että on oikeutettu saamaan palkkaa, josta jää verojen jälkeen n. 9000e käteen?
Millaista työtä mielestäsi pitäisi tehdä
24
198
Vastaukset
- Pyllyn haistelua
ennen kuin ne voi istuttaa yleisille penkeille.
- hä?
Mitähän tarkoitusta tuollainen työ palvelisi?
- Villiruusu/rentukka
Ainoa mikä tuli äkkiä mieleen niin nettipokeri.
Jos on taitava ja onnekas niin kuukaudessa voi netota enemmänkin
ja hyvin todennäköisesti myös menettää sen epäonnella. (taitamattomuudella)
Joku Fortumin johtaja!??- Villiruusu/rentukka
Lisään vielä äskeiseeni että paskalla kävin. Aaah. Pyyhin huonosti. Äitini luona ei ole pyllysuihkua ja nyt kutittaa persettä. On varmasti mukavat jarrujäljet alkkareissa :(
- 15+12
Villiruusu/rentukka kirjoitti:
Lisään vielä äskeiseeni että paskalla kävin. Aaah. Pyyhin huonosti. Äitini luona ei ole pyllysuihkua ja nyt kutittaa persettä. On varmasti mukavat jarrujäljet alkkareissa :(
mut ne voi aina myydä
- Villiruusu/rentukka
15+12 kirjoitti:
mut ne voi aina myydä
Kyllä, ja sillä pääsemmekin ketjun aiheeseen.
- muusikko tai
formulakuljettaja.
- Vastaa hän
Minäpä tiedän, mut en kehtaa kertoa.
- japsis papsis
No hyi yybee
- Huoltopoliisin
kuuluisi saata verojen jälkeen 9000 euroa käteen?
- Villiruusu/rentukka
Just joo...................heh, onko kivaa? =))))
Kirjoitahan ukkeli lisää......mikä sua pännii?? Ymmärryksesäsikö puutteita, mitä?- Kyssyy hän
Anteeksi, mikä kysymyksessäni harmitti sinua?
- //Mies//
Heille en ole kateellinen, joillakin vaan on lahjoja:
http://m.iltalehti.fi/digi/2013101517608053_du.shtml - keltainen vaara
Pitää vain kehua Aleksi Randellin musiikkikorvaa karaokessa ja saa kaupungin viran
vaikkaTurun sosiaalitoimistoimistossa punatukkaiste fysioterpeuttien pimpin nuuhkijana - ratikkakuski.
EI muutakuin perustat firman niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Kas näin helppoa ja yksinkertaista on poroporvarin elämä.
- Villiruusu/rentukka
Ihan vaan kaikille tiedoksi: en ole ottanut tähän keskusteluun osaa!!!
Keskustelette mun kanssani vain tämän munhun ihastuneen trollihahmoni kanssa!!!
Eiks tämä nyt pikkuhiljaa alkais jo riittää???- aIbatrossi
Olsimmää sunt het kaliiseist tunnistanu sniff sniff aaaaaaaah
Tuohon pitäisi tienata noin 18.000€/kk. Tuon verran vissiin tienaa valtion puolella pääministeri ja kuntapuolella Helsingin ylipormestari. Yrityspuolella täytyy olla keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja tai suuryrityksen toisen portaan dirika.
No onko ne palkkansa ansainneet? Ehkä. Mutta jos jollekin, niin yrittäjälle suon tuon palkan. Hänhän on itse omat rahansa ansainnut.- veronmaksajatar
Tsadin kokkeli kaupungijohtaja saa enemmän liksaa, kuin New Yorkin kolleega
Ratikkakin on niin jenkkiä--että........ Kyllä. Yrittäjä on ainoa joka on palkkansa ansainnut. Kaikista poliitikoiden ja muiden kaunopuheista huolimatta lait, asetukset ja määräykset ovat määrittäneet yrittäjä Suomen hyvinvointivaltion viholliseksi numero yksi.
Joku ruotsalainen firma osti jonkun suomalaisen firman. Kyseisen suomalaisen firman toimitusjohtaja tulee saamaan noin 100 000 euron vuosieläkkeen. Joten palkkakin lienee yli tuon 9 000 kk
- esim.
esim. ?? Ei kukaan. Joku yrittäjä?
Sellaista, missä vaaditaan poikkeuksellisen suurta työpanosta, lahjakkuutta tai vastuunkantoa. Työ itsessään voi olla mitä vain.
Sellaista, josta yrityksen omistaja (yrittäjällä asiakas) on valmis maksamaan tuon verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483