Vihreä väri

Nasdaq

Sain tänään kello 0:14 Facebook-päivityksen puhelimeeni Heathrown lentokentältä Englannnista. Viestin lähettäjällä oli nähtävästi menossa boarding Caribian koneeseen, koska viestinpätkä oli niin valju ja lyhytsanainen.

Vihreä väri sopii minulle. Se tuo kesän mieleen.

Nasdaq

25

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Kävin suihkussa selvittääkseni päätäni. Keitin aamupuuroa. Ulkona on pimeää ja kylmää. Patterit kohisevat kaikkea tätä painolastia vastaan minkä ehtivät. Suvilahden savu nousee pylväänä korkeuksiin.

Eipä noussutkaan. Voimalaitoksen savu nousee ehkä mielikuvissani korkeuksiin, mutta oikeasti se lähtee piipun huipulta kohti itää. Eli tuulee jostain lännestä ja on pilvistä, ei tähtikirkasta, kuten aina.

En yleensä tunne kateutta. Olen oppimassa jotain suurta.

(reps)

• Nasdaq

Buukkailin päivän täyteen menoja. Minun on saatava sijaistoimintaa päälle käyttämällä hyväksi sitä energiaa, jota kumpuaa tuosta vihreästä tunteesta. On aivan kuin jokin minulle kuuluva raaja olisi repäisty irti ja heitetty rotkoon. Tai ainakin se siltä tuntuu. Näen sen putoavan ja pienenevän silmissä. En voi liikahtaa aloiltani ja sydämessäni oleva pakahtumisen tunne on kuin riittämättömyyteni mittari punaisella.

Viisari vapisee äärimmillään.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Buukkailin päivän täyteen menoja. Minun on saatava sijaistoimintaa päälle käyttämällä hyväksi sitä energiaa, jota kumpuaa tuosta vihreästä tunteesta. On aivan kuin jokin minulle kuuluva raaja olisi repäisty irti ja heitetty rotkoon. Tai ainakin se siltä tuntuu. Näen sen putoavan ja pienenevän silmissä. En voi liikahtaa aloiltani ja sydämessäni oleva pakahtumisen tunne on kuin riittämättömyyteni mittari punaisella.

Viisari vapisee äärimmillään.

(reps)

Kissakin vittuilee minulle. Se syö lahjanarua. Viimeksi vedin sitä sen sisuksista pois metritolkulla.

Jossain pilvien yläpuolella lentää kiiltävä lentokone. Maailma loistaa kirkkaana ja valkoisena kaikkialla. Sininen väri kaartuu mielikuviini vapaudesta.

- Kahvia?

- EI kiitos. Näin on hyvä.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kissakin vittuilee minulle. Se syö lahjanarua. Viimeksi vedin sitä sen sisuksista pois metritolkulla.

Jossain pilvien yläpuolella lentää kiiltävä lentokone. Maailma loistaa kirkkaana ja valkoisena kaikkialla. Sininen väri kaartuu mielikuviini vapaudesta.

- Kahvia?

- EI kiitos. Näin on hyvä.

(reps)

Muistan erään Frankfurtin lennon, joka alkoi dramaattisesti siten että istuuduin aivan valkoisena tutisevan miehen viereen. Kun kysyin, että oliko kaikki ok? Niin hän vastasi, ettei nyt. Nyt ei voinut puhua. Hän keskittyi tuijottamaan eteensä ja puristi penkin käsinojia niin että ne olivat lähteä irti. Kun kone kiitotien päässä nousi ilmaan, niin hän jo huusi suoraa huutoa. Se oli sellaista eläimellistä ulinan ja toivottomuuden ääntä.

Kieltämättä olin hieman vaivautunut. Olen nähnyt monenlaista, mutta tämä on kyllä pohjanoteeraus, tai top 5 ykkönen.

Mies huusi koko matkan aina Frankfurtiin asti. No, pitihän siinä pienet fyllat itse vetää.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Muistan erään Frankfurtin lennon, joka alkoi dramaattisesti siten että istuuduin aivan valkoisena tutisevan miehen viereen. Kun kysyin, että oliko kaikki ok? Niin hän vastasi, ettei nyt. Nyt ei voinut puhua. Hän keskittyi tuijottamaan eteensä ja puristi penkin käsinojia niin että ne olivat lähteä irti. Kun kone kiitotien päässä nousi ilmaan, niin hän jo huusi suoraa huutoa. Se oli sellaista eläimellistä ulinan ja toivottomuuden ääntä.

Kieltämättä olin hieman vaivautunut. Olen nähnyt monenlaista, mutta tämä on kyllä pohjanoteeraus, tai top 5 ykkönen.

Mies huusi koko matkan aina Frankfurtiin asti. No, pitihän siinä pienet fyllat itse vetää.

(reps)

Olen miettinyt tuota lentoa aina silloin tällöin. Jos kuvitellaan koneen kapteeni olevan tilanteen tasalla, koska hän on puikoissa. Niin ehkä on mahdollista ymmärtää tätä kautta onnetonta lentomatkustajaamme. Hän nimittäin ei ollut enää tilanteen tasalla. Koneen kapteenia ja matkustajaa yhdistää sama asia, kontrolli. Mutta heitä erottaa se että toisella se lipsuu ja toisella ei.

Esitän asian hyvin kirkkaasti: Kun kapteeni pyrkii pitämään kontrollin vielä pudotessaankin, niin matkustaja on aina vain matkustaja.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Olen miettinyt tuota lentoa aina silloin tällöin. Jos kuvitellaan koneen kapteeni olevan tilanteen tasalla, koska hän on puikoissa. Niin ehkä on mahdollista ymmärtää tätä kautta onnetonta lentomatkustajaamme. Hän nimittäin ei ollut enää tilanteen tasalla. Koneen kapteenia ja matkustajaa yhdistää sama asia, kontrolli. Mutta heitä erottaa se että toisella se lipsuu ja toisella ei.

Esitän asian hyvin kirkkaasti: Kun kapteeni pyrkii pitämään kontrollin vielä pudotessaankin, niin matkustaja on aina vain matkustaja.

(reps)

Miten helvetissä mä nyt tähän päädyin?

Ei mä lähden kasaamaan mun suklukamoja. Minttu venaa jo.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Miten helvetissä mä nyt tähän päädyin?

Ei mä lähden kasaamaan mun suklukamoja. Minttu venaa jo.

(reps)

Kaiken sen kamahärdellin jälkeen, joka väistämättä on edessä, niin pinnan alle vajoaminen on kuin vajoamista uneen, leijuvaan uneen. Kaikki maailman paino on tiessään, kaikki sen äänet ja rasitteet. On vain vesi ja minä ja pohjan läheisyydessä leijuminen.

Leijun näin ja näin. Sitten leijun pää alaspäin. Luen konetta. Luen muistiinpanoja ja sen ohjelmalistaa. Olen kerran unohtanut tölkit autotallin lattialle kun ulkona oli -20. Syväjäädytettyä hengitysilmaa ei ole sen epäterveellisempää hengittää kuin lämmintäkään, mutta se jäähdyttää veden lämmönjohtavuuden kanssa kehon ennätysajassa huuruisen pakastekalapuikon tasolle. Ajattelen tätä, kun ajattelen en juuri mitään.

Pojat puuhaavat nurkassa jotain: kuvaavat seiniä ja toisiaan, ilmakuplia. Kukaan ei mene enää pinnan alle ilman kameraa. Kukaan ei lähde minnekään ilman dokumentaatioon tarvittavaa laitteistoa. Kaikki dokumentoidaan ja dokumenteista jälkikäteen keskustellaan. Dokumentti on opetusaineistoa. Se siirtää todellisuuden ja tapahtuvan rajoja, laajentaa ajallisesti kokemuspiiriä.

Pääni koskettaa pohjaa, kun hengitän ulos. Pääni irtoaa pohjasta, kun hengitän sisään. Jollakin tavalla ymmärrän, miksi kellumme painottomuudessa kuin kotonamme.

(Valitettavasti laki vaatii jonkun ylimääräisen sinne altaaseen. Tällä kertaa ylimääräisiä oli kaksi.)

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kaiken sen kamahärdellin jälkeen, joka väistämättä on edessä, niin pinnan alle vajoaminen on kuin vajoamista uneen, leijuvaan uneen. Kaikki maailman paino on tiessään, kaikki sen äänet ja rasitteet. On vain vesi ja minä ja pohjan läheisyydessä leijuminen.

Leijun näin ja näin. Sitten leijun pää alaspäin. Luen konetta. Luen muistiinpanoja ja sen ohjelmalistaa. Olen kerran unohtanut tölkit autotallin lattialle kun ulkona oli -20. Syväjäädytettyä hengitysilmaa ei ole sen epäterveellisempää hengittää kuin lämmintäkään, mutta se jäähdyttää veden lämmönjohtavuuden kanssa kehon ennätysajassa huuruisen pakastekalapuikon tasolle. Ajattelen tätä, kun ajattelen en juuri mitään.

Pojat puuhaavat nurkassa jotain: kuvaavat seiniä ja toisiaan, ilmakuplia. Kukaan ei mene enää pinnan alle ilman kameraa. Kukaan ei lähde minnekään ilman dokumentaatioon tarvittavaa laitteistoa. Kaikki dokumentoidaan ja dokumenteista jälkikäteen keskustellaan. Dokumentti on opetusaineistoa. Se siirtää todellisuuden ja tapahtuvan rajoja, laajentaa ajallisesti kokemuspiiriä.

Pääni koskettaa pohjaa, kun hengitän ulos. Pääni irtoaa pohjasta, kun hengitän sisään. Jollakin tavalla ymmärrän, miksi kellumme painottomuudessa kuin kotonamme.

(Valitettavasti laki vaatii jonkun ylimääräisen sinne altaaseen. Tällä kertaa ylimääräisiä oli kaksi.)

(reps)

Muistin muuten juuri, että Caribian-porukasta ei kukaan sukella, tai omista lisenssiä.

(naurua)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Muistin muuten juuri, että Caribian-porukasta ei kukaan sukella, tai omista lisenssiä.

(naurua)

Musta on mielenkiintoista se että vaikka olen hyvin perehtynyt elimistön endorfiineihin, niin silti sukeltamisen jälkeinen aika tapaa aina ihmetyttämään. On näet niin, ett rentouden tila lähentelee maksimiaan, eli koomaa.

(reps)

Tämä ihmetyttää minua siksi, että rääkättyäni itseäni parikymmentä vuotta olen havainnut, että rääkkäämisen jälkeinen aika on kuin kotikemiaa: flegmaattista onnea. Kuitenkin sukeltamisessa ei ole tätä fyysistä elementtiä, kovaa sykettä ja ponnistelua, vaan kaikki tapahtuu mitä täydellisemmässä seismisessä järjestyksessä ja harmoniassa. Kaikki on ok, cuul ja iisiä. Kaikki on ihan relatiivissa. Kukaan ei hillu eikä huuda, hirnu. Mutta tulos oan aivan yhtä hyvä, ellei parempi.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Musta on mielenkiintoista se että vaikka olen hyvin perehtynyt elimistön endorfiineihin, niin silti sukeltamisen jälkeinen aika tapaa aina ihmetyttämään. On näet niin, ett rentouden tila lähentelee maksimiaan, eli koomaa.

(reps)

Tämä ihmetyttää minua siksi, että rääkättyäni itseäni parikymmentä vuotta olen havainnut, että rääkkäämisen jälkeinen aika on kuin kotikemiaa: flegmaattista onnea. Kuitenkin sukeltamisessa ei ole tätä fyysistä elementtiä, kovaa sykettä ja ponnistelua, vaan kaikki tapahtuu mitä täydellisemmässä seismisessä järjestyksessä ja harmoniassa. Kaikki on ok, cuul ja iisiä. Kaikki on ihan relatiivissa. Kukaan ei hillu eikä huuda, hirnu. Mutta tulos oan aivan yhtä hyvä, ellei parempi.

(reps)

Mä en tunne mitään tutkimuksia, mutta joku voisi mulle selittää tämän kaavan. Tällä hetkellä tämä kyseinen asia on minulle minun ainoa mysteerini.

Seli seli.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä en tunne mitään tutkimuksia, mutta joku voisi mulle selittää tämän kaavan. Tällä hetkellä tämä kyseinen asia on minulle minun ainoa mysteerini.

Seli seli.

(reps)

Jotain tekemistä on painottomuudella ja solujen muistikuvilla. Jossain kohtaa denaa (dna) on pätkä perusjuttuja peruskeissistä, eli meistä.

Me olemme meri.

(aaltoilevaa naurua)

• FatNasse.scat
        Nasdaq kirjoitti:

Jotain tekemistä on painottomuudella ja solujen muistikuvilla. Jossain kohtaa denaa (dna) on pätkä perusjuttuja peruskeissistä, eli meistä.

Me olemme meri.

(aaltoilevaa naurua)

höh Nasse kun näkisi Caribian mexiconlahden kuhisemassa tiikerihaita ja
        rauskuja, joista saa tapporahankin--playat ympäröity haiaitauxella

Ei Nasse menisi enää kylpyammeesenkaan
        Kaduila on roskiksena viemäriritilä, joossa alligaattori vonka zakuskat

Aamulla Nasse pupelsi vaaleanpunaisia elefantteja

muttei jättäny mulle röniäkään

• Nasdaq
        FatNasse.scat kirjoitti:

höh Nasse kun näkisi Caribian mexiconlahden kuhisemassa tiikerihaita ja
        rauskuja, joista saa tapporahankin--playat ympäröity haiaitauxella

Ei Nasse menisi enää kylpyammeesenkaan
        Kaduila on roskiksena viemäriritilä, joossa alligaattori vonka zakuskat

Aamulla Nasse pupelsi vaaleanpunaisia elefantteja

muttei jättäny mulle röniäkään

Mä taas funtsin, että jos viidestä suurimmasta (?) roskalautasta valtamerissä 25% on stumppeja, niin mulla tulee olla valtava työ ne poimia maasta.

Ymmärrätkö.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Mä taas funtsin, että jos viidestä suurimmasta (?) roskalautasta valtamerissä 25% on stumppeja, niin mulla tulee olla valtava työ ne poimia maasta.

Ymmärrätkö.

(reps)

Jaa tämä neljään osaan:

- Stögöt
        - Tsubut
        - Tsirrat
        - Tsägät.

(reps)

• Message from Stanste

.

"This is message from Stansted International Airport"

"You're NOT welcome to Stansted International Airport"

har!½1

.

• grrrrrrrrr

Eikö löydy oikeaa lääkitystä??

• varmaan...

voinet suositella jotain sopivaa?

• just a wrek

Mä en muista vastausta, siitä on niin kauan kun sain sen viestin. Se kuvailtiin tagina. Jotenkin näin....Above the british sky, tunnussana ja jotain. Siihen liittyi jotenkin smaragdi ja nummet

Ehkei sillä niin väliä, ei minullakaan ole enää laivaa. Olen lähinnä soutuveneellä keskellä lampea. Vaihdoin skeneä.

Miksi muuten vihreä kuvataan kateuden väriksi?

• Nasdaq

Ahaa!

Täällä on joku utelias hemmo.

Vihreä on huono väri lihansyöjille. Vihreä edustaa florassa raakaa ja faunassa syömäkelvotonta.

Lehmät fanittaa ruohoa.

(reps)

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Ahaa!

Täällä on joku utelias hemmo.

Vihreä on huono väri lihansyöjille. Vihreä edustaa florassa raakaa ja faunassa syömäkelvotonta.

Lehmät fanittaa ruohoa.

(reps)

Y' wow.

(reps)

http://www.youtube.com/watch?v=Kq4OtRsdXls

• Tottakai kyselen
        Nasdaq kirjoitti:

Y' wow.

(reps)

http://www.youtube.com/watch?v=Kq4OtRsdXls

Eli sä olet kateellinen salaatille?
        Selväsikkin...hahahha aaa.

Ihan selvästi ja muista että nurmi ON vihreämpää aidan toisella puolen.

Peace (rauhanmerkki) eli florassa...on kivaa.
        Kukkia tulvillaan

Tykkään lukea tuota sun oletettua ajatuksen virtaa. - En tiedä teetkö näitä juttuja omaksi iloksesi, mutta olipas hauska taas syventyä yhteen tekstiin!

Tulee vastustamaton mielihalu kommentoida. - Alkaa keskustella. - Eikä kuitenkaan ole mitään asiallista sanottavaa, joten annan olla...

Silmäni ovat vihreät. Jotkut ovat olettaneet niiden olevan siniset, koska käytän aina tummansinistä rajausta, mutta syvän vihreät ne ovat oikeasti. - Sellaiset kissansilmät :)

• Näsdog

Tulpas näyttämään ne simmut

Helen Blawatskin Salaisen Opin mukaan "kolmas silmä" oli muinasilla liskoilla otsassa ja evoluution mukan ihmisilläkin nykyään hypothalamus

Naisilla näkyy kolmas silmä olevan ruskea ja ryppyinen

• Nasdaq
        Näsdog kirjoitti:

Tulpas näyttämään ne simmut

Helen Blawatskin Salaisen Opin mukaan "kolmas silmä" oli muinasilla liskoilla otsassa ja evoluution mukan ihmisilläkin nykyään hypothalamus

Naisilla näkyy kolmas silmä olevan ruskea ja ryppyinen

Käsittääkseni silmä (tai yleensäkin) näkökyky on suhteellisen uusi asia evolutiivisessa intrassamme.

Tunto on kaiken a & o. Tuon tunnon takan on vieläkin syvempiä asioita, mutta niistä en sen enemmin, koska aika ei riitä.

(reps)

• samalla lentokentällä 2012 kesällä, kuumeessa hiki lenti niin perkeleesti. vessassa kävin kylmää vettä pirskottelemassa naamaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      22
      3891
    2. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      232
      3542
    3. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      53
      2509
    4. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      312
      1795
    5. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      251
      1626
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      56
      1553
    7. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      239
      1505
    8. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1482
    9. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1358
    10. Kunnan piikkiin meni nuorten surma

Ei ole missään muualla noin alkeellisen oloista siltaa ja kaiteita, ja oliko edes kaiteita, kunnollisia ei ainakaan ollu
      Nurmijärvi
      56
      1265
    Aihe