kumppanilla profiili Suomi24:ssa

pöö

No siellähän se runoilee kaikille. Kun lähtee mun vierestä onkin jo kohta palstalla.
Niinpäs laitoin herkkuprofiilin tarjolle ja kuulkaas, nyt se runoilee sille. Itse täällä kavereiden kans nauretaan ja leikitään niiiin kiinnostunutta :)))))
Joskos kulta pääsisi jopa "treffeille", vaikka 100km päähän :)))

6

659

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moiskis

Nyt sinulla on mahdollisuus vedättää tyyppiä kunnolla. Järjestä vaikka hauskat treffit. Käytä kavereitasi siinä apuna. Sovitte tapaamisen jonnekin, siis kaverisi ja kumppanisi ekaksikin. Sitten sinäkin ikään kuin vahingossa osut paikalle ja tietty moikkaat kaveriasi ja ihmettelet, mitä hän on oikein tekemässä ja että tunteeko hän myös kumppanisi ja vs. Ja sitten kaverisi kertoo, että nettitreffeiltähän tämä tyyppi on poimittu.

Älä nyt päästä noin kivaa hauskanpidon paikkaa sivu suun.

• mullllqvistin muija

Hyvä!!
      Mä r
      tein myös feikin yhelle kuspäälle. Hetihän se oli koukussa ja lähettämässä valokuvaansa. En viittinyt järjestää mitään "kivaa", mutta houkutus oli kova. Kaikille mulkku-iiroille olis hyvä tehdä pikku jekkuja, siskot!

• liiankin tuttua

Voi, minä olen joutunut tekemään jo todella monelle netistä poimitulle miehelle saman, eli varma täkyprofiili juuri hänen toiveisiinsa räätälöitynä, ja kas kummaa, kun vaan nappaavat syötin tuosta noin vain.

On monesti tehnyt mieli sopia treffit ja itse paukata paikalle muka vahingossa, kun toinen on jo kärvistelevän aikansa odotellut toista saapuvaksi. Olisi varmasti ollut hätääntynyt ilme, jos olisi se "oikea" treffattava mukamas ollut tulossa paikalle :D

Netistä en enää yhtään urpoa haeskele miehekseni.

• annakaisa_72

Meillä oli sama juttu; aviomiehellä profiili täällä suomi24:ssa. Kirjoittelin sitten mieheni kanssa vähän aikaa, myös pari ystävääni kirjoitteli hänelle. Kaikille vastaili. Treffeillä ystävieni kanssa kertoili olevansa just eronnut, vaikka kyllä ihan naimisissa oltiin vielä. Sanomattakin selvää,että kyllä meille ero tuli enkä asiaa ole pahemmin katunut. Löysin hänet muuten aikoinaan netistä, kuinkas muuten;)

• Vaarojen tie

Siitähän saitte. Kuka nyt keneenkään netin kautta tulleeseen tuttavuuteen luottaa??? Vauhti on kovaa ja auta armias jos alat epäilemään. Ei ole ainoatakaan luotettavaa vastaan tullut! Valehteluiden mestarin voi löytää pikapikaa. Uudet tulijat ovat vaarassa ensimmäisenä!

• Naruska2

Aika hyvä juttu. Lue suhteet,uskottomuus,petetty naruska2

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      79
      4426
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      116
      4132
    3. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      168
      3112
    4. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2557
    5. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2407
    6. 155
      2350
    7. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      56
      2199
    8. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      42
      2107
    9. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      20
      2093
    10. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      52
      2032
    Aihe