Mahdotonta ehkä sopia?

heidi_2

Tapasin aivan ihanen miehen tässä vähän aika sitten ja vähän aikaa sitten vietettiikin aikaa yhessä. Noo kunnes sain sitten yhtä-äkkiä päähäni että minua ei enään kiinnosta pienen sana harkan jälkeen ja jätin hänet. Nyt kadun yli kaiken sitä mitä tein.Miten pystyisin vielä korjaamaan asian? Tykkään hänestä ihan hirvittävästi, mikään ei tunnu tällähtkellä miltään ja mikään ei kiinnosta,olen hirvittävän surullinen kokoajan. :( Olen yrittänyt monta kertaa pyytää anteeksi kyllä hän vastaa viesteihin mutta ei anna mitään suoraan vastausta ja sanoo vaan että on ihan ymmällään asiasta ja noussut kuulemma takajaloilleen. Sanoin sitten että noo sano että et halua enään olla missään tekemisissä mutta siihenkin sain vastauksen että ei voi sanoa ssemmosta mikä ei oo totta.. Voinko enään tehdä mitään? Onko muilla samoja kokemuksia? Itse ei kuitenkaan ota mitään yhteyttä ja monta kertaa nyt olen yrittäny pyytää anteeksi, saatiin sovittua päivä että koska puhutaan mutta peru senkin viime tipassa. Auttaa !! Haluan miehen todella "takasin" tykkään hänestä todella paljon.. mitä voin tehdä?

2

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottele hetki

Mies vedättää ja nöyryyttää sinua nyt oikein kunnolla. Tai on niin lapsellinen ettei voi sanoa suoraan että antaa anteeksi ja voitte yrittää vielä. Jätä mies nyt rauhaan hetkeksi ja anna hänen tehdä aloite. Tee siis selväksi että olet kiinnostunut, mutta sen jälkeen pallo on hänellä. Jos ei ota yhteyttä niin unohda suosiolla koko mies. Koska olet kaikkesi tehnyt sovinnon saamiseksi niin etpä voi kuin odottaa. Käyttäydy aikuisesti ja sivistyneesti, älä ole teinipissis!

• Älä kerjää, kerjääjää. Maailmassa on noin 3 miljardia vähemmän tai enemmän ihania miehiä ja naisia. Ootkohan vähän nössö tai vähän sinisilmäinen?. Ihminen joka arvostaa itseään ei anna toisen vedättää, nöyryttää tai alistaa. Pää pystyyn ja ei kun kulkemaan elämän polkuja eteenpäin, joskus polut risteää joskus kulkee samaan suuntaan, mut tieksi älä muuta. Tottumus turruttaa, tapa tappaa ja sääli on sairautta, etenkin itsesääli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe