Eli tilanne on tämä. Tapasin nettitreffeillä mukavan neidin, ja viestittelimme parisen viikkoa. Sitten järjestimme livetreffit. Molemmilla oli mukavaa ja päivä meni hetkessä. Nyt olemme sopineet seuraavat treffit parin viikon päähän viikonlopulle.
Siitä päästäänkin itse aiheeseen. Kokeekohan toinen henkilö loukkaavana, jos edes kysyn mahdollisuutta yöpyä hänen luonaan, eli sohvapaikkaa. Asumme kuitenkin yli 300 km päässä toisistamme. Minulle ei ole ongelmia löytää vielä toista majapaikkaa yöksi suhteellisen lähetä ( 40 km), mutta tämä kyllä rajoittaisi suuresti aikaa, joka olisi treffeillä käytettävissä ja tietenkin estäisi mahdollisuuden viinilasilliseen ruoan kanssa. Kaverin luo mennessa yöksi sitä ei kehtaa pelkästään yötä olla vaan pitää olla myös aikaa vaihtaa kuulumisia.
En haluaisi olla tungetteleva ja antaa sitä kuvaa, että olen pelkästään sen yhden asian perässä.
Treffit toisessa kaupungissa
49
4094
Vastaukset
- hehheh1
pitää sinua luuserina, jos lähdet yötsyyn muuanne.....
Näiden kahden viikon aikana juttelette varmaan vielä paljon puhelimessa ja netissä, joten asia voi ihan luontevasti tulla esille ilman sen suurempaa etukäteispohtimista, jopa hänen puoleltaan. Itse varaisin hotellihuoneen, se on helppo perua. Mutta kaksi viikkoa on tosiaan niin pitkä aika, että odottelisin ja katsoisin mihin suuntaan keskustelut ylipäänsä etenevät. Ulkopuolisena on vaikea sanoa siksikin, kun ei viestistäsi käy ilmi oliko teillä jo läheisyyttä (halauksia, suudelmia) vai oliko ensimmäinen tapaaminen vain keskustelua.
- ....................
Tarvitaanko yösijan antamiseen todellakin halauksia ja suudelmia? Sittenhän se takuulla menee parittelemiseksi.
Itse näkisin että parin viikon tuttavuuden perusteella ei kannata mennä möläyttämään saisiko yösijan. Olen kyllä itse miehiä majoittanut ilman että käyvät käsiksi, mutta on se vähän hullun hommaa enkä suosittele kenellekään naiselle. Enkä suosittele miehiä asiaa kyselemään ettei tule väärää käsitystä.
Eihän se 40 km niin kauhean pitkä matka ole että sen takia pitäisi yhdessäoloaikaa julmetusti typistää. Taikka jos se nainen välttämättä haluaa että juot viiniä, kuvailet hänelle tilanteen ja sittenpähän tuo itse päättää jos haluaa sinut kotiinsa makoilemaan. .................... kirjoitti:
Tarvitaanko yösijan antamiseen todellakin halauksia ja suudelmia? Sittenhän se takuulla menee parittelemiseksi.
Itse näkisin että parin viikon tuttavuuden perusteella ei kannata mennä möläyttämään saisiko yösijan. Olen kyllä itse miehiä majoittanut ilman että käyvät käsiksi, mutta on se vähän hullun hommaa enkä suosittele kenellekään naiselle. Enkä suosittele miehiä asiaa kyselemään ettei tule väärää käsitystä.
Eihän se 40 km niin kauhean pitkä matka ole että sen takia pitäisi yhdessäoloaikaa julmetusti typistää. Taikka jos se nainen välttämättä haluaa että juot viiniä, kuvailet hänelle tilanteen ja sittenpähän tuo itse päättää jos haluaa sinut kotiinsa makoilemaan.Haittaisiko se, jos menisikin parittelemiseksi?
Sitä ajoin takaa, että missä vaiheessa tutustuminen ekan tapaamisen jälkeen nyt on, koska se vaikuttaa mitä suurimmassa määrin siihen, mistä ja miten nyt keskustellaan puhelimessa/viesteissä. Jos on tavattu kuin kaverit; juotu kahvit ja käyty kävelyllä jne mutta ilman mitään mies-nais-juttuja, niin kynnys ottaa nukkumisjärjestelyt puheeksi on luultavasti korkeampi kuin jos puolin ja toisin tiedetään jo, että "tuo toinen on kiinnostunut minusta nimenomaan naisena/miehenä". Silloin keskustelukin kulkee jo erilaisia ratoja, kun ei tarvitse arvailla haluaako se toinen tavata ihan vain kaverina vai onko tässä nyt jotain muutakin meneillään.- hukkassa
.................... kirjoitti:
Eihän se 40 km niin kauhean pitkä matka ole että sen takia pitäisi yhdessäoloaikaa julmetusti typistää. Taikka jos se nainen välttämättä haluaa että juot viiniä, kuvailet hänelle tilanteen ja sittenpähän tuo itse päättää jos haluaa sinut kotiinsa makoilemaan.No kyllähän se typistää aikaa jos sovin, että menen kaverille yöksi niin ei sinne voi iltyöstä mennä. Viimeistään kuuden aikaan illalla mentävä, jotta kerkiää kuulumisetkin vaihtaa. Muuten olisi koko ilta aikaa.
Olemme kerran nähneet aikaisemmin ja siihen sisältyi halaamisia. Tarkoituksemme oli käydä kahvilla, mutta kahvit venähtivät 7h treffeiksi, sitten minun olikin lähdettävä kaverin luo. hukkassa kirjoitti:
No kyllähän se typistää aikaa jos sovin, että menen kaverille yöksi niin ei sinne voi iltyöstä mennä. Viimeistään kuuden aikaan illalla mentävä, jotta kerkiää kuulumisetkin vaihtaa. Muuten olisi koko ilta aikaa.
Olemme kerran nähneet aikaisemmin ja siihen sisältyi halaamisia. Tarkoituksemme oli käydä kahvilla, mutta kahvit venähtivät 7h treffeiksi, sitten minun olikin lähdettävä kaverin luo.Eli molemmat tietävät toisen olevan kiinnostunut nimenomaan parisuhdemielessä eikä vain kaverina? Ota asia sopivassa tilanteessa esille, mieluiten puhelimessa koska kirjoittamalla väärinkäsitykset ovat tavallisempia. Kerro, että sinun pitäisi kohta ruveta kyselemään kaverilta yöpymismahdollisuutta ja harmittaa ajella sinne saakka; että olisit mieluummin yhdessä koko sen ajan mitä vietät toisella paikkakunnalla.
- ....................
helka kirjoitti:
Haittaisiko se, jos menisikin parittelemiseksi?
Sitä ajoin takaa, että missä vaiheessa tutustuminen ekan tapaamisen jälkeen nyt on, koska se vaikuttaa mitä suurimmassa määrin siihen, mistä ja miten nyt keskustellaan puhelimessa/viesteissä. Jos on tavattu kuin kaverit; juotu kahvit ja käyty kävelyllä jne mutta ilman mitään mies-nais-juttuja, niin kynnys ottaa nukkumisjärjestelyt puheeksi on luultavasti korkeampi kuin jos puolin ja toisin tiedetään jo, että "tuo toinen on kiinnostunut minusta nimenomaan naisena/miehenä". Silloin keskustelukin kulkee jo erilaisia ratoja, kun ei tarvitse arvailla haluaako se toinen tavata ihan vain kaverina vai onko tässä nyt jotain muutakin meneillään.Haittaa se siinä mielessä että miehillä tuntuu olevan tapana katkaista kaikki yhteydet heti kun on harjoitettu seksiä. Jos naisena haluaisi enemmän, saa kyllä aikalailla hulluna huhkia että mies ei saa tekosyytä häipyä niine hyvineen.
- jacky makupala
Haittaa se siinä mielessä että miehillä tuntuu olevan tapana katkaista kaikki yhteydet heti kun on harjoitettu seksiä. Jos naisena haluaisi enemmän, saa kyllä aikalailla hulluna huhkia että mies ei saa tekosyytä häipyä niine hyvineen.
1.Katkeraa! 2.Iteppähän valitset miehesi! 3.Kateraa! 4. ;D 5.Nam.Kiitos.
- ....................
jacky makupala kirjoitti:
1.Katkeraa! 2.Iteppähän valitset miehesi! 3.Kateraa! 4. ;D 5.Nam.Kiitos.
Ei varsinaisesti itselle tuttu juttu, kun en jakele ensitreffeillä. Mutta ei tarvitse kauhean paljon ihmisiä kuunnella kun kupletin juonikuvio käy harvinaisen selväksi.
- etäsuhteet hankalia
Juuri tuon takia en nykysin enää viitsi ryhtyä ollenkaan etäsuhteisiin, alusta lähtien se on paljon vaikeempaa kun jos asuttais esim. samassa kaupungissa tai alle 50km etäisyydellä. Kun ei olla vielä koskaan nähtykään, pitää jo luvata että treffit kestää seuraavaan päivään, eli mahdollisesti joutus viettään koko illan ja yön sellasen seurassa joka ei sitten livenä nappaakaan yhtään. Kun taas muussa tapauskessa voitas käydä vaan sillä kahvilla tai oluella ja sitten heippa ja hyvää jatkoa.
- hukkassa
Se vain on pakko yrittää etäsuhteita, kun omalla alueella (100km) säde ei ole vapaita kolmekymppisiä naisia.
En todellakaan ole sopinut, että ensitreffit kestävät seuraavaan päivään. Haluan itsekkin päästä nopeasti eroon jos toinen ei miellytä. Nytkin nämä ensimmäiset oli sovittu nopeiksi kahveiksi, koska käyn muutenkin paikkakunnalla, mutta venyivät seitsemän tuntisiksi. SItten olikin pakko jo lopettaa kun minun piti lähteä kaverin luo, jonka luona olin sopinut yöpyväni.
Nyt kuitenkin on tavattu jo kertaalleen ja haluaisin viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Jos sovin kaverille, että menen kaverille yöksi niin aika väheneekin huomattavasti. - farmi
hukkassa kirjoitti:
Se vain on pakko yrittää etäsuhteita, kun omalla alueella (100km) säde ei ole vapaita kolmekymppisiä naisia.
En todellakaan ole sopinut, että ensitreffit kestävät seuraavaan päivään. Haluan itsekkin päästä nopeasti eroon jos toinen ei miellytä. Nytkin nämä ensimmäiset oli sovittu nopeiksi kahveiksi, koska käyn muutenkin paikkakunnalla, mutta venyivät seitsemän tuntisiksi. SItten olikin pakko jo lopettaa kun minun piti lähteä kaverin luo, jonka luona olin sopinut yöpyväni.
Nyt kuitenkin on tavattu jo kertaalleen ja haluaisin viettää mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Jos sovin kaverille, että menen kaverille yöksi niin aika väheneekin huomattavasti.Olisikin noin lyhyt matka kuin 100km, täällä maalla lähimmät naismarkkinat löytyvät n. 200 km päästä.
- 10+11
En kylä itse heittäisi aloitetta tuohon suuntaan. Toiselle tulee vaivaantunut olo.
Kerro treffikumppanille vaan, että menet kaverillesi yöksi ja että sinun pitää lähteä sitten siihen ja siihen aikaan, jotta ehdit hyvissä ajoin. Älä esitä mitään vaihtoehtoja tai kysele mitään. Hän voi sitten rauhassa tykönään miettiä vaikka muutaman päivän, että kutsuisiko sinut vai ei.
Itse en kyllä kutsuisi yökylään ainakaan etukäteen. Ehkä jos ilta menee siihen malliin että se tuntuukin luontevalta niin sitten voisin kutsuakin. On yövieraissa aina omat juttunsa vaikka vaan sohvalle majoittuisikin.
Ehkä sit seuraavalla kerralla... ja kai se kaverisikin ymmärtää, jos kerrot asian ja menet sinne vasta klo 22-23 tms."Kerro treffikumppanille vaan, että menet kaverillesi yöksi ja että sinun pitää lähteä sitten siihen ja siihen aikaan, jotta ehdit hyvissä ajoin."
Nainen _saattaa_ tulkita tuon myös niin, että aloittaja nimenomaan haluaa tavata myös kaveriaan samalla reissulla. Siksi itse ilmaisisin asian niin, että jollain tavalla harmittelisin sitä että ei voida viettää koko aikaa yhdessä. Painostamatta.
- naiset vit.tumaisia
Mä ajoin kerran hesasta ouluun treffaamaan yhtä naista ja kun olin puol tuntii oulusta niin se ilmoitti että ei haluakkaan tavata. Aamulla vielä ilmoitin että olen nyt lähdössä ja sitten 6 tunnin ajon jälkeen se ilmoitti etti haluakkaan treffeille.
- tosipettynyt
Sama juttu, menin kerran Hesaan tuntikausien reissun jälkeen ja nainen läksi karkuun, oli lääkäri. Minna etunimeltään, terveisiä jos joku tunnistaa.
- ....................
tosipettynyt kirjoitti:
Sama juttu, menin kerran Hesaan tuntikausien reissun jälkeen ja nainen läksi karkuun, oli lääkäri. Minna etunimeltään, terveisiä jos joku tunnistaa.
Kauanko te kaksi edellistä olitte jutelleet/kirjoittaneet naisen kanssa ennen tapaamisyritystä? Voi tulla helposti paniikki jos mies on ryntäämässä tapaamaan kun ei oikein tiedä hänestä vielä yhtikäs mitään.
- 3+1
Kauanko te kaksi edellistä olitte jutelleet/kirjoittaneet naisen kanssa ennen tapaamisyritystä? Voi tulla helposti paniikki jos mies on ryntäämässä tapaamaan kun ei oikein tiedä hänestä vielä yhtikäs mitään.
No osoittaa kyllä järjen köyhyttä, itsekkyyttä ja huonoa käytöstä (hyi vanhemmat, eiväe ole opettaneet) ellei sitä saa sanottua ennen kuin toinen lähtee matkaan.
Olisi ihan kohteliasta kuitenkin juoda kahvit kahvilassa ja jutella niitä näitä jos toinen käyttää matkaan 2 päivää ja monta sataa euroa. - tosipettynyt
Kai siinä useampi viikko oli, satojen kilometrien päästä Helsinkiin ei tule ihan joka kuukausi käytyä. Kuvat oli vaihdettu ja keskusteltu netissä/vaihdettu tekstiviestejä. Sai jonkun paniikkikohtauksen kun oli tarkoitus mennä lounaalle. Täytyi sitten mennä itse vain pettyneenä Stockalle kahville :(
- voi kurjuus
tosipettynyt kirjoitti:
Kai siinä useampi viikko oli, satojen kilometrien päästä Helsinkiin ei tule ihan joka kuukausi käytyä. Kuvat oli vaihdettu ja keskusteltu netissä/vaihdettu tekstiviestejä. Sai jonkun paniikkikohtauksen kun oli tarkoitus mennä lounaalle. Täytyi sitten mennä itse vain pettyneenä Stockalle kahville :(
No voi hyvänen aika, kylläpä on ollut huonokäytöksinen ja ajattelematon ihminen :(
No jopas olette vattumaisiin naisiin törmänneet. Kyllä minä voisin miehen kotiini sohvamajoittaa ekatreffeillä, jos kaukaa tulee, sekä tietysti tarjota ruuat sun muut, kun toinen on kuitnkin joutunut käyttämään rahaa matkoihin. Mutta kyllä se tietty vähän pidempää tutustumista kirjoitellen edellyttää, ennekuin voi luottaa siihen, että kyseessä on rehellinen ihminen,
- Plan B
"Minulle ei ole ongelmia löytää vielä toista majapaikkaa yöksi suhteellisen lähetä ( 40 km), mutta tämä kyllä rajoittaisi suuresti aikaa, joka olisi treffeillä käytettävissä ja tietenkin estäisi mahdollisuuden viinilasilliseen ruoan kanssa."
Asettelet itselle liika tekosyitä.., eihän yki lasi punaviini härän kansa nosta promillet taivaseen jotta etä voi aja autoa 40 km, ja 2 viikkoa ei ole mitään, otaa nyt iisisti ja ole iloinen mitä saat irti, sun tulisi varautua siihen että treffiseuraa muuta mieltä eikä halua viedä sinua luoksensa, joten ole nyt fiksu ja suunnittelee plan B. - eiyönselkään
Mitä loukkaavaa tuossa on. Minä olen antanut yöpaikan kaukaa
tulleelle, kun oltiin jo sitä ennen tavattu, eikä hän vaikuttanut
sarjamurhaajalle. Ehdotin sitä itse... - hukkassa
Päätin, etten edes kysy. Varmistin sohvapaikat kavereilta. Eipähän tule kummallekkaan kiusallisia tilanteita, ehtiihän sitä toisen luona olemaan yötä myöhemminkin,jos tilanne sellaiseksi etenee. Ihan turhaa pähkäilyähän tämä minun puoleltani oli, selväähän se on, että majapaikat hommaillaan muualta. En kyllä tiedä miten edes ajattelin, että kehtaisin treffikumppaniin luo tunkea yöksi...
- datrsd
voihan sitä nuinkun hyvän tilaisuuden päästä selkään pilata. Älä tule tänne sitten vinkuun kun nainen lähtee jonkun toisen mukaan.
- nnmnmnmn
meh, huomasin että tilanne sujuu parhaiten kun on sovittu päivä, niin vastaan siihen viestillä - jonka asia on lyhyesti että "Ok, varaan itselleni hotellihuoneen sieltä ja sieltä".
Tällöin tuo toinen saa mahdollisuuden kertoa ääneen että ei tarvitse, että voin yöpyä hänen luonaan, tai olla vastaamatta, jolloin tiedät mitä odottaa.
Jos raha on se ongelma.. No, naiset ovat kalliita, ja en halua edes miettiä kuinka paljon teihin kuluu sitä rahaa ;) Joka tapauksessa paljon.Peukutin kahdesta viimeisestä virkkeestä huolimatta :-) Noin olisin itsekin tehnyt, tosin todennäköisemmin sanonut kuin vastannut viestillä, koska olen laiska tekstailemaan ja käytän puhelinta mieluummin puhumiseen. Tekstarit ovat erinomainen tapa asioiden pitkittämiseen ja mutkittamiseen ja mahdollistavat paljon enemmän väärinkäsityksiä kuin jutteleminen. Anyway, samalla tavalla siinä olisi toinen voinut ehdottaa vaihtoehtoista ratkaisua tai sitten ei.
Ja rahaa menee molemmilta, jos toisella paikkakunnalla asuvaa deittaillaan.
- Hmmm....
Joskus on tullut mentyä monen sadan kilometrin päähän treffeille. On oltu yötä naisen luona, joskus hotellissa, kerran retkeilymajassa.
Seksiä on poikkeuksetta harrastettu.
Joten rohkeutta päätöksiin ja kumit ostamaan.- hukkassa
Kyseessä on vasta toiset treffit, ja ehkä toisenä päivänä kolmannet. Joten eipä tarvitse vielä kumeja ostaa. Ja mitä luultavamminhan kolmansia treffejä ei edes tule.
- Hmmm....
hukkassa kirjoitti:
Kyseessä on vasta toiset treffit, ja ehkä toisenä päivänä kolmannet. Joten eipä tarvitse vielä kumeja ostaa. Ja mitä luultavamminhan kolmansia treffejä ei edes tule.
Jos ne ovat jo toiset, niin sehän on jo paljon. Yleensähän treffataan vain kerran ja ainakin toinen osapuoli toteaa, että tämä on nyt tässä.
On paljon todennäköisempää että toisten treffien jälkeen tulee kolmannet kuin ensimmäisten jälkeen toiset.
Taitaa olla tosi kyseessä, jos noin kaukana asutaan ja useammin treffaillaan, joten ne kumit kannattaa ostaa viimeistään nyt. - ihmettelijä
hukkassa kirjoitti:
Siis, jos päättelet, että kolmansia treffejä ei tule, niin miksi
edes ajaa 300km. - hukkassa
ihmettelijä kirjoitti:
Siis, jos päättelet, että kolmansia treffejä ei tule, niin miksi
edes ajaa 300km.Minulla oli mukavaa hänen seurassaan, ja haluan nähdä uudestaan - kuten hänkin. Mutta en jaksa uskoa, että nainen haluaa minusta mitään ystävyyttä enempää. Eipä kymmeneen vuoteen yksikään nainen halunnut - miksi hän olisi poikkeus?
- hukkassa
Hmmm.... kirjoitti:
Jos ne ovat jo toiset, niin sehän on jo paljon. Yleensähän treffataan vain kerran ja ainakin toinen osapuoli toteaa, että tämä on nyt tässä.
On paljon todennäköisempää että toisten treffien jälkeen tulee kolmannet kuin ensimmäisten jälkeen toiset.
Taitaa olla tosi kyseessä, jos noin kaukana asutaan ja useammin treffaillaan, joten ne kumit kannattaa ostaa viimeistään nyt.Ekat treffit oli sovittu nopeaksi kahvitteluksi, venähtivät 8h mittaisiksi... Eiköhän nyt ole jo kaverikorttia tulossa. Ja ei vielä kolmansilla treffeillä kumeja tarvitse. En ole sellainen mies, että niin pian antaisin. Mutta mitä luultavimmin ei nainenkaan halua.
hukkassa kirjoitti:
Minulla oli mukavaa hänen seurassaan, ja haluan nähdä uudestaan - kuten hänkin. Mutta en jaksa uskoa, että nainen haluaa minusta mitään ystävyyttä enempää. Eipä kymmeneen vuoteen yksikään nainen halunnut - miksi hän olisi poikkeus?
Voi ei, ei tuolla asenteella liikkeelle! Nyt tulevana viikonloppunako ne treffit on?
- hukkassa
helka kirjoitti:
Voi ei, ei tuolla asenteella liikkeelle! Nyt tulevana viikonloppunako ne treffit on?
Pitää olla realisti. Eivät vielä tänä vkl ole, vasta seuraavana.
- Hmmm....
hukkassa kirjoitti:
Pitää olla realisti. Eivät vielä tänä vkl ole, vasta seuraavana.
Kaukosuhde voi tietty olla ongelma, mutta lähteehän moni ihan ulkomaillekin asti miehen/naisen perässä, jos on tosi kyseessä.
Ihan hyvä toki olla realisti. Ja pessimisti ei pety (ainakaan kovin rankasti).
- sanomitäsano
Mulla max 100km. Sen pidempi välimatka on liikaa. Mitkään kaukosuhteet
ei onnistu kuitenkaan..- Hmmm....
Kuten todettua, moni suomalainen seurustelee ulkomailla asuvan kanssa, joten joillekin se sopii.
- sanomitäsano
Hmmm.... kirjoitti:
Kuten todettua, moni suomalainen seurustelee ulkomailla asuvan kanssa, joten joillekin se sopii.
Seurustella voi, mutta suhteen pysyvyys, niin että siinä kehkeytyis
jotain vakavaa ja pidempi aikaista, onkin eri asia.
- Hukkassa
Noo tulihan se sieltä, peruminen. Vaikuttikaan liian mukavalta naiselta ollakseen totta. Hyvä kuitenkin, että ilmoitti ajoissa eikä siinä vaiheessa kun olen perillä tai matkalla.
- asafasf
oikein sulle, taino itseasiassa oharit olis olleet vielä paremmat.
- -----?-----
asafasf kirjoitti:
oikein sulle, taino itseasiassa oharit olis olleet vielä paremmat.
Ja mitähän oikeata tuossa nyt on. Oletko kenties katkera jostain.
- asafasf
-----?----- kirjoitti:
Ja mitähän oikeata tuossa nyt on. Oletko kenties katkera jostain.
No suurimmalle osalle miehistä oharit on oikein, varsinkin jos pelkästään pillunmperässä juoksija kuten ap vaikuttaa olevan.
- -----?-----
asafasf kirjoitti:
No suurimmalle osalle miehistä oharit on oikein, varsinkin jos pelkästään pillunmperässä juoksija kuten ap vaikuttaa olevan.
Tuohon en voi muuta sanoa, kuin olet inhoittava.
- asafasf
-----?----- kirjoitti:
Tuohon en voi muuta sanoa, kuin olet inhoittava.
Miehet on inhottavia, joten niitä pitää tylyttää aina kun on mahdollista.
- 10+1
Teillä taisi kestää liian kauan ekoista treffeistä toisille.... nainen ehti jo kirjoitella ja treffata jonkun toisen. Jos kiinnostaa ekoilla treffeillä, ei kun heti vaan uudet.
Nopeet syö hitaat. - Hukkassa
10+1 kirjoitti:
Teillä taisi kestää liian kauan ekoista treffeistä toisille.... nainen ehti jo kirjoitella ja treffata jonkun toisen. Jos kiinnostaa ekoilla treffeillä, ei kun heti vaan uudet.
Nopeet syö hitaat.Niinhän se taitaa olla, naisilla riittää vientiä... Aikasemmin vain ei saatu aikatauluja sopimaan, jompi kumpi aina töissä. Edellisenä päivänä muka odotti vielä tapaamista ja sit jutellessa sanoin et varasin sohvapaikan kaverilta, sit heti seuraana päivänä tuli viesti et peruu koko treffit.
Harmi :-(
- näennäinasian
Haen samasta läänistä kumppania, koska pitkä välimatka hankaloittaa
entisestään tapaamista ja jos kipinää löytyy, niin voi tavata heti kohta
uudelleen. Pysyy mielenkiinto hereillä. Pitkät välit tapaamisissa, ainakin
alussa, ei ole hyvä. Koettu on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503851
- 573552
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1882888- 1022716
- 432553
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232508
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001