http://www.voice.fi/viihde/pullukka-tyttoystava-on-parempi-kuin-laiha-tassa-kuusi-perustelua/2/31824
äkkiä nyt pullukoita iskemään.
Pullukka parempi tyttöystävä kuin laiha
17
481
Vastaukset
- sinkku.
On paljon vapaita pulukoita koska ne eivät kelpuuta tavallisia miehiä.
- realististako
Näin on, pullukatkin tekevät aloitteita vain hoikille tai treenatuille miehille..
- dfndg
Miksiköhän koskaan ei näe vastaavanlaisia artikkeleita pullukoista miehistä?
- .--------
Koska miehistä pitäisi tehdä: köyhä parempi mies kuin rikas. Alitajunnassa kutkuttelee, että olen sellaisen joskus nähnytkin.
- petttters
Ok, pointteja, muttakun pullukka tarkottaa naisille sellasta 90 kg ja siitä yöspäin. Pullukka on ainakin omankäsityksen mukaan esim. 170 cm ja 72 kg. Ei suinkaan 170 cm ja 98 kg.
- Ikisinkku M
Koska olen niin hyvä ja vaatimaton annan muiden iskeä pullukat ja itselle voin ottaa sen jonon viimeisen pienen rääpäleen.
- pulu.
Pullukka on sellanen 65-73kg, sitten menee läskiksi siitä ylöspäin.
- kaminamies
Siltikin tarvitaan kipinää.
- pullukka ätmi
Kyllä mulle kelpais pullukka.
- TheTruth00
Voi hyvä tavaton näitä teidän juttujanne, ei näille voi kuin nauraa :D
- mies.
Olen pannut pullukkaa. Oli ihan hyvä pano mut ei sellasta toiseen kertaa pane.
- meinas syödä koko...
"moni mies on kertonut saaneensa parasta suuseksiä nimenomaan hieman kookkaammalta tytöltä. "
HAHAHAHA :D- tuossa on pointti
usein ovat kovia nielemään..
- näinn
todella halveksuva sävy tuossa artikkelissa hoikkia naisia kohtaan.
- tuu much kipinä
Pullukka mies ei yleensä kelpaa hoikalle naiselle.
- Eri tulkintoja
Vähän pullukka nainen on ihan ok, mutta miehillä ja naisilla on tosiaan eri kuva siitä mikä on pullukka. Miesten mielestä pullukka on sellainen jolla on hieman ylimääräistä ja "mistä ottaa kiinni". Naisten mielestä vielä 20kg ylipainoinenkin on pullukka tai pyereä. Ei ole, vaan rankasti ylipainoinen.
- Hmmm....
Kerrankin hyvä kirjoitus. Olen samaa mieltä.
Ja pullukoitahan tässä maassa on paljon, joten tavallisen miehen kannattaa keskittyä niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771