Eräitä yhteiskunnan kannalta haitallisesti toimivia.
(mutten kerro missä)
((joku saattaa keksiä aika helposti))
Tosin niistä ei ole juuri vastusta ;)
Ilmoitan trollaavani
51
143
Vastaukset
- Tappelet..
persujen kanssa "perussuomalaiset" palstalla.
- Ei se mitään.
buddy-love kirjoitti:
Pieleen.
Minä olen arvaukseni arvannut. Muut jatkakoon tästä mikäli aihe kiinnostaa.
Ei se mitään. kirjoitti:
Minä olen arvaukseni arvannut. Muut jatkakoon tästä mikäli aihe kiinnostaa.
Trollaan hamppareita Maailmanmenossa.
Nyt pitäisi olla helppo löytää.- Sehän on
buddy-love kirjoitti:
Trollaan hamppareita Maailmanmenossa.
Nyt pitäisi olla helppo löytää.idioottien palsta, lapsikin pärjäisi siellä. Minä joskus vuosia sitten siellä kirjoitellessani ajattelin että miksi tämän palstan älypäät eivät mene sinne aukomaan päätä niille, eewari taisi sitten mennä.
Sehän on kirjoitti:
idioottien palsta, lapsikin pärjäisi siellä. Minä joskus vuosia sitten siellä kirjoitellessani ajattelin että miksi tämän palstan älypäät eivät mene sinne aukomaan päätä niille, eewari taisi sitten mennä.
On niistä kuitenkin jotakin hupia.
Varsinkin jos pää on jo hiukan pehmennyt haitta-aineilla.
On se Eewarikin siellä ja yleensä se on helppo tunnistaa.
- jea, well
Olen aina inhonnut trollausta mutta otin sen käyttöön muutama päivä sitten. Toisella palstalla. Oli pakko, trollaan trolleja.
Taitaa olla ilmassa. Parhaimmillaan mä pelastan sillä jonkun hengen.
Sillä on siis tarpeellinen funktio.Intoiduin trollaamaan siksi että hampunpolttelijat väittävät kaikkea huumevalistusta valehteluksi ja kaikille väitteille huumeidensa haitallisuuksista he vaativat jatkuvasti uusia todisteita, joita eivät kuitenkaan kelpuuta tai edes hetken kuluttua muista nähneensä.
Varsinkin se miten "kukaan ei ole koskaan kuollut kannabiksen käytön takia", on niillä jatkuvasti esillä ja väite on täysin älytön, eivätkä ne itse kuitenkaan tajua sitä.
- Viola.
Ai siellä " Kannabiksen Dekriminalisoinnissa..."?
Olisin arvannut sinun hilluvan tuolla "Jihadistit uhkaavat Olympialaisia" ketjussa.
MM-palstalla on runsaasti valinnanvaraa. - reipasta toimintaa
Maailman menossa?
Ihan huippispalsta trollaamiseen.
Politiikkaosastolla se ei lähtenyt lentoon.
Koitin saada käteistä pois valtaistuimelta.
:DD
Eläkekatto olis myös aiheellinen JO valmiiksi rikkaiden osalta.
Eli eläkekatto NIILLE jotka ovat jo sikarikkaita.Huumetyypit ovat helppoja trollattavia, eivätkä yleensä tajua tulevansa trollatuiksi.
Lisäksi niillä on aina samat mantrat ja niihin on siksi helppo kehittää vastaiskuja joita voi käyttää jatkuvasti uudelleen.
Lisäksi kun trollaa tosiasioilla ja oikeilla tutkimuksilla, niin nillä on hankalat paikat.- -oikea trolli-
buddy-love kirjoitti:
Huumetyypit ovat helppoja trollattavia, eivätkä yleensä tajua tulevansa trollatuiksi.
Lisäksi niillä on aina samat mantrat ja niihin on siksi helppo kehittää vastaiskuja joita voi käyttää jatkuvasti uudelleen.
Lisäksi kun trollaa tosiasioilla ja oikeilla tutkimuksilla, niin nillä on hankalat paikat.Minusta laadukkaan trollauksen pitää perustua
a. seksuaaliseen suuntautumiseen (homo)
b. pedofiliaan
c. mielenterveyteen
d. naisettomuuteen (atm) - Reipasta toimintaa
buddy-love kirjoitti:
Huumetyypit ovat helppoja trollattavia, eivätkä yleensä tajua tulevansa trollatuiksi.
Lisäksi kun trollaa tosiasioilla ja oikeilla tutkimuksilla, niin nillä on hankalat paikat.Huumetyypit on hörhöjä.
Mä en tajua miksi hamppu pitää laillistaa, varsinkaan kun suomalaisilla ei ole itsehillintää minkään päihteen kanssa ja siitä seuraa taas lisää ongelmia. Se mikä onnistuu jossain muualla, ei aina toimi täällä. Eikä varsinkaan mitkään päihteiden vapauttamiset.
Miksi kenenkään pitäisi maksaa mitään huumeihmisten vieroitushoitoja, kun ei ne koskaan toivu siitä? Repsahtaa takaisin uudelleen ja uudelleen.
Niille ptiäs antaa kilo niistettävää kerralla ja vahtia vieressä, että ne ottaa sen siinä, yhdellä imasulla. Ja jupoille pitäis antaa ämpärillinen tequilaa ja pistää se juomaan se kerralla. Sillähän se jano lähtee.
Olen käyny trollaamassa niitä pariin otteeseen. Samaa mantraa joka kerran.
JA miksi se pitää laillistaa....ei se muuta jo käyttävien käyttöä mitenkään. Vetäköön kuten tähänki asti. Laillistamisesta seuraa haittaa lopulle väestölle. Reipasta toimintaa kirjoitti:
Huumetyypit on hörhöjä.
Mä en tajua miksi hamppu pitää laillistaa, varsinkaan kun suomalaisilla ei ole itsehillintää minkään päihteen kanssa ja siitä seuraa taas lisää ongelmia. Se mikä onnistuu jossain muualla, ei aina toimi täällä. Eikä varsinkaan mitkään päihteiden vapauttamiset.
Miksi kenenkään pitäisi maksaa mitään huumeihmisten vieroitushoitoja, kun ei ne koskaan toivu siitä? Repsahtaa takaisin uudelleen ja uudelleen.
Niille ptiäs antaa kilo niistettävää kerralla ja vahtia vieressä, että ne ottaa sen siinä, yhdellä imasulla. Ja jupoille pitäis antaa ämpärillinen tequilaa ja pistää se juomaan se kerralla. Sillähän se jano lähtee.
Olen käyny trollaamassa niitä pariin otteeseen. Samaa mantraa joka kerran.
JA miksi se pitää laillistaa....ei se muuta jo käyttävien käyttöä mitenkään. Vetäköön kuten tähänki asti. Laillistamisesta seuraa haittaa lopulle väestölle.Ne ovat sekakäyttäjiä lähes kaikki.
Yläkerrassa oli aikanaan joku pariskunta ja savu tuli ilmanvaihdon kautta meille keittiöön. Kun savu loppui niin tappelu alkoi. Ilmeisesti aineiden puute aiheutti reaktioita. Naispuolinen välillä siellä viilteli miestä puukolla ja se tyyppi istui rapussa verisenä odottamassa sen naisensa leppymistä. Ambulanssi korjasi pintahuoltoon. Saivat sitten lopulta häädön.
Hassuna piirettnä noilla hampputyypeillä on se, että ne pitävät itseään parempina ihmisinä koska eivät käytä (muka) alkoholia ja että kaikki alkoholia käyttävät ovat tappelijoita ja rappiolla. Niitä ärsyttää kun vastaan väittäjä ei käytä edes alkoholia.
Jos ne saisivat sen laillistettua, niin meillä olisi pian selvästi enemmän ongelmia. Käyttäisivät kuitenkin yhä enemmän kaikkea samaan aikaan.-oikea trolli- kirjoitti:
Minusta laadukkaan trollauksen pitää perustua
a. seksuaaliseen suuntautumiseen (homo)
b. pedofiliaan
c. mielenterveyteen
d. naisettomuuteen (atm)Ei noista saa suurempia aikaan, paitsi jos menet ja ilmoitat liittyneesi Namblaan ja että kannatat kaikkia sen arvoja ja vaadit niitä laillisiksi.
Itse en viitsi kokeilla tuota linjaa ja trollaan lähinnä asioilla joihin uskon itse.- Mitä buddy-love
buddy-love kirjoitti:
Ei noista saa suurempia aikaan, paitsi jos menet ja ilmoitat liittyneesi Namblaan ja että kannatat kaikkia sen arvoja ja vaadit niitä laillisiksi.
Itse en viitsi kokeilla tuota linjaa ja trollaan lähinnä asioilla joihin uskon itse.tekee museossa?
Nussii lapsia :) Mitä buddy-love kirjoitti:
tekee museossa?
Nussii lapsia :)Ei toimi.
Kehno trollaus ja niin nähty.
Et ole trollina kanssani lainkaan samaa sarjaa.- Haha!
buddy-love kirjoitti:
Ei toimi.
Kehno trollaus ja niin nähty.
Et ole trollina kanssani lainkaan samaa sarjaa.Minusta itsestäni trollaus oli loistava! :D Panetko muuten ylämäessä pienempää ;)
Haha! kirjoitti:
Minusta itsestäni trollaus oli loistava! :D Panetko muuten ylämäessä pienempää ;)
Pienempää kuin mikä?
Mikä on pieni ja mikä mikä on?
(ei sinusta ole trollausalalle lainkaan)- Haha!
buddy-love kirjoitti:
Pienempää kuin mikä?
Mikä on pieni ja mikä mikä on?
(ei sinusta ole trollausalalle lainkaan)Olen loistava trolli! :D
Täytyy muistaa vain oikea trollattava ja siihen sopiva kohta, se on sinun kanssasi b - pedofilia. Hmm, ehkä ätminkäisyys voisi myös poikia jotakin... Haha! kirjoitti:
Olen loistava trolli! :D
Täytyy muistaa vain oikea trollattava ja siihen sopiva kohta, se on sinun kanssasi b - pedofilia. Hmm, ehkä ätminkäisyys voisi myös poikia jotakin...Etkö ole huomannut että paremman puutteessa ruokin sitä käsitystä, että tuo toimii trollauksessani.
Itseasiassa juuri tuota olisi helppo käyttää islamin vastaisessa trollauksessa.
Näytän miten se tehdään, kunhan kyllästyn noihin huumetyyppeihin.buddy-love kirjoitti:
Etkö ole huomannut että paremman puutteessa ruokin sitä käsitystä, että tuo toimii trollauksessani.
Itseasiassa juuri tuota olisi helppo käyttää islamin vastaisessa trollauksessa.
Näytän miten se tehdään, kunhan kyllästyn noihin huumetyyppeihin.Ai niin ja et ole vielä havainnut miten trollaan sinua toisella tavalla.
- Et ainakaan
buddy-love kirjoitti:
Ai niin ja et ole vielä havainnut miten trollaan sinua toisella tavalla.
trollaa minua fatsoksi, kuten minä nyt sinua - olet lihavuori; elät pullalla, ääliö, sinulla ei ole lihasta, 8 vuotias tyttökin voittaisi sut katutappelussa :D Ja ellei voittaisi, päätyisi hän raiskattavaksi (kohta b. pedofilia)
Et ainakaan kirjoitti:
trollaa minua fatsoksi, kuten minä nyt sinua - olet lihavuori; elät pullalla, ääliö, sinulla ei ole lihasta, 8 vuotias tyttökin voittaisi sut katutappelussa :D Ja ellei voittaisi, päätyisi hän raiskattavaksi (kohta b. pedofilia)
Sinähän et koe minua lainkaan ärsyttäväksi.
Ethän?- "ethän löisi
buddy-love kirjoitti:
Sinähän et koe minua lainkaan ärsyttäväksi.
Ethän?rillipäätä, ethän?"
PAM! :D "ethän löisi kirjoitti:
rillipäätä, ethän?"
PAM! :DSiis en ole mielestäsi lainkaan ärsyttävä.
Myönnä pois vain.
Pidät minua todella sympaattisena ja yleensä olet kanssani jopa samaa mieltä asioista.- sinun tulisi
buddy-love kirjoitti:
Siis en ole mielestäsi lainkaan ärsyttävä.
Myönnä pois vain.
Pidät minua todella sympaattisena ja yleensä olet kanssani jopa samaa mieltä asioista.myöntää sairaalloinen mieltymyksesi 3-10 vuotiaisiin somalipoikiin ;)
sinun tulisi kirjoitti:
myöntää sairaalloinen mieltymyksesi 3-10 vuotiaisiin somalipoikiin ;)
No niin, sinähän koet minut palstan kiehtovimmaksi ilmiöksi ja kaipaat jatkuvasti huomiotani.
Myönnä pois.- Ainakin..
buddy-love kirjoitti:
No niin, sinähän koet minut palstan kiehtovimmaksi ilmiöksi ja kaipaat jatkuvasti huomiotani.
Myönnä pois.helpoimmaksi trollattavaksi.
Ainakin.. kirjoitti:
helpoimmaksi trollattavaksi.
No meillähän on silloin oiva symbioosi kun kaipaan trollausta (vaikkkin se voisi olla älykkäämpää ja muutenkin laadukkaampaa) ja sinä kaipaat huomiotani, jota saat kun pyrit trollaamaan minua.
Mutta edelleenkään et huomaa miten trollaan sinua.buddy-love kirjoitti:
No meillähän on silloin oiva symbioosi kun kaipaan trollausta (vaikkkin se voisi olla älykkäämpää ja muutenkin laadukkaampaa) ja sinä kaipaat huomiotani, jota saat kun pyrit trollaamaan minua.
Mutta edelleenkään et huomaa miten trollaan sinua.Auttaako muuten jos kerron syöväni taatusti lihottavia pähkinöitä.
Näissä on suolaa ja hunajaa aika reilusti.
Pussikin on suuri.
Jättiperhepakkaus.
Tosin alan olla jo melko täysi ja alkaa nukuttaa.
Buddy - mielenkiinnolla - miten määrittelet tuon yhteiskunnan kannalta haitallisesti toimivat?
Kannabiksen käyttö on yksilölle ja yhteiskunnalle haitallista.
Samoin aivan liian useille myös alkoholi.
Tupakka on myös haitallista.
Ja kun jotkut pyrkivät lisäämään noiden käyttöä, niin se on yhteiskunnan kannalta haitallista toimintaa.- Musti:
Narttuketun pissa on paras huume
buddy-love kirjoitti:
Kannabiksen käyttö on yksilölle ja yhteiskunnalle haitallista.
Samoin aivan liian useille myös alkoholi.
Tupakka on myös haitallista.
Ja kun jotkut pyrkivät lisäämään noiden käyttöä, niin se on yhteiskunnan kannalta haitallista toimintaa.Haitallisuudessa olet oikeassa.
Millaisen hyötyasteen arvelet tällä uuden sukupolven valistuskampanjalla - trollauksella - olevan?Musti: kirjoitti:
Narttuketun pissa on paras huume
Sukuvietti on tosiaan (usein postitiivinen) huume. Sillekin voi addiktoitua.
elisakettu kirjoitti:
Haitallisuudessa olet oikeassa.
Millaisen hyötyasteen arvelet tällä uuden sukupolven valistuskampanjalla - trollauksella - olevan?Joutuvat keksimään uusia perusteluja väitteilleen ja kun eivät löydä, havaitsevat suurimman osan vakiintuneista väitteistään paikkaansa pitämättömiksi.
Lisäksi he tajuavat etteivät läheskään kaikki ole heidän kanssaan samalla kannalla, mikä käsitys syntyy helposti kun pyörivät lähinnä keskenään samoin ajattelevien kanssa.
Kaikille ideologioille on suurin haaste joutua naurunalaiseksi.
Islamille olisi syytä tehdä myös jotain, sillä se on samaa luokkaa fasimin kanssa (ja Islam on nykyään enemmän yhteiskuntajärjestys ja poliittinen suuntaus kuin uskonto). Pidän sen tukemia ihmisoikeusloukkauksia koko ihmiskunnalle haitallisina ja sen ensimmäiset uhrit ovat muslimit itse.buddy-love kirjoitti:
Joutuvat keksimään uusia perusteluja väitteilleen ja kun eivät löydä, havaitsevat suurimman osan vakiintuneista väitteistään paikkaansa pitämättömiksi.
Lisäksi he tajuavat etteivät läheskään kaikki ole heidän kanssaan samalla kannalla, mikä käsitys syntyy helposti kun pyörivät lähinnä keskenään samoin ajattelevien kanssa.
Kaikille ideologioille on suurin haaste joutua naurunalaiseksi.
Islamille olisi syytä tehdä myös jotain, sillä se on samaa luokkaa fasimin kanssa (ja Islam on nykyään enemmän yhteiskuntajärjestys ja poliittinen suuntaus kuin uskonto). Pidän sen tukemia ihmisoikeusloukkauksia koko ihmiskunnalle haitallisina ja sen ensimmäiset uhrit ovat muslimit itse.Tavallaan siis laitat heidät seinää vastaan ja annat vain totuustehtävän käteen. Se on ovelaa manipulointia.
Ymmärrän tavoitteen, mutta sinun täytyy olla järjettömän kärsivällinen ja elastinen tulematta turhautuneeksi v*ttuilijaksi. Sitten homma alkaa valua käsistä.
Toinen kysymys. Oletko aina ollut humanistinen idealisti vai miksi olet kiinnostunut ihmisten hyvinvoinnista? Vai onko motiivisi joku muu?elisakettu kirjoitti:
Tavallaan siis laitat heidät seinää vastaan ja annat vain totuustehtävän käteen. Se on ovelaa manipulointia.
Ymmärrän tavoitteen, mutta sinun täytyy olla järjettömän kärsivällinen ja elastinen tulematta turhautuneeksi v*ttuilijaksi. Sitten homma alkaa valua käsistä.
Toinen kysymys. Oletko aina ollut humanistinen idealisti vai miksi olet kiinnostunut ihmisten hyvinvoinnista? Vai onko motiivisi joku muu?Olen havainnut olevani kärsivällinen.
Toisaalta se on myös mielenkiintoista, sillä tilanne vaatii etsimään toisen logiikan aukot ja iskemään niihin.
Kaipaan hyviä väittelyitä ja joskus muinoin niitä oli ihan nenäkkäinkin. Irl-väittely on niitä harvoja tilanteita joissa voi oikeasti pistää koko korvien välin käyttöön ja se on hauskaa. Väittelyssä myös oppii ymmärtämään sen miten toinen ajattelee ja miksi juuri kyseisellä tavalla.
Yleensä olen antanut toisen selittää itsensä pussiin ja sitten näyttänyt miten hän on itsensä kanssa eri mieltä.
Ihan sovussa silti, eikä minulle suututa.
Tosin exäni oli sitä mieltä että väittelyni on liian julmaa, mutta hän olikin yleensä omissa mielipiteissään hyvin ristiriitainen ja usein myös unohti olleensa vastakkaista mieltä vielä muutama kuukausi aiemmin.
Emme väitelleet kuin pari kertaa ja aiheena mm. se laitetaanko autossa parempikuntoiset renkaat eteen vai taakse.
Ei siitä mitään tullut.
Olen aina olut sitä mieltä että ihmiskunnan pitäisi pyrkiä suurempaan onnellisuuteen ja siihen että kärsimystä vähennettäisiin kaikilla ja kaikkialla.
Jotkut eivät ole pitäneet siitä että olen osoittanut että itseään hyvinä ihmisinä pitävät ovat omilla "avustustavoillaan" lähinnä korostaneet omaa hyvyyttään ja erityisesti paremmuuttaan jotakin samassa yhteiskunnallisessa asemassa oleviin nähden. Maahanmuutossa on juuri tätä ilmiötä ja ne hermostuvat herkästi.
Ehdottamani keinot ovat usein radikaaleja ja epätavallisia. Toisinaan puolustan kantaa jota en pidä lainkaan hyväksyttävänä ja pakotan toisen etsimään perusteluja omalle hiukan rammalle ajatukselleen.
Siis motiivini on tutkia ihmisten ajattelutapoja, vaivata omaa päätäni ja pakottaa samalla itseni perustelemaan omat ideologiani. Maailma parantuu ehkä hieman. Parantuisi enemmän jos muutkin tekisivät samaa.
Nenäkkäin väittelyitä on kuitenkin nykyään aivan liian vähän ja kaipaisin sitä harjoitusta.buddy-love kirjoitti:
Olen havainnut olevani kärsivällinen.
Toisaalta se on myös mielenkiintoista, sillä tilanne vaatii etsimään toisen logiikan aukot ja iskemään niihin.
Kaipaan hyviä väittelyitä ja joskus muinoin niitä oli ihan nenäkkäinkin. Irl-väittely on niitä harvoja tilanteita joissa voi oikeasti pistää koko korvien välin käyttöön ja se on hauskaa. Väittelyssä myös oppii ymmärtämään sen miten toinen ajattelee ja miksi juuri kyseisellä tavalla.
Yleensä olen antanut toisen selittää itsensä pussiin ja sitten näyttänyt miten hän on itsensä kanssa eri mieltä.
Ihan sovussa silti, eikä minulle suututa.
Tosin exäni oli sitä mieltä että väittelyni on liian julmaa, mutta hän olikin yleensä omissa mielipiteissään hyvin ristiriitainen ja usein myös unohti olleensa vastakkaista mieltä vielä muutama kuukausi aiemmin.
Emme väitelleet kuin pari kertaa ja aiheena mm. se laitetaanko autossa parempikuntoiset renkaat eteen vai taakse.
Ei siitä mitään tullut.
Olen aina olut sitä mieltä että ihmiskunnan pitäisi pyrkiä suurempaan onnellisuuteen ja siihen että kärsimystä vähennettäisiin kaikilla ja kaikkialla.
Jotkut eivät ole pitäneet siitä että olen osoittanut että itseään hyvinä ihmisinä pitävät ovat omilla "avustustavoillaan" lähinnä korostaneet omaa hyvyyttään ja erityisesti paremmuuttaan jotakin samassa yhteiskunnallisessa asemassa oleviin nähden. Maahanmuutossa on juuri tätä ilmiötä ja ne hermostuvat herkästi.
Ehdottamani keinot ovat usein radikaaleja ja epätavallisia. Toisinaan puolustan kantaa jota en pidä lainkaan hyväksyttävänä ja pakotan toisen etsimään perusteluja omalle hiukan rammalle ajatukselleen.
Siis motiivini on tutkia ihmisten ajattelutapoja, vaivata omaa päätäni ja pakottaa samalla itseni perustelemaan omat ideologiani. Maailma parantuu ehkä hieman. Parantuisi enemmän jos muutkin tekisivät samaa.
Nenäkkäin väittelyitä on kuitenkin nykyään aivan liian vähän ja kaipaisin sitä harjoitusta.Miksi kumppanin kanssa hyvä väittely harvoin onnistuu, luulisin että kyseessä on kuitenkin tunnepuolesta. Asioita ei uskalleta rankata niin suuresti kuin oikeasti ajattelee, vaan hieman säästöliekittelee itseä tai toista pystyäkseen säilyttämään ajatusmallin pikemmin lähellä entistä kuin loitontaa siitä.
Toisaalta joskus siinä suojellaan olematonta omaisuutta ja joskus se on viisasta.
Olet kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään.
Onko ihmiset mielestäsi mahdollisia muuttujia ja jos, miltä osin ja kuinka?elisakettu kirjoitti:
Miksi kumppanin kanssa hyvä väittely harvoin onnistuu, luulisin että kyseessä on kuitenkin tunnepuolesta. Asioita ei uskalleta rankata niin suuresti kuin oikeasti ajattelee, vaan hieman säästöliekittelee itseä tai toista pystyäkseen säilyttämään ajatusmallin pikemmin lähellä entistä kuin loitontaa siitä.
Toisaalta joskus siinä suojellaan olematonta omaisuutta ja joskus se on viisasta.
Olet kiinnostunut ihmisistä ja heidän käyttäytymisestään.
Onko ihmiset mielestäsi mahdollisia muuttujia ja jos, miltä osin ja kuinka?Exäni oli oikeasti surkea väittelijä.
Vaihtoi muuten mielipidettään niistä renkaista muutamassa kuukaudessa ja väitti että oli jo silloin väitelyssä juuri samaa mieltä ja ilmoitti että minä olin sitä toista mieltä.
Väittelyissä on kuitenkin se puoli, että vasta kunnolisen väittelyn kautta ymmärtää toista kun toinen ei kykene peittämään mielipiteitään kuten tavallisissa tilanteissa. (Jos peittelisi, niin sen yleensä huomaisi ja sitten pitäisi kaivaa ne peitellyt asiat kokonaan läpi.) Ja kumppaninsa olisi hyvä tuntea mahdollisimman läpikotaisin.
Ihmiset ovat mielenkiintoisa, mutta samalla hyvin turhauttavia, sillä he eivät juuri ajattele miksi ovat jotakin tietty mieltä jostakin asiasta ja siksi kykenevät toimimaan usein omien väitettyjen ideologioiden vastaisesti ja silti väittämään ettei asiassa ole mitään ristiriitaa.
Ihmisiä voi muuttaa ja pakottaa muuttumaan. Se että pakottaa ajattelemaan saattaa johtaa muutokseen. Jotkut ovat toivottomia tapauksia toiset eivät.
Toisaalta jos joku on vahingossa itsensä ja ympäristönsä kannalta suotuisassa tilassa, niin ei ole tarpeen yrittää saada häntä perustelemaan ajatuksiaan itselleen.
Eräälle pitäisi saada ajattelu käyntiin siitä, onko kaukomatkailu omituisiin kohteisiin itsen, ympäristön ja koko systeemin kannalta hyödyllistä itselle tai ympäristölle, vai onko se vain keino yrittää näyttää trendikkäältä ja menestyneeltä. Tässä kuitenkin toimin kohteen ominaisuuksien takia erittäin hitaasti ja salaa.buddy-love kirjoitti:
Exäni oli oikeasti surkea väittelijä.
Vaihtoi muuten mielipidettään niistä renkaista muutamassa kuukaudessa ja väitti että oli jo silloin väitelyssä juuri samaa mieltä ja ilmoitti että minä olin sitä toista mieltä.
Väittelyissä on kuitenkin se puoli, että vasta kunnolisen väittelyn kautta ymmärtää toista kun toinen ei kykene peittämään mielipiteitään kuten tavallisissa tilanteissa. (Jos peittelisi, niin sen yleensä huomaisi ja sitten pitäisi kaivaa ne peitellyt asiat kokonaan läpi.) Ja kumppaninsa olisi hyvä tuntea mahdollisimman läpikotaisin.
Ihmiset ovat mielenkiintoisa, mutta samalla hyvin turhauttavia, sillä he eivät juuri ajattele miksi ovat jotakin tietty mieltä jostakin asiasta ja siksi kykenevät toimimaan usein omien väitettyjen ideologioiden vastaisesti ja silti väittämään ettei asiassa ole mitään ristiriitaa.
Ihmisiä voi muuttaa ja pakottaa muuttumaan. Se että pakottaa ajattelemaan saattaa johtaa muutokseen. Jotkut ovat toivottomia tapauksia toiset eivät.
Toisaalta jos joku on vahingossa itsensä ja ympäristönsä kannalta suotuisassa tilassa, niin ei ole tarpeen yrittää saada häntä perustelemaan ajatuksiaan itselleen.
Eräälle pitäisi saada ajattelu käyntiin siitä, onko kaukomatkailu omituisiin kohteisiin itsen, ympäristön ja koko systeemin kannalta hyödyllistä itselle tai ympäristölle, vai onko se vain keino yrittää näyttää trendikkäältä ja menestyneeltä. Tässä kuitenkin toimin kohteen ominaisuuksien takia erittäin hitaasti ja salaa.Eli syysi ovat osin itsekkäät -> haluat ihmisten ajattelevan tai ainakin näkevän laillasi. Tässä piilee vaara. Tiedät mikä.
Paternaalinen minä. Kukapa ei sitä olisi. Hyvää tarkoittavatkin usein ovat. Tietysti tämä voi olla pikainen päätelmä ja voin olla väärässä - eikä tarkoitukseni ole arvostella tai puoltaa.
Muuttumisprosessin ylläpitäminen. Se voi olla turhauttavaa kaikissa masokistisissakin piirteissään. Silloin kannattanee itse perääntyä. Päämäärään päästessään taas palkitsevaa. Mutta houkuttelee hallitseviin tunteisiin.
Oletko miettinyt sitä, onko se oikein? Vaikka yrittää tarkoittaa hyvää - entä jos antaisi vain toisen puskeä päänsä kiveen ja ihmeen käsittömättömällä tuurilla oivaltaa asian itse ?elisakettu kirjoitti:
Eli syysi ovat osin itsekkäät -> haluat ihmisten ajattelevan tai ainakin näkevän laillasi. Tässä piilee vaara. Tiedät mikä.
Paternaalinen minä. Kukapa ei sitä olisi. Hyvää tarkoittavatkin usein ovat. Tietysti tämä voi olla pikainen päätelmä ja voin olla väärässä - eikä tarkoitukseni ole arvostella tai puoltaa.
Muuttumisprosessin ylläpitäminen. Se voi olla turhauttavaa kaikissa masokistisissakin piirteissään. Silloin kannattanee itse perääntyä. Päämäärään päästessään taas palkitsevaa. Mutta houkuttelee hallitseviin tunteisiin.
Oletko miettinyt sitä, onko se oikein? Vaikka yrittää tarkoittaa hyvää - entä jos antaisi vain toisen puskeä päänsä kiveen ja ihmeen käsittömättömällä tuurilla oivaltaa asian itse ?Ei tarvitse ottaa minun näkökantaani omakseen.
Vaihdan omaani kun se osoitetaan vääräksi.
Itseasiassa eräs on näytteeksi pistänyt minut perustelemaan julkisesti miksi olen tietyssä asiassa väärässä ja tein sen hyvin perustein. Tosin siinä tapauksessa alkuperäinen mielipiteeni oli niin vahvasti perusteltu etten kyennyt muuttamaan omaa mielipedettäni.
Joskus todellisissa väittelyissä on käynyt niin, että molemmat ovat muuttaneet mielipidettään joksikin muuksi kuin mitä se oli alussa. Joskus jopa molemmat samaksi.
Ei toisen ole pakko ryhtyä ajattelemaan. Silloin väittely loppuu alkuunsa ja tämä on yleisin tilanne. Voi toisen antaa tehdä hölmöyksiä rauhassa ja odottaa että ymmärtää tekevänsä aivan väärin, mutta miten pitäisi toimia jos sen katsominen aiheuttaa itselle kärsimystä.
Lähipiirissä on kyllä henkilöitä joiden päätä ei voi kääntää, eikä se käänny edes sen jälkeen kun lukuisten virheiden jälkeen tilanne on täysin toivoton. Niille pitäisi tehdä jotain, mutta se ei ole käytännössä mahdollista. Turhauttavaa, varsinkin kun osa asioista aiheuttaa itselle ylimääräistä vaivaa.buddy-love kirjoitti:
Ei tarvitse ottaa minun näkökantaani omakseen.
Vaihdan omaani kun se osoitetaan vääräksi.
Itseasiassa eräs on näytteeksi pistänyt minut perustelemaan julkisesti miksi olen tietyssä asiassa väärässä ja tein sen hyvin perustein. Tosin siinä tapauksessa alkuperäinen mielipiteeni oli niin vahvasti perusteltu etten kyennyt muuttamaan omaa mielipedettäni.
Joskus todellisissa väittelyissä on käynyt niin, että molemmat ovat muuttaneet mielipidettään joksikin muuksi kuin mitä se oli alussa. Joskus jopa molemmat samaksi.
Ei toisen ole pakko ryhtyä ajattelemaan. Silloin väittely loppuu alkuunsa ja tämä on yleisin tilanne. Voi toisen antaa tehdä hölmöyksiä rauhassa ja odottaa että ymmärtää tekevänsä aivan väärin, mutta miten pitäisi toimia jos sen katsominen aiheuttaa itselle kärsimystä.
Lähipiirissä on kyllä henkilöitä joiden päätä ei voi kääntää, eikä se käänny edes sen jälkeen kun lukuisten virheiden jälkeen tilanne on täysin toivoton. Niille pitäisi tehdä jotain, mutta se ei ole käytännössä mahdollista. Turhauttavaa, varsinkin kun osa asioista aiheuttaa itselle ylimääräistä vaivaa.Sinä puhut vahvasti väittelyn puolesta. Minä taas assosioin jonkin asian puolesta puhumisella (asioilla on isot vivahde-eronsa). Ja minua turhauttaa mutta sinä mietit kuinka lähestyä väittelyn aihetta toisesta suunnasta.
( ilmassa ja piilossa oleva kysymys: Onko kyse eri asioista vai eri näkemys- tai ajattelutavasta? )
Viimeinen kysymykseni liittyy näkemykseesi väittelystä. Voit vastata siihen myöhemminkin - jos haluat. Minä saattelen itseni pehkulaatikkoon. Eli kiitos ja unirikasta yötä.
Miten tullaan hyväksi tai mielenkiintoiseksi väittelijäksi?elisakettu kirjoitti:
Sinä puhut vahvasti väittelyn puolesta. Minä taas assosioin jonkin asian puolesta puhumisella (asioilla on isot vivahde-eronsa). Ja minua turhauttaa mutta sinä mietit kuinka lähestyä väittelyn aihetta toisesta suunnasta.
( ilmassa ja piilossa oleva kysymys: Onko kyse eri asioista vai eri näkemys- tai ajattelutavasta? )
Viimeinen kysymykseni liittyy näkemykseesi väittelystä. Voit vastata siihen myöhemminkin - jos haluat. Minä saattelen itseni pehkulaatikkoon. Eli kiitos ja unirikasta yötä.
Miten tullaan hyväksi tai mielenkiintoiseksi väittelijäksi?Vastaus hiukan myöhässä:
Hyväksi väittelijäksi tulee kun oppii kuuntelemaan toista, perustelemaan omat mielipiteensä itselleen (suurin osa siitä mitä ihmiset ajattelevat eri asioista on lainattu muualta ilman perusteluita, eikä silloin henkilö itsekään tiedä miksi on jostakin jotakin mieltä), opettelemalla näkemään missä toisen logiikka menee pieleen ja lopuksi tiivistämään ristiriitaiset kohdat kysymyksiksi joihin vastatakseen toisen on kyettävä löytämään omien mielipiteidensä ja arvojensa ristiriidattomat perusteet.
Pitää myös olla riittävän laaja-alainen, jotta vastapuolia löytyy riittävän usein.
Itse kärsin vakavasta harjoituksen puutteesta, sillä en nykyään juuri liiku sopivassa seurassa.
- Eihän tuo ole
mitään trollausta jos puhuu asiaa. Tee wanha kunnon ratikka-alotus!
buddy-love kirjoitti:
No on se trollausta jos vain yrittää saada ne hermostumaan.
Ai niin ja ratikka-aloituksia en ole tehnyt koskaan, sillä järkeviä tyyppejä ei trollata.
- Paras trolli:.!1#%?+
buddy-love kirjoitti:
Ai niin ja ratikka-aloituksia en ole tehnyt koskaan, sillä järkeviä tyyppejä ei trollata.
.
"Tämä oli päivän paras trolli!!!!!!!11!!!!!!!1!
har!1
.
- rosestar
Miksi trollaat??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523