KERAVALLA JA JÄRVENPÄÄSSÄ..käytäntönä on.

ahneus on sairaus.

laskea sisälle kirppikselle kylän pahin joppari.tuntia ennen avaamista.ottaa kermat päältä.joparilla joku etu otto oikeus.ei näytä kirppiksen kannalta mitenkään reilulle..selityksiä riittää.homma topistuu vuosia.jopparia ei näy.kun parhaimpina tavaran tuonti ja vaihto aikoina.siivoomisesta se sekin käy.sama henkilö aina..

25

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex femmatorilainen

      Sama juttu Tuusulan Femmatorilla. Paikkaa kiertää jatkuvasti (jokaikinen päivä!!) kaksi tunnettua jobbaria. Vaalennettu 5kymppinen nainen ja venäläinen tumma. Kyttäävät varsinkin uusien pöytien pystytyksistä ja vievät edulliset löydöt päältä. Sitten isommalla hinnalla omaan pöytään. Myyvät kuulemma muuallakin ja huutiksessa.

      Ihmettelen että Femmatori kirpparin henkilökuntaa ei homma tunnu kiinnostavan, vaikka kaikki näkevät mitä tapahtuu.

      Me myyjätkin ollaan asiasta joskus huomautettu. On näet tosi tympeää nähdä omat kamat toisen pöydässä!!

      • SILM

        VOI RAKAS YSTÄVÄ...MINÄ OLEN KIINNITTÄNYT HUOMION UKKO JOPPAREIHIN...KIERTÄVÄT KYMMENIÄ,KIRPPUTOREJA PÄIVÄSSÄ...OTTAVAT VAAN HERKUT,JOS LÖYTYY JA MENOKSI.KÄY FEMMALLAKIN SAMAT TYYPIT PARI KERTAA PÄIVÄSSÄ.EHTII JÄRVEN MPÄÄHÄN JA TIES MINNE.NIITÄ ON USEITA.


      • ASIAKAS.
        SILM kirjoitti:

        VOI RAKAS YSTÄVÄ...MINÄ OLEN KIINNITTÄNYT HUOMION UKKO JOPPAREIHIN...KIERTÄVÄT KYMMENIÄ,KIRPPUTOREJA PÄIVÄSSÄ...OTTAVAT VAAN HERKUT,JOS LÖYTYY JA MENOKSI.KÄY FEMMALLAKIN SAMAT TYYPIT PARI KERTAA PÄIVÄSSÄ.EHTII JÄRVEN MPÄÄHÄN JA TIES MINNE.NIITÄ ON USEITA.

        No,ei femman jopparit tuntia aikaisemmin kyllä pääse sisälle..En ole nähnyt.


      • TuulisPää6
        ASIAKAS. kirjoitti:

        No,ei femman jopparit tuntia aikaisemmin kyllä pääse sisälle..En ole nähnyt.

        Ihan mielenkiintosta. Miten jollekin kertyy kymmeniä laskettelusuksipareja, luistimia, jääkiekkovarusteita, lasketteluasuja yms jos kyse on "tavanomaisen koti-irtaimiston" myynnistä??? Olen seuraillut ko. pöytiä F-kirpparilla myynnissä puolisen vuotta, ainakin.

        "KIERTÄVÄT KYMMENIÄ,KIRPPUTOREJA PÄIVÄSSÄ...OTTAVAT VAAN HERKUT,JOS LÖYTYY JA MENOKSI.KÄY FEMMALLAKIN SAMAT TYYPIT PARI KERTAA PÄIVÄSSÄ."


      • Innes
        TuulisPää6 kirjoitti:

        Ihan mielenkiintosta. Miten jollekin kertyy kymmeniä laskettelusuksipareja, luistimia, jääkiekkovarusteita, lasketteluasuja yms jos kyse on "tavanomaisen koti-irtaimiston" myynnistä??? Olen seuraillut ko. pöytiä F-kirpparilla myynnissä puolisen vuotta, ainakin.

        "KIERTÄVÄT KYMMENIÄ,KIRPPUTOREJA PÄIVÄSSÄ...OTTAVAT VAAN HERKUT,JOS LÖYTYY JA MENOKSI.KÄY FEMMALLAKIN SAMAT TYYPIT PARI KERTAA PÄIVÄSSÄ."

