Millaista työtä mielestäsi pitäisi tehdä

Kyssyy hän

että on oikeutettu saamaan palkkaa, josta jää verojen jälkeen n. 9000e käteen?

24

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyllyn haistelua

      ennen kuin ne voi istuttaa yleisille penkeille.

      • hä?

        Mitähän tarkoitusta tuollainen työ palvelisi?


    • Villiruusu/rentukka

      Ainoa mikä tuli äkkiä mieleen niin nettipokeri.
      Jos on taitava ja onnekas niin kuukaudessa voi netota enemmänkin
      ja hyvin todennäköisesti myös menettää sen epäonnella. (taitamattomuudella)

      Joku Fortumin johtaja!??

      • Villiruusu/rentukka

        Lisään vielä äskeiseeni että paskalla kävin. Aaah. Pyyhin huonosti. Äitini luona ei ole pyllysuihkua ja nyt kutittaa persettä. On varmasti mukavat jarrujäljet alkkareissa :(


      • 15+12
        Villiruusu/rentukka kirjoitti:

        Lisään vielä äskeiseeni että paskalla kävin. Aaah. Pyyhin huonosti. Äitini luona ei ole pyllysuihkua ja nyt kutittaa persettä. On varmasti mukavat jarrujäljet alkkareissa :(

        mut ne voi aina myydä


      • Villiruusu/rentukka
        15+12 kirjoitti:

        mut ne voi aina myydä

        Kyllä, ja sillä pääsemmekin ketjun aiheeseen.


    • muusikko tai

      formulakuljettaja.

    • Vastaa hän

      Minäpä tiedän, mut en kehtaa kertoa.

      • japsis papsis

        No hyi yybee


    • Huoltopoliisin

      kuuluisi saata verojen jälkeen 9000 euroa käteen?

    • Villiruusu/rentukka

      Just joo...................heh, onko kivaa? =))))
      Kirjoitahan ukkeli lisää......mikä sua pännii?? Ymmärryksesäsikö puutteita, mitä?

      • Kyssyy hän

        Anteeksi, mikä kysymyksessäni harmitti sinua?


    • //Mies//
    • keltainen vaara

      Pitää vain kehua Aleksi Randellin musiikkikorvaa karaokessa ja saa kaupungin viran
      vaikkaTurun sosiaalitoimistoimistossa punatukkaiste fysioterpeuttien pimpin nuuhkijana

    • ratikkakuski.

      EI muutakuin perustat firman niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Kas näin helppoa ja yksinkertaista on poroporvarin elämä.

    • Villiruusu/rentukka

      Ihan vaan kaikille tiedoksi: en ole ottanut tähän keskusteluun osaa!!!
      Keskustelette mun kanssani vain tämän munhun ihastuneen trollihahmoni kanssa!!!
      Eiks tämä nyt pikkuhiljaa alkais jo riittää???

      • aIbatrossi

        Olsimmää sunt het kaliiseist tunnistanu sniff sniff aaaaaaaah


    • Tuohon pitäisi tienata noin 18.000€/kk. Tuon verran vissiin tienaa valtion puolella pääministeri ja kuntapuolella Helsingin ylipormestari. Yrityspuolella täytyy olla keskisuuren yrityksen toimitusjohtaja tai suuryrityksen toisen portaan dirika.

      No onko ne palkkansa ansainneet? Ehkä. Mutta jos jollekin, niin yrittäjälle suon tuon palkan. Hänhän on itse omat rahansa ansainnut.

      • veronmaksajatar

        Tsadin kokkeli kaupungijohtaja saa enemmän liksaa, kuin New Yorkin kolleega



        Ratikkakin on niin jenkkiä--että........


      • Kyllä. Yrittäjä on ainoa joka on palkkansa ansainnut. Kaikista poliitikoiden ja muiden kaunopuheista huolimatta lait, asetukset ja määräykset ovat määrittäneet yrittäjä Suomen hyvinvointivaltion viholliseksi numero yksi.


    • Joku ruotsalainen firma osti jonkun suomalaisen firman. Kyseisen suomalaisen firman toimitusjohtaja tulee saamaan noin 100 000 euron vuosieläkkeen. Joten palkkakin lienee yli tuon 9 000 kk

    • esim.

      esim. ?? Ei kukaan. Joku yrittäjä?

    • Sellaista, missä vaaditaan poikkeuksellisen suurta työpanosta, lahjakkuutta tai vastuunkantoa. Työ itsessään voi olla mitä vain.

    • Sellaista, josta yrityksen omistaja (yrittäjällä asiakas) on valmis maksamaan tuon verran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe