Kolmas pyörä riidassa

Menettyä

On 3 ihmistä, yksi (vaikkapa henkilö nro2) joka on jostain suivaantunut pahasti nro3:een ja alkaa haukkumaan tätä mulle ( olen nro1)

Ja omalla osallani olen nyt pahentanut tilannetta, koska mulle nro2 oli kertonut kaverista nro3 pahoja haukkuja, jotka pimitin lojaalisena ihmisenä tälle nro2:lle jonkun aikaa. mutta sain osani mäkin ja menin sitten kostoksi huonosta olosta kertomaan nro3:lle osittain joitakin juttuja mitä pahaa on sanottu.

Miten ihmeessä tällänen kuvio saadaan "auki"? Ongelmaa on siinä että haukkuja nro2 on nyt jäänyt "kiinni" useista useista pussiin puhumisista, siis patologinen valehtelija, voiko ihmiseen luottaa, tuskin. Omaa narsistisia piirteitä uskoo itsekin juttuihinsa yms outoa.

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummalle lojaali jatkoss

      Niin millä tavalla tilanne tulisi saada auki, mihin suuntaan? Siihen, että valheet selviävät vai siihen, että patologinen valehtelija voi olla taas vähän tyytyväisempi hoviniiaustesi syvyyteen?

    • aloittaja,

      Silllä tavalla että valheet tulisivat selviksi, myöntäisi puheensa eikä tee musta syntipukkia ja valehtelijaa.

      Mutta taitaa olla tollasen narsistin mahdoton myöntää mitään..?
      Viehän tällänen energiaa paljon ja turhaan, "riitely", epäsoputilanne.

      • //&&//

        vaikea paikka varmaan, koska hyvin helposti tuollainen henkilö (nro 2) valehtelee lennosta tilanteessa kuin tilanteessa paikatakseen aiempia jälkiään.

        toisaalta et kai voi olla kuin rehellinen itse, vaikka se tarkoittaisi, että on sana sanaa vastassa. jos se ei joillekin riitä tai mielistelevät/uskovat mieluummin jotain patologista valehtelijaa, se on heidän hölmöyttään. kyllähän heillä mielistelijöitä tuntuu riittävän ja vedätettäviä, jotka eivät tajua mitään, ennen kuin osuu omaan nilkkaan. ja onko silloinkaan älliä ymmärtää, etteivät ole suinkaan ensimmäisiä ja ainoita, joista on valehdeltu.


    • himpula-74

      Kaikissa meissä on narsistisia piirteitä.Mutta kummankin kanssa et voi enää kaveerata. Mieti kumpi on kohdellut sinua lojaalimmin ystävyytenne aikana.Minä asettuisin hänen puolelleen. Ja muista, narsisti ei kestä "negatiivisten asioiden" nostoa pöydälle, he eivät pysty puhumaan asioita läpi,koska he ovat aina mielestään KAIKESSA 100% oikeassa. Normaalit ihmiset myöntävät kyllä jos ovat virheitä tehneet ja PYSTYVÄT KESKUSTELEMAAN asioista.

    • aloittaja,

      Tiedän että nro3 ON ollut mulle lojaali, kuten mä hänelle. ei ole mua vastaan ollut, tai puhunut pahaa tai haukkunut mua. olemme tunteneet toisemme 16 vuotta. Toisin kuin tämä nro2.. hänet olemme me molemmat tunteneet VASTA 4 vuotta. me ollaan siis nro3 kanssa olleet pitkään kavereita, kunnes tämä nro2 tuli elämäämme,se oli valloittavan kiva ja yltiösosiaalinen, avulias yms, ja lopulta kun meistä ei ollut enää hänelle mitään "hyötyä", alkoi haukkuminen. Olihan se pitänyt arvata että kaikki saavat osansa, koska haukkukohteita riitti ihan koko ajan, kaikki kelpas.

      Nyt nro2 tosiaan tekee kaveruutta UUDELLEEN, ja nro3 kanssa. . . ei auta muu ku luottaa vaan tähän numero3 kaveriin ettei enää uskois toisen juttuja MUTTA kun tosiaan nro2 EI OLE mielestään haukkunut... pötyjä puhuu, tuun siis saamaan varmaan puukkoa selkään. Mut en välitä, voin todellakin olla vain rehellinen, edelleen. pystympähän painamaan pääni tyynyyn illalla hyvällä omallatunnolla.

    • €€€%%%&&&

      Enkä tiedä sitten, mutta ehkä ihan hyväkin tuo, että olet kertonut nro3:lle niitä häntä koskevia tarinoita... sikäli kuin joku valehtelee jatkuvasti, ei sitä tarvitse kannattaa olemalla sille lojaali . tai levittämällä valheita kaikille muille paitsi niiden kohteelle.

    • nim.Kerran kokeiltu

      Yksi keino asian ratkaisuun on myös, epäisepä vaikka ystävänpäivänä (14.2), kutsu molemmat sun luo vaikka kahville. Se joka on puhunut potaskaa enemmän , ei välttämättä tule. Ja jos jompikumpi heistä on aito narsisti, silloin se ei 100% varmuudella tule paikalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe