Mitähän fossiileja nämä ovat?

jyrrr

19

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrrr

      Noh, eikö kukaan tiedä?

      • Kai tuon nyt jokainen osaa lukea, että kuvassa on Hellas Planitia törmäyskraaterin erikoisia pinnanmuotoja. Hellas Planitia sijaitsee Marsissa.


    • tieteenharrastaja

      Tarvittaisiin löytöpaikan kuvaus niinkuin fossiileista on tieteessä aina tehtävä. Ilman sitä on tässä lähinnä olettamus ihmistyön tuloksista.

    • läpinäkyvää

      Kattos jyrrr koittaa kieroilla ja harhauttaa evokkeja. Ei mitään uutta kreationistien moraalissa.

      • Jyr odottaa sitä yhtä väärää vastausta, joka kaiketi kumoaisi evoluutioteorian välittömästi.

        Tiedemiesten joukkopako kreationismiinhan on jyrin mukaan kovassa vauhdissa, vaikka hän ei ihan vielä ole löytänytkään linkitettäväksi minkäänlaista näyttöä tuosta vilkkaasta liikehdinnästä.

        Sellaisten kyselijä on hänen mukaansa vain tyhmä, kuten yleensäkin jokainen joka kehtaa kieltäytyä nielaisemasta jyrin mielpuolissi läpändeeruksi purematta.


    • selvä juttu

      Näyttää fossiloituneelta hihhulin aivopierulta. Tämä todistaa hihhuleiden olleen aina outoja kuin marsilaiset.

    • jyrrr

      Mitä ne evokit höpäjää?

      Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?

      Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia.

      Yrittäkää nyt päättää.


      Solon1lle kuitenkin annan pisteen oikeasta vastauksesta.

      Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei.

      • miten tyhmiä olette

        "Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"

        Missä niin väitetään ehdottomana totuutena? On sanottu, että se voisi olla mutta ei, että se on. Vajakki olet.


      • huutis.

        »Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei.»

        Ahaa. Jos minä näytän Maasta kiven, jossa ei ole fossiileja, se todistaa ettei maapallolla ole elämää?


      • liirun laarum

        Joo, Marsiinhan kuvan otsikon googlettaminen viittaa. Mitä sitten? Vajakkihan tässä (sinä) kyseli mitä fossiileja ne ovat vaikka eivät olekaan.


      • "Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"

        Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.

        "Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."

        Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.

        "Yrittäkää nyt päättää."

        Kyllä se aikanaan selviää.

        "Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."

        Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.

        http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gif


      • solon1 kirjoitti:

        "Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"

        Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.

        "Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."

        Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.

        "Yrittäkää nyt päättää."

        Kyllä se aikanaan selviää.

        "Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."

        Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.

        http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gif

        >Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.

        Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?


      • Totta tosiaan.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.

        Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?

        "Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"

        Yleensä uskikset puhuu ainakin melkein totta lähes aina paitsi joskus.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle.

        Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?

        "Ja kun ottaa huomioon, että uskovainen ei valehtele etenkään lähimmäisistään. Eihän?"

        Ei tietenkään.


      • jyrrrr
        solon1 kirjoitti:

        "Eikö se elämä muka olekaan Marsista peräisin?"

        Maapallon elämä saattaa olla Marsista kulkeutunutta, mutta sitä tiedetä. Elämä on voinut syntyä myös maapallolla.

        "Viimeksi Solon1 toitotti että elämä on tullut maan päälle Marsista sinkoutuneen meteoriitin mukana mutta nyt kun tuli tosipaikka eteen niin eipäs me enää ollakaan marsilaisia."

        Tämä on aika mielenkiintoinen väite, kun ottaa huomioon, että minä olen todennäköisesti kirjoittanut palstalla viimeisien vuosien aikana eniten elämän synnystä, enkä ole ikinä väittänyt elämän sinkoutuneen Marsista maapallolle. Olen kyllä kertonut, että meteoriitit ovat tuoneet paljon elämälle välttämättömiä rakennuspalikoita ja "luoneet" pommituksellaan mahdollisesti elämälle suotuisat olosuhteet. Olen myös joskus kertonut siitä, että elämä olisi todennäköisesti selvinnyt meteoriittien mukana tänne, mutta en ole ikinä väittänyt näin tapahtuneen.

        "Yrittäkää nyt päättää."

        Kyllä se aikanaan selviää.

        "Ei tuossa ole fossiileja vaikka siltä näyttää, joten julistamme nyt yhdessä Solon1n kanssa että ei ole Marsissa elämää, ei."

        Eivät nuo jäljet minusta kyllä hetkeäkään näyttäneet fossiilimuodostelmilta, mutta en kyllä julista sinun kanssasi yhtään mitään. ALH 84001 -meteoriitista löydetyt "fossiilit" näyttävät enemmän mikrobien fossiileilta, vaikka nekään eivät niitä siis olleet.

        http://www.lpi.usra.edu/lpi/meteorites/s9612609.gif

        Sitähän minäkin, että näillä näkymin ei Marsissa ole elämää. Nykytieteen mukaan siellä siis ei ole elämää.

        Solon1 voi kunnon evokin tavoin tietenkin uskoa että saattaa siellä sittenkin sitä, tai sen siemeniä ollakin, mutta tämä on tietenkin uskonasia.


        Eli asia on juuri samoin kuin evoluutionkin kanssa. Nykytieteen tutkimusten valossa evoluutiosta ei ole varmoja todisteita, joten on lupa sanoa ette evoluutiota ole.

        Kuitenkin kunnon evokit tietenkin että saattaa sieltä fossiilistosta vielä ne evoluution oikeaksi todistamiseen vaadittavat fossiilit löytyäkin, mutta tämä on tietenkin uskonasia.


        Ja kun Solon1 on evouskovainen niin hänelle sekä elämä Marsissa, sekä evoluutio sekä lisäksi alienit ufoilla pörräämässä jossain Andromedalla ovat kaikki enemmän kuin 99% sesti todellisuutta.


    • txt()

      Wikistä:
      "Planitia on Marsin kraattereista suurin. Sen halkaisija on 2 299,16 kilometriä"

      Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys.

      • tieteenharrastaja

        "Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys". Ihan suotta. Metrit, sentit ja miilit puuttuvat. Taisi mittaustarkkuus loppua.


      • safwenbl-gf
        tieteenharrastaja kirjoitti:

        "Minua aina häkellyttää tämä tieteellinen täsmällisyys". Ihan suotta. Metrit, sentit ja miilit puuttuvat. Taisi mittaustarkkuus loppua.

        Mitä niistä pilkuista, eikös ne ole n**simista varten?


      • Mutta puheet taivaallisesta taikurista josta ei ole mitään havaintoja eivät häkellytä?

        Tulee mieleen se erään kirjan puhe rikasta ja malasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe