikaa.


    • Ikisinkku M

      Mikset homo kysele olmissa nimissäsi typeryyksiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe