No siellähän se runoilee kaikille. Kun lähtee mun vierestä onkin jo kohta palstalla.
Niinpäs laitoin herkkuprofiilin tarjolle ja kuulkaas, nyt se runoilee sille. Itse täällä kavereiden kans nauretaan ja leikitään niiiin kiinnostunutta :)))))
Joskos kulta pääsisi jopa "treffeille", vaikka 100km päähän :)))
kumppanilla profiili Suomi24:ssa
6
599
Vastaukset
- moiskis
Nyt sinulla on mahdollisuus vedättää tyyppiä kunnolla. Järjestä vaikka hauskat treffit. Käytä kavereitasi siinä apuna. Sovitte tapaamisen jonnekin, siis kaverisi ja kumppanisi ekaksikin. Sitten sinäkin ikään kuin vahingossa osut paikalle ja tietty moikkaat kaveriasi ja ihmettelet, mitä hän on oikein tekemässä ja että tunteeko hän myös kumppanisi ja vs. Ja sitten kaverisi kertoo, että nettitreffeiltähän tämä tyyppi on poimittu.
Älä nyt päästä noin kivaa hauskanpidon paikkaa sivu suun. - mullllqvistin muija
Hyvä!!
Mä r
tein myös feikin yhelle kuspäälle. Hetihän se oli koukussa ja lähettämässä valokuvaansa. En viittinyt järjestää mitään "kivaa", mutta houkutus oli kova. Kaikille mulkku-iiroille olis hyvä tehdä pikku jekkuja, siskot! - liiankin tuttua
Voi, minä olen joutunut tekemään jo todella monelle netistä poimitulle miehelle saman, eli varma täkyprofiili juuri hänen toiveisiinsa räätälöitynä, ja kas kummaa, kun vaan nappaavat syötin tuosta noin vain.
On monesti tehnyt mieli sopia treffit ja itse paukata paikalle muka vahingossa, kun toinen on jo kärvistelevän aikansa odotellut toista saapuvaksi. Olisi varmasti ollut hätääntynyt ilme, jos olisi se "oikea" treffattava mukamas ollut tulossa paikalle :D
Netistä en enää yhtään urpoa haeskele miehekseni. - annakaisa_72
Meillä oli sama juttu; aviomiehellä profiili täällä suomi24:ssa. Kirjoittelin sitten mieheni kanssa vähän aikaa, myös pari ystävääni kirjoitteli hänelle. Kaikille vastaili. Treffeillä ystävieni kanssa kertoili olevansa just eronnut, vaikka kyllä ihan naimisissa oltiin vielä. Sanomattakin selvää,että kyllä meille ero tuli enkä asiaa ole pahemmin katunut. Löysin hänet muuten aikoinaan netistä, kuinkas muuten;)
- Vaarojen tie
Siitähän saitte. Kuka nyt keneenkään netin kautta tulleeseen tuttavuuteen luottaa??? Vauhti on kovaa ja auta armias jos alat epäilemään. Ei ole ainoatakaan luotettavaa vastaan tullut! Valehteluiden mestarin voi löytää pikapikaa. Uudet tulijat ovat vaarassa ensimmäisenä!
- Naruska2
Aika hyvä juttu. Lue suhteet,uskottomuus,petetty naruska2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316