kumppanilla profiili Suomi24:ssa

pöö

No siellähän se runoilee kaikille. Kun lähtee mun vierestä onkin jo kohta palstalla.
Niinpäs laitoin herkkuprofiilin tarjolle ja kuulkaas, nyt se runoilee sille. Itse täällä kavereiden kans nauretaan ja leikitään niiiin kiinnostunutta :)))))
Joskos kulta pääsisi jopa "treffeille", vaikka 100km päähän :)))

6

567

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiskis

      Nyt sinulla on mahdollisuus vedättää tyyppiä kunnolla. Järjestä vaikka hauskat treffit. Käytä kavereitasi siinä apuna. Sovitte tapaamisen jonnekin, siis kaverisi ja kumppanisi ekaksikin. Sitten sinäkin ikään kuin vahingossa osut paikalle ja tietty moikkaat kaveriasi ja ihmettelet, mitä hän on oikein tekemässä ja että tunteeko hän myös kumppanisi ja vs. Ja sitten kaverisi kertoo, että nettitreffeiltähän tämä tyyppi on poimittu.

      Älä nyt päästä noin kivaa hauskanpidon paikkaa sivu suun.

    • mullllqvistin muija

      Hyvä!!
      Mä r
      tein myös feikin yhelle kuspäälle. Hetihän se oli koukussa ja lähettämässä valokuvaansa. En viittinyt järjestää mitään "kivaa", mutta houkutus oli kova. Kaikille mulkku-iiroille olis hyvä tehdä pikku jekkuja, siskot!

    • liiankin tuttua

      Voi, minä olen joutunut tekemään jo todella monelle netistä poimitulle miehelle saman, eli varma täkyprofiili juuri hänen toiveisiinsa räätälöitynä, ja kas kummaa, kun vaan nappaavat syötin tuosta noin vain.

      On monesti tehnyt mieli sopia treffit ja itse paukata paikalle muka vahingossa, kun toinen on jo kärvistelevän aikansa odotellut toista saapuvaksi. Olisi varmasti ollut hätääntynyt ilme, jos olisi se "oikea" treffattava mukamas ollut tulossa paikalle :D

      Netistä en enää yhtään urpoa haeskele miehekseni.

    • annakaisa_72

      Meillä oli sama juttu; aviomiehellä profiili täällä suomi24:ssa. Kirjoittelin sitten mieheni kanssa vähän aikaa, myös pari ystävääni kirjoitteli hänelle. Kaikille vastaili. Treffeillä ystävieni kanssa kertoili olevansa just eronnut, vaikka kyllä ihan naimisissa oltiin vielä. Sanomattakin selvää,että kyllä meille ero tuli enkä asiaa ole pahemmin katunut. Löysin hänet muuten aikoinaan netistä, kuinkas muuten;)

    • Vaarojen tie

      Siitähän saitte. Kuka nyt keneenkään netin kautta tulleeseen tuttavuuteen luottaa??? Vauhti on kovaa ja auta armias jos alat epäilemään. Ei ole ainoatakaan luotettavaa vastaan tullut! Valehteluiden mestarin voi löytää pikapikaa. Uudet tulijat ovat vaarassa ensimmäisenä!

    • Naruska2

      Aika hyvä juttu. Lue suhteet,uskottomuus,petetty naruska2

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe