http://2.bp.blogspot.com/-GgZEqpOU1jQ/TlPGfD4oiaI/AAAAAAAAAOk/jqkUKKRNQZ4/s1600/Floor of Hellas Basin.jpg
Koska evokit ovat asiantuntijoita niin kertokaahan.
Mitähän fossiileja nämä ovat?
19
122
Vastaukset
- jyrrr
Noh, eikö kukaan tiedä?
Kai tuon nyt jokainen osaa lukea, että kuvassa on Hellas Planitia törmäyskraaterin erikoisia pinnanmuotoja. Hellas Planitia sijaitsee Marsissa.
- tieteenharrastaja
Tarvittaisiin löytöpaikan kuvaus niinkuin fossiileista on tieteessä aina tehtävä. Ilman sitä on tässä lähinnä olettamus ihmistyön tuloksista.
- läpinäkyvää
Kattos jyrrr koittaa kieroilla ja harhauttaa evokkeja. Ei mitään uutta kreationistien moraalissa.
Jyr odottaa sitä yhtä väärää vastausta, joka kaiketi kumoaisi evoluutioteorian välittömästi.
Tiedemiesten joukkopako kreationismiinhan on jyrin mukaan kovassa vauhdissa, vaikka hän ei ihan vielä ole löytänytkään linkitettäväksi minkäänlaista näyttöä tuosta vilkkaasta liikehdinnästä.
Sellaisten kyselijä on hänen mukaansa vain tyhmä, kuten yleensäkin jokainen joka kehtaa kieltäytyä nielaisemasta jyrin mielpuolissi läpändeeruksi purematta.
- selvä juttu
Näyttää fossiloituneelta hihhulin aivopierulta. Tämä todistaa hihhuleiden olleen aina outoja kuin marsilaiset.
- jyrrr
Mitä ne evokit höpäjää?
Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?
Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia.
Yrittäkää nyt päättää.
Solon1lle kuitenkin annan pisteen oikeasta vastauksesta.
Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei.- miten tyhmiä olette
"Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"
Missä niin väitetään ehdottomana totuutena? On sanottu, että se voisi olla mutta ei, että se on. Vajakki olet. - huutis.
»Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei.»
Ahaa. Jos minä näytän Maasta kiven, jossa ei ole fossiileja, se todistaa ettei maapallolla ole elämää? - liirun laarum
Joo, Marsiinhan kuvan otsikon googlettaminen viittaa. Mitä sitten? Vajakkihan tässä (sinä) kyseli mitä fossiileja ne ovat vaikka eivät olekaan.
"Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"
Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.
"Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."
Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.
"Yrittäkää nyt päättää."
Kyllä se aikanaan selviää.
"Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."
Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.
http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gifsolon1 kirjoitti:
"Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"
Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.
"Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."
Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.
"Yrittäkää nyt päättää."
Kyllä se aikanaan selviää.
"Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."
Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.
http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gif>Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.
Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?- Totta tosiaan.
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.
Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"
Yleensä uskikset puhuu ainakin melkein totta lähes aina paitsi joskus. RepeRuutikallo kirjoitti:
>Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.
Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"
Ei tietenkään.- jyrrrr
solon1 kirjoitti:
"Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"
Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.
"Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."
Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.
"Yrittäkää nyt päättää."
Kyllä se aikanaan selviää.
"Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."
Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.
http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gifSitähän minäkin, että näillä näkymin ei Marsissa ole elämää. Nykytieteen mukaan siellä siis ei ole elämää.
Solon1 voi kunnon evokin tavoin tietenkin uskoa että saattaa siellä sittenkin sitä, tai sen siemeniä ollakin, mutta tämä on tietenkin uskonasia.
Eli asia on juuri samoin kuin evoluutionkin kanssa. Nykytieteen tutkimusten valossa evoluutiosta ei ole varmoja todisteita, joten on lupa sanoa ette evoluutiota ole.
Kuitenkin kunnon evokit tietenkin että saattaa sieltä fossiilistosta vielä ne evoluution oikeaksi todistamiseen vaadittavat fossiilit löytyäkin, mutta tämä on tietenkin uskonasia.
Ja kun Solon1 on evouskovainen niin hänelle sekä elämä Marsissa, sekä evoluutio sekä lisäksi alienit ufoilla pörräämässä jossain Andromedalla ovat kaikki enemmän kuin 99% sesti todellisuutta.
- txt()
Wikistä:
"Planitia on Marsin kraattereista suurin. Sen halkaisija on 2 299,16 kilometriä"
Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys.- tieteenharrastaja
"Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys". Ihan suotta. Metrit, sentit ja miilit puuttuvat. Taisi mittaustarkkuus loppua.
- safwenbl-gf
tieteenharrastaja kirjoitti:
"Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys". Ihan suotta. Metrit, sentit ja miilit puuttuvat. Taisi mittaustarkkuus loppua.
Mitä niistä pilkuista, eikös ne ole n**simista varten?
Mutta puheet taivaallisesta taikurista josta ei ole mitään havaintoja eivät häkellytä?
Tulee mieleen se erään kirjan puhe rikasta ja malasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483