vielä vai aiotko olla yksin loppu elämäsi.?
Uskotko löytäväsi rakkauden?
21
154
Vastaukset
- mies 86
Kyllä mielestäni rakkauden voi ihan hyvin löytää myöhemminkin kuin siinä 20-30 vuotiaana, kun ne parhaat nuoruusvuodet ovat edessäpäin vasta siinä päälle kolmikymppisenä ja 45-vuotiaana ihminen on vielä nuori aikuinen. Tietenkin sen rakkauden voi löytää esimerkiksi baarista tai laivaltakin, mutta yksin sinne ei tietenkään kannata lähteä kun siitä helposti ajatellaan kaikenlaista negatiivista.
Tämä kaikki siis vastauksena kaikille tämän palstan ahdasmielisille, oikeistolaisarvoja kannattaville militaristipersujunteille, joiden mielestä ensirakkaus pitäisi kokea jo teini-ikäisenä samanikäisen naisen kanssa ja jotka selvästikin kärsivät jonkinlaisista mielenterveysongelmista. Että tietäkää se.- Oikeistolainen
Aina jauhetaan militarismista ja oikeistosta. Kun pidetään mielessä murhaajat Pol Pot, Stalin, Mao, Castro, kaikki Pohjois-Korean kommunistidynastian jäsenet niin siinä on sarja vasemmistolaisia sotauhoajia.
On pelkästään suomalaisen jääkäri- ja suojeluskuntaliikkeen ansiota että palstalla inisevä kommariäpärä saa olla olemassa. Katsos kun oikeisto sallii olla eri mieltä, harhaan johdetunkin tyhmyrin.
- kerroppa itse
että mitä se rakkaus tarkoittaa?
- Rauno Repomies
Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan.
- vai niin
Rauno Repomies kirjoitti:
Rakkaus on sitä, että on 50 vuotta naimisissa eikä oksenna kertaakaan.
no sittempä ei taida rakkaus olla minun juttu.
- vbbn
En usko omalla kohdallani noin käyvän. Vuosien varrella on käynyt varsin selväksi. Viiskymppiseksi asti elänyt ilman niin eiköhän tämä mene samoissa merkeissä jatkossakin eikä ahdista edes yhtään.
- 7+16
en usko
- Koikoika
Jos totta puhutaan, usko on hiipunut molemminpuolisen rakkauden löytymiseen. Yksin en kyllä usko olevani loppuelämää, mutta rakkaus - se on ihan toinen juttu..
- ätmi-sinkku
Uskon toki. Kai joku ruma läski nainen mut hyväksyy. Tosin minun pitää viedä se salille ensin laihduttamaan ennen kun voin naida sitä.-
- Citynainen
Ei voi tietää. Ei voi.
No en minä nyt vielä ole aikeissa heittää kirvestä kaivoon, eli eihän tuo mahdottomalta tunnu. Mutta töitä kyllä pitäisi ruveta tekemään asian suhteen paljon enemmän kuin mitä tähän asti. Itsestään se ei tule minulle tapahtumaan.
- Citynainen
Monella on vapaa viikonloppu edessä ja menox baariin joten voi hyvinkin löytyä se oikea.
- Blondin valeasussa
Citynainen kirjoitti:
Monella on vapaa viikonloppu edessä ja menox baariin joten voi hyvinkin löytyä se oikea.
Jotkut taitaa mennä töihin koko viikonlopuksi, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos
sinnekin joku sydämenvaltaaja eksyisi = ),
- Usko vähissä
Enpä enää usko. Yli 30-vuotias, eikä kukaan nainen ole minua rakastanut, tai en ainakaan ole siitä ollut tietoinen. Miksi tämä yhtäkkiä muuttuisi?
- Citynainen
Niin. On todella epätodellista että joku yhtä-äkkiä saapuisi elämään ja alkaisi rakastamaan.
Kaikki tapahtuu hitaasti ja pienessä kylässä ei yllätyksiä tapahdu. Uskon siihen että jos on suosittu jo parisuhteessa niin sen suhteen päättyessä myös aika pian löytää puolison. On tietysti aika eron jälkeen jolloin rakennetaan oma elämä uusiksi ja suhteet ja eheytetään haavoja saanut sisin. Aika kuitenkin vähenee ja vaihtoehdot. - Hmmm....
Elämänmuutos.
Tuskallistahan se on, mutta kun moni asia muuttuu, avautuu uusia ovia.
- muuta eri paikkakunnalle
- vaihda työpaikka tai ammatti
- uusi harrastus
- hommaa uusi look
Toteuta noista ainakin muutama, niin mahdollisuudet varmasti paranevat
Toivottavasti vielä löydän, en ainakaan tarkoituksella _aio_ olla yksin loppuelämää, mutta onhan sekin mahdollisuus olemassa ja jopa aika suurella todennäköisyydellä.
- ????????????????????
Uskon että löydän vielä. Ennemmin tai myöhemmin. Tällä hetkellä nautin olostani ilman miestä, mutta eiköhän sekin vielä muutu :)
- Blondin valeasussa
Kyllä se sieltä nurkan takaa ennen pitkää kävelee vastaan = ) Onni ei tule etsien,
vaan eläen... - Hmmm....
Naisen on helpompi uskoa, koska miehiä on enemmän markkinoilla, joten nainen löytää (oikeastaan löydetään) helpommin kuin mies.
- Jack Dempsey
En oikein enää jaksa uskoa että löytyisi ketään. Vaikka palstalla sillointällöin todetaankin että viisikymppinen ei ole vielä vanha, on asuinpaikkani väestö siinä määrin miesvaltaista vielä vanhimmissakin ikäluokissa ettei sopivia ehdokkaita oikein ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523291
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
- 312238
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1372234- 402060
- 281981
- 1081822
- 361785