kumppanilla profiili Suomi24:ssa

pöö

No siellähän se runoilee kaikille. Kun lähtee mun vierestä onkin jo kohta palstalla.
Niinpäs laitoin herkkuprofiilin tarjolle ja kuulkaas, nyt se runoilee sille. Itse täällä kavereiden kans nauretaan ja leikitään niiiin kiinnostunutta :)))))
Joskos kulta pääsisi jopa "treffeille", vaikka 100km päähän :)))

6

636

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiskis

Nyt sinulla on mahdollisuus vedättää tyyppiä kunnolla. Järjestä vaikka hauskat treffit. Käytä kavereitasi siinä apuna. Sovitte tapaamisen jonnekin, siis kaverisi ja kumppanisi ekaksikin. Sitten sinäkin ikään kuin vahingossa osut paikalle ja tietty moikkaat kaveriasi ja ihmettelet, mitä hän on oikein tekemässä ja että tunteeko hän myös kumppanisi ja vs. Ja sitten kaverisi kertoo, että nettitreffeiltähän tämä tyyppi on poimittu.

Älä nyt päästä noin kivaa hauskanpidon paikkaa sivu suun.

• mullllqvistin muija

Hyvä!!
      Mä r
      tein myös feikin yhelle kuspäälle. Hetihän se oli koukussa ja lähettämässä valokuvaansa. En viittinyt järjestää mitään "kivaa", mutta houkutus oli kova. Kaikille mulkku-iiroille olis hyvä tehdä pikku jekkuja, siskot!

• liiankin tuttua

Voi, minä olen joutunut tekemään jo todella monelle netistä poimitulle miehelle saman, eli varma täkyprofiili juuri hänen toiveisiinsa räätälöitynä, ja kas kummaa, kun vaan nappaavat syötin tuosta noin vain.

On monesti tehnyt mieli sopia treffit ja itse paukata paikalle muka vahingossa, kun toinen on jo kärvistelevän aikansa odotellut toista saapuvaksi. Olisi varmasti ollut hätääntynyt ilme, jos olisi se "oikea" treffattava mukamas ollut tulossa paikalle :D

Netistä en enää yhtään urpoa haeskele miehekseni.

• annakaisa_72

Meillä oli sama juttu; aviomiehellä profiili täällä suomi24:ssa. Kirjoittelin sitten mieheni kanssa vähän aikaa, myös pari ystävääni kirjoitteli hänelle. Kaikille vastaili. Treffeillä ystävieni kanssa kertoili olevansa just eronnut, vaikka kyllä ihan naimisissa oltiin vielä. Sanomattakin selvää,että kyllä meille ero tuli enkä asiaa ole pahemmin katunut. Löysin hänet muuten aikoinaan netistä, kuinkas muuten;)

• Vaarojen tie

Siitähän saitte. Kuka nyt keneenkään netin kautta tulleeseen tuttavuuteen luottaa??? Vauhti on kovaa ja auta armias jos alat epäilemään. Ei ole ainoatakaan luotettavaa vastaan tullut! Valehteluiden mestarin voi löytää pikapikaa. Uudet tulijat ovat vaarassa ensimmäisenä!

• Naruska2

Aika hyvä juttu. Lue suhteet,uskottomuus,petetty naruska2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5081
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4083
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1310
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1302
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      793
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      769
    Aihe