        "Ihan mielenkiintosta. Miten jollekin kertyy kymmeniä laskettelusuksipareja, luistimia, jääkiekkovarusteita, lasketteluasuja yms jos kyse on "tavanomaisen koti-irtaimiston" myynnistä??? "

        Hinnatkin näyttävät olevan ihan kohdillaan. Eilen piti hakea jääkiekkokypärä, niin hinnat yli 25 euroa. Anttilassa uusi 29,90!


      • korttik
        TuulisPää6 kirjoitti:

        Ihan mielenkiintosta. Miten jollekin kertyy kymmeniä laskettelusuksipareja, luistimia, jääkiekkovarusteita, lasketteluasuja yms jos kyse on "tavanomaisen koti-irtaimiston" myynnistä??? Olen seuraillut ko. pöytiä F-kirpparilla myynnissä puolisen vuotta, ainakin.

        "KIERTÄVÄT KYMMENIÄ,KIRPPUTOREJA PÄIVÄSSÄ...OTTAVAT VAAN HERKUT,JOS LÖYTYY JA MENOKSI.KÄY FEMMALLAKIN SAMAT TYYPIT PARI KERTAA PÄIVÄSSÄ."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12020973


      • silnäk

        Kyllä se venäläinen nainen riihimäelläkin touhuaa suom ukkonsa kanssa.Pöytiä hänellä on muutama tälläkin hetkellä!


    • Äitysli92

      Minusta ne pilaavat kirpputorit. Heidän toimintansa ei tuota muille mitään lisäarvoa, vaan nostaa vain tuotteiden hintoja. He kahmivat heti aluksi kaikki vähänkin liian edulliset tuotteet ja siirtävät omiin pöytiinsä. En osta jobbereiden pöydistä. Mielestäni ovat ärsyttäviä.

      Kirppiksillä olisi halvempaa ilman heitä. Röyhkeänä tunkevat heti tonkimaan, kun uusi myyjä asettelee vasta tavaroitaan pöydälle.

    • Entinen myyjä

      Jaa, milles kirpparille Keravalla jobbari pääsee ennen aukioloaikaa? Ettei vaan keskustassa olevalle kirppikselle, joka vaihtoi omistajaa viime syksynä? Se kirppis meni muutenkin ihan pilalle omistajan vaihdoksen yhteydessä.

      • homma toiminut jo vuosia

        No,oliverin kirpparille..ei sieltä kyllä perjantai aamuisin enää herkkuja löydy.kyllä ne on jo paremassa tallessa.on kuulemma joku etu otto oikeus.jopparilla.


      • Öinen Q
        homma toiminut jo vuosia kirjoitti:

        No,oliverin kirpparille..ei sieltä kyllä perjantai aamuisin enää herkkuja löydy.kyllä ne on jo paremassa tallessa.on kuulemma joku etu otto oikeus.jopparilla.

        Kaikki tollanen jobbarihomma, ennen aukioloaikaa tai sen jälkeen, on pe...stä!! Eipaljon innosta ostaa eikä myydä tuollaisissa paikoissa.

        Sanokoon kuka mitä haluaa, mutta kyllä henkilökunnalla on oikeus puuttua tollasseen toimintaan! kenellä on jos ei heillä! Mutta kun ei ole halua - ja se pahin jobbari saattaakin olla henkilökuntaa tai niiden kaveri.


      • tiskin takaa johdetaan.
        Öinen Q kirjoitti:

        Kaikki tollanen jobbarihomma, ennen aukioloaikaa tai sen jälkeen, on pe...stä!! Eipaljon innosta ostaa eikä myydä tuollaisissa paikoissa.

        Sanokoon kuka mitä haluaa, mutta kyllä henkilökunnalla on oikeus puuttua tollasseen toimintaan! kenellä on jos ei heillä! Mutta kun ei ole halua - ja se pahin jobbari saattaakin olla henkilökuntaa tai niiden kaveri.

        Just noin.Kiitos kirjoitiuksestasi.


    • Entinen myyjä

      No, eihän tuollainen toiminta ole ollenkaan oikein. Sehän on epäreilua niillekin, jotka tavaroitaan sinne myytäväksi tuovat.

      • ahkera joppari.on.

        Kipaiseppa se oliveriin sanomaan.Talon sala joppari.tarina.


    • En-ymmärrä?

      Vaikka ne jobbarit pääsisi sinne tuntia ennen, niin eikös myyjät tuo tavaransa aukioloaikana kirppareille, eikä yöllä?

      • ymmärrä tai älä.

        torstai iltana.6-7 välillä ei myydä asiakkaille.on .vaihto uusille myyjille.joppari eukko kyllä on vahdissa.saa olla loppuun asti.jemmata herkut.


      • Näin se menee.
        ymmärrä tai älä. kirjoitti:

        torstai iltana.6-7 välillä ei myydä asiakkaille.on .vaihto uusille myyjille.joppari eukko kyllä on vahdissa.saa olla loppuun asti.jemmata herkut.

        Henkilö kunta juonessa mukana.


      • PARHAAT PALAT JOPPARILLE
        Näin se menee. kirjoitti:

        Henkilö kunta juonessa mukana.

        Vanha juttu jo.Oliverin osilta.Oma jopparikin.Henkilö kunnan suosima.Oliverissa vaihto maanantaina 5-6 ok...ovet auki kaikille.Mutta torstain vaihto 6-7....On omistettu omalle jopparille.Saa ottaa herkut päältä.Joppari saattaa ilmestyä kuvioon lähelllä seitsemää.ettei muita ole enää.Tai perjantai aamuna tuntia aikaisemmin.Kun muut asiakkaat.


      • oma joppari=.on.
        PARHAAT PALAT JOPPARILLE kirjoitti:

        Vanha juttu jo.Oliverin osilta.Oma jopparikin.Henkilö kunnan suosima.Oliverissa vaihto maanantaina 5-6 ok...ovet auki kaikille.Mutta torstain vaihto 6-7....On omistettu omalle jopparille.Saa ottaa herkut päältä.Joppari saattaa ilmestyä kuvioon lähelllä seitsemää.ettei muita ole enää.Tai perjantai aamuna tuntia aikaisemmin.Kun muut asiakkaat.

        oho...ompas röyhkeys huipussaan.


      • Ei hyvä.
        oma joppari=.on. kirjoitti:

        oho...ompas röyhkeys huipussaan.

        ?.


      • huhhuh.
        Ei hyvä. kirjoitti:

        ?.

        Taitaa Oliverilla olla asialla kassan eukko..Löysin kivan takin, jota ei mulle myyty, hinnan kuulemma" täytyisi olla hälyttimen alla". Toisti asian ainakin kolme kertaa. Siinä vaiheessa kehotin jo kertomaan asiasta myyjälle, mistä minä ostajana voisin tietää missä sen hinnan pitää lukea.Tuli sellainen olo, että epäili mun vaihtaneen hintalapun. Kertoi itse katsoneensa samaa takkia, joka maksoi silloin 30e. Laittoi takin sivuun, ostanee sen siis itse kun hinta laskenut, sellainen olo siitä nyt valitettavasti jäi.


      • talon oma.
        huhhuh. kirjoitti:

        Taitaa Oliverilla olla asialla kassan eukko..Löysin kivan takin, jota ei mulle myyty, hinnan kuulemma" täytyisi olla hälyttimen alla". Toisti asian ainakin kolme kertaa. Siinä vaiheessa kehotin jo kertomaan asiasta myyjälle, mistä minä ostajana voisin tietää missä sen hinnan pitää lukea.Tuli sellainen olo, että epäili mun vaihtaneen hintalapun. Kertoi itse katsoneensa samaa takkia, joka maksoi silloin 30e. Laittoi takin sivuun, ostanee sen siis itse kun hinta laskenut, sellainen olo siitä nyt valitettavasti jäi.

        MINKÄ HÄLYTTEMEN..?.en taida kertoa enempää.On se joppari joskus myymässäkin.


    • joppari joppaa.

      joka päiväinen ilmiö.

      • onkohan tarpeeseen.====(

        Niinpä.kun kyseessä vielä lapsille tarkoitettu.kirppis.niin oma joppari näppärästi poimii herkut.


      • Tietenkin..))))
        onkohan tarpeeseen.====( kirjoitti:

        Niinpä.kun kyseessä vielä lapsille tarkoitettu.kirppis.niin oma joppari näppärästi poimii herkut.

        Niin.tarkoitan Oliveria.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      208
      1657
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1474
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1248
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1179
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      122
      1128
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      93
      1095
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      134
      1038
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      999
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      62
      979
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      89
      960
    Aihe